Nope de winkels zijn hier 2e paasdag gewoon openquote:Op maandag 9 april 2012 15:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Je had wel met mij mee mogen doen hoor.
En whut, zijn de winkels niet dicht? Van alles waar ik langs kwam was alleen een Turkse groenteboer open.
Geen idee.quote:Op maandag 9 april 2012 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet, jeukt herpes? Anders zijn het gewoon luizen.
Als je daar al chagrijnig van wordt.quote:Op maandag 9 april 2012 16:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niks hoor Dr. Choco, enkel het weer dat me bloedchagrijnig maakt.
Vrouwen he, altijd iets.quote:Op maandag 9 april 2012 16:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als je daar al chagrijnig van wordt.
Ik word boos als er geen eten in huis is. Full Endo.quote:Op maandag 9 april 2012 16:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als je daar al chagrijnig van wordt.
10 keer naar de koelkast lopen en open doen in de hoop dat er nu wél iets te eten isquote:Op maandag 9 april 2012 16:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik word boos als er geen eten in huis is. Full Endo.
Of gewoon 10 min voor de koelkast staan, alternatieven zoeken voor wat je op je brood wilt gaan smeren terwijl je in die 10 min heen en weer had kunnen zijn van de supermarkt.quote:Op maandag 9 april 2012 16:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
10 keer naar de koelkast lopen en open doen in de hoop dat er nu wél iets te eten is!
quote:Op maandag 9 april 2012 16:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
10 keer naar de koelkast lopen en open doen in de hoop dat er nu wél iets te eten is!
Aaaauwquote:Op maandag 9 april 2012 16:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Hond die van de bank kankerd en met zijn ribben op de hoek van de salontafel landt. Gekneusde rib me dunkt.
Nigga please.quote:Op maandag 9 april 2012 16:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kutleven jullie. Alhoewel ik ook, morgen weer school na 2,5 week![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |