Commercieel, net als de rest van Open Airquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:55 schreef stoeltafel het volgende:
Cable
Brutuzz
Gomes
Guerilla Speakerz
Karimooo
Mudde
Shoqdumel
Vic Crezée
MC: Sampiee
Ga zaterdag naar Amsterdam open air en dan kan ik eindelijk voor het eerst dubstep op een festival horen, heel vet ! Alleen hoe is de lineup? Goed volgens de kenners?
Brostep en skrillex... Het had zo mooi kunnen zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:49 schreef Moos. het volgende:
Annemieke van 3voor12 vertelde gister op 3fm dat ze op woensdag 20 juni een wop wop woensdag willen gaan organiseren. Dus dat ze 3 uur lang brostep, dubstep en d&b willen gaan draaien. (Dus Burial, Skrillex, Digital Mystiz, alles is mogelijk.) De show wordt gehost door Noisia, Boaz v/d Beatz en nog iemand waarvan ik de naam ben vergeten. Ook willen ze een koor bij elkaar gaan schrapen die dubstep acapellas moet gaan doen.
Toch leuk dat 3fm/vpro een keer iets organiseert voor de alternatieve dance inplaats van altijd indie bandjes enz. Mogen ze vaker doen. BBC Radio 1 doet dit veel meer.
Ik heb huisgenoten die ook dubstep luisteren. Dat kan ik wel waarderenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:12 schreef jeunessegaspillee het volgende:
Klacht: huisgenoten die mijn Dubstep niet kunnen waarderen.
Nee, wacht. Huisgenoten die mijn subwoofer niet kunnen waarderen.
mijn orenquote:
Die remix is prachtig live, zieke voorbereiding op een epische wall of death en dan komt die drop rent men op elkaar in en dan merkt men dat het dubstep is en krijg je een soort pogopit achtig iets, fucking hilarisch welquote:
Whooowly shitquote:
Dan vind ik het origineel toch stukken beter.quote:
changesquote:Op maandag 28 mei 2012 17:49 schreef TC_Artemis het volgende:
Midnight rewuest line en mala changes aan mn vinylcollectie toegevoegd
Grime is inderdaad rap, Britse rap. Grime is in tegenstelling tot Amerikaanse rap veel donkerder.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:55 schreef Snowbells het volgende:
Grime is toch rap met dubstep background iets?
Lekker mixje dit!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |