3 goldstrikes, you're out!quote:Op zondag 8 april 2012 14:36 schreef Redbaron het volgende:
En nu eerst een bak koffie met een paracetamol
Nja, kreeg vanmorgen al ontbijt met een heerlijk bakje theequote:
Nja die thee hielp ook niet echt.quote:Op zondag 8 april 2012 14:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Vak helpt voer wel redelijk tegen kopzeer.
Maar bij jou nu dus niet.
Beterschap man
Voor de voetbal soepie. Na de voetbal tepanyaki (bakplaat geval) en daarna bij kameraaad bier drinken.quote:Op zondag 8 april 2012 14:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nja die thee hielp ook niet echt.
Dus net lekker een goede bak koffie.. en het zakt al af.
Gelukkig want vanavond zal er ook nog wel wat sap naar binnen gaan denk ik zo.
Jij nog plannen?
Dat laatste is altijd goed!quote:Op zondag 8 april 2012 14:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Voor de voetbal soepie. Na de voetbal tepanyaki (bakplaat geval) en daarna bij kameraaad bier drinken.
Zekerquote:
Hmm ken dat bier niet.. Oettinger wel.quote:Op zondag 8 april 2012 15:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zeker
Gisteren/vanacht was ik aan de krombacher. Kameraad had ff kratje meegenomen. Fijn fijn.
Dan moet je ook geen 190km/h met je vriendin achterop rijden. Daar krijg je het vanquote:Op zondag 8 april 2012 16:06 schreef rulerofdeath het volgende:
ik wou vanmiddag nog even met de motor, maar toen ik de bandenspanning wou controleren kwam ik erachter dat het ventiel van de achterband stuk is.
en nu ik toch banden aan het controleren was, zag ik scheurtjes in de voorband en ik kwam 1 klein scheurtje tegen in de achterband
ik heb ook niet zo snel gereden met haar. max 140km/hquote:Op zondag 8 april 2012 16:11 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen 190km/h met je vriendin achterop rijden. Daar krijg je het van
Wat krijg ik als ik naar Nath wijs, ijs ijs ijsquote:
Hoi!quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 18:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat krijg ik als ik naar Nath wijs, ijs ijs ijs
Zekers! Zo bij paar teamgenoten zitten en daarna paasvuur..quote:Op zondag 8 april 2012 18:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Ook lekker voetbal aan't kiek'n?
Gezellig!quote:Op zondag 8 april 2012 18:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zekers! Zo bij paar teamgenoten zitten en daarna paasvuur..
Ik zit halfziek op de bank te kijken atm..quote:Op zondag 8 april 2012 18:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zegels..
Jij lekker thuis of ook samen kijken?
That's an understatement!quote:Op zondag 8 april 2012 18:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hier staat ook voetbal op.Stiekem toch wel spannend want A'lo he.
Jammer van dat doelpunt.
quote:Op zondag 8 april 2012 18:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit halfziek op de bank te kijken atm..
Al een paar dagen enorm aan het snotteren. Gewoon een verkoudheidje dus. Maar nu met slaapgebrek en alles komt dat gewoon even wat harder aan en lijkt het haast alsof mn ogen aan het ontsteken zijnquote:
Vanavond dus lekker vroeg onder de wol.quote:Op zondag 8 april 2012 18:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Al een paar dagen enorm aan het snotteren. Gewoon een verkoudheidje dus. Maar nu met slaapgebrek en alles komt dat gewoon even wat harder aan en lijkt het haast alsof mn ogen aan het ontsteken zijn
Dat sowiesoquote:Op zondag 8 april 2012 18:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Vanavond dus lekker vroeg onder de wol.
* Redbaron geeft een lekkere knuffel
Thanks lieve Sel!quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 18:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
* TheGirlNextDoor knuffelt lekker terug
[..]
Thanks lieve Sel!
Forum Opties | |