SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Bed roept. Hoe burgerlijk.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dezen weet van die Gambino.quote:Op zondag 8 april 2012 02:54 schreef junamii het volgende:
Goede tt.
Lookin’ at you, make me wanna fuck for life.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Mensen die hem in de eerste plaats niet als "Nigger Faggot!" kennen.quote:Op zondag 8 april 2012 13:10 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
Mensen die Gambino niet in de eerste plaats als Troy kennen.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Sorry, ik mag geen nigger/nikker/nigga zeggen van dWc, in welke context dan ook.quote:Op zondag 8 april 2012 13:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mensen die hem in de eerste plaats niet als "Nigger Faggot!" kennen.![]()
Nigger Faggot. N-i-g-g-e-r F-a-g-g-o-t. Nigger Faggot.quote:Op zondag 8 april 2012 13:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mensen die hem in de eerste plaats niet als "Nigger Faggot!" kennen.
I HEARD WHAT YOU SAID!![]()
![]()
Jij mag wel 'nigga' zeggenquote:Op zondag 8 april 2012 13:49 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Sorry, ik mag geen nigger/nikker/nigga zeggen van dWc, in welke context dan ook.. Mozy en die andere gay fyah zijn gewoon whiteboys zonder swag, die niet.
![]()
quote:Op zondag 8 april 2012 14:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij mag wel 'nigga' zeggen. Mozy en die andere gay fyah zijn gewoon whiteboys zonder swag, die niet.
En deze?quote:![]()
Guitig mennekequote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Stiekeme shoutout dat deze whiteboy dat wel mag.quote:Op zondag 8 april 2012 14:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij mag wel 'nigga' zeggen. Mozy en die andere gay fyah zijn gewoon whiteboys zonder swag, die niet.
Thnx nigga.Deathlift or Die.![]()
Educated brother in this threadquote:Op zondag 8 april 2012 14:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die man is één en al faux pas, deze hosselaar kan een varken aan een moslim verkopen.
!
Ik moest faux pas googelen.![]()
quote:
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
ben indd slimquote:Op zondag 8 april 2012 14:24 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
nee jij bent slim kkmongool
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op zondag 8 april 2012 14:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Stiekeme shoutout dat deze whiteboy dat wel mag.
Thnx nigga.quote:Op zondag 8 april 2012 14:21 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Educated brother in this thread!
Ik moest faux pas googelen.! Lobi.
![]()
Met de hond gaan hardlopen waarna de hond besluit stoer te doen bij een groep paarden door hen in hun benen te bijten en hij terugkomt met een half verbrijzelde oogkas door een trap van een paard
Zondagen doorbrengen bij de dierenarts
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Kusje.quote:Op zondag 8 april 2012 14:57 schreef Juminelle het volgende:
Met de hond gaan hardlopen waarna de hond besluit stoer te doen bij een groep paarden door hen in hun benen te bijten en hij terugkomt met een half verbrijzelde oogkas door een trap van een paard
Zondagen doorbrengen bij de dierenarts![]()
Kanker, finale van beker verloren met fifa
Divisie 1 spelen en dan dat verliezenKanker.
Deathlift or Die.![]()
Heyyyyyyyyy jongens[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Amateur.quote:Op zondag 8 april 2012 15:36 schreef Ethanolic het volgende:
Kanker, finale van beker verloren met fifa
Divisie 1 spelen en dan dat verliezenKanker.
Link.quote:Op zondag 8 april 2012 15:42 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Wat Fascination toch weer allemaal over je heeft gezegd net!
Deathlift or Die.![]()
quote:Op zondag 8 april 2012 16:38 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb mijn droomvrouw gevonden
http://ash-leigh-eve.tumblr.com/
Ik blijf in team Talisa.
http://talisamonet.tumblr.com![]()
Duidelijk geen packleader jij.quote:Op zondag 8 april 2012 14:57 schreef Juminelle het volgende:
Zondagen doorbrengen bij de dierenartsVoor de rest niks aan de hand met hem?
Ze heeft een Mopshond en trekt hem truitjes aan. Wat een kutwijf.quote:Op zondag 8 april 2012 16:38 schreef tliciouz het volgende:
http://ash-leigh-eve.tumblr.com/Desalniettemin wiepbaar.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Oh wauwquote:Op zondag 8 april 2012 16:38 schreef tliciouz het volgende:
http://ash-leigh-eve.tumblr.com/
En het gaat wel weer redelijk. Veel diepe wonden op zijn gezicht nog dus ik heb er zalfjes opgesmeerd in de hoop dat die wel weer wegtrekken.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Kennelijk ben ik een FIFA noob. Ik had hier voor nog nooit van die divisies gehoord.
Je weet dat je kankerdik bent als je brownies hebt gemaakt volgens een recept voor 8-10 personen en je deze binnen korte tijd allemaal zelf opgegeten hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ahw, arm dingquote:Op zondag 8 april 2012 16:49 schreef Juminelle het volgende:
En het gaat wel weer redelijk. Veel diepe wonden op zijn gezicht nog dus ik heb er zalfjes opgesmeerd in de hoop dat die wel weer wegtrekken.
All good things are wild and free.![]()
quote:Op zondag 8 april 2012 17:04 schreef Juminelle het volgende:
Je weet dat je kankerdik bent als je brownies hebt gemaakt volgens een recept voor 8-10 personen en je deze binnen korte tijd allemaal zelf opgegeten hebt.
Daar ga je dan.![]()
Wtfquote:Op zondag 8 april 2012 17:13 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar ga je dan.
![]()
Chicks die denken dat ze Amber Rose zijn![]()
Getekende wenkbrauwenSorry titi.
quote:Op zondag 8 april 2012 19:44 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hehe hoezo sorry titi, heb ze al paar jaar niet meer. Gewoon eigen wenkbrauwenquote:Op zondag 8 april 2012 19:44 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
M'n neefje van net 4 heeft nu al 2 vriendinnetjes. Met die ene speelt ie alleen buiten en met de andere alleen binnen, zodat ze elkaar niet zien.
Jawel, je keek.![]()
Dat is gewoon een doorsnee slet. Niks bijzonders aan.quote:Op zondag 8 april 2012 16:38 schreef tliciouz het volgende:
http://ash-leigh-eve.tumblr.com/If not now, then when.![]()
Whehe, wist ik wel hoor, maar omdat je dat laatst zeiquote:Op zondag 8 april 2012 19:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe hoezo sorry titi, heb ze al paar jaar niet meer. Gewoon eigen wenkbrauwen
Was je nog in Manhattan vannacht?quote:Op zondag 8 april 2012 20:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is gewoon een doorsnee slet. Niks bijzonders aan.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Overigens vraag ik me sterk af welke dames jij kan waarderen, Yuri_Boyka. Aangezien je alle goede chicks die hier gepost worden niets vindt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ja ik was er, ik stond de hele tijd naar jou te staren.quote:Op zondag 8 april 2012 20:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, wist ik wel hoor, maar omdat je dat laatst zei
[..]
Was je nog in Manhattan vannacht?Ik stel hoge eisen. Maar ik hou gewoon van meisjes met klasse, zelfrespect en daadwerkelijk mooi i.p.v. barbies. Meisjes die mooi zijn zonder make-up en die voor zichzelf kunnen zorgen.quote:Op zondag 8 april 2012 20:23 schreef Juminelle het volgende:
Overigens vraag ik me sterk af welke dames jij kan waarderen, Yuri_Boyka. Aangezien je alle goede chicks die hier gepost worden niets vindt.If not now, then when.![]()
M'n zusje van 4 doet dit ook maar met meisjesquote:Op zondag 8 april 2012 19:57 schreef jna het volgende:
M'n neefje van net 4 heeft nu al 2 vriendinnetjes. Met die ene speelt ie alleen buiten en met de andere alleen binnen, zodat ze elkaar niet zien.. Ook wil ze graag een prins zijn en draagt ze houthakkersbloesjes en wil ze alleen haar zwartwitte all stars aan
![]()
Whehequote:Op zondag 8 april 2012 20:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
M'n zusje van 4 doet dit ook maar met meisjes. Ook wil ze graag een prins zijn en draagt ze houthakkersbloesjes en wil ze alleen haar zwartwitte all stars aan
Opwindendquote:Op zondag 8 april 2012 20:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja ik was er, ik stond de hele tijd naar jou te staren.
[..]
Ik stel hoge eisen. Maar ik hou gewoon van meisjes met klasse, zelfrespect en daadwerkelijk mooi i.p.v. barbies. Zonder make-up het liefst of een héél klein beetje en die voor zichzelf kunnen zorgen.![]()
En oké.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
hmm, lesbo in wordingquote:Op zondag 8 april 2012 20:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
M'n zusje van 4 doet dit ook maar met meisjes. Ook wil ze graag een prins zijn en draagt ze houthakkersbloesjes en wil ze alleen haar zwartwitte all stars aan
![]()
![]()
Volgende keer ga ik achter je staan en dan hijgen als een hond.quote:![]()
Maar op zich gewoon normale dingen toch? Gewoon hoe een echt meisje zich hoort te gedragen imo.If not now, then when.![]()
Maar even serieus, had je me echt gespotquote:Op zondag 8 april 2012 20:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik achter je staan en dan hijgen als een hond.![]()
Maar op zich gewoon normale dingen toch? Gewoon hoe een echt meisje zich hoort te gedragen imo.?
Ja hoor, mee eens wel. Al vinden wij hele andere vrouwen sexy.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Jumi @ paranoiaquote:Op zondag 8 april 2012 20:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar even serieus, had je me echt gespot?
.
![]()
Hahaha ja ik zeg toch, ik stond de hele avond naar je te staren.quote:Op zondag 8 april 2012 20:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar even serieus, had je me echt gespot?
Ja hoor, mee eens wel. Al vinden wij hele andere vrouwen sexy.
Dat mag je best vinden, maar gedraag je niet als die doorsnee sloeries. Zou zonde zijn.If not now, then when.![]()
Al mijn misdragingen komen bloot te liggen hierquote:
Hehehe, nee geintje ik was er niet. Afgelopen week veel geld uitgegeven en dat wat ik nog overheb moet ik bewaren voor benzine voor m'n auto.quote:Op zondag 8 april 2012 20:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Al mijn misdragingen komen bloot te liggen hier
If not now, then when.![]()
Pics van je zusjequote:Op zondag 8 april 2012 20:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zei ik ook al tegen mn vader. Ze wil ook trouwen met Ariel
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 april 2012 20:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
![]()
In die leeftijd zijn ze echt geweldig
Jawel, je keek.![]()
quote:Op zondag 8 april 2012 17:04 schreef Juminelle het volgende:
Je weet dat je kankerdik bent als je brownies hebt gemaakt volgens een recept voor 8-10 personen en je deze binnen korte tijd allemaal zelf opgegeten hebt.
Net ontbeten met een groot bord rijst en kouseband en een groot bord pom met kip.
Nu even wat dingen doen, dan weer eten en naar bed, morgen om 6 uur op omdat de gym alleen van 9-12 open is.
* krioro so hardcore.full stops and exclamation marks![]()
Ontbijten, wat?quote:Op zondag 8 april 2012 20:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Net ontbeten met een groot bord rijst en kouseband en een groot bord pom met kip.
Nu even wat dingen doen, dan weer eten en naar bed, morgen om 6 uur op omdat de gym alleen van 9-12 open is.
* krioro so hardcore.En waarom sta je zo vroeg op als je gym tot 12 open is? Dan kan je toch ook om 10 uur gaan
?
Goede zelfdiscipline wel
lkkr proteinzzzquote:Op zondag 8 april 2012 20:51 schreef krioro het volgende:
[..]
* krioro so hardcore.If not now, then when.![]()
Pomquote:Op zondag 8 april 2012 20:51 schreef krioro het volgende:
[..]
* krioro so hardcore.
Jawel, je keek.![]()
Oh my Titi, check dithttp://www.coccinelle.nl/nl/babykleding/meisjes/jurken/page/1
Mijn eierstokken beginnen te rammelen.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op zondag 8 april 2012 20:51 schreef krioro het volgende:
[..]
* krioro so hardcore.! Ik knaagde rijst met gestoofde aubergine boulangé, stukjes zoutvlees en smokey kip en garnalen in een ziek lekkere jus voor ernaast
.
Gatverdamme echt, dat was ook al zo'n ranzige term toen Tli dat zeiquote:. Je doet 't erom hè
.
![]()
En ik krijg gelijk een steek in m'n ballen.quote:Op zondag 8 april 2012 21:04 schreef Juminelle het volgende:
Oh my Titi, check dithttp://www.coccinelle.nl/nl/babykleding/meisjes/jurken/page/1
Mijn eierstokken beginnen te rammelen.If not now, then when.![]()
Beetje verneukt ritme de afgelopen weken.quote:Op zondag 8 april 2012 20:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ontbijten, wat?En waarom sta je zo vroeg op als je gym tot 12 open is? Dan kan je toch ook om 10 uur gaan
?
Goede zelfdiscipline welOok daarom even mezelf terug op het goede spoor trappen.
En ja ik ga ook pas om 10:30u trainen, maar wil vantevoren al 2 maaltijden naar binnen hebben, anders voel ik me half gammel.quote:Op zondag 8 april 2012 21:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Ik knaagde rijst met gestoofde aubergine boulangé, stukjes zoutvlees en smokey kip en garnalen in een ziek lekkere jus voor ernaast
.
I could eat. Now.
full stops and exclamation marks![]()
Als ik zo al die Titanic docu's op tv zie en die actie hoor van Q-music dan zou ik er echt dolgraag naartoe willen duiken.If not now, then when.![]()
Zijn die docu's leuk? Ik zie die reclame ervan elke keer bij de tramhalte staanquote:Op zondag 8 april 2012 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als ik zo al die Titanic docu's op tv zie en die actie hoor van Q-music dan zou ik er echt dolgraag naartoe willen duiken.![]()
![]()
Nu net begonnen op Nat. Geopgraphic de docu van James Cameron. Ik vind het wel interessant ja.quote:Op zondag 8 april 2012 21:12 schreef junamii het volgende:
[..]
Zijn die docu's leuk? Ik zie die reclame ervan elke keer bij de tramhalte staanIf not now, then when.![]()
Ik had nasi met kip, maar het was wel lekkerquote:Op zondag 8 april 2012 21:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Ik knaagde rijst met gestoofde aubergine boulangé, stukjes zoutvlees en smokey kip en garnalen in een ziek lekkere jus voor ernaast
.
[..]
Gatverdamme echt, dat was ook al zo'n ranzige term toen Tli dat zei. Je doet 't erom hè
.
Jawel, je keek.![]()
Ik ga ook kijken nuquote:Op zondag 8 april 2012 21:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nu net begonnen op Nat. Geopgraphic de docu van James Cameron. Ik vind het wel interessant ja.![]()
![]()
Een portie normale bruine nasi, zonder rare roerbakgroenten of vieze kruidenmixen. Plain and simplequote:Op zondag 8 april 2012 21:12 schreef jna het volgende:
[..]
Ik had nasi met kip, maar het was wel lekker. Alleen ik zie dat bijna nergens meer als je besteld, het is bijna altijd opgefleurd met dingen die het niet lekkerder maken
.
![]()
1995! Fuck! Wij deden toen altijd een goede aanloop maken, dan op je knieën doorglijden door de gang en dan "I'M DA SCATMAAAN!" roepen, terwijl je een soort Fifa goal celebration-move maakte. Basisschooltijdenquote:!
![]()
Ja, inderdaad. Beter beginnen we zelf een zaakquote:Op zondag 8 april 2012 21:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een portie normale bruine nasi, zonder rare roerbakgroenten of vieze kruidenmixen. Plain and simple. Alleen ik zie dat bijna nergens meer als je besteld, het is bijna altijd opgefleurd met dingen die het niet lekkerder maken
.
Jawel, je keek.![]()
Hahahhaaha, basisschool idd.quote:Op zondag 8 april 2012 21:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
1995! Fuck! Wij deden toen altijd een goede aanloop maken, dan op je knieën doorglijden door de gang en dan "I'M DA SCATMAAAN!" roepen, terwijl je een soort Fifa goal celebration-move maakte. Basisschooltijden!
Ook maar naar de titanic kijken. Ooit op de basisschool mn eerste echte spreekbeurt en werkstuk over gedaan
Jawel, je keek.![]()
Eigen zaak openmaken klaar. Openen, openmaken, wat is het verschil, a zehmel.quote:Op zondag 8 april 2012 21:20 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Beter beginnen we zelf een zaak
![]()
Dit is trouwens ook zo'n lekker lied. Als je hier stiekem niet wat tepelvocht van krijgt dan weet ik het ook niet meer.
Oude bestanden terugvinden op een computer die jaren niet gebruikt is
quote:Op zondag 8 april 2012 21:04 schreef Juminelle het volgende:
Mijn eierstokken beginnen te rammelen.ik heb daar ook last van de laatste tijd, not even kidding.
![]()
Je bent verdomme net een maand 18, ge-fucking-draag jequote:Op zondag 8 april 2012 21:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]ik heb daar ook last van de laatste tijd, not even kidding.
.
![]()
Ik gedraag me ook ik heb potverdorie maanden geen seks gehadquote:Op zondag 8 april 2012 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je bent verdomme net een maand 18, ge-fucking-draag je.
kapot braaf.
![]()
Mij versla je niet in datquote:Op zondag 8 april 2012 21:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik gedraag me ook ik heb potverdorie maanden geen seks gehadkapot braaf.
Dus vertel op vas, hoelang al!!![]()
Sinds oktoberquote:Op zondag 8 april 2012 21:29 schreef junamii het volgende:
[..]
Mij versla je niet in dat
Dus vertel op vas, hoelang al!!ik geloof best dat jij langer droog staat braaf meiske
is die gozer van gister boyfriendmaterial?
![]()
Ik heb dat echt al sinds mijn vijftiende ofzoquote:Op zondag 8 april 2012 21:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]ik heb daar ook last van de laatste tijd, not even kidding.
Nu ik een zusje krijg ga ik haar doodverwennen dus kan ik nog tot mijn 27e ofzo wachten
Alleen maar brave chicks hier in deze reeks.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Inmiddels niet meer hoorquote:Op zondag 8 april 2012 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sinds oktoberik geloof best dat jij langer droog staat braaf meiske
Maar wel lang ook idd, niets met die jongen gedaan dan?![]()
Over brave chicks gesproken, ik zat net in een sprinter waar een kankerlelijke Slet voor een stel gangstanegers ging paaldansen.
Mensen kennen geen schaamte.Deathlift or Die.![]()
Nee, als ik iemand echt leuk vind doe ik rustig aan. Hij ook gelukkig, niks overhaasten enzulks gewoon relaxt.quote:Op zondag 8 april 2012 21:34 schreef junamii het volgende:
[..]
Inmiddels niet meer hoor
Maar wel lang ook idd, niets met die jongen gedaan dan?
Maar inmiddels niet meer, wat?![]()
![]()
Dat Monnalisa jurkje!quote:Op zondag 8 april 2012 21:04 schreef Juminelle het volgende:
Mijn eierstokken beginnen te rammelen.
quote:Op zondag 8 april 2012 21:37 schreef Ethanolic het volgende:
Over brave chicks gesproken, ik zat net in een sprinter waar een kankerlelijke Slet voor een stel gangstanegers ging paaldansen.
Mensen kennen geen schaamte.![]()
![]()
Jawel, je keek.![]()
Ik moest lachen omdat je begon met 'over brave chicks gesproken'quote:Op zondag 8 april 2012 21:37 schreef Ethanolic het volgende:
.
![]()
Titi, zat jij in Nijmegen op een middelbare school?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ga je nog uit dit weekend?quote:Op zondag 8 april 2012 21:40 schreef Juminelle het volgende:
Titi, zat jij in Nijmegen op een middelbare school?![]()
Wtfquote:Op zondag 8 april 2012 21:37 schreef Ethanolic het volgende:
![]()
Nee, wel tijdje op het roc gezeten daarquote:Op zondag 8 april 2012 21:40 schreef Juminelle het volgende:
Titi, zat jij in Nijmegen op een middelbare school?
Nope, ik ben gisternacht uitgeweest en blijf vanavond thuis chillen met vriendenquote:Jij?
Kon de verleiding niet weerstaan.quote:Op zondag 8 april 2012 21:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, als ik iemand echt leuk vind doe ik rustig aan. Hij ook gelukkig, niks overhaasten enzulks gewoon relaxt.
Maar inmiddels niet meer, wat?![]()
Ah, oke. Ik vroeg het me af omdat mijn school samen met een groep andere scholen altijd van die dagen hield dat leerlingen mochten optreden. Kwam daar net allerlei voiceclips van tegenquote:Op zondag 8 april 2012 21:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, wel tijdje op het roc gezeten daar
Hehe echt? Muziek enzo?quote:Op zondag 8 april 2012 21:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, oke. Ik vroeg het me af omdat mijn school samen met een groep andere scholen altijd van die dagen hield dat leerlingen mochten optreden. Kwam daar net allerlei dingen van tegenAll good things are wild and free.![]()
No mattie stond met mu homies doekoes na dr te gooie togquote:Op zondag 8 april 2012 21:43 schreef jna het volgende:
Etha, kende ze die gangstanegers wel of pas in de trein?
Deathlift or Die.![]()
Vaak ook on-Surinaams snelquote:Op zondag 8 april 2012 21:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Deze man heeft altijd passende afbeeldingen.
Jawel, je keek.![]()
Ja, gasten die gingen grunten op metaltracks enzoquote:Ik heb ook meegedaan met twee vriendinnen
We deden 'cater to you' van Destiny's Child en brachten tijdens het optreden onze vriendjes vanuit het publiek naar het podium enzo, heel corny
![]()
Al wel weer een tijdje hoorquote:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 april 2012 21:59 schreef junamii het volgende:
[..]
Al wel weer een tijdje hoor
[..]Dwc heeft die condooms ook alleen gekocht voor zn image hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.![]()
Nieeet!quote:Op zondag 8 april 2012 21:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, gasten die gingen grunten op metaltracks enzoIk heb ook meegedaan met twee vriendinnen
We deden 'cater to you' van Destiny's Child en brachten tijdens het optreden onze vriendjes vanuit het publiek naar het podium enzo, heel corny
![]()
Ik mindfuck iedereen gewoon, PM vas de waarheid welquote:Op zondag 8 april 2012 22:00 schreef jna het volgende:
[..]
Dwc heeft die condooms ook alleen gekocht voor zn image hier
en dWc heeft die condooms allaaaang gebruikt denk ik![]()
![]()
quote:Op zondag 8 april 2012 22:03 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik mindfuck iedereen gewoon, PM vas de waarheid wel
en dWc heeft die condooms allaaaang gebruikt denk ik
Jawel, je keek.![]()
quote:Op zondag 8 april 2012 22:00 schreef jna het volgende:
[..]
Dwc heeft die condooms ook alleen gekocht voor zn image hier!! Hahaha, i sab fa toch
.
Ik zei nog tegen je "does this smell like chroloform to you?" en verder zeg ik niksquote:Op zondag 8 april 2012 22:03 schreef junamii het volgende:
en dWc heeft die condooms allaaaang gebruikt denk ik.
![]()
Jawelquote:![]()
Er was ook maar één chick van ons die kon zingen en ik en een andere vriendin van mij waren echt kankerslecht hahahahaha. Ik had deze herinnering gewoon verdrongen
Waarom zou dat verhaal van Juna bullshit moeten zijn eigenlijk?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ja toch, kan ik dat screenshot van je lenen trouwens?quote:Op zondag 8 april 2012 22:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!! Hahaha, i sab fa toch
.
[..]
Ik zei nog tegen je "does this smell like chroloform to you?" en verder zeg ik niks.
Dan zet ik het op FB
Jawel, je keek.![]()
Welk screenshot?quote:Op zondag 8 april 2012 22:09 schreef jna het volgende:
[..]
Ja toch, kan ik dat screenshot van je lenen trouwens?Dan zet ik het op FB
![]()
![]()
Mindfuck binnen mindfuck trouwens, het is gewoon wel echt waarquote:Op zondag 8 april 2012 22:08 schreef Juminelle het volgende:
Waarom zou dat verhaal van Juna bullshit moeten zijn eigenlijk?![]()
![]()
Ja, ik geloof het ookquote:Op zondag 8 april 2012 22:10 schreef junamii het volgende:
[..]
Mindfuck binnen mindfuck trouwens, het is gewoon wel echt waarIk weet niet wat er niet geloofwaardig aan is. Of ik snap het gewoon niet.
quote:Op zondag 8 april 2012 21:59 schreef junamii het volgende:
[..]
Al wel weer een tijdje hoor
[..]Whehe, veel hier hosselen als een malle opeensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel goed tho
![]()
Ohja, het was een copy paste. Ik dacht dat het een screenshot van je afrekening wasquote:
Jawel, je keek.![]()
Wanneer ga jij je mosseltje eens laten kraken dan?quote:Op zondag 8 april 2012 22:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whehe, veel hier hosselen als een malle opeenswel goed tho
Deathlift or Die.![]()
Ohh, van die kosu's?quote:Op zondag 8 april 2012 22:14 schreef jna het volgende:
[..]
Ohja, het was een copy paste. Ik dacht dat het een screenshot van je afrekening wasIs een echte van mij ja, mag je gebruiken als je wil
!
![]()
Jij begrijpt niet helemaal wat het begrip mindfuck betekent... Het is niet heel moeilijk dus snap je verwarring niet zo goed.quote:Op zondag 8 april 2012 22:10 schreef junamii het volgende:
[..]
Mindfuck binnen mindfuck trouwens, het is gewoon wel echt waar[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Als het serieus isquote:Op zondag 8 april 2012 22:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wanneer ga jij je mosseltje eens laten kraken dan?bijna dus
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 april 2012 22:08 schreef NoelGallagher het volgende:
kanker zeg, heb al de hele dag honger
xxxxxxxThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Nou dat hardlopen vanmorgen had echt veel nut. Arme hond van je, als je gewoon niet ging had die nou geen gebroken kop.quote:If not now, then when.![]()
Ik heb ook wel zin in een kapsalon. Wel jammer van de 1600kcalsquote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Bullshit. Je haalt de 2 niet eens.quote:Op zondag 8 april 2012 22:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
serieus, daar kan ik er wel 3 van op[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op zondag 8 april 2012 22:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nou dat hardlopen vanmorgen had echt veel nut. Arme hond van je, als je gewoon niet ging had die nou geen gebroken kop.Thanks man.
Care.quote:Op zondag 8 april 2012 22:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin in een kapsalon. Wel jammer van de 1600kcalsquote:Op zondag 8 april 2012 22:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik post gewoon omdat ik je ook wil quoten met deze PI.
Je bent niet voor niks voor psv, die hebben een slechte smaakquote:Op zondag 8 april 2012 22:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
serieus, daar kan ik er wel 3 van op![]()
Binnen hoeveel tijd? Over de hele dag verspreid telt niet. Je moet non-stop eten. Als je dat lukt, plus filpmje hier krijg je 25euro van me. Moet binnen... 30 minuten.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
hahahahhaha wajooo jij bent echt kankergrappig zeg. tfoeeeeequote:Op zondag 8 april 2012 22:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je bent niet voor niks voor psv, die hebben een slechte smaak![]()
Nee realistischquote:Op zondag 8 april 2012 22:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahahhaha wajooo jij bent echt kankergrappig zeg. tfoeeeee![]()
mja, binnen 30 min miss niet want dan moet ik opschieten en als ik stoned ben wil ik lekker rustig eten en rustig kauwenquote:Op zondag 8 april 2012 22:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Binnen hoeveel tijd? Over de hele dag verspreid telt niet. Je moet non-stop eten. Als je dat lukt, plus filpmje hier krijg je 25euro van me. Moet binnen... 30 minuten.![]()
![]()
Die shit is toch niet te vreten?quote:Op zondag 8 april 2012 22:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahahhaha wajooo jij bent echt kankergrappig zeg. tfoeeeee![]()
Ik overwoog serieus deze uitdaging aan te gaan, maar na 3 kapsalons ga ik echt kotsen als een malle volgens mijquote:Op zondag 8 april 2012 22:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Binnen hoeveel tijd? Over de hele dag verspreid telt niet. Je moet non-stop eten. Als je dat lukt, plus filpmje hier krijg je 25euro van me. Moet binnen... 30 minuten.
Ik denk dat zelfs Kobayashi nog wel moeite zou hebben met 3 kapsalons brah.quote:Op zondag 8 april 2012 22:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mja, binnen 30 min miss niet want dan moet ik opschieten en als ik stoned ben wil ik lekker rustig eten en rustig kauwen
Maar goed. Challenge not accepted zie ik.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik wil 't overigens zelf wel proberen maar dan wil ik van elk Fernandes-lid een 10tje.quote:Op zondag 8 april 2012 22:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik overwoog serieus deze uitdaging aan te gaan, maar na 3 kapsalons ga ik echt kotsen als een malle volgens mij[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ja shit, dan doe ik het ookquote:Op zondag 8 april 2012 22:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik wil 't overigens zelf wel proberen maar dan wil ik van elk Fernandes-lid een 10tje.
Mams die terug komt van een verjaardag met een stuk zelfgemaakte quiche en gevulde kipfilet!
En nog veel meer. Zo kankerlekker
.
![]()
Nou ik zal een poging wagenquote:Op zondag 8 april 2012 22:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jawel gek, 2 bakjes knoflook er overheen en bam.![]()
Damnquote:Op zondag 8 april 2012 22:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mams die terug komt van een verjaardag met een stuk zelfgemaakte quiche en gevulde kipfilet!
[ afbeelding ]
.
Mmm kijk dit is etenquote:Op zondag 8 april 2012 22:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
.
![]()
![]()
Haha, Kobayashi. De_Ananas was fan van hemquote:Op zondag 8 april 2012 22:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs Kobayashi nog wel moeite zou hebben met 3 kapsalons brah.
Maar goed. Challenge not accepted zie ik.
Idd![]()
![]()
Niceee.quote:Op zondag 8 april 2012 22:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Voor mij ben je eerstequote:Op zondag 8 april 2012 22:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb eens 13 frikandellen op gehad in 10 minuten. Ben ik 2de geworden
Je wil alleen niet weten van wat![]()
Ik ben ook eten aan het maken nu door gebrek aan goed voedsel bij het avondeten. M'n maag speelde gewoon op van die gore shit. Heb 2 aardappels gegeten ofzo![]()
![]()
Vrouwen en eten.quote:Op zondag 8 april 2012 22:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben ook eten aan het maken nu door gebrek aan goed voedsel bij het avondeten. M'n maag speelde gewoon op van die gore shit. Heb 2 aardappels gegeten ofzo
Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op zondag 8 april 2012 23:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij en vrouwen![]()
We kunnen niks goed doen in jouw ogen.
Uit eigen ervaring vind ik het altijd zo zielig die vrouwen/meisjes die op zo'n manier eten.quote:
2 aardappels, of 1 koekje etc. etc. Ik bedoel eet gewoon normaal ofzo.If not now, then when.![]()
Je pp2g teruglezen en dan zulke reacties van vrienden op je page tegenkomenHet leven als een 13-jarige
quote:EEEH
DiE BLAGEN DOEN RAAR OP SGOOL KEREL
WAT D0EN SE |-)
GAAT DiE KK ELLEN NAAR MENTOR
OMFG N0G Z0 EENTJE'
MAARJA MORGEE JOU -DAYYYYY
SWEET14 HAHAHA =D
JMMR DAT J NiEJ NA GALA GAAT
VORiG JAAR WAS KK LACHEN
MJA K SPREEK J MORGEE WEL
LOVEY0UXThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Zo zie je maar dat onze generatie net zo debiel was als de huidige, en ik maar denken dat ik zo volwassen was op die leeftijd.quote:Op zondag 8 april 2012 23:07 schreef Juminelle het volgende:
Je pp2g teruglezen en dan zulke reacties van vrienden op je page tegenkomenHet leven als een 13-jarige
[..]
hvj 4--evahIf not now, then when.![]()
Ik eet ook normaal hoor maar ik vond het serieus zo ranzigquote:Op zondag 8 april 2012 23:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring vind ik het altijd zo zielig die vrouwen/meisjes die op zo'n manier eten.
2 aardappels, of 1 koekje etc. etc. Ik bedoel eet gewoon normaal ofzo.![]()
![]()
Dat dus. Die foto's van toen ookquote:Op zondag 8 april 2012 23:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat onze generatie net zo debiel was als de huidige, en ik maar denken dat ik zo volwassen was op die leeftijd.
hvj 4--evahDuckfaces als een malle.
weet ik tog sgatje xxxThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Jumi waarom, waarom liet je me weer terugkijken naar pp?quote:Op zondag 8 april 2012 23:07 schreef Juminelle het volgende:
[..]quote:Yaaaaasss!! Chikkieee!!,,
Eindelijkk kunnen we commenteee
Leukee pp hoorr
Nouu ik spreek je verder op msn!!
LOveYouuSo0oMutcChh!! xx.Eloisseee![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha. Ik had ook myflavour met echt ziek veel foto's, maar die site is opeens verdwenenquote:Op zondag 8 april 2012 23:17 schreef junamii het volgende:
[..]
Jumi waarom, waarom liet je me weer terugkijken naar pp?
[..]![]()
Ik heb er net fucking lang over gedaan om via accounts van vrienden weer eindelijk op mijn page te komenquote:
Cu2, lol. Toen moest je eigenlijk al weten dat social media echt groot ging worden. Ik blijf erbij, als ik 5 jaar eerder geboren was...If not now, then when.![]()
Volgensmij heb ik 't verwijderd ik sta bij niemand van m'n toenmalige pp2g vriendjesquote:Op zondag 8 april 2012 23:19 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb er net fucking lang over gedaan om via accounts van vrienden weer eindelijk op mijn page te komen![]()
![]()
Zondequote:Op zondag 8 april 2012 23:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij heb ik 't verwijderd ik sta bij niemand van m'n toenmalige pp2g vriendjesIk ben mijn oude pc weer aan het doorspitten en kom al die oude dingen tegen. Best leuk om terug te zien
Echt hè! Ik zou stinkend rijk wordenquote:Op zondag 8 april 2012 23:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Cu2, lol. Toen moest je eigenlijk al weten dat social media echt groot ging worden. Ik blijf erbij, als ik 5 jaar eerder geboren was....
108.424 Hits / Offlinequote:Op zondag 8 april 2012 23:07 schreef Juminelle het volgende:
[..]
MEMBER SINDS
za 18 sep 2004
LAATST ONLINE
juli 2008
TOTAAL ONLINE
24 dagen 22 uren 46 minuten
Zieke tijden waren dat!
!
!
![]()
Volgens Google 10.30-23.00, zo vanaf 15.00, pin me er echter niet op vastquote:Op zondag 8 april 2012 23:33 schreef jna het volgende:
dWc, weet jij hoe laat roopram doordeweeks open gaat?. Ook wel zin in nu
.
![]()
Heel Den Haag zit vol hindoestanen en nog nergens een echt lekkere roti te krijgenquote:Op zondag 8 april 2012 23:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens Google 10.30-23.00, zo vanaf 15.00, pin me er echter niet op vast. Ook wel zin in nu
.
Jawel, je keek.![]()
Truuuuuuuequote:Op maandag 9 april 2012 00:02 schreef jna het volgende:
[..]
Heel Den Haag zit vol hindoestanen en nog nergens een echt lekkere roti te krijgen![]()
![]()
Amsterdamquote:Op maandag 9 april 2012 00:02 schreef jna het volgende:
[..]
Heel Den Haag zit vol hindoestanen en nog nergens een echt lekkere roti te krijgen![]()
![]()
Zelfs in mijn dorp kan ik goede roti halen
Ja goed lukt hier ook nog wel. Maar nergens echt een heel lekkere zoals roopramquote:Op maandag 9 april 2012 00:13 schreef Juminelle het volgende:
Zelfs in mijn dorp kan ik goede roti halen
Jawel, je keek.![]()
Ik heb binnen een straal van 1 kilometer 16 coffeeshops, iets van 3 supermarkten en 5 toko's ofzoquote:![]()
![]()
quote:Op maandag 9 april 2012 00:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb binnen een straal van 1 kilometer 16 coffeeshops, iets van 3 supermarkten en 5 toko's ofzo![]()
Ik wil ook naar A'dam maar shit is duuuur.If not now, then when.![]()
Ik woon in De Pijp, shit is aan hierquote:Op maandag 9 april 2012 00:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb binnen een straal van 1 kilometer 16 coffeeshops, iets van 3 supermarkten en 5 toko's ofzo![]()
![]()
Dit dus. Een kamer van 6m2 fixen en daar dan 500 euro voor betalenquote:Op maandag 9 april 2012 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
Ik wil ook naar A'dam maar shit is duuuur.
Ik zou ook wel naar Amsterdam willen, helemaal omdat ik volgend jaar geen OV meer krijg en nog m'n master aan de UvA wil doen.
Beter kopen we met z'n alleen een Fernandes huis aan de grachten.Jawel, je keek.![]()
Zit je al op de UvA? Ik studeer er namelijk.quote:Op maandag 9 april 2012 00:26 schreef jna het volgende:
Ik zou ook wel naar Amsterdam willen, helemaal omdat ik volgend jaar geen OV meer krijg en nog m'n master aan de UvA wil doen.
Beter kopen we met z'n alleen een Fernandes huis aan de grachten.![]()
quote:Op maandag 9 april 2012 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
Ik wil ook naar A'dam maar shit is duuuur.In Noord zijn nog wel betaalbare woningen hoor. Ook veel studentenshit, het is niet zo mooi als het centrum maar je bent er wel dichtbijquote:Op maandag 9 april 2012 00:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit dus. Een kamer van 6m2 fixen en daar dan 500 euro voor betalen![]()
![]()
![]()
Maar zie daar maar een kamer te krijgenquote:Op maandag 9 april 2012 00:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
In Noord zijn nog wel betaalbare woningen hoor. Ook veel studentenshit, het is niet zo mooi als het centrum maar je bent er wel dichtbijIk ken een chick die bij mij op school heeft gezeten die dagelijks van Nijmegen naar Amsterdam reist omdat ze gewoon geen kamer kan fixen. Fucking lelijk lijkt me dat.
Ja zit er nu ook al.quote:Op maandag 9 april 2012 00:28 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Zit je al op de UvA? Ik studeer er namelijk.Jawel, je keek.![]()
klinkt als een goed planquote:Op maandag 9 april 2012 00:26 schreef jna het volgende:
Beter kopen we met z'n alleen een Fernandes huis aan de grachten.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Tja, Diemen een optie dan?quote:Op maandag 9 april 2012 00:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar zie daar maar een kamer te krijgenIk ken een chick die bij mij op school heeft gezeten die dagelijks van Nijmegen naar Amsterdam reist omdat ze gewoon geen kamer kan fixen. Fucking lelijk lijkt me dat.
![]()
als je echt wil kan je in noord wel dingen vinden hoor. Zie regelmatig kamers voorbij komen op fbquote:Op maandag 9 april 2012 00:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar zie daar maar een kamer te krijgenIk ken een chick die bij mij op school heeft gezeten die dagelijks van Nijmegen naar Amsterdam reist omdat ze gewoon geen kamer kan fixen. Fucking lelijk lijkt me dat.
Jawel, je keek.![]()
Dagelijks zieke orgies en een spacende Vasje aanschouwenquote:
Zo erg ben ik nietquote:Op maandag 9 april 2012 00:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dagelijks zieke orgies en een spacende Vasje aanschouwen![]()
![]()
betaal ik wel wat extra voorquote:Op maandag 9 april 2012 00:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dagelijks zieke orgies en een spacende Vasje aanschouwen
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ligt eraan of ik door de loting heen kom en daar geplaatst wordt. Die kans is zeer klein tho.quote:
Maar nu twijfel ik of ik niet toch criminologie wil studerenDat is aan de VU tho, wordt niet gegeven op de UvA.
ah ok, wanneer hoor je het?quote:Op maandag 9 april 2012 00:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik door de loting heen kom en daar geplaatst wordt. Die kans is zeer klein tho.
Maar nu twijfel ik of ik niet toch criminologie wil studerenDat is aan de VU tho, wordt niet gegeven op de UvA.
Jawel, je keek.![]()
Geen flauw idee. Ergens in juni denk ik.quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Vervelend, jullie gaan vast haten maar ben met tegenzin onderweg naar de after van Drake. Gratis. Ik wil enkel slapen maar al schoonbroer zijn vrienden haakten af en hij verheugde zich er zo op. Bed![]()
![]()
Ik kan niet haten want ik vind Drake kutquote:Op maandag 9 april 2012 00:53 schreef Phantomesse het volgende:
Vervelend, jullie gaan vast haten maar ben met tegenzin onderweg naar de after van Drake. Gratis. Ik wil enkel slapen maar al schoonbroer zijn vrienden haakten af en hij verheugde zich er zo op. Bed![]()
![]()
Vriend van me was er gisteren en hij zei dat het echt kut was.quote:Op maandag 9 april 2012 00:53 schreef Phantomesse het volgende:
Vervelend, jullie gaan vast haten maar ben met tegenzin onderweg naar de after van Drake. Gratis. Ik wil enkel slapen maar al schoonbroer zijn vrienden haakten af en hij verheugde zich er zo op. Bed
Daarnaast Drake en de 14-jarige meisjes met YMCMC-truien die daarop afkomen
Oh, whehequote:Op maandag 9 april 2012 01:20 schreef junamii het volgende:
[..]
Oh. Wacht.
Heb je het over dWc of DH?!![]()
![]()
Ik had het over DH.
Ik ben gewoon nog steeds aan het lachenquote:
Maar sad hèje moet ff verderkijken, ik heb gehuild als een malle
![]()
![]()
Niet vaak dat je zo veel goede sankas in één zaal ziet.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hehe sport ze!quote:Op maandag 9 april 2012 08:46 schreef krioro het volgende:
Goedemorgen!
Zo heb je tenminste nog wat aan je dag!
quote:Op maandag 9 april 2012 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Deze SC is niet meer wat ie was. Hij gaat traag
yoI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
lelijkquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Je liegt.quote:
Zo'n arm vol met tattoo's is toch nasty.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Judassen in KLB SCquote:Op maandag 9 april 2012 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Deze SC is niet meer wat ie was. Hij gaat traag.
![]()
Haar kont op haar 45stequote:Op zondag 8 april 2012 20:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nicole Scherzinger wannabe.
En een Nicki Minaj in d'r nieuwe clip met 2Chainz.
[ afbeelding ]!
![]()
![]()
quote:quote:Op zondag 8 april 2012 20:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En een Nicki Minaj in d'r nieuwe clip met 2Chainz.!
![]()
Dit is nu al officieel de saaiste dag ooit.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Oei.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Chicks die niet ala day loesoe zijnquote:Op maandag 9 april 2012 13:47 schreef Allure_ het volgende:
Sta ik gisteren ineens droeloe bij de hydroboyz. Mooiste moment van m'n leven![]()
.
![]()
.
![]()
PSV had gewonnen ofzo, dus toen was het sowiesauw feest. Maar ik was nog droeloe van zaterdagquote:Op maandag 9 april 2012 13:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chicks die niet ala day loesoe zijn![]()
.
.
![]()
"It's like 12 AM, and I'm still drunk.. Thank God"quote:Op maandag 9 april 2012 13:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
PSV had gewonnen ofzo, dus toen was het sowiesauw feest. Maar ik was nog droeloe van zaterdag.
- Juicy J. (Three Six Mafia)![]()
![]()
![]()
. Wat stuur je mij gare dm's om half 3 's nachts
![]()
.
Half 3 's nachts op FOK!. Hedde gij problemen dWc?![]()
Hehe hou je bek man, ik zei alleen "HYFR".
Eerlijk, wel een lijp concept voor een clip, Drake in die bar mitswa setting
En dat masker van Lil Wayne niet te vergeten![]()
!
![]()
Hehequote:Op maandag 9 april 2012 14:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hehe hou je bek man, ik zei alleen "HYFR".
Eerlijk, wel een lijp concept voor een clip, Drake in die bar mitswa setting
En dat masker van Lil Wayne niet te vergeten![]()
!
. En maar haten terwijl hij kankerdikke SWAG heeft
![]()
![]()
![]()
.
![]()
Echt hè, dat pandamasker is echt ongeëvenaardquote:Op maandag 9 april 2012 14:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe. En maar haten terwijl hij kankerdikke SWAG heeft
![]()
![]()
![]()
.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke latente homos voten er nou weer op wouldn't?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op maandag 9 april 2012 14:26 schreef Chocolatebear het volgende:
Welke latente homos voten er nou weer op wouldn't?![]()
![]()
Idd.quote:Op maandag 9 april 2012 14:26 schreef Chocolatebear het volgende:
Welke latente homos voten er nou weer op wouldn't?quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Smash?
Je hebt gestemd op: Wouldfull stops and exclamation marks![]()
Nee man, ging keilekker in de gym.quote:Op maandag 9 april 2012 13:46 schreef Juminelle het volgende:
Dit is nu al officieel de saaiste dag ooit.
Nobody cares, IDGAF.
Vanavond vroeg naar bed wel.
full stops and exclamation marks![]()
Ik, juist omdat ik geen homo ben.quote:Op maandag 9 april 2012 14:26 schreef Chocolatebear het volgende:
Welke latente homos voten er nou weer op wouldn't?![]()
Wilde ik ook doen, maar mijn gym is geslotenquote:Op maandag 9 april 2012 15:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee man, ging keilekker in de gym.
Nobody cares, IDGAF.
Vanavond vroeg naar bed wel.Nu uit verveling ronddwalen in de stad terwijl ik alle collecties al 857x heb gezien
Je had wel met mij mee mogen doen hoor.quote:Op maandag 9 april 2012 15:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wilde ik ook doen, maar mijn gym is geslotenNu uit verveling ronddwalen in de stad terwijl ik alle collecties al 857x heb gezien
En whut, zijn de winkels niet dicht? Van alles waar ik langs kwam was alleen een Turkse groenteboer open.full stops and exclamation marks![]()
Nope de winkels zijn hier 2e paasdag gewoon openquote:Op maandag 9 april 2012 15:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Je had wel met mij mee mogen doen hoor.
En whut, zijn de winkels niet dicht? Van alles waar ik langs kwam was alleen een Turkse groenteboer open.Zowel in Nijmegen als Arnhem.
Geen idee.quote:Op maandag 9 april 2012 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet, jeukt herpes? Anders zijn het gewoon luizen.
Nederland by night:
Nou vas. wat scheelt er?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Als je daar al chagrijnig van wordt.quote:Op maandag 9 april 2012 16:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niks hoor Dr. Choco, enkel het weer dat me bloedchagrijnig maakt.
Vrouwen he, altijd iets.quote:Op maandag 9 april 2012 16:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als je daar al chagrijnig van wordt.If not now, then when.![]()
Ik word boos als er geen eten in huis is. Full Endo.quote:Op maandag 9 april 2012 16:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als je daar al chagrijnig van wordt.Deathlift or Die.![]()
10 keer naar de koelkast lopen en open doen in de hoop dat er nu wél iets te eten isquote:Op maandag 9 april 2012 16:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik word boos als er geen eten in huis is. Full Endo.!
![]()
Of gewoon 10 min voor de koelkast staan, alternatieven zoeken voor wat je op je brood wilt gaan smeren terwijl je in die 10 min heen en weer had kunnen zijn van de supermarkt.quote:Op maandag 9 april 2012 16:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
10 keer naar de koelkast lopen en open doen in de hoop dat er nu wél iets te eten is!
Deathlift or Die.![]()
quote:Op maandag 9 april 2012 16:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
10 keer naar de koelkast lopen en open doen in de hoop dat er nu wél iets te eten is!
![]()
![]()
Hond die van de bank kankerd en met zijn ribben op de hoek van de salontafel landt. Gekneusde rib me dunkt.
Aaaauwquote:Op maandag 9 april 2012 16:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Hond die van de bank kankerd en met zijn ribben op de hoek van de salontafel landt. Gekneusde rib me dunkt.Eerst Jumi d'r hond en nu de jouwe.
![]()
Nigga please.quote:Op maandag 9 april 2012 16:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kutleven jullie. Alhoewel ik ook, morgen weer school na 2,5 week![]()
.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: