Als Chavanel de 'forcing' doet, dan is het niet voluit nee...quote:
Klopt helemaalquote:Op zondag 8 april 2012 14:16 schreef Steven184 het volgende:
Was dat Maarten in 3e positie? Boom zat in 10e ofzo.
Ik tril gewoon bijna mee hier.quote:Op zondag 8 april 2012 14:16 schreef wdn het volgende:
Oh we krijgen een nieuwe strook kasseien in 4 km ...
Maarten ja, maar Maarten Wynants.quote:Op zondag 8 april 2012 14:16 schreef Steven184 het volgende:
Was dat Maarten in 3e positie? Boom zat in 10e ofzo.
Mwa, als je het het niet gehaald had, had je niks gemist.quote:Op zondag 8 april 2012 14:17 schreef Sautor het volgende:
Net op tijd thuis voor het Bos, goede timing
quote:Op zondag 8 april 2012 14:18 schreef Chiappucci het volgende:
Lindeman reed daar toch als eerste het Bos uit?
Altijd op 80 km. van de finish.quote:
Boom, Wynants, Tjallingii, Leezer en Tankink idd.quote:
Het gaat er nu even om dat ze niet op 80 km. van de finish achter de feiten aan hoeven koersen en dat is ook wel eens anders geweest.quote:Op zondag 8 april 2012 14:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Altijd op 80 km. van de finish.
en dan bij carrefour de slag missen, zoals het dit voorjaar gaat zeg maarquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 14:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Precies, nu doen nog 80 man mee aan de koers. Ben benieuwd hoe over een uur de stand van zaken is.quote:Op zondag 8 april 2012 14:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het bos is normaal gesproken wel een sleutelmoment in de koers.quote:Op zondag 8 april 2012 14:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die zat volgens mij eerst vooraan en is daar gelost.quote:Op zondag 8 april 2012 14:25 schreef Chiappucci het volgende:
Iemand van Garmin probeert de sprong te maken.
Farrar toch?quote:Op zondag 8 april 2012 14:25 schreef Chiappucci het volgende:
Iemand van Garmin probeert de sprong te maken.
Nee, iets meer dan 73quote:Op zondag 8 april 2012 14:27 schreef kanovinnie het volgende:
Kut, schakel pas net in. Nog maar 75 k mte gaan dus?
Een dagje later en het zou kletsnat geworden zijn. Mja, je kunt niet alles hebben.quote:Op zondag 8 april 2012 14:27 schreef marcodej het volgende:
Geen stof en geen modder. De renners zijn nog veel te schoon.
Pfff, ik heb nog nooit de start van een wielerronde gezienquote:
Gewoon de brandslang erop zetten...dat zou het zeker een stuk spectaculairder maken.quote:Op zondag 8 april 2012 14:28 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Een dagje later en het zou kletsnat geworden zijn. Mja, je kunt niet alles hebben.
Geen idee, volgens mij weg, want ik hoor "Waar is Boonen" langskomen bij de NOS.quote:Op zondag 8 april 2012 14:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pfff, ik heb nog nooit de start van een wielerronde gezienSchakel altijd halverwege in. Waar is boonen nu?
mja zou OPQS chavanel onder terpstra plaatsen?quote:Op zondag 8 april 2012 14:30 schreef TheArt het volgende:
Steegmans en Chavanel offeren zich nu al op. Dan moet Terpstra er toch nog bijzitten?
Waarschijnlijk niet...quote:Op zondag 8 april 2012 14:30 schreef TheArt het volgende:
Steegmans en Chavanel offeren zich nu al op. Dan moet Terpstra er toch nog bijzitten?
In P-R? Duidelijk ja.quote:Op zondag 8 april 2012 14:30 schreef franklop het volgende:
[..]
mja zou OPQS chavanel onder terpstra plaatsen?
Juist niet toch? Of zou Chavanel lager in pikorde staan vandaag als Terpstra?quote:Op zondag 8 april 2012 14:30 schreef TheArt het volgende:
Dat denk ik wel. Voor Chavanel is Parijs-Roubaix sowieso altijd minder dan de RVV.quote:Op zondag 8 april 2012 14:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Juist niet toch? Of zou Chavanel lager in pikorde staan vandaag als Terpstra?
eurosportquote:Op zondag 8 april 2012 14:33 schreef Dven het volgende:
Stream voor iemand die geen Nederlandse en Belgische tv kan ontvangen?!?
sports-livez.comquote:Op zondag 8 april 2012 14:33 schreef Dven het volgende:
Dankquote:
Je zou dan denken dat hij toch mee vooraan zou zitten, zelfs als hij niet moet rijden, maar bij de eerste 15-20 is hij niet te zien.quote:Op zondag 8 april 2012 14:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Juist niet toch? Of zou Chavanel lager in pikorde staan vandaag als Terpstra?
Rijdt het hele voorjaar al goed van voren.quote:
als hij niet bij dit groepje is dan moet hij gevallen zijn oid, je mag verwachten dat hij hier gewoon bijzit.quote:Op zondag 8 april 2012 14:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je zou dan denken dat hij toch mee vooraan zou zitten, zelfs als hij niet moet rijden, maar bij de eerste 15-20 is hij niet te zien.
http://sports-livez.com/quote:Op zondag 8 april 2012 14:33 schreef Dven het volgende:
Nee Boom zit al in de groep Boonen.quote:Op zondag 8 april 2012 14:38 schreef marcodej het volgende:
Boom zit er achter met een ander mannetje volgens mij?
die red het niet zo te zienquote:
Heeft ie vorig jaar al gedaan.quote:Op zondag 8 april 2012 14:40 schreef Zwansen het volgende:
Boom is nu 26, hij mag nu wel eens laten zien dat hij echt goed mee kan in dit soort wedstrijden.
quote:
gaat winnen vandaagquote:
Groep is ook wat groter geworden?quote:Op zondag 8 april 2012 14:47 schreef TheArt het volgende:
Zie ik daar nu Terpstra voorin het peloton?
Komen ze!quote:Op zondag 8 april 2012 14:49 schreef TheArt het volgende:
Gaat het op de strook van Orchies gebeuren?
Dan wordt ie idd zeker 2e. Dat is balen.quote:Op zondag 8 april 2012 14:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Mochten die 2 samen blijven wint Terpstra nooit natuurlijk, dat is dan wel weer kut.
Zal hem niet meenemen.quote:Op zondag 8 april 2012 14:55 schreef DeeBee het volgende:
Devolder, niet te vroeg in vorm man, de Tour is nog ver!
voor ons misschienquote:Op zondag 8 april 2012 14:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan wordt ie idd zeker 2e. Dat is balen.
Tsja, net alsof een Schär in z'n eentje harder gaat rijden...quote:Op zondag 8 april 2012 14:56 schreef Sasman het volgende:
Ik zou toch niet voluit gaan als ik die jongens was.
Dit.quote:Op zondag 8 april 2012 14:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Mochten die 2 samen blijven wint Terpstra nooit natuurlijk, dat is dan wel weer kut.
Ik vond dat blauw-wit sowieso mooier, nu moet ik zo zoeken.quote:Op zondag 8 april 2012 14:56 schreef VreemdeEend het volgende:
Jammer van die mouwtjes trouwens bij QuickStep die moeten gewoon rondom lopen in de kleuren, niet zo'n klein vlaggetje
Lekker strookje wind tegen straks en zichzelf over de kop rijden zou ook legendarisch zijn...quote:
Alleen jammer dat hij het nooit laat zien.quote:Op zondag 8 april 2012 14:59 schreef TheArt het volgende:
Ik heb de hele tijd het idee dat Boom harder kan. Die heeft nog over.
Zou me niks verbazen inderdaad, Boom gaat dalijk nog wel iets proberen. Denk dat hij het nu nog te ver vind.quote:Op zondag 8 april 2012 14:59 schreef TheArt het volgende:
Die reactie slaat natuurlijk nergens op.quote:Op zondag 8 april 2012 14:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij het nooit laat zien.
Die kan nog 2 tanden zwaarder ja... Al is te zwaar rijden ook niet heel goed natuurlijk, maar die zit niet aan z'n limiet lijkt het nee...quote:Op zondag 8 april 2012 14:59 schreef TheArt het volgende:
Die parkeerde toch wel serieus, als ze Boonen terug grijpen, dan gaat die Pozzato ook niet kunnen volgen.quote:Op zondag 8 april 2012 15:00 schreef marcodej het volgende:
Terpstra moet gewoon lekker in dat groepje gaan hangen en hopen dat Boonen terug gepakt wordt.
Jammer van die lekke band inderdaad. Anders hadden ze het met z'n 3-en gedaan netquote:Op zondag 8 april 2012 15:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die kan nog 2 tanden zwaarder ja... Al is te zwaar rijden ook niet heel goed natuurlijk, maar die zit niet aan z'n limiet lijkt het nee...
Die Chavanel is ook wel een stoomwals hoor, wat een gas geeft die weer ineens...
quote:Op zondag 8 april 2012 15:01 schreef DeeBee het volgende:
Pozzato heeft genoeg 'grinta'...in z'n rechterzijkant...
Terpstra is kapot, die waait er vanaf in het groepje achter hem.quote:Op zondag 8 april 2012 15:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou mooi zijn als Boonen zich kapot rijdt...dan stijgen de kansen voor Terpstra.
Al dat stof in je haar enzo.quote:Op zondag 8 april 2012 15:03 schreef kanovinnie het volgende:
Heet die sky ploeg nou hun helmen dichtgeplakt?
Voor Flecha. Wat moeten ze dan doen? Boonen laten rijden?quote:Op zondag 8 april 2012 15:03 schreef Sasman het volgende:
Kut Sky...Waarom en voor wie? Voor een 6de plek?
Omdat die daar met 4 man zittenquote:Op zondag 8 april 2012 15:03 schreef Sasman het volgende:
Kut Sky...Waarom en voor wie? Voor een 6de plek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |