quote:Wellicht biedt dit uitkomst
Op dinsdag 13 augustus 2002 23:01 schreef pazuzu het volgende:[..]
Zelfs nu ik dronken ben kan ik me hier geen voorstelling van maken. Of toch wel?
IMO de beste Zucker-Abrahams-Zucker film.
quote:die's wel erg leuk, ja!!
Op vrijdag 16 augustus 2002 12:38 schreef Tokus het volgende:
Top Secret!IMO de beste Zucker-Abrahams-Zucker film.
quote:heb je de game ook? Die's best geinig
Op vrijdag 16 augustus 2002 12:58 schreef AntiChrist het volgende:
ik heb vandaag maar eens heavy metal en heavy metal fakk 2000 gekocht.. moest 2000 nog steeds zien namelijk
quote:haahah ja man die is kicken!!
Op vrijdag 16 augustus 2002 13:03 schreef Phat Lip het volgende:
gister:en het dvdtje van de Magic Minds docu.
quote:Okee, een keertje huren dan maar.
Op woensdag 14 augustus 2002 08:11 schreef Gellarboy het volgende:
Strolie, de film is 'wel aardig'. Maar als SMG er niet in gezeten had, dan had ik 'm niet gekocht.
Nog gefeliciteerd met je verjaardag trouwens!
Ik heb hem R1 moeten bestellen want de (veel goedkopere) R2-versie is 4:3
quote:Triest is dat he? Ik kan er ook met m'n pet niet bij dat veel Nederlandse releases (of algemeen, R2 releases) zonodig in 4:3 uitgegeven moeten worden. Doodzonde.
Op zaterdag 17 augustus 2002 20:23 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb hem R1 moeten bestellen want de (veel goedkopere) R2-versie is 4:3
Vandaag toch maar 'gezwicht' en die versie van Spoorloos aangeschaft die bij de FRS ligt. Net even heel snel gekeken, maar zo op het eerste gezicht raad ik die versie absoluut af. Sowieso is hij 4:3 uitgebracht, maar de transfer is van een belabberde kwaliteit. Veel MPEG artefacts, en bagger (erg fletse) kleuren.
Goed, verder in m'n tasje vandaag:
En ziehier, mijn beginnende collectie:
- The Matrix
- Cube
- Blood Simple
- eXistenZ
- The Usual Suspects
Momenteel kan ik ze alleen op de computer draaien (niet echt een lust voor 't oog ), maar daar komt snel genoeg verandering in..
quote:Goede beslissing
Op maandag 19 augustus 2002 21:28 schreef SODA het volgende:
Toen ik me een tijdje terug weer eens huilend voor de videorecorder (die me zojuist duidelijk had gemaakt dat ie nog eens twee videobanden niet meer fatsoenlijk af kon spelen) bevond, besloot ik de knoop door te hakken en voortaan op DVD's over te gaan.
quote:Een hele aardige set om mee te beginnen.
En ziehier, mijn beginnende collectie:- The Matrix
- Cube
- Blood Simple
- eXistenZ
- The Usual Suspects
quote:Heb je ook een goede DD 5.1 of DTS installatie? Dan gaat er echt een wereld voor je open
Momenteel kan ik ze alleen op de computer draaien (niet echt een lust voor 't oog), maar daar komt snel genoeg verandering in..
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 19-08-2002 21:51]
dus ga ook maar beginnen met het sparen van een collectie...
ik had al: Hackers, war games, american pie, x-files fight the future, armagaddon, deep impact, starship troopers, cruel intentions en the matrix
heb dinsdag mijn dvdspeler gekregen en meteen de dvd's van blade runner, lotr, memento, go en natural born killers gekocht.. best wel geinig die dingen.. heb er nog wat besteld, dus ik ben snel aan het uitbreiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |