Nog een keer zodat ie weer tijdelijk koest is en geen *kijk eens hoe zielig ik ben* topics opengooit.quote:
"Om zijn lugubere puddingbuks te legen"quote:Op zondag 8 april 2012 01:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nog een keer zodat ie weer tijdelijk koest is en geen *kijk eens hoe zielig ik ben* topics opengooit.
Wat vond je van het idee om de fleshlight naar jou evenbeeld te maken?quote:Op zondag 8 april 2012 01:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
"Om zijn lugubere puddingbuks te legen"
Dan kan je beter een 5jarig meisje nemen, je weet het he, Aziaten en kleine piemols.quote:Op zondag 8 april 2012 01:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat vond je van het idee om de fleshlight naar jou evenbeeld te maken?
Dat idee vind ik ranzigquote:Op zondag 8 april 2012 01:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan kan je beter een 5jarig meisje nemen, je weet het he, Aziaten en kleine piemols.
schenk komt uit purmerend.quote:Op zondag 8 april 2012 01:18 schreef amenth het volgende:
ik heb paar wijven die ik zo naar je huis kan sturen omgeving rotterdam voor redelijke prijs.. stuur maar berichtje als je genoeg bij elkaar heb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |