SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op maandag 9 april 2012 01:48 schreef Caland het volgende:
Ik ga volgend jaar voor een SV denk ik.Idd ga nu maar slapen ja. Je hebt je beste tijd weer gehad voor vandaag. Later.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 april 2012 01:48 schreef Caland het volgende:
Ik ga volgend jaar voor een SV denk ik.ik ga volgend jaar echt eens fan worden van een buitenlandse club, schijnt tegenwoordig te moeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
quote:Op maandag 9 april 2012 01:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ga volgend jaar echt eens fan worden van een buitenlandse club, schijnt tegenwoordig te moeten.
Twente?quote:Op maandag 9 april 2012 01:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ga volgend jaar echt eens fan worden van een buitenlandse club, schijnt tegenwoordig te moeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op maandag 9 april 2012 01:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Twente?nah ben niet echt van dat Duitse voetbal. Zat meer te denken aan Barcelona, ik bedoel, die winnen toch alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Laat me raden:quote:Op maandag 9 april 2012 01:56 schreef ajacied4lf het volgende:
OSM![]()
Speelde dat vroeger ook. herinner me nog 1 wedstrijd, de bekerfinale met Fiorentina tegen AC Milan. 8-0 winst.
Nee, ik stak geen tijd in osm. deed gewoon mijn standaardformatie goed en zorgde dat ik elke wedstrijd 11 spelers hadquote:Op maandag 9 april 2012 01:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laat me raden:
Team:
Messi 101
Ronaldo 100
Totti 105
Ronaldinho 112
Xavi 102
Gerrard 99
Puyol 112
Terry 111
Chech 115
etc.
Ik werd tweede volgens mij, en bekerwinst.quote:
maakte vroeger niks uit, toen ik osm speelde in 2006 ofzo won je met 4-3-3 elke wedstrijdquote:Op maandag 9 april 2012 01:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laat me raden:
Team:
Messi 101
Ronaldo 100
Totti 105
Ronaldinho 112
Xavi 102
Gerrard 99
Puyol 112
Terry 111
Chech 115
etc.
Ik had elke dag standaard: Trainingen doen, opstelling maken als ik blessures etc had en dat was het. De Volgende dag weer hetzelfde etc.quote:Op maandag 9 april 2012 02:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, ik stak geen tijd in osm. deed gewoon mijn standaardformatie goed en zorgde dat ik elke wedstrijd 11 spelers had
[..]
Ik werd tweede volgens mij, en bekerwinst.
Hard, Zoek de vleugels, zonaal, buitenspelval en 81 procent.quote:Op maandag 9 april 2012 02:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
maakte vroeger niks uit, toen ik osm speelde in 2006 ofzo won je met 4-3-3 elke wedstrijd
Klopt, alleen had ik daar allemaal geen zin inquote:Op maandag 9 april 2012 02:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had elke dag standaard: Trainingen doen, opstelling maken als ik blessures etc had en dat was het. De Volgende dag weer hetzelfde etc.
10 min max
Naja ik heb het niet gedaan.. maar als deel van de 12e man zeg ik dankjewel!quote:
Zoveel negativiteit en toch zo blij?quote:Op maandag 9 april 2012 02:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja ik heb het niet gedaan.. maar als deel van de 12e man zeg ik dankjewel!
Troostprijsje.. maarja, toch iets dit seizoen
Van Aegon cup jaquote:Op maandag 9 april 2012 03:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoveel negativiteit en toch zo blij?Ajax kampioen etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |