Ajax gaat falen tegen hveenquote:Op maandag 9 april 2012 03:11 schreef GGMM het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat PSV geen kampioen wordt, Ajax wordt namelijk kampioen en twee kampioenen in één jaar dat kan niet.
2 is gelijkspel poentje.quote:Op maandag 9 april 2012 09:02 schreef Ajacied422 het volgende:
De toto voor mij:
EXC - NEC 2
AZ - TWE 3
ROD - FEY 2
RKC - PSV 2
NAC - HER 1
HEE - AJA 2
GRA - UTR 1
VVV - VIT 2
ADO - GRO 1
Nee. Ik doe de toto zoquote:Op maandag 9 april 2012 09:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
2 is gelijkspel poentje.
Ajax verlies![]()
PSV verlies
AZ Twente gelijk
Feyenoord winst en kampioenen
Ik denk dat ook AZ 3 punten pakt thuis tegen Twentequote:Op maandag 9 april 2012 09:02 schreef Ajacied422 het volgende:
De toto voor mij:
EXC - NEC 2
AZ - TWE 3
ROD - FEY 2
RKC - PSV 2
NAC - HER 1
HEE - AJA 2
GRA - UTR 1
VVV - VIT 2
ADO - GRO 1
You're sure?quote:Op maandag 9 april 2012 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat ook AZ 3 punten pakt thuis tegen Twente
Ik denk, zeker is niets maar AZ zit goed in elkaar, hebben in principe ook genoeg rust gehad na Valenciaquote:
Neh man.quote:Op maandag 9 april 2012 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk, zeker is niets maar AZ zit goed in elkaar, hebben in principe ook genoeg rust gehad na Valencia
Geen idee maar is de Jong alweer fit danquote:Op maandag 9 april 2012 09:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neh man.
Marcellis - .... - Moisander - Poulsen
vs
John - Jong - Verhoek
Wie is ookalweer de 2e VC van AZ
waarschijnlijk wel ja,.quote:Op maandag 9 april 2012 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee maar is de Jong alweer fit dan
Uhuh en dat zeg je week in week uit maar als Ajacieden over het kampioenschap fantaseren terwijl ze op 1 staan dan is de wereld te klein...quote:Op maandag 9 april 2012 09:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
2 is gelijkspel poentje.
Ajax verlies![]()
PSV verlies
AZ Twente gelijk
Feyenoord winst en kampioenen
Ach hij draaft een beetje door, niet gewend aan zo'n plek op de rangijstquote:Op maandag 9 april 2012 11:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uhuh en dat zeg je week in week uit maar als Ajacieden over het kampioenschap fantaseren terwijl ze op 1 staan dan is de wereld te klein...![]()
Ben ook benieuwdquote:Op maandag 9 april 2012 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]Hi, kijken hoelang je het dit keer volhoudt, je bent alweer lekker bezig in het PD topic
quote:
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |