eensquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:17 schreef BabeWatcher het volgende:
Sophieik vind haar iets heel liefs hebben
Dat vind jij bij alle meisjes.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:17 schreef BabeWatcher het volgende:
Ja maar niet op de dancefloorquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:17 schreef BabeWatcher het volgende:
niet dusquote:
Ik vind het wel 'toevallig' dat Danny juist aan haar vraagt van wat voor muziek ze houdt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:19 schreef Daph_ het volgende:
Danny drukt nietZe is helemaal hoteldebotel op hem toch?
ze mag blij zijn dat ze door isquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:19 schreef BabeWatcher het volgende:
Arme meid, ze had zo graag in team Danny gezeten
dubble ddquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde 'm niet omdat er iemand door heen zat te zingen
ik heb er al 2 en in beide heb ik meer vetrouwen dan Sophiequote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zingt die zo goed ja, die Frans?
wel met je eensquote:
Ik wil het graag de shitty shitty twiiiins noemen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wil het graag benoemen, maar het lukt nog niet.
Was het niet dezelfde als die van net? Een aanbieding bij Harrods of zo?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wil het graag benoemen, maar het lukt nog niet.
Dit, ik ben er nu toch redelijk van overtuigd dat ze aantekeningen hebben gekregen van de productie met hints. Zo van "de twee kraaien die je zometeen hoort zijn cute en jong."quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:28 schreef BabeWatcher het volgende:
toch drukken ze allemaal, het zijn leuke meiden, maar gezien het een blinde auditie is verbaast het mij dat ze allemaal gedrukt hebben
dat is niet uit te sluiten, maar in tvk deden vriendjes van kinderen van juryleden mee en die kwamen niet door de baquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit, ik ben er nu toch redelijk van overtuigd dat ze aantekeningen hebben gekregen van de productie met hints. Zo van "de twee kraaien die je zometeen hoort zijn cute en jong."
Ik vond het niet zo charming.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik herkende Jessie ff niet, zo naturel
Het hoeft niet altijd van het kaliber Wegblazen met windkracht 13 te zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja? Ik vind het net ff niet krachtig genoeg eigenlijk...
Volgens mij was Jessie blij dat iemand deze stem koosquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:33 schreef Cee het volgende:
Tom, goddank.En Jessie lachen, van "Huhuh, die ouwe taart."
Nee, ze vond het blijkbaar hilarisch/schattig/charitatief dat Tom omdraaide voor deze mevrouw.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:34 schreef miss_dynastie het volgende:
"I love him"- Jessie dacht aan een man?![]()
Gelukkig deed ze dat niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd van het kaliber Wegblazen met windkracht 13 te zijn.
Nee, maar ik had er iets meer van verwachtquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd van het kaliber Wegblazen met windkracht 13 te zijn.
Heerlijk he.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:35 schreef ZaZoe het volgende:
Kijkt wel relaxt weg deze niet commerciële the Voice UK versie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |