Nooit Blackadder gekeken? Of grapjes over Britten gehoord? Diezelfde post kon ook hier staan..quote:
Klopt dus voor geen meter. Ik probeerde het niet namelijkquote:Op dinsdag 10 april 2012 01:16 schreef badtripbob het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij klopt dat percentage ook best aardig. Ik probeerde het in ieder geval wel![]()
Die zou ik zo snel bezwangeren ni normal manquote:Op dinsdag 10 april 2012 01:16 schreef badtripbob het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij klopt dat percentage ook best aardig. Ik probeerde het in ieder geval wel![]()
Wat hebben die britten toch met hun ingespeeld gelach al die tijd.quote:
ik denk dat t op hetero's sloeg en niet alle mannen..quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:06 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Klopt dus voor geen meter. Ik probeerde het niet namelijk
De Trektochtquote:
quote:
Ik schrok wel een beetje. Normaal is mijn muis zwart en nu zag ik ineens een witte muis. Dus ik proberen te bewegen maar gelukkig is er niets mis met mijn muis.quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:16 schreef badtripbob het volgende:
[ afbeelding ]
ik ook, terwijl de muiscursor op mijn mac zwart isquote:Op dinsdag 10 april 2012 01:16 schreef badtripbob het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schreef vroeger toen ik een jaar of 13 was ook van dat soort brieven naar de Tina en dat soort kutbladenquote:
LOLWUT.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:06 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ik schreef vroeger toen ik een jaar of 13 was ook van dat soort brieven naar de Tina en dat soort kutbladenWerden bijna allemaal gepubliceerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |