Oke het zit dus zo ga er proberen er een niet te lang verhaal van te maken maar ik moet dit gewoon even kwijt.
Maandje geleden een meisje ontmoet met het uitgaan, gezoend, later nog drankje thuis mee gedaan, in bed beland maar geen seks gehad.
Enfin, maandag daarna afgesproken om bij mij thuis te eten. Na het eten seks gehad en voor mn gevoel zat het allemaal wel goed.
2 dagen later smsje gehad met hoe het ging etc. Paar dagen later stel ik een 2e date voor zegt ze dat ze een druk weekend heeft.. Nouja prima dus er gaat een week overheen, nog wel contact gehad maar ze kwam zelf niet met het initiatief om af te spreken.
Ergens had ik al het gevoel dat het niet goed zat, maar goed omdat ik haar echt leuk vond en ook al een beetje gevoelens kreeg (wat ik serieus in 5 jaar niet gehad heb) deed ik een laatste poging tot een afspraakje..
"Ja ik kan niet heb het heel druk, misschien volgend weekend ik laat het je wel weten".
Hier had ik al het gevoel dat ze niet meer zou reageren.. en ja hoor geen smsje.
Dus,
Afgelopen vrijdag kwam ik haar dus tegen met uitgaan. En vanaf moment het eerste moment merkte ik al dat het over was. 3 kusjes op de wang, en ze zegt gelijk dat ze mn smsje wel gehad heeft maar ze niet kon reageren omdat haar telefoon het niet deed.
Ik zag al gelijk dat het een leugen was dus ik ging verhaal halen.
Krijg ik te horen dat een relatie er niet in zat en dat ze spijt heeft dat ze seks heeft gehad. Ze reageerde compleet anders, op een manier waarop ik haar niet ken en die ik niet verwacht had. Dat zei ik dus ook tegen haar en toen zei ze dat ik haar verkeerd had ingeschat. En de hele tijd schouders ophalen van haar kant.. Nouja op dat moment voelde ik me dus zwaaaaar kut, word ik voor het eerst in 4/5 jaar verliefd krijg ik dit te horen.
Ze had spijt omdat hierdoor zulke "situaties" door ontstaan.
Dat een relatie er niet inzat en dat ik ook concurrentie had van andere jongens.
Net toen ik dacht dat het niet erger kon zag ik haar even later met een andere jongen zoenen.
Ik zei toen ook tegen haar dat ze zich als een slet gedraagt en dat ze me gebruikt heeft.
Een net meisje, studeert, en wilde echt niet als een slet overkomen.. Kan ik me even vergissen
Bij een meisje waar ik geen gevoelens voor had zou ik denken, ja fuck it dan toch niet.. Dit is toch anders. Het boeit me.
Ik voel me dus nu gekwetst en heb nergens zin in heb ook niet goed kunnen slapen vannacht.
Maar goed afgelopen zaterdagnacht dus ook een leuk, knap meisje ontmoet.
Maandag staat er een date maar ik voel me dus niet top en heb weinig zin om met mensen te praten.
Ik zit dus zwaar te twijfelen of ik dit nu wel moet doen en of het misschien het beste middel is om dit allemaal te vergeten..
Ik denk namelijk dat ik me nog slechter ga voelen als deze date een fiasco word.
Nouja dat wilde ik dus even kwijt, iemand nog tips om zo snel mogelijk van dit kut gevoel af te zijn?