3 goldstrikes, you're out!quote:Op zondag 8 april 2012 14:36 schreef Redbaron het volgende:
En nu eerst een bak koffie met een paracetamol
Nja, kreeg vanmorgen al ontbijt met een heerlijk bakje theequote:
Nja die thee hielp ook niet echt.quote:Op zondag 8 april 2012 14:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Vak helpt voer wel redelijk tegen kopzeer.
Maar bij jou nu dus niet.
Beterschap man
Voor de voetbal soepie. Na de voetbal tepanyaki (bakplaat geval) en daarna bij kameraaad bier drinken.quote:Op zondag 8 april 2012 14:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nja die thee hielp ook niet echt.
Dus net lekker een goede bak koffie.. en het zakt al af.
Gelukkig want vanavond zal er ook nog wel wat sap naar binnen gaan denk ik zo.
Jij nog plannen?
Dat laatste is altijd goed!quote:Op zondag 8 april 2012 14:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Voor de voetbal soepie. Na de voetbal tepanyaki (bakplaat geval) en daarna bij kameraaad bier drinken.
Zekerquote:
Hmm ken dat bier niet.. Oettinger wel.quote:Op zondag 8 april 2012 15:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zeker
Gisteren/vanacht was ik aan de krombacher. Kameraad had ff kratje meegenomen. Fijn fijn.
Dan moet je ook geen 190km/h met je vriendin achterop rijden. Daar krijg je het vanquote:Op zondag 8 april 2012 16:06 schreef rulerofdeath het volgende:
ik wou vanmiddag nog even met de motor, maar toen ik de bandenspanning wou controleren kwam ik erachter dat het ventiel van de achterband stuk is.
en nu ik toch banden aan het controleren was, zag ik scheurtjes in de voorband en ik kwam 1 klein scheurtje tegen in de achterband
ik heb ook niet zo snel gereden met haar. max 140km/hquote:Op zondag 8 april 2012 16:11 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen 190km/h met je vriendin achterop rijden. Daar krijg je het van
Wat krijg ik als ik naar Nath wijs, ijs ijs ijsquote:
Hoi!quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 18:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat krijg ik als ik naar Nath wijs, ijs ijs ijs
Zekers! Zo bij paar teamgenoten zitten en daarna paasvuur..quote:Op zondag 8 april 2012 18:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Ook lekker voetbal aan't kiek'n?
Gezellig!quote:Op zondag 8 april 2012 18:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zekers! Zo bij paar teamgenoten zitten en daarna paasvuur..
Ik zit halfziek op de bank te kijken atm..quote:Op zondag 8 april 2012 18:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zegels..
Jij lekker thuis of ook samen kijken?
That's an understatement!quote:Op zondag 8 april 2012 18:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hier staat ook voetbal op.Stiekem toch wel spannend want A'lo he.
Jammer van dat doelpunt.
quote:Op zondag 8 april 2012 18:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit halfziek op de bank te kijken atm..
Al een paar dagen enorm aan het snotteren. Gewoon een verkoudheidje dus. Maar nu met slaapgebrek en alles komt dat gewoon even wat harder aan en lijkt het haast alsof mn ogen aan het ontsteken zijnquote:
Vanavond dus lekker vroeg onder de wol.quote:Op zondag 8 april 2012 18:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Al een paar dagen enorm aan het snotteren. Gewoon een verkoudheidje dus. Maar nu met slaapgebrek en alles komt dat gewoon even wat harder aan en lijkt het haast alsof mn ogen aan het ontsteken zijn
Dat sowiesoquote:Op zondag 8 april 2012 18:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Vanavond dus lekker vroeg onder de wol.
* Redbaron geeft een lekkere knuffel
Thanks lieve Sel!quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 18:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
* TheGirlNextDoor knuffelt lekker terug
[..]
Thanks lieve Sel!
quote:Op zondag 8 april 2012 20:23 schreef Redbaron het volgende:
Ja David, je hebt de beker.. Nu weer verder met normaal doen.
bal was al weg en toch de tackle inzetten, vol op de enkel van Overtoom; die moest gewisseld worden, Toivonen slechts geel...quote:Op zondag 8 april 2012 21:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb niks gezien, alleen gehoord
Die streken moet hij echt thuislaten
Mja, heb het gehoord.quote:Op zondag 8 april 2012 21:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bal was al weg en toch de tackle inzetten, vol op de enkel van Overtoom; die moest gewisseld worden, Toivonen slechts geel...
Toivonen krijgt nog eens een doodschop en dan is het nog terecht ook.quote:Op zondag 8 april 2012 21:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bal was al weg en toch de tackle inzetten, vol op de enkel van Overtoom; die moest gewisseld worden, Toivonen slechts geel...
Gast, zeg dat soort dingen niet in VBL, daar moet ik je voor notenquote:Op zondag 8 april 2012 21:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Toivonen krijgt nog eens een doodschop en dan is het nog terecht ook.
Heb je niet gekeken dan?quote:Op zondag 8 april 2012 21:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb niks gezien, alleen gehoord
Die streken moet hij echt thuislaten
gespaard als in geel i.p.v. rood? was geen doorgebroken speler, liep nog iemand van Heracles naast Lens/Labyadquote:Op zondag 8 april 2012 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, heb het gehoord.
Hoorde ook dat Rienstra door de scheids werd gespaard?
Geen probleem.quote:Op zondag 8 april 2012 21:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gast, zeg dat soort dingen niet in VBL, daar moet ik je voor noten
Als je het te vaak doet, ben je een week weg.. Pas er mee op, ik bedoel het goed mattiequote:
Ja, geel ipv rood. Commentator op de radio had het over duidelijk rood wat niet werd gegevenquote:Op zondag 8 april 2012 21:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gespaard als in geel i.p.v. rood? was geen doorgebroken speler, liep nog iemand van Heracles naast Lens/Labyad
Was aan het chauffeurenquote:
Ik weet t.quote:Op zondag 8 april 2012 21:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je het te vaak doet, ben je een week weg.. Pas er mee op, ik bedoel het goed mattie
als hij op de situatie doelde die ik net beschreef, dan zat die commentator er in mijn ogen naast...quote:Op zondag 8 april 2012 21:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, geel ipv rood. Commentator op de radio had het over duidelijk rood wat niet werd gegeven
Mwoa rood hoeft niet. Dan had pieters ook rood moeten hebben voor hands.quote:Op zondag 8 april 2012 21:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, geel ipv rood. Commentator op de radio had het over duidelijk rood wat niet werd gegeven
[..]
Was aan het chauffeuren
Nu al thuis?quote:Op zondag 8 april 2012 21:20 schreef norich het volgende:
Mooie goal van ola hoorheracles was niet best.
Olaquote:Op zondag 8 april 2012 21:20 schreef norich het volgende:
Mooie goal van ola hoorheracles was niet best.
quote:Op zondag 8 april 2012 22:50 schreef ReMcOrE het volgende:
André van Duin, mijn grootste Nederlandse held![]()
Ja, jammer. Had wel zin in een beetje drukte.quote:Op zondag 8 april 2012 23:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoals je wellicht ziet, een beetje aan de rustige kant![]()
![]()
sorry, je zult het zo te zien met mij en Selma moeten doen...quote:Op zondag 8 april 2012 23:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, jammer. Had wel zin in een beetje drukte.
quote:
Moet ook kunnen toch?quote:Op maandag 9 april 2012 00:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
sorry, je zult het zo te zien met mij en Selma moeten doen...
quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 01:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Is die 2e van rechts een vrouw of lijkt dat zo?
welke opties heb je?quote:Op maandag 9 april 2012 01:08 schreef Lonaa het volgende:
Heftig aan het twijfelen wat ik ga doen als vakantie...
Low budget.quote:
Geen idee. Nembrionic hammerdeath issetquote:Op maandag 9 april 2012 01:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Is die 2e van rechts een vrouw of lijkt dat zo?
Ja berlijn is een super toffe stad, ben er geweest om te werken. Veel te zien en te doenquote:Op maandag 9 april 2012 01:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Low budget.
Ik heb eventueel een tent, zit niet gebonden aan een bepaalde periode.
Zit er aan te denken te gaan couchsurfen.
Maar waar wil ik dan heen? Berlijn lijkt me gaaf, maar waar nog meer?
En behalve Berlijn dan? Wat is, in Europa (groot of klein) nog meer het bezoeken waard?quote:
Milaan is qua cultuur en nachtleven een aanraderquote:Op maandag 9 april 2012 01:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En behalve Berlijn dan? Wat is, in Europa (groot of klein) nog meer het bezoeken waard?
Zowel voor cultuur, als nachtleven, als natuur...
Ga ik eens over nadenken.quote:Op maandag 9 april 2012 01:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Milaan is qua cultuur en nachtleven een aanrader
Praag, Terezine stad, auswitch?quote:Op maandag 9 april 2012 01:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En behalve Berlijn dan? Wat is, in Europa (groot of klein) nog meer het bezoeken waard?
Zowel voor cultuur, als nachtleven, als natuur...
quote:Op maandag 9 april 2012 01:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heerlijk nachtleven in Auschwitz ja
Tuurlijk, gaan over lijken. Nee iesj koeltoer!quote:Op maandag 9 april 2012 01:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heerlijk nachtleven in Auschwitz ja
Godverquote:Op maandag 9 april 2012 01:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Tuurlijk, gaan over lijken. Nee iesj koeltoer!
quote:
Sachsenhausen ookquote:Op maandag 9 april 2012 01:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..][Nee maar zonder gein. Terezine is heel indrukwekkend. De Duitsers zeiden tegen de joden: kom hier kun je huizen bouwen en wonen. En toen die huizen stonden en die joden moesten tegen de muur. Zo lomp.
Br r zo ziek.quote:Op maandag 9 april 2012 02:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sachsenhausen ook
Ze hadden een ophangingssysteem voor 5 man tegelijkDe 5 volgenden moesten de vorigen eraf halen en zelf de lus om de nek doen
Deden ze dat niet, werden de familieleden van die jood gedood waar die jood naar moest kijken
Heb ooit een docu daarover gezien..quote:Op maandag 9 april 2012 02:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sachsenhausen ook
Ze hadden een ophangingssysteem voor 5 man tegelijkDe 5 volgenden moesten de vorigen eraf halen en zelf de lus om de nek doen
Deden ze dat niet, werden de familieleden van die jood gedood waar die jood naar moest kijken
Ben er geweestquote:Op maandag 9 april 2012 02:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Heb ooit een docu daarover gezien..
Brrr
Dat had ik in Westerbork alquote:Op maandag 9 april 2012 02:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben er geweest
Koude rillingen en alles
Weet niet hoe je het moet noemen, maar ik spoorde niet iig.quote:Op maandag 9 april 2012 02:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Pro-nationalistisch is wat anders dan nazistisch
Nu wel??quote:Op maandag 9 april 2012 02:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Weet niet hoe je het moet noemen, maar ik spoorde niet iig.
Ja ik neig nu zelfs iets naar links. Terwijl ik heel rechts was.quote:
Ik doe er ook nog 1 met de jas aan, om het af te leren en met een helders kwartiertje.quote:
wel heel effectiefquote:Op maandag 9 april 2012 02:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sachsenhausen ook
We hebben hier in huis zo'n beetje de hele dag paasontbijt. Schijnt traditie te zijn. De hele familie komt enzo.quote:Op maandag 9 april 2012 10:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Goed hoor.
Lekker rustig an.
Nog wat bijzonders doen vandaag?
quote:Op maandag 9 april 2012 10:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen.
Hellweek started, wakker geworden met fucking buikkramp
Moet helaas leren, morgen examen. Maar als dat er van komtquote:Op maandag 9 april 2012 10:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
We hebben hier in huis zo'n beetje de hele dag paasontbijt. Schijnt traditie te zijn. De hele familie komt enzo.
Weet niet of ik er zoveel zin in heb. Op dit moment iig niet. Voel me ziek.
Jij nog wat leuks gepland?
Nou, succes dan.quote:Op maandag 9 april 2012 10:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Moet helaas leren, morgen examen. Maar als dat er van komt![]()
quote:Op maandag 9 april 2012 11:33 schreef rulerofdeath het volgende:
Weer zweedse gehaktballetjes draaien?
+ 1quote:Op maandag 9 april 2012 11:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb nog een keer een kledingkast nodig
mss valt er wat te regelen?
quote:
ik ook een beetje, zo maar eens wat zooi fotograferen en op internet zetten ofzo...quote:
\m/quote:
wast nodig, of gewoon verveling?quote:Op maandag 9 april 2012 15:41 schreef Lonaa het volgende:
Zo. Ik heb zelfs mijn toetsenbord schoongemaakt.
Allebei.quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 16:22 schreef ReMcOrE het volgende:
advertenties bijna klaar, dan maar op naar de koelkast (met dank aan Lonaa)
Je mag hier verdergaan hoorquote:Op maandag 9 april 2012 16:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Allebei.D'r kwam echt een heel brood aan kruimels uit, en een volle asbak aan as.
Verder verveel ik me echt de tyfus. Zo het toilet maar even schoonmaken. En dan heb ik zo'n beetje geen andere opties meer om schoon te maken.
Goedzo meid!quote:Op maandag 9 april 2012 16:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sorry.
Toilet is inmiddels ook schoon.
Alles is schoon.
Ik heb nog nooit gehad dat alles schoon was. Ik voel me echt zielig.quote:
quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 16:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heb jij toch ook weer wat nuttigs gedaan vandaag!
quote:Op maandag 9 april 2012 13:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Zoo band uit fiets gehaald en nagekeken maar geen lek. Ook ventiel lijkt goed. Hopen dat hij niet meer maandelijks leeg loopt. Ook ff nieuwe batterijen in fietslamp van moeke doan. Productief op Pasen
quote:Op maandag 9 april 2012 17:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh ja, dat was jij ook.
sorry, niks gezegd!
Ik zag 'tquote:Op maandag 9 april 2012 17:11 schreef ReMcOrE het volgende:
advertenties geplaatst, koelkast en kastjes zijn weer schoon
Kijken of je het kwijt kuntquote:
heb het hier, op Marktplaats, op Speurders en op VWForum gezet; als ik er nog een beetje voor kan krijgen is dat meegenomenquote:
WIl nog wel andere audio in m'n alfa, echter koop ik een bose setje die er voor gemaakt is.quote:Op maandag 9 april 2012 17:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb het hier, op Marktplaats, op Speurders en op VWForum gezet; als ik er nog een beetje voor kan krijgen is dat meegenomen
Bose?!quote:Op maandag 9 april 2012 17:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
WIl nog wel andere audio in m'n alfa, echter koop ik een bose setje die er voor gemaakt is.Dan is 't mooi weggewerkt.
quote:Op maandag 9 april 2012 17:23 schreef Lonaa het volgende:
Slaapmatje doet het nog en is inmiddels weer opgerold
Ehh. Heb niet echt een linkje. Koop ik x setje op de sloop voor 150 euro.quote:
en wellicht dat ik nog wel x op zoek ga naar vervangers (met een goed bass-vermogen) voor de 4 originele Seat-speakers die ik nu hebquote:Op maandag 9 april 2012 17:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ehh. Heb niet echt een linkje. Koop ik x setje op de sloop voor 150 euro.
Met z'n actieve subwoofer die je achter de bekleding kan douwen enzo.
quote:Op maandag 9 april 2012 17:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ehh. Heb niet echt een linkje. Koop ik x setje op de sloop voor 150 euro.
Met z'n actieve subwoofer die je achter de bekleding kan douwen enzo.
dat is mooi werk, sub op die manier inbouwen! hoeveel speakers/tweeters zitten er verder in zo'n Bose-set dan?quote:
2 voor, 2 achter en actieve sub.quote:Op maandag 9 april 2012 17:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
dat is mooi werk, sub op die manier inbouwen! hoeveel speakers/tweeters zitten er verder in zo'n Bose-set dan?
en wellicht dat ik nog wel x op zoek ga naar vervangers (met een goed bass-vermogen) voor de 4 originele Seat-speakers die ik nu heb
heerlijk, een actieve sub erbijquote:Op maandag 9 april 2012 17:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
2 voor, 2 achter en actieve sub.
Geen tweeters. Dat zit gewoon bij die boxen in zeg maar.
Ja klinkt goed.quote:Op maandag 9 april 2012 17:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heerlijk, een actieve sub erbijvoor zover ik weet (en heb gezien) moet ik dat ook uit m'n speakers halen
lamme LANkabel?quote:Op maandag 9 april 2012 18:30 schreef Lonaa het volgende:
Oh *grmbl* ik heb een lamma LANkabel. Dat verklaard.
ik heb hem laatst in bios gezien met m'n vriendin, super film!quote:Op maandag 9 april 2012 19:46 schreef Lonaa het volgende:
Trouwens, goeien film wel.
Extremely loud and incredibly close.
Aanrader. Big time.
Smaak!quote:
Ja. Ik vond hem echt fantastisch.quote:Op maandag 9 april 2012 19:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb hem laatst in bios gezien met m'n vriendin, super film!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op maandag 9 april 2012 19:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ondertussen in Duitsland;Das engels jonguh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet maar wat..
Ondertussen in Duitsland;Ik dacht.. oh nee he, weer vuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Viel me alles mee
Sterkheidsbaas van alles.
soberzo niet.quote:Op maandag 9 april 2012 19:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Het is geen garp als je in Duitsland engels gaat praten
Ondertussen in Duitsland;Dein bilder ist kaputt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
en wanneer is die tijd?quote:
dan ben ik er snel klaar mee, schakel ik wel over naarquote:
quote:
zomaar, ineens?quote:Op maandag 9 april 2012 20:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Te vaak.
Heb mezelf voorgenomen minder te drinken
Uhm, ja. Denk t.quote:
ah, op die manierquote:Op maandag 9 april 2012 20:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Uhm, ja. Denk t.
Eigenlijk ben ik helemaal niet zo'n drinker, maar de laatste weken wel.
En DAT is nergens voor nodig.
quote:
Ja.quote:
eensquote:Op maandag 9 april 2012 20:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.Biertje drinken, prima. Nacht de kroeg in, prima.
Zuipen omdat je verdrietig bent, niet prima.
quote:
Die is mooi jaquote:
Housequote:Op maandag 9 april 2012 20:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, dat was seizoen 1 van House. Seizoen 2 was een kleine 20 min geleden binnen
quote:Op maandag 9 april 2012 20:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, dat was seizoen 1 van House. Seizoen 2 was een kleine 20 min geleden binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op maandag 9 april 2012 21:19 schreef Daywalk3r het volgende:
Morning glory vind ik ook wel grappig. Gifzwarte humor! Dus ff in spoiler.Ik dacht aan de film en dacht huh, tot ik op de spoiler klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Turn the world into your dance floor.
quote:Op maandag 9 april 2012 21:19 schreef Daywalk3r het volgende:
Morning glory vind ik ook wel grappig. Gifzwarte humor! Dus ff in spoiler.Morning GlorySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe heet die andere super foute ookalweer? Ik vergeet de naam steeds.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Electric retard is ook zo ziek ja.quote:Op maandag 9 april 2012 21:38 schreef haakon het volgende:
Je hebt ook nog PBF Comics, die zijn ook echt briljant
Justin, bedoel je misschien Electric Retard?
Yes, die jaquote:Op maandag 9 april 2012 21:38 schreef haakon het volgende:
Je hebt ook nog PBF Comics, die zijn ook echt briljant
Justin, bedoel je misschien Electric Retard?
Nog steeds last?quote:
quote:
Hoeraquote:
Hoop dat er wat uitkomt. Dan kun je wat.quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 22:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hoop dat er wat uitkomt. Dan kun je wat.
Vrijdag eindelijk naar de KNO-arts!
Ik heb dus gewoon WEER mijn amandelen ontstoken he?quote:
Allesj komt goed.quote:Op maandag 9 april 2012 22:25 schreef ReMcOrE het volgende:
weinig gedaan vandaag + gisteren, maar toch echt he-le-maal kapot en op!
en aardig in een FML-mode nu...
Gooi m zelf dan dichtquote:Op maandag 9 april 2012 22:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Lieve menschen, degene die m dicht gooit gaarne de nieuwe op erin zetten. http://i44.tinypic.com/kb2cnd.jpg
Zal het proberen.quote:
Ja topics gaan weer snel de laatste tijd.quote:
Fixedquote:Op maandag 9 april 2012 22:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Lieve menschen, degene die m dicht gooit gaarne de nieuwe op erin zetten. http://i44.tinypic.com/kb2cnd.jpg
Mwoah, ze zijn wel ns sneller gegaanquote:Op maandag 9 april 2012 22:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja topics gaan weer snel de laatste tijd.
Af en toe. Lang niet meer zo erg als eerst. Nu alleen nog af en toe plekken. Maar heb nu goede zalf en tabletten tegen allergische reacties die ik moet nemen zodra het erger wordt, dan verdwijnt het binnen een uur of twee. Maar morgen dus eindelijk kijken naar waar het van komtquote:
Jaaquote:
Kloptquote:Op maandag 9 april 2012 22:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hoop dat er wat uitkomt. Dan kun je wat.
Vrijdag eindelijk naar de KNO-arts!
x2quote:Op maandag 9 april 2012 22:31 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Mwoah, ze zijn wel ns sneller gegaan
ik wil ze er wel uit knippenquote:Op maandag 9 april 2012 22:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb dus gewoon WEER mijn amandelen ontstoken he?
Kuur van een week gehad, ging iets beter. Zelfs 2 dagen niks gevoeld, en direct daarna is t gewoon weer terug gekomen.
quote:Op maandag 9 april 2012 22:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
We hebben nu wel een mooi groepje zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |