Bingo. En ook over de vertaling zijn de meningen nogal verdeeld volgens mij.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, niks.
Enkele pseudowetenschappers probeerden een tekst te interpreteren in een taal die ze niet kenden.
Dat is alles wat er is gebeurd.
Als ik teveel ruimte had, zou ik nog veel meer kleding en schoenen kopen en andere zooi. Dus misschien is het maar beter zo. Voorlopig.quote:[..]
Ik ben gelukkig niet de enige.
Maar ik heb teveel ruimte en ik denk dat ik het daarom doe. Zodat de ruimte wat voller is.
Maar dat neemt niet weg dat het nog steeds kan gebeuren. Alleen die kans is wel zeer onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Onderbouw dat laatste eens, want dat staat heul niet vast.
[..]
.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
Als ik meer ruimte had, zou ik super veel lego kopen.
Ik geloof er niet in.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dat neemt niet weg dat het nog steeds kan gebeuren. Alleen die kans is wel zeer onwaarschijnlijk.
Same here, mijn collectie staat nog bij mijn ouders. Oh ik zou nog meer cd's kopen. Ik heb er nog niet genoegquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
Nee, jij zegt dat ze het einde van de wereld voorspeld hebben. Dit is erg discutabel, en als ze het einde van de wereld niet voorspeld hebben, is er ook geen voorspelling om uit te komen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dat neemt niet weg dat het nog steeds kan gebeuren. Alleen die kans is wel zeer onwaarschijnlijk.
Succes gewenst alvast!quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:08 schreef heloef het volgende:
Oh ja ik heb morgen een sollicitatie.
Fun.
Bij de McDonalds?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:08 schreef heloef het volgende:
Fun.
Op eerste paasdag?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:08 schreef heloef het volgende:
Fun.
Vooral de interpretatie van de datum. Maya's hadden een andere telling dan ons 10-tallig stelsel. En geen Juliaanse kalender. Dus als er aan het einde van het jaar niks gebeurd, geloven we allemaal ineens dat het 2200 was, of iets in die geest.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Bingo. En ook over de vertaling zijn de meningen nogal verdeeld volgens mij.
[..]
Als ik teveel ruimte had, zou ik nog veel meer kleding en schoenen kopen en andere zooi. Dus misschien is het maar beter zo. Voorlopig.
http://marvelsuperheroes.(...)R35MarvelSuperHeroesquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
En daar geloof ik weer niet in God of iets dergelijks. Heb jij wel eens de Torrie van Mattie gelezen? Het evangelie van Mattheus ins straattaal?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ik geloof er niet in.
En dan ben ik nog christelijk.
Maar zelfs dan, ik relativeer het hele bijbelse verhaal.
Zodat het min of meer strookt met de wetenschap.
Maarja je weet het niet natuurlijk.
Denk dat het einde van de wereld is of als iedereen hier elkaar uitroeit of als de zon dooft of als we getroffen worden door een comeet
Bedankt.quote:
Ja, hopelijk de eerst van de twee baantjes.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral de interpretatie van de datum. Maya's hadden een andere telling dan ons 10-tallig stelsel. En geen Juliaanse kalender. Dus als er aan het einde van het jaar niks gebeurd, geloven we allemaal ineens dat het 2200 was, of iets in die geest.
[..]
http://marvelsuperheroes.(...)R35MarvelSuperHeroes
Een McDonalds nabij Schiphol die nooit sluit.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
Op eerste paasdag?
Wat is dat voor een bedrijf?
Nee?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En daar geloof ik weer niet in God of iets dergelijks. Heb jij wel eens de Torrie van Mattie gelezen? Het evangelie van Mattheus ins straattaal?
Die verkopen ze niet, wel frietjes.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter gaan we bij jou patatjes bestellen dan.
De voorspellingen van Nostradamus kloppen ook voor geen kanten. Het is gewoon dat ik eigenlijk wel gaaf zou vinden als de wereld op 21-12-2012 vergaatquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat ze het einde van de wereld voorspeld hebben. Dit is erg discutabel, en als ze het einde van de wereld niet voorspeld hebben, is er ook geen voorspelling om uit te komen.
Dat het einde van de wereld an sich kan gebeuren is een heel ander iets.
Succes morgenquote:
Ook zoiets ja, enorm veel mensen hebben het einde van de aarde/mensheid wel eens voorspeld, en als ze het fout bleken te hebben verschoven ze simpelweg de datum. En vervolgens trapten weer een berg mensen in hun onzinpraatjes, je zou haast denken dat men er van zou leren maar nee.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral de interpretatie van de datum. Maya's hadden een andere telling dan ons 10-tallig stelsel. En geen Juliaanse kalender. Dus als er aan het einde van het jaar niks gebeurd, geloven we allemaal ineens dat het 2200 was, of iets in die geest.
[..]
Ziet er altijd vet uit. Ik had alleen meer met Ridders en Piraten.quote:
Had ik al gezien. Net als DC Super Heroes en Lord of the Rings.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig kan je geen frikandellen bij de mac bestellen anders lag die pener van heloef zo op het tafelbladquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter gaan we bij jou patatjes bestellen dan.
Wat een kuttent.quote:
Ik verbaas me al jaren niet meer over hoe dom mensen kunnen zijn. Helaas.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ook zoiets ja, enorm veel mensen hebben het einde van de aarde/mensheid wel eens voorspeld, en als ze het fout bleken te hebben verschoven ze simpelweg de datum. En vervolgens trapten weer een berg mensen in hun onzinpraatjes, je zou haast denken dat men er van zou leren maar nee.
Hoe snel mensen willen geloven in dat soort onzin is echt ongelooflijk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ook zoiets ja, enorm veel mensen hebben het einde van de aarde/mensheid wel eens voorspeld, en als ze het fout bleken te hebben verschoven ze simpelweg de datum. En vervolgens trapten weer een berg mensen in hun onzinpraatjes, je zou haast denken dat men er van zou leren maar nee.
Die piratenschepenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er altijd vet uit. Ik had alleen meer met Ridders en Piraten.
[ afbeelding ]
Ik hecht dan ook absoluut geen waarde aan de voorspellingen van Nostradamus, dus ik zie de link niet helemaal. En er is niets gaafs aan het vergaan van de wereld.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De voorspellingen van Nostradamus kloppen ook voor geen kanten. Het is gewoon dat ik eigenlijk wel gaaf zou vinden als de wereld op 21-12-2012 vergaat
[..]
Succes morgen
Maar chill gozer de monnie flapt in je bank.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Een McDonalds nabij Schiphol die nooit sluit.
Aah zeg het even als je bent aangenomen, kom ik wel een pattatje halenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Een McDonalds nabij Schiphol die nooit sluit.
Het liefst klanten helpen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar chill gozer de monnie flapt in je bank.
Ga je voor patatbakker of ga je klanten helpen?
LotR lego? Fuck, dat wordt sparen ja. Maar ik wilde juist mooie omnibussen kopen van Marvel.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:12 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Had ik al gezien. Net als DC Super Heroes en Lord of the Rings.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wordt sparen.
Fuck die is gaaf.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:12 schreef twi het volgende:
[..]
http://www.comicsalliance.com/2011/11/15/lego-daily-planet/
[ afbeelding ]
De namen weet ik echt niet meer. Ik heb wel ergens een of twee van die schepen liggen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die piratenschepen![]()
Dan had je bijv de Rode Draak oid, die was tof, maar dan had je als overtreffende trap De Zwarte Haai bijv
Ergens heeft het wel wat. Gewoon dat jij degene mag zijn die dat allemaal mee mag makenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik hecht dan ook absoluut geen waarde aan de voorspellingen van Nostradamus, dus ik zie de link niet helemaal. En er is niets gaafs aan het vergaan van de wereld.
Herkenbaar, alhoewel ik af en toe nog een uitzondering bemerk. Wel jammer van die teleurstelling dan.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een kuttent.
Dan kom ik wel een McShake bestellen. Medium. Vanille.
[..]
Ik verbaas me al jaren niet meer over hoe dom mensen kunnen zijn. Helaas.
Vreselijk inderdaad.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:12 schreef STING het volgende:
[..]
Hoe snel mensen willen geloven in dat soort onzin is echt ongelooflijk.
Bijv. het eindeloos zien van patronen in getallen en rookwolken
Fap, fapquote:
Dat klopt inderdaad dat het een gevoel is.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
Nee?
Linkje?
Ben altijd wel benieuwd hoor naar die verhalen.
Net zoals ik denk dat er verhalen zijn achtergehouden door de paus en gevolg die daardoor niet in de bijbel staan.
Maar ik kan wel zeggen dat ik geloof, maar ik kan het niet bewijzen en dat kan niemand.
En ik ga het ook niet mensen proberen op te leggen, tis een gevoel zeg maar.
Ik had van allesquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er altijd vet uit. Ik had alleen meer met Ridders en Piraten.
[ afbeelding ]
Ik heb begrepen van Heloef dat hij niet zeker weet of hij het gemiddelde wel haalt.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gelukkig kan je geen frikandellen bij de mac bestellen anders lag die pener van heloef zo op het tafelblad
http://thelordoftherings.(...)px?icmp=COUSFR36LOTRquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
LotR lego? Fuck, dat wordt sparen ja. Maar ik wilde juist mooie omnibussen kopen van Marvel.
[..]
Fuck die is gaaf.
[ afbeelding ]
[..]
De namen weet ik echt niet meer. Ik heb wel ergens een of twee van die schepen liggen.
Ik laat het je morgenmiddag weten.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:14 schreef kree het volgende:
[..]
Aah zeg het even als je bent aangenomen, kom ik wel een pattatje halen
Ik zou er niet aan moeten denken zoiets te moeten meemaken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ergens heeft het wel wat. Gewoon dat jij degene mag zijn die dat allemaal mee mag maken
Moet dan wel een beetje snel gaan en zonder ondraaglijke pijnen en zo.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken zoiets te moeten meemaken.
Ik vind van wel zeker als de maya's dan gelijk krijgen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik hecht dan ook absoluut geen waarde aan de voorspellingen van Nostradamus, dus ik zie de link niet helemaal. En er is niets gaafs aan het vergaan van de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |