abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 april 2012 @ 13:15:00 #1
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_110054204
Hey allemaal,

N tijdje geleden heb ik mijn relatie beëindigd. Nu ben ik wat aan het nadenken over mezelf, ik merk dat ik steeds in dezelfde valkuil ben getrapt wat relaties betreft. Ik ben erg zorgzaam en kom best stoer over en dat trekt mannen aan die vaak onzeker zijn en n soort mammafiguur zoeken. In het begin lijkt het dan een zelfverzekerde jongen/man die de wereld aankan maar langzamerhand klampt hij zich steeds verder aan me vast en verstikt me half en heb ik meer het idee een patient te hebben dan een relatie. Dan trek ik vervolgens de stekker eruit en denk 'shit, ben er weer ingetrapt'.

Dat ik steeds toch weer relaties met zulke mannen aanknoop betekent dat mijn vizier niet echt goed is afgesteld, en eigenlijk wil ik dat eerst aanpakken voordat ik weer aan relaties ga denken.

Zijn hier mensen met t zelfde probleem? En hoe heb je dat aangepakt/pak je dat aan?

Ik ben trouwens 28, heb 4 noemenswaardige relaties gehad, 1 van 6,5 jaar, 1 van 2 jaar en twee van n half jaar.
pi_110054468
Ik herken het wel wat je vertelt. Zelf ben ik ook zo'n zorgzaam type waardoor ik vaak ook van die onzekere/psychisch niet al te sterke meiden aantrek wat meestal niet op veel goeds uitloopt uiteindelijk.

Maar wat bedoel je precies met vastklampen? Dat het eigenlijk een emotioneel wrak blijkt te zijn om het zo te zeggen of dat die persoon teveel bij je wil zijn?
  zondag 8 april 2012 @ 13:24:17 #3
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_110054473
Pics, zodat we beter kunnen oordelen.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_110054507
Waarom heet je topic precies kluswerk? Die exen konden allemaal niet klussen, terwijl je een stoere vent zocht die gewoon jouw laminaat zonder problemen legt, je CV-ketel installeert en je elektra fixt?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2012 13:25:55 ]
  zondag 8 april 2012 @ 13:27:47 #5
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_110054577
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 13:24 schreef babipangang het volgende:
Ik herken het wel wat je vertelt. Zelf ben ik ook zo'n zorgzaam type waardoor ik vaak ook van die onzekere/psychisch niet al te sterke meiden aantrek wat meestal niet op veel goeds uitloopt uiteindelijk.

Maar wat bedoel je precies met vastklampen? Dat het eigenlijk een emotioneel wrak blijkt te zijn om het zo te zeggen of dat die persoon teveel bij je wil zijn?
Vastklampen alsin dat ze emotioneel nogal instabiel waren. Mijn laatste ex zei op een moment 'ik ben alleen nog maar gelukkig als ik bij jou ben.'

@ Friek: T topic heet zo omdat ik aan mezelf wat moet klussen. Maar als jij n betere titel hebt: be my guest. Mijn exen konden overigens inderdaad niet klussen. :')
pi_110054706
Ik kan wel laminaat leggen hoor.

Maar even serieus: heb je bij geen van die jongens al na de eerste dagen/weken zoiets gehad van "dit is weer zo'n onzekere zielige man?"
pi_110054711
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 13:27 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

@ Friek: T topic heet zo omdat ik aan mezelf wat moet klussen. Maar als jij n betere titel hebt: be my guest. Mijn exen konden overigens inderdaad niet klussen. :')
Nou ja, wat is het probleem precies? Je bent je ervan bewust dat je bepaalde types aantrekt die je niet zoekt. Die types weer je voortaan en je bent selectiever.

Probleem opgelost?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2012 13:33:41 ]
  zondag 8 april 2012 @ 13:43:43 #8
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_110054983
Dat is juist het lastige. Van de eerste twee relaties heb ik geleerd dat dat soort mensen mijn type niet is. In de derde relatie kwam dat pas na een jaar naarboven. Het eerste jaar was echt tof, t was echt vuurwerk tot op een moment hij begon te vertellen hoe slecht en onzeker hij zich voelde. In eerste instantie reageerde ik daar best bezorgd op en probeerde m te helpen, gaf aan dat hij hulp moest gaan zoeken na n half jaar omdat hij zichzelf er niet uit kon helpen. Op een moment zat hij alleen nog maar depressief op de bank en had ik t idee met een vreemde een relatie te hebben. Hij leek in niets meer op de jongen die ik had leren kennen.

Mijn laatste relatie was met iemand die in eerste instantie ook heel zelfverzekerd overkwam, zijn zaken redelijk voor elkaar leek te hebben maar daar kwamen al vrij snel barsten in. Ik heb hem toen na een maand of drie aangegeven dat ik het niet erg vond dat hij even niet lekker in zijn vel zat maar dat als het zo zou blijven (met name dat afhankelijke aan mij) dat ik er geen toekomst in zag. Zo gezegd zo gedaan, uiteindelijk draaide de relatie om hem en was er geen aandacht of ruimte meer voor mij, toen heb ik t uitgemaakt.

Het punt is eigenlijk dat ik 4 van zulke relaties heb gehad, er wel een stuk van geleerd heb, maar blijkbaar toch weer bij zo iemand uitgekomen ben, ook al heb ik het deze keer heel wat sneller gestopt.

Ik zou graag mezelf zo willen veranderen dat ik in de eerste plaats al niet meer naar dat type man toega en eigenlijk juist wat andere mannen aantrek. Als ik nu kijk naar het type mannen dat mijn kant op komt dan zijn dat ook weer mannen die redelijk zelfverzekerd overkomen, maar waarbij ik meteen een soort van 'jij zal dr toch niet weer zo een zijn' voel.
pi_110055184
Tja, ik ben geen relatieexpert. Maar jezelf veranderen? Zou ik niet doen. Op de een f andere manier hebben die mannen kennelijk toch iets waardoor je er in het begin opvalt. Als het al de vierde keer is dan is het geen toeval maar een bepaald patroon lijkt mij. Is er niet iets wat al die vier mannen gemeenschappelijk hadden waar je in het begin op viel? Ik kan me trouwens niet voorstellen dat een onzekere man zich heel zelfverzekerd kan voordoen.

Als je weet wat die vier gemeenschappelijk hadden waardoor je er opviel kun je daar misschien rekening mee houden. Of niet. Maar dan val je weer voor een zelfde type man. Of kan het misschien zo zijn dat je er in het begin niet zoveel moeite mee hebt om "te verzorgen" maar dat je daar na verloop van tijd dan genoeg van hebt?
pi_110055558
Het is inderdaad zo dat mannen (en dat geldt voor iedereen wel gok ik) na verloop van tijd meer van zichzelf laten zien. Dat is niets anders dan normaal, ik houd me ook zo vaak groot in het eerste half jaar tot jaar. Waar het echter misgaat is (en dat lees ik ook terug in jouw verhaal) dat ze op den duur niet meer de personen zijn die jij hebt leren kennen, maar slechts wat onzekere, depressieve figuren zijn waar geen lol mee te beleven is.

Het punt is dat je simpelweg niet door mensen heen kunt kijken en tot in detail kunt voorspellen hoe iets zal verlopen. Je kunt dit wel terugkoppelen aan jezelf, in de zin dat als jij je houding verandert er ook wel andere figuren op je afkomen, maar ik betwijfel of zoiets kans van slagen heeft. Je bent op een manier wie je bent en dat zal bepaalde types aantrekken. Proberen iemand anders te zijn in de hoop ook andere mensen aan te trekken vind ik te geforceerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2012 14:06:30 ]
  zondag 8 april 2012 @ 14:26:33 #11
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_110056503
@ kijkmij: als ik erover nadenk is het zo dat allevier in eerste instantie heel weinig van zichzelf lieten zien maar juist de vlakken waarop ze succesvol waren lieten zien. In het begin waren ze dan naar mij toe ook wel zorgzaam maar dat veranderde langzaam naar niet zorgzaam.

Ik ben in het begin van een relatie ook zorgzaam, ik vind het gewoon heerlijk om te koken voor iemand, of 's avonds even te masseren als ie hard gewerkt heeft en als er een shirt is blijven liggen dan was ik dat even mee met mijn was zodat ie t de volgende keer schoon heeft. Ik ben gewoon graag op die manier lief voor iemand.

Meestal doet een vriendje dat in t begin ook wel voor mij in bepaalde mate, dan denk ik van óh hij is t gewoon niet gewend of moet het nog leren ofzo. En dan na een langere tijd gaat dat wel irriteren. Ik besprak dat dan trouwens wel, van joh, lieverd, ik zou het zo fijn vinden als jij ook eens voor mij kookt of iets dergelijks. En dan doet ie dat 1 keer, en laat ik echt zien dat ik t fijn vind, en dan is het weer klaar. Dan zit het er gewoon niet in denk ik.

@ Friek: ik kan natuurlijk vooraf niet zien hoe iemand in een relatie is. Ik hoopte eigenlijk iets meer feeling ervoor te krijgen en nu ik het stukje lees dat ik net typte is dat ik eerder moet aangeven dat ik verwacht dat een man ook lieve dingen voor mij doet ipv ik alleen voor hem.
pi_110056820
Als ik jouw reactie lees dan heb ik gelijk een vraag: waren het allemaal mannen die nog thuis woonden? Want als ik dat lees lijkt het me meer alsof die mannen nog niet geleerd hebben voor zichzelf te zorgen enzo.

En verder vind ik altijd dat als iets je niet aanstaat je het moet zeggen. Maar dat is gelijk weer het cliche tussen mannen en vrouwen: vrouwen beginnen te pruilen en de man moet maar begrijpen wat er aan de hand is. En de mannen begrijpen niks van vrouwen.

Nu weer even zonder dollen: ik heb dat ook wel eens gehad in een relatie. Dan was mijn vrienin boos op mij en de hele avond wat zitten te pruilen. Resultaat: de avond voor allebei verperst, terwijl als ze direct om 7 uur had vertelt wat haar dwars zit we er over hadden kunnen praten en verder een leuke avond hadden gehad. Ik ben ook voor duidelijkheid en eerlijkheid.

p.s.:
jij hebt echt geen geluk mannen: Huisgenoot sorry. gemeen van me. maar een grote glimlach kreeg ik er wel door toen ik het zat te lezen. erg herkenbaar dacht ik. vind je zelf ook niet?
  zondag 8 april 2012 @ 14:56:18 #13
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_110057647
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 14:35 schreef kijkmij het volgende:
Als ik jouw reactie lees dan heb ik gelijk een vraag: waren het allemaal mannen die nog thuis woonden? Want als ik dat lees lijkt het me meer alsof die mannen nog niet geleerd hebben voor zichzelf te zorgen enzo.

En verder vind ik altijd dat als iets je niet aanstaat je het moet zeggen. Maar dat is gelijk weer het cliche tussen mannen en vrouwen: vrouwen beginnen te pruilen en de man moet maar begrijpen wat er aan de hand is. En de mannen begrijpen niks van vrouwen.

Nu weer even zonder dollen: ik heb dat ook wel eens gehad in een relatie. Dan was mijn vrienin boos op mij en de hele avond wat zitten te pruilen. Resultaat: de avond voor allebei verperst, terwijl als ze direct om 7 uur had vertelt wat haar dwars zit we er over hadden kunnen praten en verder een leuke avond hadden gehad. Ik ben ook voor duidelijkheid en eerlijkheid.

p.s.:
jij hebt echt geen geluk mannen: Huisgenoot sorry. gemeen van me. maar een grote glimlach kreeg ik er wel door toen ik het zat te lezen. erg herkenbaar dacht ik. vind je zelf ook niet?
Om je vragen te beantwoorden: twee ervan woonden al op zichzelf, twee niet. Op zich maakte dat niet heel veel verschil vind ik, al kon maar een van de 4 wel koken en de rest niet.

Ik denk dat ik als ik mijn antwoorden teruglees gewoon te laat ben met zeggen dat ik wat terugverwacht, maar in het begin vind ik t ook niet zo erg, het begint me later pas te storen. En dan zeg ik het overigens wel. Ik heb een hekel aan mensen die overduidelijk ergens mee zitten maar t dan niet willen vertellen dus dat doe ik eigenlijk niet. Het is bij mij eerder altijd andersom, dat vriendlief met een lang gezicht zit en ik het eruit kan trekken.

Ja echt he? Gelukkig heb ik nu een heel toffe huisgenoot die wel gewoon normaal doet. Wat die jongen betreft ben ik vantevoren te makkelijk geweest. Ik ging ervanuit dat t wel goed zou komen ook al had ie niet echt ervaring, maar toen hij hier woonde was het binnen 6 weken klaar en heb ik hem de huur opgezegd. Op zich ben ik daar wel voortvarend te werk gegaan. Verschil is dat ik op hem niet verliefd was en dus eigenlijk niks te verliezen had.
pi_110058518
Het is dus beter om direct vanaf het begin al duidelijk te zijn. Maar dat kan best moeilijk zijn natuurlijk omdat je dan misschien bang bent om als te fel of veeleisend over te komen. Daar moet je dus een goede balans tussen vinden.

En dat met dat iets terug verwachten: ik vind dat zelf niet zo relevant in een relatie. Dan is het net alof het iets is van "als jij dat voor mij doet, dan doe ik dat voor jou". Ik heb zelf niet zoiets dat ik voor alles wat ik doen iets terug wil hebben. Maar het moet natuurlijk niet allemaal van 1 kant komen. Maar mijn idee van een leuke en goede relatie is dat je iets doet voor de ander omdat je dat zelf wilt doen, en niet iets doet zodat de ander iets terug doet.

Pfff, relaties, je kunt er wel een boek over schrijven :)

Nou ik ga zo. Heb straks nog een leuk feestje.
pi_110059806
ik ben zelf ook echt zo'n zorgmuts, en blijkbaar trekt dat aan, op foto's en naar de buitenwereld toe oogt mijn vriend stoer en doortastend, maar na verloop van tijd kwam zijn depressie boven en daarmee zijn onzekerheid, toen de irritatie daarover te hoog opliep ben ik het gesprek aangegaan en inmiddels heeft hij zijn depressie aangepakt, is hij een stuk doortastender, kan ik gewoon zorgen omdat ik dat wil, en wonen we samen! maar ja je moet er wel aan willen werken!
S. 2014
J. 2016
pi_110060886
ik denk dat het niet echt nut heeft om te proberen iets daaraan te veranderen. verliefdheid kun je niet zo sturen denk ik, plus dat sommige karaktertrekken pas later naar boven komen.

je nick is wel veelzeggend in deze trouwens. :P
pi_110062437
quote:
5s.gif Op zondag 8 april 2012 13:25 schreef Friek_ het volgende:
Waarom heet je topic precies kluswerk? Die exen konden allemaal niet klussen, terwijl je een stoere vent zocht die gewoon jouw laminaat zonder problemen legt, je CV-ketel installeert en je elektra fixt?
  zondag 8 april 2012 @ 23:19:31 #18
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_110079743
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 15:19 schreef kijkmij het volgende:
Het is dus beter om direct vanaf het begin al duidelijk te zijn. Maar dat kan best moeilijk zijn natuurlijk omdat je dan misschien bang bent om als te fel of veeleisend over te komen. Daar moet je dus een goede balans tussen vinden.

En dat met dat iets terug verwachten: ik vind dat zelf niet zo relevant in een relatie. Dan is het net alof het iets is van "als jij dat voor mij doet, dan doe ik dat voor jou". Ik heb zelf niet zoiets dat ik voor alles wat ik doen iets terug wil hebben. Maar het moet natuurlijk niet allemaal van 1 kant komen. Maar mijn idee van een leuke en goede relatie is dat je iets doet voor de ander omdat je dat zelf wilt doen, en niet iets doet zodat de ander iets terug doet.

Pfff, relaties, je kunt er wel een boek over schrijven :)

Nou ik ga zo. Heb straks nog een leuk feestje.
Dat is het inderdaad ook wel, ik wil niet meteen als een zeikwijf overkomen. En t hoeft ook niet van dat ruilwerk te worden. T is meer dat er een beetje een balans in moet zitten. Dat zou ik wel heel prettig vinden.

Op zich vind ik het trouwens niet erg als iemand af en toe onzeker is, ben ik zelf ook wel eens maar het moet niet zijn leven beheersen.
pi_110082044
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 14:26 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Meestal doet een vriendje dat in t begin ook wel voor mij in bepaalde mate, dan denk ik van óh hij is t gewoon niet gewend of moet het nog leren ofzo. En dan na een langere tijd gaat dat wel irriteren. Ik besprak dat dan trouwens wel, van joh, lieverd, ik zou het zo fijn vinden als jij ook eens voor mij kookt of iets dergelijks. En dan doet ie dat 1 keer, en laat ik echt zien dat ik t fijn vind, en dan is het weer klaar. Dan zit het er gewoon niet in denk ik.
Verwacht je nou van mannen dat ze met plezier voor jou gaan koken en de was doen? :D

Ik verbouw trouwens wel jouw hele huis als ik maar niet hoef te koken. Dat dan weer wel.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
  maandag 9 april 2012 @ 00:53:09 #20
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_110084330
Heel herkenbaar, ik zelf ben erg zelfstandig en ondernemend en lijk op 1 uitzondering na juist vooral hele afwachtende niet onafhankelijke vrouwen aan te trekken waar ik juist het eigen initiatief heel erg in mis. Iedereen is in zekere mate onzeker, dat vind ik niet zo erg, het gaat mij meer om die afhankelijkheid.
Wat kan je er aan doen? Nou ja gezien de hoeveelheid relaties die jij hebt gehad hetzelfde als ik, als je een leuk persoon leert kennen ga er wat dieper op in en probeer er achter te komen in hoeverre deze persoon dus wel of niet zo een onzeker mama figuur is.

Wat voor mij werkt is om ten eerste te kijken hoe zo een persoon op vakantie is (gewoon vragen niet meteen er mee op vakantie gaan) Is het iemand die zelf voor onderzoek doet, veel uitjes plant, veel zaken onderneemt of juist meer een kat uit de boomkijk type is die hiervoor op vrienden / vriendinnen vertrouwd.
En ten tweede wil ik weten wat voor dromen / passies zo een persoon heeft. Dan gaat het me niet om deze zaken an sich maar meer om het hebben ervan tegenover iemand die elke week 40 uur werkt, elke avond op de bank zit en alles wel prima vind.

Stel wat meer gerichte vragen als ie iemand leert kennen, de meeste personen bijten niet :P\

Ik had overigens een topic verwacht over mannen die zeggen dat ze handig zijn en vervolgens falen en het niet afmaken beetje kaliber "help mijn man is klusser" :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_110084896
Ik zit aan de andere kant, ik ben een, eh, soort van zielepoot en ben dat erger bij bepaalde mensen en bij sommigen helemaal niet. Ik kan verder normaal functioneren.
Het hoeft dus niet zo te zijn dat de persoon die je treft nou zo'n "verkeerde" is en dat je er in gestonken bent, maar dat je er onbewust een "verkeerde" van maakt door je zorg en verantwoording uit handen nemen.

Dus eigenlijk moet je gewoon van jouw kant genoeg schoppen onder de kont geven en niet alles uit handen nemen om zo iemand "leuk" te houden. En wat gezegd is, onmiddelijk aangeven als je iets tegenstaat en aangeven wat je prettig vindt.

Dus niet zozeer een ander soort personen zoeken, maar je grenzen bewaken. Dus niet de mama uit gaan hangen, dan kunnen ze je niet als mama zien.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
  maandag 9 april 2012 @ 02:23:22 #22
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_110086036
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 00:53 schreef Frag_adder het volgende:
Heel herkenbaar, ik zelf ben erg zelfstandig en ondernemend en lijk op 1 uitzondering na juist vooral hele afwachtende niet onafhankelijke vrouwen aan te trekken waar ik juist het eigen initiatief heel erg in mis. Iedereen is in zekere mate onzeker, dat vind ik niet zo erg, het gaat mij meer om die afhankelijkheid.
Wat kan je er aan doen? Nou ja gezien de hoeveelheid relaties die jij hebt gehad hetzelfde als ik, als je een leuk persoon leert kennen ga er wat dieper op in en probeer er achter te komen in hoeverre deze persoon dus wel of niet zo een onzeker mama figuur is.

Wat voor mij werkt is om ten eerste te kijken hoe zo een persoon op vakantie is (gewoon vragen niet meteen er mee op vakantie gaan) Is het iemand die zelf voor onderzoek doet, veel uitjes plant, veel zaken onderneemt of juist meer een kat uit de boomkijk type is die hiervoor op vrienden / vriendinnen vertrouwd.
En ten tweede wil ik weten wat voor dromen / passies zo een persoon heeft. Dan gaat het me niet om deze zaken an sich maar meer om het hebben ervan tegenover iemand die elke week 40 uur werkt, elke avond op de bank zit en alles wel prima vind.

Stel wat meer gerichte vragen als ie iemand leert kennen, de meeste personen bijten niet :P\

Ik had overigens een topic verwacht over mannen die zeggen dat ze handig zijn en vervolgens falen en het niet afmaken beetje kaliber "help mijn man is klusser" :P
Dat zijn wel goeie vragen om te stellen in het begin, het geeft inderdaad wel een beetje weer hoe iemand in de wereld staat.

Ach misschien klopt dat over het klussen ook wel, geen van allen konden klussen, ikzelf kan het goed genoeg om de kleine klusjes te doen. :P

@ Cavalinho, het bij mij zeker een valkuil, dat mensen die dingen toch al makkelijk uit handen geven of onhandig zijn ik dingen maar oppak omdat ze dan snel en beter gebeuren. "Ja maar jij kunt dat zo goed"heb ik ook echt te vaak gehoord. Eigenlijk had ik dan moeten zeggen "jij ook als je t wat vaker doet" maargoed.

Conclusie van dit verhaal:
Ik moet in het begin duidelijker zijn, en bij het leren kennen wat meer doorvragen en erachter komen of het erin zit dat hij ondernemend is en van plan om ook lief voor mij te zijn. En de eerste die mijn huis ten positieve gaat verbouwen voor een bord lekker eten een bonuspunt geven.
  maandag 9 april 2012 @ 09:56:28 #23
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_110087774
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 02:23 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Dat zijn wel goeie vragen om te stellen in het begin, het geeft inderdaad wel een beetje weer hoe iemand in de wereld staat.

Ach misschien klopt dat over het klussen ook wel, geen van allen konden klussen, ikzelf kan het goed genoeg om de kleine klusjes te doen. :P

@ Cavalinho, het bij mij zeker een valkuil, dat mensen die dingen toch al makkelijk uit handen geven of onhandig zijn ik dingen maar oppak omdat ze dan snel en beter gebeuren. "Ja maar jij kunt dat zo goed"heb ik ook echt te vaak gehoord. Eigenlijk had ik dan moeten zeggen "jij ook als je t wat vaker doet" maargoed.

Conclusie van dit verhaal:
Ik moet in het begin duidelijker zijn, en bij het leren kennen wat meer doorvragen en erachter komen of het erin zit dat hij ondernemend is en van plan om ook lief voor mij te zijn. En de eerste die mijn huis ten positieve gaat verbouwen voor een bord lekker eten een bonuspunt geven.
Je hebt niet in de hand op wie je verliefd wordt, wel kan je zorgen dat als je weet dat er geen toekomst in zit, hoe goed het ook voelt, je het eerder af kapt.

Wel haalt Cavalinho ook een goed punt aan, jij lijkt me een heel erg zelfstandige vrouw, geef de ander als die wat minder is, ook de kans hierin te groeien in plaats van alles op jezelf te nemen en dan te klagen dat hij niets doet waar hij niet eens de kans voor kreeg.

Een lekker bord eten op tafel zetten kan ik trouwens ook al zelf :6
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_110088051
Weet je heel zeker dat je jezelf niet presenteert als een mals stukje aangereden wild dat wacht op redding? Om vervolgens langzaam maar zeker de rollen om te draaien?

Moet zeggen dat je verhaal bijzonder warrig is. Je lijkt me geen doodnormale 28 jarige vrouw.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
  maandag 9 april 2012 @ 13:40:28 #25
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_110093239
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 09:56 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Je hebt niet in de hand op wie je verliefd wordt, wel kan je zorgen dat als je weet dat er geen toekomst in zit, hoe goed het ook voelt, je het eerder af kapt.

Wel haalt Cavalinho ook een goed punt aan, jij lijkt me een heel erg zelfstandige vrouw, geef de ander als die wat minder is, ook de kans hierin te groeien in plaats van alles op jezelf te nemen en dan te klagen dat hij niets doet waar hij niet eens de kans voor kreeg.

Een lekker bord eten op tafel zetten kan ik trouwens ook al zelf :6
Ik ben inderdaad erg zelfstandig, en op zich vind ik het niet echt een probleem als mijn partner dat iets minder is, echter is het verschil in mijn laatste relaties echt te groot geweest. Daarom ook de conclusie dat ik hier sneller op moet reageren, in mijn eerdere relaties was ik daar voor mijn gevoel wel steeds sneller bij, maar nog steeds te laat. Wat ik ook kan doen is zelf wat minder hooi op mijn vork nemen en niet meteen de leiding nemen omdat het voor mij wat vanzelfsprekender is om dingen op te pakken. Dus toekomstige vriendlief de kans geven om zelf iets op te pakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')