Nouja, hij doet hem straks voor de 3e keer. Dat is bijna 5quote:Op zondag 8 april 2012 01:36 schreef Cobra4 het volgende:
Je weet dat iemand pas een Ace is na 5 keer?
Quantitative Methods, een deel statistiek (voornamelijk regression analysis) en een deel wiskunde (geometric progression, linear algebra en linear programming).quote:Op zondag 8 april 2012 01:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Balen gast. Wat was het voor examen?
Dus jij hoopt dat hij het verneukt? Da's niet netjes.quote:Op zondag 8 april 2012 01:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nouja, hij doet hem straks voor de 3e keer. Dat is bijna 5.
4e, al 3 keer niet gehaaldquote:Op zondag 8 april 2012 01:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nouja, hij doet hem straks voor de 3e keer. Dat is bijna 5.
Regressie analyse kan ik je wel mee helpenquote:Op zondag 8 april 2012 01:38 schreef Royyy het volgende:
Quantitative Methods, een deel statistiek (voornamelijk regression analysis) en een deel wiskunde (geometric progression, linear algebra en linear programming).
Ik heb gewoon totaal geen inzicht als het om wiskunde gaat... Alle andere vakken haal ik zonder enige problemen, maar wiskunde is altijd een drama.
Maarja, nog één kans, ik hoop er maar het beste van...
Bedankt voor het aanbod, maar het statistiek deel is het probleem nietquote:Op zondag 8 april 2012 01:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Regressie analyse kan ik je wel mee helpen.
Oh ok, dat is in ieder geval mooi.quote:Op zondag 8 april 2012 01:41 schreef Royyy het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod, maar het statistiek deel is het probleem niet
Voornamelijk allerlei dingen met stelsels van lineaire vergelijkingen, matrices en optimaliseringsproblemen. Weet niet of dat het iets duidelijker maakt, anders zal er vast wel iets op wikipedia over te vinden zijnquote:Op zondag 8 april 2012 01:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh ok, dat is in ieder geval mooi.
De rest van die onderwerpen weet ik niet echt wat ik me erbij moet voorstellen.
Heb zelf veel van die dingen niet gehad. Denk dat het komt omdat ik op de bèta faculteit studeer (biologie). Ik heb met mijn wiskundevak toen differentiaalvergelijkingen en toepassingen gehad. Wat studeer jij dan? Economie ofzo?quote:Op zondag 8 april 2012 01:53 schreef Royyy het volgende:
[..]
Voornamelijk allerlei dingen met stelsels van lineaire vergelijkingen, matrices en optimaliseringsproblemen. Weet niet of dat het iets duidelijker maakt, anders zal er vast wel iets op wikipedia over te vinden zijn
Differentiaalvergelijkingen heb ik gelukkig niet, dan zou ik al helemaal geen kans meer hebben om het te halen. Ik studeer International Business.quote:Op zondag 8 april 2012 01:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heb zelf veel van die dingen niet gehad. Denk dat het komt omdat ik op de bèta faculteit studeer (biologie). Ik heb met mijn wiskundevak toen differentiaalvergelijkingen en toepassingen gehad. Wat studeer jij dan? Economie ofzo?
edit: optimaliseringsproblemen heb ik trouwens wel op de middelbare bij wiskunde B nog gehad.
Ik hou niet zo van die opgedrongen feestdagen.quote:Op zondag 8 april 2012 08:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohh ja, en iedereen een Zalig Pasen toegewenst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |