Ik nog nietquote:
findabroker.com?quote:Op zondag 8 april 2012 14:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb een add over brokers(beurshandelaar)
Ik voor cyanide, scheermesjes en medicijnenquote:Op zondag 8 april 2012 14:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb een add van amnesty internationalquote:Op zondag 8 april 2012 14:17 schreef Barbusse het volgende:
Er hangt hierboven nu wel een add voor Asian beauties btw
quote:Op zondag 8 april 2012 14:19 schreef Drommeldaris het volgende:
quote:Op zondag 8 april 2012 14:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik voor cyanide, scheermesjes en medicijnen
Klinkt allemaal beter. Iemand gebruikt mijn werk-pc voor andere dingen dan werkquote:Op zondag 8 april 2012 14:19 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik heb een add van amnesty international
Minder op zelfmoord en zelfverminking zoeken jijquote:Op zondag 8 april 2012 14:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik voor cyanide, scheermesjes en medicijnen
Heloef? Verklaar alles eens nader?quote:
Hij heeft een soort van Facebook account op de kop getikt.quote:
Dude. Dit roept meer vragen op dan dat het beantwoord..quote:Op zondag 8 april 2012 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft een soort van Facebook account op de kop getikt.
Eigenlijk welquote:Op zondag 8 april 2012 14:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude. Dit roept meer vragen op dan dat het beantwoord..
Yep, en daarmee had heloef weer ongelijk heh?quote:Op zondag 8 april 2012 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft een soort van Facebook account op de kop getikt.
Serieus dafuq, sommige mensen zijn zo achterlijkquote:
Nou nee.quote:Op zondag 8 april 2012 14:33 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Yep, en daarmee had heloef weer ongelijk heh?
Godverdomme die had ik nog niet gezien wat een klapmongoolquote:Op zondag 8 april 2012 14:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Serieus dafuq, sommige mensen zijn zo achterlijk
Ik heb er 10 of 12 geloof ikquote:Op zondag 8 april 2012 14:38 schreef Drommeldaris het volgende:
DG, je weet dat elke mongol een facebookaccount kan aanmaken he?
Er staan wel 126 foto's allemaal op verschillende data geupload.quote:Op zondag 8 april 2012 14:38 schreef Drommeldaris het volgende:
DG, je weet dat elke mongol een facebookaccount kan aanmaken he?
Fuck im bustedquote:Op zondag 8 april 2012 14:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Er staan wel 126 foto's allemaal op verschillende data geupload.
Dus of het is echt of iemand is heel consistent iemands portfolio/Facebook/Instagram/Tumblr aan het plunderen.
Goede voorbereiding wel dan of gewoon echt maar het zegt nog geen 1e tering. Wat is precies het verhaal?quote:Op zondag 8 april 2012 14:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Er staan wel 126 foto's allemaal op verschillende date geupload.
Dus of het is echt of iemand is heel consistent iemands portfolio/Facebook/Instagram/Tumblr aan het plunderen.
Linkje en zulks?quote:Op zondag 8 april 2012 14:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Er staan wel 126 foto's allemaal op verschillende data geupload.
Nee ze stond op bride.ru of iets in die richting.quote:Op zondag 8 april 2012 14:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Goede voorbereiding wel dan of gewoon echt maar het zegt nog geen 1e tering. Wat is precies het verhaal?
DG heeft contact met een Russische dame die vroeger of later geld van hem nodig heeft om hier te komen?
Dat zal het vast wezenquote:Op zondag 8 april 2012 14:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Goede voorbereiding wel dan of gewoon echt maar het zegt nog geen 1e tering. Wat is precies het verhaal?
DG heeft contact met een Russische dame die vroeger of later geld van hem nodig heeft om hier te komen?
En voor haar studie. En haar familie.quote:Op zondag 8 april 2012 14:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mewh geen spelletjesquote:Op zondag 8 april 2012 14:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet zo veel spelletjes spelen, je lijkt Myr wel
En een nieuw huis + autoquote:Op zondag 8 april 2012 14:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En voor haar studie. En haar familie.
Wat dan?quote:Op zondag 8 april 2012 14:46 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Mewh geen spelletjes
[..]
En een nieuw huis + auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DG post eens dat linkje van bride.ru.quote:
En Louis Vitton hebbedingetjes. En bontjas. En bontmuts. En de zoektocht naar Anastasiaquote:Op zondag 8 april 2012 14:46 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Mewh geen spelletjes
[..]
En een nieuw huis + auto
Nee, jou vouw ik ineen zodat ik thuis ook kan benchenquote:Op zondag 8 april 2012 14:47 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tjah, als jij deze 63 kg laat lopen.
quote:Op zondag 8 april 2012 14:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat dan?Dat dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Nee joh doet ze veel subtieler.quote:Op zondag 8 april 2012 14:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En Louis Vitton hebbedingetjes. En bontjas. En bontmuts. En de zoektocht naar Anastasia
quote:Op zondag 8 april 2012 14:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh doet ze veel subtieler.
Ze heeft een auto nodig om naar universiteit te gaan want daar naar toe is 3 uur reizen.
Haar moeder heeft een zeldzame ziekte, ze heeft geld nodig voor behandeling anders gaat ze dood.
Omdat al haar geld in haar moeders herstel is gaan zitten kan ze haar collegegeld en boeken niet meer betalen.
Haar computer is bijna kapot en om met DG te blijven chatten heeft ze een 17' inch MacBook nodig.
En om eindeloos met DG te Whatsappen heeft ze natuurlijk wel een iPhone nodig.
quote:Op zondag 8 april 2012 14:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat dan?Moet je aan DG vragen in een paar maanden tijd als heel zijn bankrekening leeg geplunderd isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe eens niet! heb een nieuwe Mercedes nodig om me moeder naar het ziekenhuis te brengenquote:Op zondag 8 april 2012 14:55 schreef Drommeldaris het volgende:
DG, als je het wil mag je al dat geld ook gewoon allemaal aan mij geven. Ik wil je dan nog wel wat tips geven enzo
Helaas twi helaas.quote:Op zondag 8 april 2012 14:43 schreef twi het volgende:
Begrijp ik nou goed dat mijn fantastische openingsbericht geen reactie heeft opgeleverd, DigitalGirl?
Als ik je oude mag hebben wij een dealquote:Op zondag 8 april 2012 14:56 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Doe eens niet! heb een nieuwe Mercedes nodig om me moeder naar het ziekenhuis te brengen
Nee, maar waarom zou ze dan DG uitkiezen out of all Dutch people? Het heeft de schijn heel erg tegen ditquote:Op zondag 8 april 2012 14:58 schreef heloef het volgende:
Ben ik trouwens de enige die wel hoopt dat het echt is?
Ze is lekker hehquote:Op zondag 8 april 2012 14:58 schreef heloef het volgende:
Ben ik trouwens de enige die wel hoopt dat het echt is?
Deal!quote:Op zondag 8 april 2012 14:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als ik je oude mag hebben wij een deal
Ja maar aan de andere kant waarom niet?quote:Op zondag 8 april 2012 14:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, maar waarom zou ze dan DG uitkiezen out of all Dutch people? Het heeft de schijn heel erg tegen dit
Ik zou haar snoeihard geven ja.quote:
Je vergeet de nohomo, straks maar pompen in de gym om de schijn op te houden. Ik moet mijn zalige zaterdag inhalenquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 15:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je vergeet de nohomo, straks maar pompen in de gym om de schijn op te houden. Ik moet mijn zalige zaterdag inhalen
Jaloers much.quote:Op zondag 8 april 2012 14:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, maar waarom zou ze dan DG uitkiezen out of all Dutch people? Het heeft de schijn heel erg tegen dit
Ja, doe es effe pics dan!quote:
Ontzettend, had ik maar een onbereikbare Russische chick ipv wat ik nu hebquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 15:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Oke, tijd om paaseitjes te zoeken in alle hoeken en gaten van de gym
Ze is op zoek naar een kamer sinds februariquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze is op zoek naar een kamer sinds februari
Друзья, срочно ищу комнату или 1к кв! Перепост, плиииз!quote:
Aan mij denk ik haha. Ik ben niet echt een knapperd. Althans, dat vind ik zelf. En misschien straal ik die onzekerheid wel uit. Plus het feit dat ik het niet makkelijk vind om contact te leggen met onbekenden vanwege HSP, maar daar wordt aan gewerkt en het gaat de goede kant op. Maar 't blijft ontzettend moeilijk.quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Друзья, срочно ищу комнату или 1к кв! Перепост, плиииз!
Maar ik denk dat ik d´r ook zou doen jaquote:Op zondag 8 april 2012 15:25 schreef DigitalGirl het volgende:
Ah, heloef is weer de roddeltante van dienst.
Laat eens zienquote:Op zondag 8 april 2012 15:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik d´r ook zou doen ja
Jij bent ook nieuwsgierig heujquote:
Waar zal ze nu toch zittenquote:Alina Matveeva
I think I'll start a new life,I think I'll start it over, where no one knows my name.
12 Jun 2008
quote:
Succes ermee, Maar heel serieus nu je bent gewaarschuwd bij dezequote:Op zondag 8 april 2012 16:02 schreef DigitalGirl het volgende:
Heb weer spijt van het feit dat ik iets tegen een fokker heb verteld.
Leuk! Waar naar toe?quote:
Moet jij je niet verontschuldigen voor je roddeltante gedrag?quote:
Neuh.quote:Op zondag 8 april 2012 16:17 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Moet jij je niet verontschuldigen voor je roddeltante gedrag?
Het is nog een kind dat blijkt maar weer.quote:Op zondag 8 april 2012 16:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
heloefje is wel een beetje een roddelkutje ja
Ik deel graag.quote:Op zondag 8 april 2012 16:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
heloefje is wel een beetje een roddelkutje ja
En desondanks hoop ik dat Alina echt is en ze je geen geld gaat aftroggelen.quote:Op zondag 8 april 2012 16:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is nog een kind dat blijkt maar weer.
Fixed.quote:Op zondag 8 april 2012 16:36 schreef heloef het volgende:
[..]
En desondanks hoop ik dat Alina Irina echt is en ze je geen geld gaat aftroggelen.
Ik ben wel een barmhartig kind dan.
quote:Op zondag 8 april 2012 16:36 schreef heloef het volgende:
[..]
En desondanks hoop ik dat Alina echt is en ze je geen geld gaat aftroggelen.
Ik ben wel een barmhartig kind dan.
Er is een goede reden dat ik dat denk, er zijn namelijk honderden mannen opgelicht door wulpse Oostblok dames.quote:
Fixed.quote:Op zondag 8 april 2012 16:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is een goede reden dat ik dat denk, er zijn namelijk honderdenduizenden mannen opgelicht door wulpse Oostblok dames.
Maar he, Alina is vast niet zo.
Mag ik mee?quote:
Je wilt niet weten wat er hier rondlooptquote:Op zondag 8 april 2012 16:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is een goede reden dat ik dat denk, er zijn namelijk honderden mannen opgelicht door wulpse Oostblok dames.
Maar he, Alina is vast niet zo.
Dat geloof ik niet, eerder een stuk of 10000.quote:
Nee.quote:
Man... wel meer dan datquote:Op zondag 8 april 2012 16:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, eerder een stuk of 10000.
Wat is er mis met huilende mannenquote:Op zondag 8 april 2012 16:50 schreef DigitalGirl het volgende:
Zucht, heloef denk dat er in potentie maar een paar mensen in dit topic zijn die opgelicht kunnen worden. De man die huilde is er daar een van, vergeet dat niet.
Egoistquote:
Snap!quote:Op zondag 8 april 2012 16:50 schreef DigitalGirl het volgende:
Zucht, heloef denk dat er in potentie maar een paar mensen in dit topic zijn die opgelicht kunnen worden. De man die huilde is er daar een van, vergeet dat niet.
Wat denk jij dan ik verwacht minstens 7 of 10 vrouwen!quote:
Dan hou ik het wel bij de dames op dit eilandquote:Op zondag 8 april 2012 16:52 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Snap!
[..]
Wat denk jij dan ik verwacht minstens 7 of 10 vrouwen!![]()
Maar ja waren het maar mannen
De man die huilde wie dat dan?quote:Op zondag 8 april 2012 16:50 schreef DigitalGirl het volgende:
Stuur de homo's maar deze kant op dan...quote:Op zondag 8 april 2012 16:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan hou ik het wel bij de dames op dit eiland
Dan kan je blijkbaar opgelicht worden. Ik maar denken dat dat met naïviteit te maken had.quote:Op zondag 8 april 2012 16:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is er mis met huilende mannen
Kijk maar uit, voor je het weet ben je je hele McDonalds maandsalaris kwijt aan een Russische chick met snor.quote:Op zondag 8 april 2012 16:57 schreef heloef het volgende:
[..]
De man die huilde wie dat dan?
Ik was toch een kind?
Dat gaat moeilijk als je geen contact zoekt en onderhoudt met Russiche importbruiden dacht ik zo.quote:Op zondag 8 april 2012 16:58 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk maar uit, voor je het weet ben je je hele McDonalds maandsalaris kwijt aan een Russische chick met snor.
En behaarde benenquote:Op zondag 8 april 2012 16:58 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk maar uit, voor je het weet ben je je hele McDonalds maandsalaris kwijt aan een Russische chick met snor.
Ik stuur wel wat geld op om haar been en snorhaar weg te laten laseren.quote:
Jaloers op een crimineel, juist.quote:Op zondag 8 april 2012 17:03 schreef Sneezeechu het volgende:
Maar zonder gekheid ik ken dus een knul die scamt voor zijn beroep wat die iedere maand binnenhaalt stront jaloers op hem
Alsje, heloefquote:Op zondag 8 april 2012 16:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk als je geen contact zoekt en onderhoudt met Russiche importbruiden dacht ik zo.
Bij jouw geldt dat voor elke vrouw, tot het moment dat ik merk dat je je als man gaat gedragen. Dat gedrag heb ik nog niet bemerkt, gezien het feit dat je als een bitch weer aan eht roddelen sloeg.quote:Op zondag 8 april 2012 16:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk als je geen contact zoekt en onderhoudt met Russiche importbruiden dacht ik zo.
quote:Op zondag 8 april 2012 17:11 schreef marbasnarf het volgende:
mn vingers doen best zeer, maar trots! heb ik toch maar ff zelf gedaan!
Pics van de spierballen.quote:Op zondag 8 april 2012 17:11 schreef marbasnarf het volgende:
tjakka.... 70 tuintegels versjouwd...!!!
Eerst van de oude tuin naar de auto (was niet voor de deur)
en toen van de auto naar mijn tuin (moest ook steeds stukje lopen)
mn vingers doen best zeer, maar trots! heb ik toch maar ff zelf gedaan!
die heb ik niet... eh.. ik bedoel "die zijn undercover"quote:
Cockblockers?quote:Op zondag 8 april 2012 17:16 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat zijn het hier toch cockblockers...
Pics van de stoeptegels dan.quote:Op zondag 8 april 2012 17:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die heb ik niet... eh.. ik bedoel "die zijn undercover"
men heb ff opgezocht wat een tuintegel eigenlijk weegt...
de gewone: 9,5 en die met 1 dikke rand van onder wegen 12,5
flink wat kilo wak gedragen heb.. en dat 2x... !
morgen spierpijn denk ik hiih
Ze is wel lekkerquote:Op zondag 8 april 2012 17:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cockblockers?Eerder jouw savings accountblockers, beste kerel
ghehehe tja.. ik moest wel, mn tuin is echt een oorlogsgebied lijkt wel 9en das niet eens overdreven want bij vorige bewoners is ME team binnen gevallen en daar is de schade nog wel van te zien) Maar kan nu iig een deel van mn tuin tegelen , scheelt weer onkruid wieden wat na een week terug is! Moet volgende week weer een ladinkje van 50 tegels ofzo ergens vandaan ritselen... beetje bij beetje.. anders overzie ik mn tuin-project niet!quote:Op zondag 8 april 2012 17:22 schreef twi het volgende:
[..]
Pics van de stoeptegels dan.
Jij liever dan ik trouwens, bij m'n zusje een tijd terug badkamer- en keukentegels van de tegelzaak naar de auto's getild. Halverwege nog van de ene naar de andere auto, omdat haar auto wat laag op de weg lag. En daarna naar boven bij 'r. Ja ik ben een mietje, maar dat doe ik nooooooooooit meer.
Dat lieg ik, ik kan toch geen nee zeggen...
Ik zou d´r keihard doen. En daarna maken dat ik wegkomquote:Op zondag 8 april 2012 17:23 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ze is wel lekker
http://vk.com/id125109775
Drie verschillende soorten tegels, ga je er nog wat kunstigs van maken?quote:Op zondag 8 april 2012 17:24 schreef marbasnarf het volgende:
ghehehe tja.. ik moest wel, mn tuin is echt een oorlogsgebied lijkt wel 9en das niet eens overdreven want bij vorige bewoners is ME team binnen gevallen en daar is de schade nog wel van te zien) Maar kan nu iig een deel van mn tuin tegelen , scheelt weer onkruid wieden wat na een week terug is! Moet volgende week weer een ladinkje van 50 tegels ofzo ergens vandaan ritselen... beetje bij beetje.. anders overzie ik mn tuin-project niet!
ze heeft vast een lelijk hoofd, aangezien ze die verbergt en alleen trots is opd e boobies (en dr slanke buik... jaja stiekem jaloers)quote:Op zondag 8 april 2012 17:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou d´r keihard doen. En daarna maken dat ik wegkom
Gelukkig hoef ik het niet met jou eens te zijn.quote:Op zondag 8 april 2012 17:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Bij jouw geldt dat voor elke vrouw, tot het moment dat ik merk dat je je als man gaat gedragen. Dat gedrag heb ik nog niet bemerkt, gezien het feit dat je als een bitch weer aan eht roddelen sloeg.
Dat is een hele andere.quote:Op zondag 8 april 2012 17:23 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ze is wel lekker
http://vk.com/id125109775
Ze komt uit Kirov...
nee, vind tegelen voor deze zomer voldoende, ga in het najaar misschien wel kijken of ik het opnieuw kan tegelen en dan waterpas... wil van de zomer eerst maar genieten van een onkruidvrije tuin. Moet ook nog 2 nieuwe schuttingdelen en plaatsen en wil bloembakken neerzetten, dus dat is voldoende werk voor deze zomer!quote:Op zondag 8 april 2012 17:25 schreef twi het volgende:
[..]
Drie verschillende soorten tegels, ga je er nog wat kunstigs van maken?
Ze is toch nep.quote:Op zondag 8 april 2012 17:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou d´r keihard doen. En daarna maken dat ik wegkom
Ze is dan ook een doodordinaire oplichtsterquote:
Als jij elk weekend zoveel tegels gaat versjouwen heb je dat ook zo, en wanneer dat het geval isquote:Op zondag 8 april 2012 17:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ze heeft vast een lelijk hoofd, aangezien ze die verbergt en alleen trots is opd e boobies (en dr slanke buik... jaja stiekem jaloers)
Grote vraag is, wie is de echte Alina?quote:Op zondag 8 april 2012 17:28 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ze is dan ook een doodordinaire oplichtster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
net of je een platte buik en grote tieten krijgt van tegels sjouwen =pquote:Op zondag 8 april 2012 17:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Als jij elk weekend zoveel tegels gaat versjouwen heb je dat ook zo, en wanneer dat het geval is.
Nou, het zijn een soort van squats, dus je krijgt er wel een ehm - Drommel, hoe zeg je dat ook alweer - van...quote:Op zondag 8 april 2012 17:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
net of je een platte buik en grote tieten krijgt van tegels sjouwen =p
Klinkt bekend! Hier ook opritje gemaakt voor de auto. Moet ook nog een deel betegelen. Andere stukken allerlei struiken en stronken moeten wegspitten en vervolgens daar gras gelegd. Beetje maaien is niet zo erg. Plus kan nu tenminste gebruik maken van de tuin. Wanneer het enkel aarde is vol onkruid kan je er ook niets mee.quote:Op zondag 8 april 2012 17:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, vind tegelen voor deze zomer voldoende, ga in het najaar misschien wel kijken of ik het opnieuw kan tegelen en dan waterpas... wil van de zomer eerst maar genieten van een onkruidvrije tuin. Moet ook nog 2 nieuwe schuttingdelen en plaatsen en wil bloembakken neerzetten, dus dat is voldoende werk voor deze zomer!
Badonkadonk?quote:Op zondag 8 april 2012 17:30 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, het zijn een soort van squats, dus je krijgt er wel een ehm - Drommel, hoe zeg je dat ook alweer - van...
Kun je ze beide hosselen, heloefquote:
Bel der op zou ik zeggenquote:Op zondag 8 april 2012 17:31 schreef heloef het volgende:
Nou gelukkig voor DG staat ze hier niet op.
http://www.russian-scam.org/messagem.htm
hm.. das waar, van pump had ik wel altijd spierpijn in buik borst en schouders, dus wellicht wordt ik morgen wakker als een alina-bruid!quote:Op zondag 8 april 2012 17:30 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, het zijn een soort van squats, dus je krijgt er wel een ehm - Drommel, hoe zeg je dat ook alweer - van...
http://www.romancescam.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=24895quote:
Nee... Ooit gehoord van foto's kapen?quote:Op zondag 8 april 2012 17:32 schreef heloef het volgende:
[..]
http://www.romancescam.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=24895
Ja maar dat is dan een andere scammer dan die van DG.
Volgens mij is ++44 het Engelse netnummerquote:Op zondag 8 april 2012 17:32 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Bel der op zou ik zeggen
442081180049 Armeens nummer trouwens
Kan weet ik niet zeker laatst zat ze in Cyprus maar ook tegelijkertijd in Moskouquote:Op zondag 8 april 2012 17:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij ++44 het Engelse netnummerHet is toch ook zulks een kosmopolitische meid
Wat een pornohoofdquote:Op zondag 8 april 2012 17:34 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nee... Ooit gehoord van foto's kapen?
[ afbeelding ]
Dit is ze ook...
Dat betekent dat ze dus al een visum voor de EU heeft. Scheelt weer in de kostenquote:Op zondag 8 april 2012 17:35 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Kan weet ik niet zeker laatst zat ze in Cyprus maar ook tegelijkertijd in Moskou
Oeh, batsen? Morgen dan heh.quote:Op zondag 8 april 2012 17:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm.. das waar, van pump had ik wel altijd spierpijn in buik borst en schouders, dus wellicht wordt ik morgen wakker als een alina-bruid!
als ik morgen wakker wordt met siliconentieten, een prachtig buikje en een schitterende ass, dan ben ik tot alles in staat =pquote:
Heb je al wat leuks gezien twi, je gaat immers ook al richting de 30.quote:Op zondag 8 april 2012 17:29 schreef twi het volgende:
Verdomme, zit ik dankzij DG toch weer op die kansloze site te kijken.
Klik maar op de smileyquote:Op zondag 8 april 2012 17:39 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb je al wat leuks gezien twi, je gaat immers ook al richting de 30.
Dit is DE Alina!quote:Op zondag 8 april 2012 17:39 schreef twi het volgende:
Gaan we nu foto's van alle Alina's van de wereld plaatsen?
Die onderste lijkt op mijn voormalige collega, Zweedse pornobarbie.quote:Op zondag 8 april 2012 17:38 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is ze ook namelijk.
En deze?quote:Op zondag 8 april 2012 17:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die onderste lijkt op mijn voormalige collega, Zweedse pornobarbie.
Doe je best!quote:Op zondag 8 april 2012 17:41 schreef DigitalGirl het volgende:
Lekker, zal ik even verifiëren of het echt is?
Die lijkt niet op zweedse pornobarbie.quote:
Proest!quote:Op zondag 8 april 2012 17:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die lijkt niet op zweedse pornobarbie.Die lijkt op het tokkie-kapstertje dat mijn ex d´r haar deed
Je hebt toch niet vooraf betaald?quote:Op zondag 8 april 2012 17:44 schreef twi het volgende:
[..]
Je baalt gewoon dat je haar niet eerder hebt gekocht.
Zo gaat dat toch? Overigens lijken me de andere foto's niet gelijk aan de eerste, en ziet ze er vrij Frans uit (inclusief Frans ogend straatbeeld). Nep dus!quote:
Nee... echt even uit ervaring eerst trouwen en dan pas de bruidsschat hoor, en ze ook nep maar dat wist ik al uren terugquote:Op zondag 8 april 2012 17:46 schreef twi het volgende:
[..]
Zo gaat dat toch? Overigens lijken me de andere foto's niet gelijk aan de eerste, en ziet ze er vrij Frans uit (inclusief Frans ogend straatbeeld). Nep dus!
Stiekem wel jaquote:Op zondag 8 april 2012 17:44 schreef twi het volgende:
[..]
Je baalt gewoon dat je haar niet eerder hebt gekocht.
Verrek, dat logo achter haar, das volgens mij van een Franse bank/verzekeringsmaatschappijquote:Op zondag 8 april 2012 17:46 schreef twi het volgende:
[..]
Zo gaat dat toch? Overigens lijken me de andere foto's niet gelijk aan de eerste, en ziet ze er vrij Frans uit (inclusief Frans ogend straatbeeld). Nep dus!
quote:Op zondag 8 april 2012 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stiekem wel ja
[..]
Verrek, dat logo achter haar, das volgens mij van een Franse bank/verzekeringsmaatschappij
Edit: En jawel hoor![]()
Kom op nou... alsjeblieft manquote:Op zondag 8 april 2012 17:50 schreef DigitalGirl het volgende:
Nou goed dat zegt niet zoveel natuurlijk ook russische mensen gaan op vakantie. Maar twi slecht nieuws, zeg toch ook nee.
3 woorden meer niet tochquote:Op zondag 8 april 2012 17:50 schreef twi het volgende:
M'n hart is gebroken. Oh wacht, toch niet, ik heb liever een vrouw die wel verstaat wat ik zeg.
Net alsof ze ten weste vn van moskou geen engels kunnen. WAt voor achterhaald beeld is dat.quote:Op zondag 8 april 2012 17:50 schreef twi het volgende:
M'n hart is gebroken. Oh wacht, toch niet, ik heb liever een vrouw die wel verstaat wat ik zeg.
Kirov is een klein stadje achter Moskou en daar spreken ze engels alleen zo brak als het maar kan zijnquote:Op zondag 8 april 2012 17:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Net alsof ze ten weste vn van moskou geen engels kunnen. WAt voor achterhaald beeld is dat.
We hebben het onder ander over сиськи jaquote:
Nou sorry maar dat is doorsnee. Daar hoef je niet bang voor te zijn dat het oplichting is.quote:Op zondag 8 april 2012 17:52 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil haarZe heeft, naast batsen, ook nog eens dezelfde hobbies als ik
Dit dus!quote:Op zondag 8 april 2012 17:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We hebben het onder ander over сиськи ja
quote:Op zondag 8 april 2012 17:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nou sorry maar dat is doorsnee. Daar hoef je niet bang voor te zijn dat het oplichting is.
Tsja, er bestaat een verschil tussen met elkaar kunnen communiceren en elkaar begrijpen. Ik vind lachen wel belangrijk en als driekwart van m'n grappen vanwege vertalingen of onbegrepen woorden niet over komen, dan is de klik al een stuk minder.quote:Op zondag 8 april 2012 17:52 schreef DigitalGirl het volgende:
Net alsof ze ten weste vn van moskou geen engels kunnen. Wat voor achterhaald beeld is dat.
Doorsnee ben je ooit in Rusland geweest?quote:Op zondag 8 april 2012 17:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nou sorry maar dat is doorsnee. Daar hoef je niet bang voor te zijn dat het oplichting is.
Neptietenquote:
Doorsnee wat?quote:Op zondag 8 april 2012 17:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Aaaaah, bijna koffie over m´n scherm. Eikelquote:
Da!quote:
Er lopen hier in Nederland echt hordes leuke lieve en mooie vrouwen rond hoor, daar hoef je écht niet voor naar Ruslandquote:
Er zijn hier anders al aardig wat haattopics langsgekomen over "de verwende westerse vrouwen" hoorquote:Op zondag 8 april 2012 17:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Er lopen hier in Nederland echt hordes leuke lieve en mooie vrouwen rond hoor, daar hoef je écht niet voor naar Rusland
Oh lol old memories!quote:
Wel als je kansloos bentquote:Op zondag 8 april 2012 17:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Er lopen hier in Nederland echt hordes leuke lieve en mooie vrouwen rond hoor, daar hoef je écht niet voor naar Rusland
Geef mij maar iemand die een beetje tegengas geeft. Heb ik wel nodig.quote:Op zondag 8 april 2012 18:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er zijn hier anders al aardig wat haattopics langsgekomen over "de verwende westerse vrouwen" hoorWaarin weemoedig verzucht wordt dat oos- en West Europese en Aziatische vrouwen tenminste hun plaats nog weten
Liever een Oost-Europese dan een westerse maar dat heeft bij mij met veel andere zaken te makenquote:Op zondag 8 april 2012 18:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er zijn hier anders al aardig wat haattopics langsgekomen over "de verwende westerse vrouwen" hoorWaarin weemoedig verzucht wordt dat oos- en West Europese en Aziatische vrouwen tenminste hun plaats nog weten
Als russische vrouwen specifiek op kansloze mannen zouden vallen hoeven ze echt niet internationaal te daten hoorquote:Op zondag 8 april 2012 18:02 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Oh lol old memories!
[..]
Wel als je kansloos bent
quote:
Haha, jijquote:Op zondag 8 april 2012 18:03 schreef twi het volgende:
[..]
Geef mij maar iemand die een beetje tegengas geeft. Heb ik wel nodig.
Ik moet juist niet zo'n gewillig toegeeflijk zacht onderdanig huppelkutje. Ik moet tegengas, anders ben ik een hele vervelende eigenwijze irritante botte lompe zak. Geef mij maar een hollandse meid die af en toe even van zich laat horen als dat nodig isquote:Op zondag 8 april 2012 18:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier meepost hmm? Just take a wild yet educated guessquote:
Ik ook. En veel ook.quote:Op zondag 8 april 2012 18:03 schreef twi het volgende:
[..]
Geef mij maar iemand die een beetje tegengas geeft. Heb ik wel nodig.
Ik ken een paar Oost-Europese dames, en die zijn echtquote:Op zondag 8 april 2012 18:03 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Liever een Oost-Europese dan een westerse maar dat heeft bij mij met veel andere zaken te maken![]()
Wel een man dan he,
De schuld bij een ander leggen is natuurlijk veel makkelijker.quote:Op zondag 8 april 2012 18:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met een lief en gehoorzaam meisje zou ik me geen raad weten. Geef mij er maar eentje die af en toe een grote waffel tegen me heeft en me op m'n kloten geeft.quote:
Ik ben niet anders gewend dan datquote:Op zondag 8 april 2012 18:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook. En veel ook.
[..]
Ik ken een paar Oost-Europese dames, en die zijn echtHoe het met de mannen zit weet ik niet
Mij is verteld dat de meeste Oekraiense mannen heel lelijk zijn.quote:Op zondag 8 april 2012 18:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook. En veel ook.
[..]
Ik ken een paar Oost-Europese dames, en die zijn echtHoe het met de mannen zit weet ik niet
Ja, het is haar schuld dat ik de deur niet uit kom en erop reken dat een rondborstige schone niet gewoon bij mij aanbeltquote:Op zondag 8 april 2012 18:06 schreef heloef het volgende:
[..]
De schuld bij een ander leggen is natuurlijk veel makkelijker.
Lief en gehoorzaam, die sturen we door naar benzin.quote:Op zondag 8 april 2012 18:08 schreef twi het volgende:
[..]
Met een lief en gehoorzaam meisje zou ik me geen raad weten. Geef mij er maar eentje die af en toe een grote waffel tegen me heeft en me op m'n kloten geeft.
Ik ben single omdat alle leuke vrouwen gewoon geen smaak hebben.quote:Op zondag 8 april 2012 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, het is haar schuld dat ik de deur niet uit kom en erop reken dat een rondborstige schone niet gewoon bij mij aanbelt
En die blijven dan saampjes elke avond lief op de bank zitten, zonder een woord met elkaar te wisselen.quote:Op zondag 8 april 2012 18:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Lief en gehoorzaam, die sturen we door naar benzin.
Ondertussen zit hij daar hyperventilerend.quote:Op zondag 8 april 2012 18:09 schreef twi het volgende:
[..]
En die blijven dan saampjes elke avond lief op de bank zitten, zonder een woord met elkaar te wisselen.
Nogal en dan druk me zachtjes uitquote:Op zondag 8 april 2012 18:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mij is verteld dat de meeste Oekraïense mannen heel lelijk zijn.
Dat geeft niet, zolang 'ie maar gelukkig is.quote:Op zondag 8 april 2012 18:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ondertussen zit hij daar hyperventilerend.
Van wát?quote:Op zondag 8 april 2012 18:14 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ontdekte hoe ik de positie snap van divjes. Ik moet het gewoon even uittekenen.nu lukt het meteen.
Godverquote:Op zondag 8 april 2012 18:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ondertussen zit hij daar hyperventilerend.
Divjes, oftewel de div-tag in HTML code.quote:
En dan laat zij hem in een poging tot enige toenadering toch maar d'r tieten zien. Stel je je dat gewoon eens voor. Omdat het kanquote:
Hij heeft wel wat geflikflooid met een meisje in bed.quote:Op zondag 8 april 2012 18:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En dan laat zij hem in een poging tot enige toenadering toch maar d'r tieten zien. Stel je je dat gewoon eens voor. Omdat het kan
quote:Op zondag 8 april 2012 18:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En dan laat zij hem in een poging tot enige toenadering toch maar d'r tieten zien. Stel je je dat gewoon eens voor. Omdat het kan
quote:Op zondag 8 april 2012 18:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jammer dat ie het niet doet.quote:
Bij mij werkt´ie hoor. Jouw interwebzz houdt niet van de Muppetsquote:
Hier doet ie het ook nietquote:Op zondag 8 april 2012 18:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij mij werkt´ie hoor. Jouw interwebzz houdt niet van de Muppets![]()
Ligt niet aan mijn interwebzz, het ligt aan Photobucket.quote:Op zondag 8 april 2012 18:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij mij werkt´ie hoor. Jouw interwebzz houdt niet van de Muppets![]()
Stomme foto-emmer houdt ook niet van de Muppets, húúúúúúúúúquote:Op zondag 8 april 2012 18:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt niet aan mijn interwebzz, het ligt aan Photobucket.
Aids-photobucket. Zit je nog helemaal met preview te kijken of het plaatje het wel doet, doet ie het alsnog niet bij anderen. Dan sta je natuurlijk gigantisch voor lul en kan je beter een kloon aanmaken, want je hele image is naar de klote.quote:Op zondag 8 april 2012 18:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt niet aan mijn interwebzz, het ligt aan Photobucket.
En export!quote:Op zondag 8 april 2012 18:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Gaat het hier nog steeds over import?
quote:Op zondag 8 april 2012 18:41 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Aids-photobucket. Zit je nog helemaal met preview te kijken of het plaatje het wel doet, doet ie het alsnog niet bij anderen. Dan sta je natuurlijk gigantisch voor lul en kan je beter een kloon aanmaken, want je hele image is naar de klote.
Doe je mee, russische chicks scoren?quote:Op zondag 8 april 2012 18:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Gaat het hier nog steeds over import?
Presentquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 18:43 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het is mij ook al 6 keer overkomen hoor, ik begon met kutkloon, toen kutkloon2, enzovoort.
2 Barbusse's zouden inderdaad teveel awesomeness zijn voor één forum.quote:Op zondag 8 april 2012 18:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]Maar ik ga niet klonen, 1 Barbusse is méér dan genoeg
Ah... ik kloon een beetje andersquote:Op zondag 8 april 2012 18:43 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het is mij ook al 6 keer overkomen hoor, ik begon met kutkloon, toen kutkloon2, enzovoort.
Sterker nog, ze zouden het alleen maar met elkaar aan de stok krijgen. "Dit forum is te klein voor ons beiden, en het wordt kleiner met iedere post."quote:Op zondag 8 april 2012 18:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
2 Barbusse's zouden inderdaad teveel awesomeness zijn voor één forum.
Je begon bij Sneezeechu7 en eindigt bij Sneezeechu?quote:
Je bent de belangrijkste regel vergeten: soort zoekt soort?quote:Op zondag 8 april 2012 18:08 schreef twi het volgende:
[..]
Met een lief en gehoorzaam meisje zou ik me geen raad weten. Geef mij er maar eentje die af en toe een grote waffel tegen me heeft en me op m'n kloten geeft.
quote:Op zondag 8 april 2012 18:47 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je begon bij Sneezeechu7 en eindigt bij Sneezeechu?Nou neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom is dat de belangrijkste regel?quote:Op zondag 8 april 2012 18:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je bent de belangrijkste regel vergeten: soort zoekt soort?
Mensen die deze regel hanteren snappen er niets van.quote:Op zondag 8 april 2012 18:48 schreef DigitalGirl het volgende:
Je bent de belangrijkste regel vergeten: soort zoekt soort?
En al helemaal niet als je dan sites met Oost-Europese vrouwen loopt te checken en niet even bedenkt dat er wel degelijk culturele verschillen zijn. Die wat zwaarder wegen dan "ik hou van voetbal en zij niet"quote:Op zondag 8 april 2012 18:51 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen die deze regel hanteren snappen er niets van.
tl;drquote:Op zondag 8 april 2012 18:57 schreef DigitalGirl het volgende:
Gasten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
http://www.wired.com/wire(...)-and-thats-bad-news/
Zo´n groot stuk is het niet hoor, meneer met de concentratiespanne van een goudvisquote:
Het is een link van DG daarom heb ik grote twijfels of het uberhaubt de moeite waard is. Derhalve mijn verzoek om een samenvatting zodat ik op basis daarvan ga kijken of ik het artikel ga lezen.quote:Op zondag 8 april 2012 19:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo´n groot stuk is het niet hoor, meneer met de concentratiespanne van een goudvis
Excuses voor je eigen houding zoeken bij anderequote:Op zondag 8 april 2012 19:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is een link van DG daarom heb ik grote twijfels of het uberhaubt de moeite waard is. Derhalve mijn verzoek om een samenvatting zodat ik op basis daarvan ga kijken of ik het artikel ga lezen.
Lijkt me allemaal niet zo relevant. Het lijkt me vrij logisch dat je niet iemand zoekt die compleet tegenovergesteld is aan jou. Er is een verschil tussen verschillen en tegenpolen hè?quote:Op zondag 8 april 2012 18:57 schreef DigitalGirl het volgende:
Gasten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
http://www.wired.com/wire(...)-and-thats-bad-news/
Oh, sorry dacht dat je een realistisch zelfbeeld had.quote:Op zondag 8 april 2012 19:03 schreef twi het volgende:
[..]
Lijkt me allemaal niet zo relevant. Het lijkt me vrij logisch dat je niet iemand zoekt die compleet tegenovergesteld is aan jou. Er is een verschil tussen verschillen en tegenpolen hè?
En waarom denk je dat dat niet het geval is?quote:Op zondag 8 april 2012 19:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Oh, sorry dacht dat je een realistisch zelfbeeld had.
Vraag eens rond hier zou ik zeggen, heeft twi de karakter eigenschappen en het gedrag van een kenau of een muurbloem?quote:Op zondag 8 april 2012 19:06 schreef twi het volgende:
[..]
En waarom denk je dat dat niet het geval is?
Niks laten weten aan bepaalde mensen en die aannamen dat ik dood was en dat dachten ze dus echtquote:
Eerder dat laatste, maar ik snap de relevantie niet. Ik zeg nergens dat ik een dominatrix nodig heb om mijn vurige karakter in te dammen.quote:Op zondag 8 april 2012 19:10 schreef DigitalGirl het volgende:
Vraag eens rond hier zou ik zeggen, heeft twi de karakter eigenschappen en het gedrag van een kenau of een muurbloem?
Tjah, tegengas - grote mond, allemaal hetzelfde en allemaal meer te vinden bij de keanu. Wees gewoon realistisch.quote:Op zondag 8 april 2012 19:12 schreef twi het volgende:
[..]
/edit: Ik snap het, 'tegengas' bracht je zeker op dat idee? Wellicht had ik beter gewoon 'een grote mond' kunnen zeggen?
Fixedquote:
Is goed, ik zal benzin eens vragen of 'ie een pruik op wil zetten. Lijkt me wel een goede match.quote:Op zondag 8 april 2012 19:15 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tjah, tegengas - grote mond, allemaal hetzelfde en allemaal meer te vinden bij de keanu. Wees gewoon realistisch.
oh ken het gedrag, hoelang heb je dat volgehouden dan?quote:Op zondag 8 april 2012 19:11 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Niks laten weten aan bepaalde mensen en die aannamen dat ik dood was en dat dachten ze dus echt
Ben je pot?quote:Op zondag 8 april 2012 19:16 schreef DigitalGirl het volgende:
Zal straks eens even een berichtje sturen naar de russin.
Omdat ie geen "keanu" is moet hij een mak schaap hebben?quote:Op zondag 8 april 2012 19:15 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tjah, tegengas - grote mond, allemaal hetzelfde en allemaal meer te vinden bij de keanu. Wees gewoon realistisch.
Wat heeft zijn opmerking te maken met het hebben van een realistisch zelfbeeld?quote:Op zondag 8 april 2012 19:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, sorry dacht dat je een realistisch zelfbeeld had.
4 maanden na een bepaald incidentjequote:Op zondag 8 april 2012 19:16 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
oh ken het gedrag, hoelang heb je dat volgehouden dan?
quote:Op zondag 8 april 2012 19:16 schreef twi het volgende:
[..]
Is goed, ik zal benzin eens vragen of 'ie een pruik op wil zetten. Lijkt me wel een goede match.
De manier waarop hij verbanden legt is wel vaker wonderbaarlijk.quote:Op zondag 8 april 2012 19:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat heeft zijn opmerking te maken met het hebben van een realistisch zelfbeeld?
Wow dat is wel lang ja, heb je iets van een diagnose ofzo?quote:Op zondag 8 april 2012 19:17 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
4 maanden na een bepaald incidentje
Ik zeg toch ook nergens dat benzin slecht is?quote:Op zondag 8 april 2012 19:18 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]mijn opmerking heeft niets te maken met goed of slecht, aan de termen kenau of muurbloem zit geen goed of slecht verbonden in mijn optiek.
Hoe bedoel je de term diagnose...?quote:Op zondag 8 april 2012 19:18 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Wow dat is wel lang ja, heb je iets van een diagnose ofzo?
Nou of er iets mankeert geestellijk, heb zelf een ontwijkende persoonlijkheidsstoornis, wil nog wel eens een week lang mn huis blokkeren en op de bank zitten chagrijnig te zijn waarna je weer alles moet goedmaken.quote:
Nou nee de term dubbelleven is meer op zijn plaats.quote:Op zondag 8 april 2012 19:20 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nou of er iets mankeert geestellijk, heb zelf een ontwijkende persoonlijkheidsstoornis, wil nog wel eens een week lang mn huis blokkeren en op de bank zitten chagrijnig te zijn waarna je weer alles moet goedmaken.
oh, wel appart gedrag hoorquote:Op zondag 8 april 2012 19:21 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nou nee de term dubbelleven is meer op zijn plaats.
Dat klopt, maar dat is wel wat je bedoeld. Waarom zo'n negatieve houding?quote:Op zondag 8 april 2012 19:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat benzin slecht is?
Dat blijkt maar weer. Wel grappig hoor.quote:Op zondag 8 april 2012 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
De manier waarop hij verbanden legt is wel vaker wonderbaarlijk.
Overdag ben je een saaie kantoormuts die loopt te Fok!ken en ´s nachts schuim je gemaskerd de straten af als misdaadbestrijder?quote:Op zondag 8 april 2012 19:21 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nou nee de term dubbelleven is meer op zijn plaats.
Gevalletje Jambers:quote:Op zondag 8 april 2012 19:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Overdag ben je een saaie kantoormuts die loopt te Fok!ken en ´s nachts schuim je gemaskerd de straten af als misdaadbestrijder?
Dudequote:Op zondag 8 april 2012 19:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Gevalletje Jambers:
Overdag is Henk een simpele accountant in Waregem.
Maar in de nachtelijke uurtjes verandert hij in ene sexy femme fatale.
Overdag de sukkel op FOK!... Dat klopt.quote:Op zondag 8 april 2012 19:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Overdag ben je een saaie kantoormuts die loopt te Fok!ken en ´s nachts schuim je gemaskerd de straten af als misdaadbestrijder?
Yeahh! Is die zut nog ergens te bekijken tegenwoordig?quote:Op zondag 8 april 2012 19:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Gevalletje Jambers:
Overdag is Henk een simpele accountant in Waregem.
Maar in de nachtelijke uurtjes verandert hij in ene sexy femme fatale.
Ik zeg dat ik mezelf en benzin dezelfde type man vind. De irritatie waar jij verder negativiteit van lijkt te willen maken komt meer voort uit de imprsesie dat jij blijkbaar alleen in zwart/wit kunt denken en iedereen in één van die twee hokjes plaatst. Jij weet niet wat ik bedoel, wanneer ik 'een grote mond' zeg, en toch identificeer jij dat gelijk met een zgn. kenau.quote:Op zondag 8 april 2012 19:21 schreef DigitalGirl het volgende:
Dat klopt, maar dat is wel wat je bedoeld. Waarom zo'n negatieve houding?
Als ik hem in het echt doe ligt iedereen dubbel, inclusief de mooie dames.quote:
Lang leve youtube mijn beste.quote:Op zondag 8 april 2012 19:29 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Yeahh! Is die zut nog ergens te bekijken tegenwoordig?
Waarom zou een dergelijke vrouw wel de uitdaging met jouw aan willen gaan? Die zoekt liever de mannelijke kenau variant, echt niet het muurbloempje die de moeder rol moet gaan spelen.quote:Op zondag 8 april 2012 19:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin in iemand die verder geen enkele uitdaging is. Ze moet me af en toe op m'n bek kunnen geven. Dat wil niet zeggen dat ze de hele dag met een zweep klaar moet staan.
Ik begrijp een groot gedeelte van zijn opmerkingen ook niet, maar hij geeft geen antwoord op mijn vragenquote:Op zondag 8 april 2012 19:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik mezelf en benzin dezelfde type man vind. De irritatie waar jij verder negativiteit van lijkt te willen maken komt meer voort uit de imprsesie dat jij blijkbaar alleen in zwart/wit kunt denken en iedereen in één van die twee hokjes plaatst. Jij weet niet wat ik bedoel, wanneer ik 'een grote mond' zeg, en toch identificeer jij dat gelijk met een zgn. kenau.
Wie weet heb jij in 't echt zelf net zo'n grote mond als hier, en is jouw definitie van een vrouw met een grote mond dus veel vinniger. Ik heb gewoon geen zin in iemand die verder geen enkele uitdaging is. Ze moet me af en toe op m'n bek kunnen geven. Dat wil niet zeggen dat ze de hele dag met een zweep klaar moet staan.
Ik weet het niet hoor. Twee mensen die allebei heel onbesluiteloos zijn (of dus juist het tegenovergestelde) vormen vaak niet te fijnste koppels. Er moet wel een bepaalde harmonie inzitten.quote:Op zondag 8 april 2012 19:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom zou een dergelijke vrouw wel de uitdaging met jouw aan willen gaan? Die zoekt liever de mannelijke kenau variant, echt niet het muurbloempje die de moeder rol moet gaan spelen.
Dat weet je niet.quote:Op zondag 8 april 2012 19:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom zou een dergelijke vrouw wel de uitdaging met jouw aan willen gaan? Die zoekt liever de mannelijke kenau variant, echt niet het muurbloempje die de moeder rol moet gaan spelen.
Niemand hoeft mijn moeder te spelen en ik kan op zijn tijd ook prima een grote mond geven. Je gaat geheel voorbij aan mijn punt dat er een heel spectrum van karakters zitten tussen muurbloempje en kenau.quote:Op zondag 8 april 2012 19:37 schreef DigitalGirl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |