Bingo. En ook over de vertaling zijn de meningen nogal verdeeld volgens mij.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, niks.
Enkele pseudowetenschappers probeerden een tekst te interpreteren in een taal die ze niet kenden.
Dat is alles wat er is gebeurd.
Als ik teveel ruimte had, zou ik nog veel meer kleding en schoenen kopen en andere zooi. Dus misschien is het maar beter zo. Voorlopig.quote:[..]
Ik ben gelukkig niet de enige.
Maar ik heb teveel ruimte en ik denk dat ik het daarom doe. Zodat de ruimte wat voller is.
Maar dat neemt niet weg dat het nog steeds kan gebeuren. Alleen die kans is wel zeer onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Onderbouw dat laatste eens, want dat staat heul niet vast.
[..]
.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
Als ik meer ruimte had, zou ik super veel lego kopen.
Ik geloof er niet in.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dat neemt niet weg dat het nog steeds kan gebeuren. Alleen die kans is wel zeer onwaarschijnlijk.
Same here, mijn collectie staat nog bij mijn ouders. Oh ik zou nog meer cd's kopen. Ik heb er nog niet genoegquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
Nee, jij zegt dat ze het einde van de wereld voorspeld hebben. Dit is erg discutabel, en als ze het einde van de wereld niet voorspeld hebben, is er ook geen voorspelling om uit te komen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dat neemt niet weg dat het nog steeds kan gebeuren. Alleen die kans is wel zeer onwaarschijnlijk.
Succes gewenst alvast!quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:08 schreef heloef het volgende:
Oh ja ik heb morgen een sollicitatie.
Fun.
Bij de McDonalds?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:08 schreef heloef het volgende:
Fun.
Op eerste paasdag?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:08 schreef heloef het volgende:
Fun.
Vooral de interpretatie van de datum. Maya's hadden een andere telling dan ons 10-tallig stelsel. En geen Juliaanse kalender. Dus als er aan het einde van het jaar niks gebeurd, geloven we allemaal ineens dat het 2200 was, of iets in die geest.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Bingo. En ook over de vertaling zijn de meningen nogal verdeeld volgens mij.
[..]
Als ik teveel ruimte had, zou ik nog veel meer kleding en schoenen kopen en andere zooi. Dus misschien is het maar beter zo. Voorlopig.
http://marvelsuperheroes.(...)R35MarvelSuperHeroesquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
En daar geloof ik weer niet in God of iets dergelijks. Heb jij wel eens de Torrie van Mattie gelezen? Het evangelie van Mattheus ins straattaal?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ik geloof er niet in.
En dan ben ik nog christelijk.
Maar zelfs dan, ik relativeer het hele bijbelse verhaal.
Zodat het min of meer strookt met de wetenschap.
Maarja je weet het niet natuurlijk.
Denk dat het einde van de wereld is of als iedereen hier elkaar uitroeit of als de zon dooft of als we getroffen worden door een comeet
Bedankt.quote:
Ja, hopelijk de eerst van de twee baantjes.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral de interpretatie van de datum. Maya's hadden een andere telling dan ons 10-tallig stelsel. En geen Juliaanse kalender. Dus als er aan het einde van het jaar niks gebeurd, geloven we allemaal ineens dat het 2200 was, of iets in die geest.
[..]
http://marvelsuperheroes.(...)R35MarvelSuperHeroes
Een McDonalds nabij Schiphol die nooit sluit.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
Op eerste paasdag?
Wat is dat voor een bedrijf?
Nee?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En daar geloof ik weer niet in God of iets dergelijks. Heb jij wel eens de Torrie van Mattie gelezen? Het evangelie van Mattheus ins straattaal?
Die verkopen ze niet, wel frietjes.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter gaan we bij jou patatjes bestellen dan.
De voorspellingen van Nostradamus kloppen ook voor geen kanten. Het is gewoon dat ik eigenlijk wel gaaf zou vinden als de wereld op 21-12-2012 vergaatquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat ze het einde van de wereld voorspeld hebben. Dit is erg discutabel, en als ze het einde van de wereld niet voorspeld hebben, is er ook geen voorspelling om uit te komen.
Dat het einde van de wereld an sich kan gebeuren is een heel ander iets.
Succes morgenquote:
Ook zoiets ja, enorm veel mensen hebben het einde van de aarde/mensheid wel eens voorspeld, en als ze het fout bleken te hebben verschoven ze simpelweg de datum. En vervolgens trapten weer een berg mensen in hun onzinpraatjes, je zou haast denken dat men er van zou leren maar nee.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral de interpretatie van de datum. Maya's hadden een andere telling dan ons 10-tallig stelsel. En geen Juliaanse kalender. Dus als er aan het einde van het jaar niks gebeurd, geloven we allemaal ineens dat het 2200 was, of iets in die geest.
[..]
Ziet er altijd vet uit. Ik had alleen meer met Ridders en Piraten.quote:
Had ik al gezien. Net als DC Super Heroes en Lord of the Rings.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig kan je geen frikandellen bij de mac bestellen anders lag die pener van heloef zo op het tafelbladquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter gaan we bij jou patatjes bestellen dan.
Wat een kuttent.quote:
Ik verbaas me al jaren niet meer over hoe dom mensen kunnen zijn. Helaas.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ook zoiets ja, enorm veel mensen hebben het einde van de aarde/mensheid wel eens voorspeld, en als ze het fout bleken te hebben verschoven ze simpelweg de datum. En vervolgens trapten weer een berg mensen in hun onzinpraatjes, je zou haast denken dat men er van zou leren maar nee.
Hoe snel mensen willen geloven in dat soort onzin is echt ongelooflijk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ook zoiets ja, enorm veel mensen hebben het einde van de aarde/mensheid wel eens voorspeld, en als ze het fout bleken te hebben verschoven ze simpelweg de datum. En vervolgens trapten weer een berg mensen in hun onzinpraatjes, je zou haast denken dat men er van zou leren maar nee.
Die piratenschepenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er altijd vet uit. Ik had alleen meer met Ridders en Piraten.
[ afbeelding ]
Ik hecht dan ook absoluut geen waarde aan de voorspellingen van Nostradamus, dus ik zie de link niet helemaal. En er is niets gaafs aan het vergaan van de wereld.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De voorspellingen van Nostradamus kloppen ook voor geen kanten. Het is gewoon dat ik eigenlijk wel gaaf zou vinden als de wereld op 21-12-2012 vergaat
[..]
Succes morgen
Maar chill gozer de monnie flapt in je bank.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Een McDonalds nabij Schiphol die nooit sluit.
Aah zeg het even als je bent aangenomen, kom ik wel een pattatje halenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Een McDonalds nabij Schiphol die nooit sluit.
Het liefst klanten helpen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar chill gozer de monnie flapt in je bank.
Ga je voor patatbakker of ga je klanten helpen?
LotR lego? Fuck, dat wordt sparen ja. Maar ik wilde juist mooie omnibussen kopen van Marvel.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:12 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Had ik al gezien. Net als DC Super Heroes en Lord of the Rings.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wordt sparen.
Fuck die is gaaf.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:12 schreef twi het volgende:
[..]
http://www.comicsalliance.com/2011/11/15/lego-daily-planet/
[ afbeelding ]
De namen weet ik echt niet meer. Ik heb wel ergens een of twee van die schepen liggen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die piratenschepen![]()
Dan had je bijv de Rode Draak oid, die was tof, maar dan had je als overtreffende trap De Zwarte Haai bijv
Ergens heeft het wel wat. Gewoon dat jij degene mag zijn die dat allemaal mee mag makenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik hecht dan ook absoluut geen waarde aan de voorspellingen van Nostradamus, dus ik zie de link niet helemaal. En er is niets gaafs aan het vergaan van de wereld.
Herkenbaar, alhoewel ik af en toe nog een uitzondering bemerk. Wel jammer van die teleurstelling dan.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een kuttent.
Dan kom ik wel een McShake bestellen. Medium. Vanille.
[..]
Ik verbaas me al jaren niet meer over hoe dom mensen kunnen zijn. Helaas.
Vreselijk inderdaad.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:12 schreef STING het volgende:
[..]
Hoe snel mensen willen geloven in dat soort onzin is echt ongelooflijk.
Bijv. het eindeloos zien van patronen in getallen en rookwolken
Fap, fapquote:
Dat klopt inderdaad dat het een gevoel is.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
Nee?
Linkje?
Ben altijd wel benieuwd hoor naar die verhalen.
Net zoals ik denk dat er verhalen zijn achtergehouden door de paus en gevolg die daardoor niet in de bijbel staan.
Maar ik kan wel zeggen dat ik geloof, maar ik kan het niet bewijzen en dat kan niemand.
En ik ga het ook niet mensen proberen op te leggen, tis een gevoel zeg maar.
Ik had van allesquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er altijd vet uit. Ik had alleen meer met Ridders en Piraten.
[ afbeelding ]
Ik heb begrepen van Heloef dat hij niet zeker weet of hij het gemiddelde wel haalt.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gelukkig kan je geen frikandellen bij de mac bestellen anders lag die pener van heloef zo op het tafelblad
http://thelordoftherings.(...)px?icmp=COUSFR36LOTRquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
LotR lego? Fuck, dat wordt sparen ja. Maar ik wilde juist mooie omnibussen kopen van Marvel.
[..]
Fuck die is gaaf.
[ afbeelding ]
[..]
De namen weet ik echt niet meer. Ik heb wel ergens een of twee van die schepen liggen.
Ik laat het je morgenmiddag weten.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:14 schreef kree het volgende:
[..]
Aah zeg het even als je bent aangenomen, kom ik wel een pattatje halen
Ik zou er niet aan moeten denken zoiets te moeten meemaken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ergens heeft het wel wat. Gewoon dat jij degene mag zijn die dat allemaal mee mag maken
Moet dan wel een beetje snel gaan en zonder ondraaglijke pijnen en zo.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken zoiets te moeten meemaken.
Ik vind van wel zeker als de maya's dan gelijk krijgen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik hecht dan ook absoluut geen waarde aan de voorspellingen van Nostradamus, dus ik zie de link niet helemaal. En er is niets gaafs aan het vergaan van de wereld.
Die is zo gaaf. Ik heb echt geld en ruimte tekort.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:12 schreef twi het volgende:
[..]
http://www.comicsalliance.com/2011/11/15/lego-daily-planet/
[ afbeelding ]
De maya's gaan geen gelijk krijgen want ze hebben waarschijnlijk heel niet gezegd dat die datum het einde van de wereld is. Het is meer een hype dan dat het ergens op gebaseerd is.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind van wel zeker als de maya's dan gelijk krijgen.
Fuck die wil ik hebbenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:15 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
http://thelordoftherings.(...)px?icmp=COUSFR36LOTR
Dat is me wel opgevallen ja, Lego blijft voor m'n gevoel nog steeds duur, ook al ben ik geen kind meer met zakgeldquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:17 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Die is zo gaaf. Ik heb echt geld en ruimte tekort.
Hopelijk ookquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
De maya's gaan geen gelijk krijgen want ze hebben waarschijnlijk heel niet gezegd dat die datum het einde van de wereld is. Het is meer een hype dan dat het ergens op gebaseerd is.
Ligt eraan als je in hemel of hel geloofdquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:19 schreef xFriendx het volgende:
Van mij hoeft de wereld echt niet te vergaan, valt niets bij te winnen, alleen maar te verliezen.
Nog los van het feit dat een biertje drinken dan hoogstwaarschijnlijk niet meer mogelijk is.
Ik wacht geduldig af. Misschien dat ik er wel een of 2 koop. Ben wel erg benieuwd naar Gondor en Lothlorien.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:15 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
http://thelordoftherings.(...)px?icmp=COUSFR36LOTR
Lego is nog steeds apenduur ja.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:18 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is me wel opgevallen ja, Lego blijft voor m'n gevoel nog steeds duur, ook al ben ik geen kind meer met zakgeld70 euro voor een Politie kazerne ofzo?
Grappig, zit effe dat filmpje te kijken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fap, fap
[..]
Dat klopt inderdaad dat het een gevoel is.![]()
http://www.arkmedia.nl/wolf-daniel-de/de-torrie-van-mattie.html
De gewone lego zoals City valt nog wel mee, maar de speciale filmthema's zijn wel duur vanwege auteursrechten en zo.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:18 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is me wel opgevallen ja, Lego blijft voor m'n gevoel nog steeds duur, ook al ben ik geen kind meer met zakgeld70 euro voor een Politie kazerne ofzo?
Nou ik zo naar hem toe gegaan en het tegen hem gezegd. Hij nam het erg goed op, had ik ook wel kunnen weten eigenlijk maar goed je maakt je toch druk op zo'n moment en dan ga je alvast allerlei dingen voor jezelf invullen. Hij zei ook dat ik niet zo raar moest doen, hij wist het toch al lang, maar ik wou het toch echt gezegd hebben terwijl ik het helemaal meen aangezien ik dat nooit eerder had gedaan.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:18 schreef debeterebob het volgende:
MFN, hoe is het eigenlijk afgelopen met je vriendje? Of mag ik dat niet weten.
Oh, maar daar heb ik nooit wat mee gehad eigenlijk. "In mijn tijd"quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:21 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
De gewone lego zoals City valt nog wel mee, maar de speciale filmthema's zijn wel duur vanwege auteursrechten en zo.
Het is ook best een leuk boekje om te lezen. Het taalgebruik is echt grappig. Alleen het evangelisch stukje vind ik persoonlijk wat minder omdat ik er niet in geloof en het echt opdringerig vindt. Ik had dat boekje in de trein gelezen naar die date die ik een maand terug hadquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:20 schreef kree het volgende:
[..]
Grappig, zit effe dat filmpje te kijken.
Haha ken het verhaal natuurlijk, maar opzich best dat het op een nieuwe manier wordt verteld
Klopt, dat is pas sinds 2000 (geloof ik)quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:22 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, maar daar heb ik nooit wat mee gehad eigenlijk. "In mijn tijd"waren er volgens mij ook nog geen commerciele series.
Fijn om te horen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nou ik zo naar hem toe gegaan en het tegen hem gezegd. Hij nam het erg goed op, had ik ook wel kunnen weten eigenlijk maar goed je maakt je toch druk op zo'n moment en dan ga je alvast allerlei dingen voor jezelf invullen. Hij zei ook dat ik niet zo raar moest doen, hij wist het toch al lang, maar ik wou het toch echt gezegd hebben terwijl ik het helemaal meen aangezien ik dat nooit eerder had gedaan.
Nee dat is pas van de laatste 15 jaar ofzo. Starwars, Harry Potter, Cars oaquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:22 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, maar daar heb ik nooit wat mee gehad eigenlijk. "In mijn tijd"waren er volgens mij ook nog geen commerciele series.
Werkt de coole gang bij de macdonalds of hangt deze ervoor?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:24 schreef heloef het volgende:
Hmm lastig, wil bij de coole gang van de klas horen.
De coole gang moet mij niet.
Problem.
De coole gang heeft geen bijbaantjes, de coole gang gaat echter wel naar vette dubstepfeesten elke week.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Werkt de coole gang bij de macdonalds of hangt deze ervoor?
Ga om met de mensen die wel leuk zijn. Problem solved.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:24 schreef heloef het volgende:
Problem.
Waarom wil je dat?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:24 schreef heloef het volgende:
Problem.
Zei hij dat wel eens eerder?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij zei ook dat ik niet zo raar moest doen
ja kan ik begrijpenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is ook best een leuk boekje om te lezen. Het taalgebruik is echt grappig. Alleen het evangelisch stukje vind ik persoonlijk wat minder omdat ik er niet in geloof en het echt opdringerig vindt. Ik had dat boekje in de trein gelezen naar die date die ik een maand terug had
Hoe komen ze aan de centjes dan?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
De coole gang heeft geen bijbaantjes, de coole gang gaat echter wel naar vette dubstepfeesten elke week.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ga om met de mensen die wel leuk zijn. Problem solved.
De mensen die ik leuk vind en mij leuk vinden zijn allergisch voor feesten en uitgaan.quote:
500 euro minimaalquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe duur zou deze zijn?
Mee eens. Leef en laat leven.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:25 schreef kree het volgende:
[..]
ja kan ik begrijpen
Ik vraag me wel eens af, komt het omdat het me door de paplepel is ingegoten of niet..
Nouja ik heb toch momenten gehad dat ik dacht er is meer zeg maar..
Maarja tis zo fucking lastig en vertel me niet ik heb hier discussies van uren over gehad.
Hahaha tis gewoon niet uit te leggen je geloofd of niet.
Simpel zat. En ik heb de schurft aan jehova's etc die aan de deur komen, ja zelfs bij mij.
En dan zeg je ik geloof al =niet goed genoeg.
Ik doe het op mn eigen manier en ik vind dat ik geloof.
En iedereen moet gewoon doen wat ie zelf wil.
Zolang er maar naastenliefde is toch.
Uitkering voor algemene coolheid waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe komen ze aan de centjes dan?
Ik ga bijna altijd alleen naar concerten toe. Dat dit niet echt leuk is somsquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
De mensen die ik leuk vind en mij leuk vinden zijn allergisch voor feesten en uitgaan.
Causes some problems.
Concerten ga ik meestal ook alleen, feesten vind ik niet echt prettig zonder mensen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga bijna altijd alleen naar concerten toe. Dat dit niet echt leuk is somsweerhoud mij er niet van
Maar daar zijn toch mensen dus wat is nu het probleemquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Concerten ga ik meestal ook alleen, feesten vind ik niet echt prettig zonder mensen.
Dat ik daar in mijn eentje sta. Zo ubersociaal ben ik ook alweer niet dat ik daar binnen 5 minuten vriendjes maak.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar daar zijn toch mensen dus wat is nu het probleem
Dude I have the same fucking problem.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ik daar in mijn eentje sta. Zo ubersociaal ben ik ook alweer niet dat ik daar binnen 5 minuten vriendjes maak.
Uhuh, misschien had ik het niet als 'we moeten praten' moeten verwoorden naar hem, maar dacht dat als ik 'moet je wat vertellen' had gezegd hij misschien zou denken dat ik vreemd was gegaan ofzo. Maar dat eerste zinnetje deed ook wel wat alarmbellen rinkelen. Maarja maakt niet meer uit.quote:
Soms besef je je ook waarom sommige zinnen cliche zijn, je komt er soms niet onderuit om ze te gebruiken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Uhuh, misschien had ik het niet als 'we moeten praten' moeten verwoorden naar hem, maar dacht dat als ik 'moet je wat vertellen' had gezegd hij misschien zou denken dat ik vreemd was gegaan ofzo. Maar dat eerste zinnetje deed ook wel wat alarmbellen rinkelen. Maarja maakt niet meer uit.
En nu volgende week een date met debeterebob, heh debeterebob?quote:
Ik date niet.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:39 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
En nu volgende week een date met debeterebob, heh debeterebob?
Dat durft bob niet aanquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:39 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
quote:
Damn, die moet jij ook zien te krijgenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Uitkering voor algemene coolheid waarschijnlijk.
Denk niet dat die te koop is.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe duur zou deze zijn?
Iemand probeert wanhopig mijn vriend te worden, met dit als bewijs moet ik er ook een kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Damn, die moet jij ook zien te krijgen
Nog alles netjes compleet met doosjes en instructieboekjes?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Denk niet dat die te koop is.
Overigens, mij lego collectie.
http://www.brickset.com/search/?OwnedBy=Captain_Maximum
Ik heb trouwens wel meer, maar dat staat nog bij mijn ouders thuis in dozen.
Ik heb hem gevonden volgens mij.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dude I have the same fucking problem.Zoek maar eens op youtube Rutger leert stappen op. In deel 1 komt een kennis van mij voorbij die gaat alleen maar een metal concert.
Ja hoorquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:44 schreef kree het volgende:
hmmmz zit eens de opname te luisteren van een oefenavondje met de coverband.
Sweeter
Iemand die nog zin heeft om daar kritiek op te geven?
Opbouwend wel dan haha
Dat had dus ook mij kunnen zijn.quote:
"No offense, but you suck"quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:44 schreef kree het volgende:
hmmmz zit eens de opname te luisteren van een oefenavondje met de coverband.
Sweeter
Iemand die nog zin heeft om daar kritiek op te geven?
Opbouwend wel dan haha
Ok origineel:quote:
neem het maar met een korrel zout hahaha.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:46 schreef STING het volgende:
[..]
"No offense, but you suck"![]()
Zou dat opbouwend genoeg zijn?
De meeste dozen heb ik nog wel. Net als de boekjes.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:43 schreef STING het volgende:
[..]
Nog alles netjes compleet met doosjes en instructieboekjes?
Bij mij zit echt alles door elkaar in 1 doos, best wel zonde. Maar goed, prima te gebruiken voor m'n kinderen later
Of mij.quote:
Denk je datquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:39 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hehe, doe maar ja, want ik had/heb het filmpje nog niet bekekenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:47 schreef kree het volgende:
[..]
neem het maar met een korrel zout hahaha.
Tis bij lange na niet perfect maargoed daarom oefenen we natuurlijk
Dat geloof ik niet in... met passiviteit kom je immers nergens, toch?quote:
Ik heb denk ik ook niet genoeg zwarte stukjes om het na te maken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Denk niet dat die te koop is.
Overigens, mij lego collectie.
http://www.brickset.com/search/?OwnedBy=Captain_Maximum
Ik heb trouwens wel meer, maar dat staat nog bij mijn ouders thuis in dozen.
Makkelijk gezegd natuurlijk als je het toch niet hoeft te bewijzen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
Ik durf meer dan jullie denken
Misschien wel, maar dan moet ik eerst opzoeken welke dozen het allemaal zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb denk ik ook niet genoeg zwarte stukjes om het na te maken.
Sowieso wel een goed idee om mijn lego een keer op te halen bij mijn ouders denk ik.
Ga je je lijstje ook nog aanvullen met je oude lego?
Ben je nu de enige die vertrouwen in mij heeft?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet in... met passiviteit kom je immers nergens, toch?
Auw!quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd natuurlijk als je het toch niet hoeft te bewijzen.
Daarom. Maar in andere gevallen ook zo. Ik ben alleen wel tamelijk druk, maar over een periode kan ik prima.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik geloof wel in je hoor, geen enkele vrouw is afschrikwekkend genoeg om niet op date mee te gaan.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
Ik durf meer dan jullie denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dus als debeterebob het vraagt dan gaan jullie wat leuks doen volgende week?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heb ik er ook nog een stem in of hoe gaat zoiets?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daarom. Maar in andere gevallen ook zo. Ik ben alleen wel tamelijk druk, maar over een periode kan ik prima.
Het is niet dat ik geen vertrouwen in jou heb, alleen de lat die MFN heet ligt wel erg hoog.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ben je nu de enige die vertrouwen in mij heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij een metalconcertquote:
Ik vind het wel grappig eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij een metalconcertoverigens zijn de aflevering echt triest ik heb er 3 gekeken met plaatst vervangende schaamte
Nee, het is natuurlijk gewoon een vleeskeuring. Wat dacht je dan. Dat je een ziel had of zo?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heb ik er ook nog een stem in of hoe gaat zoiets?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het is niet dat ik geen vertrouwen in jou heb, alleen de lat die MFN heet ligt wel erg hoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Okay, waar blijven die foto's van jou dan?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee, het is natuurlijk gewoon een vleeskeuring. Wat dacht je dan. Dat je een ziel had of zo?
Die heb ik niet gekeken. Alleen metal, punk en gabber afleveringenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig eigenlijk.
Vooral als die gast moeilijk begint te doen op die LAN-party.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dus als debeterebob het vraagt dan gaan jullie wat leuks doen volgende week?
Je hebt geen stem.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Okay, waar blijven die foto's van jou dan?
Doen we tegenwoordig aan foto's hier ?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Okay, waar blijven die foto's van jou dan?
Bob iig niet, maarja bob is pussy.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:57 schreef kedge het volgende:
[..]
Doen we tegenwoordig aan foto's hier ?
Goede UI trouwens [ [url=DBB http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/14.gif]afbeelding[/url] ]
Hoezo gaan we het persoonlijk spelen?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Bob iig niet, maarja bob is pussy.
Waar is jouw foto dan ?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daar was je toch al mee bezig?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoezo gaan we het persoonlijk spelen?
Kan zijn dat er mannen met tieten lopen, maar dat is een val, heloef!quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:58 schreef heloef het volgende:
Ho, gewoon een lekker wijf gespot op die lan-party. Ik ben in schok.
Niet dat ik weet, maar anderen kunnen beter oordelenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daar was je toch al mee bezig?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan zijn dat er mannen met tieten lopen, maar dat is een val, heloef!
Goed punt wel.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:58 schreef xFriendx het volgende:
Als ik in MFN haar motorrijlaarzen stond zou ik waarschijnlijk eerder op de zonnige dagen kilometers maken op de motor dan gaan daten. Just a guess.
Waarheidquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom is pussy opeens wel erg, als zielloos en stemloos prima is?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar anderen kunnen beter oordelen
Of combineren!quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:58 schreef xFriendx het volgende:
Als ik in MFN haar motorrijlaarzen stond zou ik waarschijnlijk eerder op de zonnige dagen kilometers maken op de motor dan gaan daten. Just a guess.
Wat, ik geef twee mannen alle kans!quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:00 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat een faal toch weer, mannen die cockblocken en debeterebob die weer lekker passief is.
Kijk zelf dan jongen, een raakbare! Op 09:40 in de zwart trui onder in beeld.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan zijn dat er mannen met tieten lopen, maar dat is een val, heloef!
Zucht, twi twi twi cockblockers iedereen heeft een hekel aan ze.quote:
Ik hoef niks te doen; ik word versierdquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:00 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat een faal toch weer, mannen die cockblocken en debeterebob die weer lekker passief is.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik hoef niks te doen; ik word versierd
Ik denk dat bob best wel achterop past, hoor. Met mij hoeft ze dat niet te proberen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zucht, twi twi twi cockblockers iedereen heeft een hekel aan ze.
Alsof ze een FOK!ker wil.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:00 schreef DigitalGirl het volgende:
Denk ook wel dat bob een 63 kg wegende ecto is jaquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:02 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat bob best wel achterop past, hoor. Met mij hoeft ze dat niet te proberen.
Spring maar achter op mij bij?quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:02 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat bob best wel achterop past, hoor. Met mij hoeft ze dat niet te proberen.
Achterop me fiets.quote:
Iehhl.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Denk ook wel dat bob een 63 kg wegende ecto is ja
quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Cockblockerquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Motorrijden met 2 mensen lijkt mij f*cked up, de balans zoek, je bochten rustig aan doen en zo.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:02 schreef twi het volgende:
[..]
Een keer gedaan met een maisje. Gelijk een slag in me wiel.quote:
Denk het wel. Maar ik heb hem al een tijd niet gezien.quote:
Je bent wel op dreef he.quote:
Goed excuus om de armen stevig om 'r middel te doen, niet?quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Motorrijden met 2 mensen lijkt mij f*cked up, de balans zoek, je bochten rustig aan doen en zo.
Ik vond achterop zitten altijd wel leuk voordat ik mijn rijbewijs had, nu zou ik het ook nog wel prima vermaak vinden denk ik, maar zelf heb ik liever niemand achterop nee. En al helemaal geen kerel, dat is toch geen porum.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Motorrijden met 2 mensen lijkt mij f*cked up, de balans zoek, je bochten rustig aan doen en zo.
Ik heb niet eens een fiets, in ieder geval geen werkende.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een keer gedaan met een maisje. Gelijk een slag in me wiel.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het is niet klote voor de passagier die uit angst stevig moet vastgrijpen, maar als bestuurder is je beleving flink weg. Als ik zo'n motor zou rijden zou ik wel willen doortrappen en dat kan slecht met iemand achterop.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:05 schreef twi het volgende:
[..]
Goed excuus om de armen stevig om 'r middel te doen, niet?
Ach, het is bobje maar.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het is niet klote voor de passagier die uit angst stevig moet vastgrijpen, maar als bestuurder is je beleving flink weg. Als ik zo'n motor zou rijden zou ik wel willen doortrappen en dat kan slecht met iemand achterop.
Ik vind jou gewoon grappigquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:05 schreef debeterebob het volgende:
Ik weet niet waarom Sinos zo om die opmerkingen van mfn kan lachen. Ik vind ze best aardig, maar erg bijzonder is het toch ook niet, dat ze niet gaat daten met mij?
Laat staan dat een man achterop wil zitten.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik vond achterop zitten altijd wel leuk voordat ik mijn rijbewijs had, nu zou ik het ook nog wel prima vermaak vinden denk ik, maar zelf heb ik liever niemand achterop nee. En al helemaal geen kerel, dat is toch geen porum.
Ze bestaan.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:08 schreef kedge het volgende:
[..]
Laat staan dat een man achterop wil zitten.
Een wat..?!quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Eckte eckte mooiboi.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:09 schreef kedge het volgende:
Bob is een eyecatcher voor de dames in deze stad.
Je hebt wel gelijk, want dat wil ik ook nog een keertje doenquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In dat geval is Bobje dan een 'lekker dagje scheuren op mijn motor in de zon' blocker.
Liever dan daten met mfn?quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, want dat wil ik ook nog een keertje doenKomt er alleen niet van.
Ah, zo... sinos wat minder fokken. Overigens heb je mijn verzoek nog gezien?quote:
Ik kan ook wel elke keer zulke kansloze opmerkingen maken als een gemiddelde fokker, maar dat heeft ook geen zin hequote:
Welke dames?quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:09 schreef kedge het volgende:
Bob is een eyecatcher voor de dames in deze stad.
Na de laatste meet niet meer gesproken. Ben benieuwd hoe het met MLIG gaat.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Denk het wel. Maar ik heb hem al een tijd niet gezien.
Ik ook. Hij zou ook naar de stapmeer komen, maar ze hebben hem niet meer gezienquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:16 schreef kedge het volgende:
[..]
Na de laatste meet niet meer gesproken. Ben benieuwd hoe het met MLIG gaat.
Jouw verzoek? Niet gezien, vertelquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ah, zo... sinos wat minder fokken. Overigens heb je mijn verzoek nog gezien?
Ben je nu aan het haten of niet. Moeilijk inschatten.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:20 schreef twi het volgende:
Ben je sarcastisch, kedge? Of serieus? Of is het een poging tot humor? Ik weet niet zo goed hoe ik het in moet schatten en ik doe toch m'n best.
Donderdag = studentenavondquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het valt me tegen dat knappe vrijgezelle mannen zoals twi op zaterdagavond thuis zitten.
Aan de andere kant, geeft dat mij meer kans.
Zegt niets toch, de avond is nog jong.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het valt me tegen dat knappe vrijgezelle mannen zoals twi op zaterdagavond thuis zitten.
Aan de andere kant, geeft dat mij meer kans.
Dat Twi een jonge god isquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat wil je daar mee zeggen bob?
Ik gun je wel wat hoorquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Bedankt voor het verdedigen van mijn zaken terwijl ik weg ben
Jajaja, we zouden het bijna geloven als we niet wisten dat jij en je spytool een onafscheidelijke duo zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jouw verzoek? Niet gezien, vertel
Ja, gebeurt hier ook wel. Maar ik kan daar maar niet aan wennen. Ik ben meer van het vroeg uitgaan en vroeg mijn bedje in.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zegt niets toch, de avond is nog jong.
Ik ga zo ook pas stappen, nu is het nog redelijk dood in het uitgaansgebied hiero.
Donderdag was twi hier ook.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat Twi een jonge god isEn uitgaat op donderdag.
Omegle en Fok is goede combi. Jammer dat ONZ dat niet meer ondersteund,quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:25 schreef heloef het volgende:
Wat doe je als 18 jarige zonder leven?
Je gaat op Omegle zitten.
Let the phun begun.
Je hebt je kans gehad deze week, maar niet gepakt. Jammer, man.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Jajaja, we zouden het bijna geloven als we niet wisten dat jij en je spytool een onafscheidelijke duo zijn.
Sinos, sinos, take note... mijn PM zit rechts bovenaan.
Ik heb nu een gesprek met een lesbo, altijd leuk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Omegle en Fok is goede combi. Jammer dat ONZ dat niet meer ondersteund,
Ja wel even denk ik, eerst gewoon wat drinken en daarna kijken waar het zoal gezellig is.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, gebeurt hier ook wel. Maar ik kan daar maar niet aan wennen. Ik ben meer van het vroeg uitgaan en vroeg mijn bedje in.
Wat ga je doen straks? Dansen?
[..]
Donderdag was twi hier ook.
Soms vraag ik me wel eens af wat nu de echte reden is... is het een ego ding, is het niet durven, is het te gek om te zeggen het lijkt me leuk om samen wat te gaan doen. Mensen doen zo moeilijk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:26 schreef debeterebob het volgende:
oke ik geef toe. Ik probeer tentamens te halen
Vraag bob om een foto.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:20 schreef twi het volgende:
Ben je sarcastisch, kedge? Of serieus? Of is het een poging tot humor? Ik weet niet zo goed hoe ik het in moet schatten en ik doe toch m'n best.
digitalgirl met een mannelijk icoontje ?quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Soms vraag ik me wel eens af wat nu de echte reden is... is het een ego ding, is het niet durven, is het te gek om te zeggen het lijkt me leuk om samen wat te gaan doen. Mensen doen zo moeilijk.
Het is een man.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:32 schreef kedge het volgende:
[..]
digitalgirl met een mannelijk icoontje ?
Iedereen deelt ineens foto's met elkaar ? Ik heb echt wat gemist hier....quote:
Mensen zijn bang.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Soms vraag ik me wel eens af wat nu de echte reden is... is het een ego ding, is het niet durven, is het te gek om te zeggen het lijkt me leuk om samen wat te gaan doen. Mensen doen zo moeilijk.
Verwarrend. Dus digitalgirl wil daten met bob ?quote:
Nee, wel met de vriendin van zijn lelijke voormalig klasgenoot.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:35 schreef kedge het volgende:
[..]
Verwarrend. Dus digitalgirl wil daten met bob ?
Heloef heb je trouwens al een vriendin ? Myraela ?quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, wel met de vriendin van zijn lelijke voormalig klasgenoot.
Zeker alleen haar kleren zijn alquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, wel met de vriendin van zijn lelijke voormalig klasgenoot.
Nee joh.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:39 schreef kedge het volgende:
[..]
Heloef heb je trouwens al een vriendin ? Myraela ?
Pindagate, of was dat al bekend? Trammeisjegate.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh.
Er was wel walvisgate en Lynngate.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh.
Er was wel walvisgate en Lynngate.
Oh ja die ook. Ik weet niet of hij die heeft meegekregen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:43 schreef twi het volgende:
[..]
Pindagate, of was dat al bekend? Trammeisjegate.
Walvisgatequote:
Oeh, veel plezier bij Newb dan.quote:
Deel 1 tot en met 2332 nu verkrijgbaar als DVD, CD en podcast.quote:
Doe ik voor jequote:Op zaterdag 7 april 2012 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, veel plezier bij Newb dan.![]()
Geef hem maar een kusje van me.
quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Walvisgate
Een walvis vond mij leuk, ik moest haar niet en zit nu niet eens meer op mijn school.
Lynngate
Ik werd gehosseld door een roodharig meisje paar dates gehad, werd niks.
beide gewoon: wtfquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:48 schreef twi het volgende:
Pindagate
Ik was verliefd op m'n beste vriendin en toen ik het zei, zei ze alleen "Awwwww, wat schattig"
Trammeisjegate
Ik zag een lekker ding in de tram en ben een half uur met 'r meegelopen, spontaan een leuk gesprek mee gehad en toen heb ik 'r FB/WhatApp niet gevraagd.
Het was allebei best tragisch.quote:
Had ik maar een liefdesleven.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
Heloefs liefdesleven is wel erg grappig.
In mijn liefdesleven is het gelukkig al een hele tijd tot rust gekomenquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Had ik maar een liefdesleven.
Dit is een opstapeling van achterlijke pubertrauma's.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
Heloefs liefdesleven is wel erg grappig.
Die eerste was toch alleen je "vriendin" aka friendzoned die ook kwam eten en slapen enzo ?quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was allebei best tragisch.
Bij het eerste deed ik alles fout, bij het tweede deed ik bijna alles goed.
Kwam die rust maar eens bij mij.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In mijn liefdesleven is het gelukkig al een hele tijd tot rust gekomen
Blij dat het drama voorbij ging zeg.
Moet je Richard even een DM sturen, die weet er alles van.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Kwam die rust maar eens bij mij.
Ik kan me altijd nog chemische laten castreren.
Ja, en toen hij een traantje liet bij zijn afwijzing verkondigde ze hier op het forum dat ze er droger dan de Sahara van werd. En een week later had ze een relatie met een andere vriend van haar en heloef.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:57 schreef kedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Die eerste was toch alleen je "vriendin" aka friendzoned die ook kwam eten en slapen enzo ?
Bij de tweede niet eens een naam gevraagd ?
Wat een bitch.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ja, en toen hij een traantje liet bij zijn afwijzing verkondigde ze hier op het forum dat ze er droger dan de Sahara van werd.
Ja lach maar, lul.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:57 schreef kedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Die eerste was toch alleen je "vriendin" aka friendzoned die ook kwam eten en slapen enzo ?
Bij de tweede niet eens een naam gevraagd ?
Ach na een paar mislukte dates ben je blij dat je single bent.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Kwam die rust maar eens bij mij.
Ik kan me altijd nog chemische laten castreren.
Dat zei ze ergens in januari, niet toen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, en toen hij een traantje liet bij zijn afwijzing verkondigde ze hier op het forum dat ze er droger dan de Sahara van werd. En een week later had ze een relatie met een andere vriend van haar en heloef.
Mooie soaps hier altijd.
Misschien heeft zij wel een week in zak en as gezeten omdat die leuke jongen niet eens haar nummer vroeg.quote:Op zondag 8 april 2012 00:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja lach maar, lul.
Ja dat was zij, die ene waarbij ik hoog en laag beweerde dat ik geen relatie met haar wou.
Nee niet eens naam gevraagd.
Over mij kom je makkelijk heen hoor, vraag maar aan Lynn.quote:Op zondag 8 april 2012 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien heeft zij wel een week in zak en as gezeten omdat die leuke jongen niet eens haar nummer vroeg.![]()
Is ze aan zichzelf gaan twijfelen en onzeker en depressief geraakt.
Allemaal door jou. Lul.
Ja, heeft die al een nieuwe date?quote:Op zondag 8 april 2012 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Over mij kom je makkelijk heen hoor, vraag maar aan Lynn.
Dat dan weer niet.quote:
Alles kan, ik geloof in je.quote:
Als je niet in jezelf gelooft, geloof dan in Heloef die in jou gelooft.quote:
Geloof in mij, de God met 3 armen.quote:Op zondag 8 april 2012 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je niet in jezelf gelooft, geloof dan in Heloef die in jou gelooft.
Eerst zeggen dat je niet zeker weet of je de 14 cm wel haalt, en nu dit.quote:Op zondag 8 april 2012 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Geloof in mij, de God met 3 armen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 april 2012 00:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat je niet zeker weet of je de 14 cm wel haalt, en nu dit.
Ik snap het niet meer.
Dat vraagt iedereen zich af.quote:Op zondag 8 april 2012 00:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Vermakelijk om terug te lezen dit
twiwhy u single brah?
Twi heeft teveel keuze. Hij neemt de tijd om te kiezen.quote:
Niets mis met vrouwen die kinderen hebben alleen het wil niet altijd werken helaasquote:Op zondag 8 april 2012 00:41 schreef twi het volgende:
En na vandaag sta ik daar alleen nog maar meer achter. Inderdaad, ik blijf maar gewoon single, want vrouwen met kinderen...
Met de vrouwen is niks mis, nee.quote:Op zondag 8 april 2012 01:21 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Niets mis met vrouwen die kinderen hebben alleen het wil niet altijd werken helaas
De kinderen maar zie het zo jij komt even wel hun mama afpakken tenminste zo zien die ettertjes datquote:
Inderdaad, heb er wel eens het huis uitgepest.quote:Op zondag 8 april 2012 01:24 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
De kinderen maar zie het zo jij komt even wel hun mama afpakken tenminste zo zien die ettertjes dat
Jaloers krengquote:Op zondag 8 april 2012 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, heb er wel eens het huis uitgepest.
Want mama was van mij.
Ik was 8, had amper een vader en het enige wat ik had was mijn moeder.quote:
Heloef dat is niet vreemd alleen wel vervelend voor de man in kwestie, tenzij het een grote klootzak was natuurlijkquote:Op zondag 8 april 2012 01:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was 8, had amper een vader en het enige wat ik had was mijn moeder.
Vind je het vreemd?
Iedereen die tussen mij en mijn moeder kwam was een grote klootzak natuurlijk, er viel geen eer te behalen.quote:Op zondag 8 april 2012 01:31 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Heloef dat is niet vreemd alleen wel vervelend voor de man in kwestie, tenzij het een grote klootzak was natuurlijk
Nou maar hopen dat je niet verliefd raakt op een tienermoedertje dan ga je lekker hetzelfde meemakenquote:Op zondag 8 april 2012 01:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedereen die tussen mij en mijn moeder kwam was een grote klootzak natuurlijk, er viel geen eer te behalen.
Als ik er maar snel genoeg achterkom dat ze een kind heeft vergaat de interesse wel.quote:Op zondag 8 april 2012 01:33 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat je niet verliefd raakt op een tienermoedertje dan ga je lekker hetzelfde meemaken
Ach schei toch uit jij!quote:Op zondag 8 april 2012 01:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik er maar snel genoeg achterkom dat ze een kind heeft vergaat de interesse wel.
Nee hoor, ik probeerde er laatst een op date te krijgen.quote:
Hoe oud was ze ?quote:Op zondag 8 april 2012 01:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor, ik probeerde er laatst een op date te krijgen.
Toen ze zei dat ze eerst een oppas moest regelen verging de interesse wel.
20quote:
18 is volwassen zeikerdquote:Op zondag 8 april 2012 01:42 schreef DigitalGirl het volgende:
Een kind hebben en ook nog met een kind willen daten, succesverhaal.
Maar ook geen kind.quote:Op zondag 8 april 2012 01:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat maakt heloef nog geen volwassen.
Nee, sinds wanneer is dat relevant?quote:
Zou betekenen dat mijn moeder en vader geen volwassenen zijn, best geinig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |