Ik nog nietquote:
findabroker.com?quote:Op zondag 8 april 2012 14:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb een add over brokers(beurshandelaar)
Ik voor cyanide, scheermesjes en medicijnenquote:Op zondag 8 april 2012 14:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb een add van amnesty internationalquote:Op zondag 8 april 2012 14:17 schreef Barbusse het volgende:
Er hangt hierboven nu wel een add voor Asian beauties btw
quote:Op zondag 8 april 2012 14:19 schreef Drommeldaris het volgende:
quote:Op zondag 8 april 2012 14:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik voor cyanide, scheermesjes en medicijnen
Klinkt allemaal beter. Iemand gebruikt mijn werk-pc voor andere dingen dan werkquote:Op zondag 8 april 2012 14:19 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik heb een add van amnesty international
Minder op zelfmoord en zelfverminking zoeken jijquote:Op zondag 8 april 2012 14:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik voor cyanide, scheermesjes en medicijnen
Heloef? Verklaar alles eens nader?quote:
Hij heeft een soort van Facebook account op de kop getikt.quote:
Dude. Dit roept meer vragen op dan dat het beantwoord..quote:Op zondag 8 april 2012 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft een soort van Facebook account op de kop getikt.
Eigenlijk welquote:Op zondag 8 april 2012 14:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude. Dit roept meer vragen op dan dat het beantwoord..
Yep, en daarmee had heloef weer ongelijk heh?quote:Op zondag 8 april 2012 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft een soort van Facebook account op de kop getikt.
Serieus dafuq, sommige mensen zijn zo achterlijkquote:
Nou nee.quote:Op zondag 8 april 2012 14:33 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Yep, en daarmee had heloef weer ongelijk heh?
Godverdomme die had ik nog niet gezien wat een klapmongoolquote:Op zondag 8 april 2012 14:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Serieus dafuq, sommige mensen zijn zo achterlijk
Ik heb er 10 of 12 geloof ikquote:Op zondag 8 april 2012 14:38 schreef Drommeldaris het volgende:
DG, je weet dat elke mongol een facebookaccount kan aanmaken he?
Er staan wel 126 foto's allemaal op verschillende data geupload.quote:Op zondag 8 april 2012 14:38 schreef Drommeldaris het volgende:
DG, je weet dat elke mongol een facebookaccount kan aanmaken he?
Fuck im bustedquote:Op zondag 8 april 2012 14:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Er staan wel 126 foto's allemaal op verschillende data geupload.
Dus of het is echt of iemand is heel consistent iemands portfolio/Facebook/Instagram/Tumblr aan het plunderen.
Goede voorbereiding wel dan of gewoon echt maar het zegt nog geen 1e tering. Wat is precies het verhaal?quote:Op zondag 8 april 2012 14:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Er staan wel 126 foto's allemaal op verschillende date geupload.
Dus of het is echt of iemand is heel consistent iemands portfolio/Facebook/Instagram/Tumblr aan het plunderen.
Linkje en zulks?quote:Op zondag 8 april 2012 14:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Er staan wel 126 foto's allemaal op verschillende data geupload.
Nee ze stond op bride.ru of iets in die richting.quote:Op zondag 8 april 2012 14:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Goede voorbereiding wel dan of gewoon echt maar het zegt nog geen 1e tering. Wat is precies het verhaal?
DG heeft contact met een Russische dame die vroeger of later geld van hem nodig heeft om hier te komen?
Dat zal het vast wezenquote:Op zondag 8 april 2012 14:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Goede voorbereiding wel dan of gewoon echt maar het zegt nog geen 1e tering. Wat is precies het verhaal?
DG heeft contact met een Russische dame die vroeger of later geld van hem nodig heeft om hier te komen?
En voor haar studie. En haar familie.quote:Op zondag 8 april 2012 14:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mewh geen spelletjesquote:Op zondag 8 april 2012 14:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet zo veel spelletjes spelen, je lijkt Myr wel
En een nieuw huis + autoquote:Op zondag 8 april 2012 14:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En voor haar studie. En haar familie.
Wat dan?quote:Op zondag 8 april 2012 14:46 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Mewh geen spelletjes
[..]
En een nieuw huis + auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DG post eens dat linkje van bride.ru.quote:
En Louis Vitton hebbedingetjes. En bontjas. En bontmuts. En de zoektocht naar Anastasiaquote:Op zondag 8 april 2012 14:46 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Mewh geen spelletjes
[..]
En een nieuw huis + auto
Nee, jou vouw ik ineen zodat ik thuis ook kan benchenquote:Op zondag 8 april 2012 14:47 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tjah, als jij deze 63 kg laat lopen.
quote:Op zondag 8 april 2012 14:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat dan?Dat dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Nee joh doet ze veel subtieler.quote:Op zondag 8 april 2012 14:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En Louis Vitton hebbedingetjes. En bontjas. En bontmuts. En de zoektocht naar Anastasia
quote:Op zondag 8 april 2012 14:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh doet ze veel subtieler.
Ze heeft een auto nodig om naar universiteit te gaan want daar naar toe is 3 uur reizen.
Haar moeder heeft een zeldzame ziekte, ze heeft geld nodig voor behandeling anders gaat ze dood.
Omdat al haar geld in haar moeders herstel is gaan zitten kan ze haar collegegeld en boeken niet meer betalen.
Haar computer is bijna kapot en om met DG te blijven chatten heeft ze een 17' inch MacBook nodig.
En om eindeloos met DG te Whatsappen heeft ze natuurlijk wel een iPhone nodig.
quote:Op zondag 8 april 2012 14:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat dan?Moet je aan DG vragen in een paar maanden tijd als heel zijn bankrekening leeg geplunderd isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe eens niet! heb een nieuwe Mercedes nodig om me moeder naar het ziekenhuis te brengenquote:Op zondag 8 april 2012 14:55 schreef Drommeldaris het volgende:
DG, als je het wil mag je al dat geld ook gewoon allemaal aan mij geven. Ik wil je dan nog wel wat tips geven enzo
Helaas twi helaas.quote:Op zondag 8 april 2012 14:43 schreef twi het volgende:
Begrijp ik nou goed dat mijn fantastische openingsbericht geen reactie heeft opgeleverd, DigitalGirl?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |