Binnen Nederland is er geen USPS... Ik verdenk DHL omdat DHLquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:22 schreef Debsterr het volgende:
Mjah, de orderbevestiging linkte sowieso de tracking verkeerd want daarin stond DHL maar die werkte elke keer niet. Nu blijkt het dus USPS te zijn maar inderdaad, waar the hell is het nu? En USPS geeft dus die verklaring op de website dus is het dan binnen NL met USPS verzonden.
Mjah daarom is het zo raar. Maar hoezo update dan inderdaad de tracking van USPS?quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Binnen Nederland is er geen USPS... Ik verdenk DHL omdat DHL
Ja dat ie geupdate is is wazigquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah daarom is het zo raar. Maar hoezo update dan inderdaad de tracking van USPS?
Heb nu maar ff Apothica gemaild of zij weten/kunnen zien welke vervoerder er binnen Nederland gebruikt is.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat ie geupdate is is wazig
En dan pas dinsdag/woensdag antwoord omdat pasenquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb nu maar ff Apothica gemaild of zij weten/kunnen zien welke vervoerder er binnen Nederland gebruikt is.
Ach ja ik wacht al sinds 6 maart dus *insert emoslinger*quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dan pas dinsdag/woensdag antwoord omdat pasen![]()
Nooooooquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ach ja ik wacht al sinds 6 maart dus *insert emoslinger*
yea .. wel echt super wazig zegquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb nu maar ff Apothica gemaild of zij weten/kunnen zien welke vervoerder er binnen Nederland gebruikt is.
Gewoon geloof ik.. de "goedkoopste" optie op de site (fucking 41 dollar).quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Noooooo![]()
Serieus welke verzendmethode?
first class mail international?quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gewoon geloof ik.. de "goedkoopste" optie op de site (fucking 41 dollar).
de onze hebben tandvleesproblemen, dat is een bekende coonkwaalquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:50 schreef megamandy het volgende:
Oh Loqi, wat was er nou precies met je katten dat waarschijnlijk ook aan het ras lag?
Omdat wij nu zo een problemen hebbn met Bram (+ verhalen over andere Britten en Scottish Folds) durf ik geen Brit meer aan helaas. Wilde mij dus wat gaan orienteren op een ras wat nog wel zuiver is, maar bij de Coons zit er dus ook iets in?
SpaRitual Rythm of Life, Sacred Ground, Howl. Deborah Lippmann Ruby Slippers, Razxle Dazzle. De 1ste SR en DL zijn voor Loqiquote:
ik heb net getekendquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:10 schreef Mirjam het volgende:
ik heb trouwens een leuken nieuwen spel ontdekt!
Rumble, in de app-store
echt heel grappig, je krijgt een aantal letters, en daar moet je zoveel mogelijk woorden mee vormen, 3 rondes, degene met de meeste woorden/punten wint
je speelt echt tegen elkaar maar ziet niet wat de ander doet, echt heel erg leuk!
mijn spelnaam is mirjamraaf
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]jij faalt iedere dag!
I needz a job
Dat merk ken ik helemaal nietquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:43 schreef Incantrix het volgende:
Moe
En falen, moah, ik zit nog in m'n buyers rush van 2 Butter Londons
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]indeed! Oh dear, bij dezon sorry alvast
Als er binnenkort iemand komt inbreken, dan ben ik het niet hè!quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oe ik heb er 23 onderweg
ik wil TD
JONGE IK HEB WAAKKATTEN!quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Als er binnenkort iemand komt inbreken, dan ben ik het niet hè!
quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JONGE IK HEB WAAKKATTEN!
...
wait a minute ..
Im doomed
quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:03 schreef Mss het volgende:
Ik kan toch geen butter london opzoeken nu, en als ik na het weekend weer thuis ben, ben ik het toch vergeten!
Hoop ik.
He balenquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:22 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb Knackered en Disco Biscuit besteld.
Oh, en mijn schoenen zijn er!wel heel wazig, het is 1 maat groter, maar bij de vorige maat kreeg ik mijn ene voet er niet eens in en bij deze loop ik er telkens uit omdat ze te groot zijn
![]()
pumps-mevrouwen, hoe regel ik dat? Ben al zooltjes en zo'n plakker voor achterin gaan halen, maar mijn voet schuift verder naar voren als dat comfortabel is en dan hou ik achteraan teveel ruimte over..
Daar zat ik idd ook aan te denken, zo,n gelpad voorin.. Het is bij mij ook vooral mijn kleinste voet, maar de grotere blijft ook niet heel goed zitten. Gezien het verschil in maat dacht ik eigenlijk dat er nog een maat tussen zou zitten, maar dat is dus helemaal niet zoquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
Bleh, praktische aankopen. Ik weet toch helemaal niet of een koelkast of combimagnetron goed is of niet.
Inca, wat stom! Ik heb dat bij een paar van mij ook, daar zit nu een compleet zooltje en een anti-slip voor achterin in, en bij mijn kleinste voet ook nog zo'n gel-ding voor onder de bal van je voet. Dan gaat het redelijk. Maar in de zomer blijven ze sowieso beter zitten, want dan is het warmer en zwellen m'n voeten daar een beetje van op.
Had ik dus ook met de mijne, maat kleiner kreeg ik m'n kleine voet geeneens in, deze maat loop ik met allebei (een beetje) uit. Gek is het wel...quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Daar zat ik idd ook aan te denken, zo,n gelpad voorin.. Het is bij mij ook vooral mijn kleinste voet, maar de grotere blijft ook niet heel goed zitten. Gezien het verschil in maat dacht ik eigenlijk dat er nog een maat tussen zou zitten, maar dat is dus helemaal niet zoik snap er niks van, het verschil is HUGE!
Ohquote:
Nou echt zeg, ik baal ervan, ik wil deze ZO graag.. Ze zijn ook echt zo mooiquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Had ik dus ook met de mijne, maat kleiner kreeg ik m'n kleine voet geeneens in, deze maat loop ik met allebei (een beetje) uit. Gek is het wel...
Ben ik ook wel eens tegengekomen, een stoel die nieuw ¤ 35 was op mp zetten, ik biedt 15, krijg ik een mail terug dat mijn bod belachelijk laag is voor deze designers-stoel en dat ik 'm voor 50 euro mag hebbenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Een Ikea tafeltje dat nieuw 5 euro kost, op markplaats proberen te verkopen voor 10 euro. Seriously.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ben ik ook wel eens tegengekomen, een stoel die nieuw ¤ 35 was op mp zetten, ik biedt 15, krijg ik een mail terug dat mijn bod belachelijk laag is voor deze designers-stoel en dat ik 'm voor 50 euro mag hebbenik heb ze letterlijk uitgelachen in mijn mail terug en gezegd dat ze hun ikeameuk maar aan een ander moesten slijten als 'designersstoel'
Jaaa, echt belachelijk. Hoe halen ze het in hun hoofd?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Echt sneu he? Ik vond het zó triest gewoon
quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:14 schreef Diconnected het volgende:
Wil iemand mijn diabetes een dagje overnemen? Kthnxbye.
Duidelijk!quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaaa, echt belachelijk. Hoe halen ze het in hun hoofd?
Tips, wat voor (soort) kast is handig om servies in te bewaren? *druk bezig met meubels zoeken*
quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:22 schreef Diconnected het volgende:
Zou eigenlijk drankje doen vanavond met vrienden, vriendin is al erheen, ik kijk het nog even aan of ik me nog beter ga voelen
Iz pretty yesquote:
staat al heel lang op mijn wishlistquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Iz pretty yes![]()
Moppies, ik ga slapen, ik heb het wel weer gehad voor vandaag![]()
Ik en mijn wilde leven
Dat zijn gewoon 2 helen outfitsquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Leuken dag gehad vandaag![]()
Kus voor alle zieligerds trouwens!
Ik heb twee rokjes (hema), twee shirts (esprit) twee paar schoenen (dolcis geloof ik en nog een winkel, beide hakken die vet lekker lopenzwarte nette die hoog zijn en vuilig bruin/grijze die ietsjes minder hoog zijn), twee BH's en nog wat troep bij Dille&Kamille gekocht.
Superleuke dingen gekocht, heel erg blij mee![]()
En die tablet van kruidvat online besteld![]()
Op de broeken of leggings na wel ongeveer jaquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon 2 helen outfits
Fijn dicootje!quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:17 schreef Diconnected het volgende:
Goei busy kippie
Duizeligheid voorbij
Chips op
Ik wil meer chips
Rokjes! Alleen onderbroek niet.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Op de broeken of leggings na wel ongeveer ja
Dit!quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Rokjes! Alleen onderbroek niet.
Klinkt als een goede dag!
voor Dico!
Ik eet alleen nog chipjes in het weekendquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Fijn dicootje!
En geen chips eten, maar gezonde dingen, is beter voor je en voel je je lekkerder van
Ik denk steeds dat jij Dwyn bentquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:17 schreef Diconnected het volgende:
Goei busy kippie
Duizeligheid voorbij
Chips op
Ik wil meer chips
Hehehe, onderbroeken heb ik er overigens stuk of 70 van denk ik aangezien ik dacht dat ik er heel weinig had en toen een tas gewassen ondergoed en sokken vond vlak na het kopen van een zooi nieuwe onderbroeken en sokkenquote:
Hoezoquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat jij Dwyn bent
En kapsalon/friet/whatever kind of afhaalmeuk danquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik eet alleen nog chipjes in het weekend
Die eet zo graag rauw paardenhart???quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehe, onderbroeken heb ik er overigens stuk of 70 van denk ik aangezien ik dacht dat ik er heel weinig had en toen een tas gewassen ondergoed en sokken vond vlak na het kopen van een zooi nieuwe onderbroeken en sokken
Dunnoquote:
Heb de hele week geen afhaalmeuk gegeten eigenlijkquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En kapsalon/friet/whatever kind of afhaalmeuk dan
Maar als je zin hebt in chips, het overwogen hebt en voor jezelf die regel hebt is het prima natuurlijk, dacht alleen dat je verders buiten het weekend ook vrij vaak even snel wat at, dus niet súpergezond zeg maar.
Herkenbaar hoor. Ik heb alleen geluk dat ik niet zo makkelijk aankom.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:31 schreef Diconnected het volgende:
En ja ik weet dat ik niet superdupergezond eet, maar ik probeer er wel op te letten. Maar als je alleen thuis zit dan is vaak de verleiding best wel groot om lekkere dingen te eten.
Issues, ik heb ze
Je weet hoe ik eruit zie he, das deels door aandoening, maar deels ook helemaal mijn eigen dikke schuld. Dus ik weet helemaal wat je bedoeltquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:31 schreef Diconnected het volgende:
En ja ik weet dat ik niet superdupergezond eet, maar ik probeer er wel op te letten. Maar als je alleen thuis zit dan is vaak de verleiding best wel groot om lekkere dingen te eten.
Issues, ik heb ze
Nee als ik het bij elkaar aan zou doen zouden jullie allemaal gaan huilen denk ik als ik een foto zou plaatsenquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Leuk is dat altijd ja
![]()
Maar ik dacht meer, rokje, shirtje, bhtje en schoeis
Wat voor rokjes heb je gekocht? Van die bodycon?quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee als ik het bij elkaar aan zou doen zouden jullie allemaal gaan huilen denk ik als ik een foto zou plaatsen
Rokjes moet zoberzo een legging onder endezo.
Staat er wel, maar vind het fijn om niet compleet afhankelijk te zijn daarvan. Maar ben ook op zoek naar een combimagnetron, zonder oven-functie heeft niet zoveel nut voor mij.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:37 schreef Mss het volgende:
Bambi, staat er bij jullie in de gezamenlijke ruimte geen combimagnetron? Veel studentenhuizen hebben dat wel. En anders zou ik sowieso een combi doen, want als je er geen hebt besef je pas hoeveel dingen er in de oven moeten.
En wat betreft de meubels, ik ben op mijn eerste studentenkamer ook begonnen met bij elkaar geraapt spul. Ik heb dit langzaamaan ook vervangen voor nieuwer spul, zo had ik goed de tijd om te zoeken!
Schat, niet om het een of ander, maar iedere student heeft een bij elkaar geraapt zooitje staan in hun kamer, dus je kan denk ik niet verwachten dat alles in 1 keer bij elkaar pastquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Staat er wel, maar vind het fijn om niet compleet afhankelijk te zijn daarvan. Maar ben ook op zoek naar een combimagnetron, zonder oven-functie heeft niet zoveel nut voor mij.
Ja, ik ben een afschuwelijke perfectionist, dus dan wil ik nu eigenlijk alles meteen goed en mooi hebben.
Ik heb geen flauw idee wat bodycon isquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat voor rokjes heb je gekocht? Van die bodycon?
Ja volgens mij is dat bodyconquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat bodycon is
Maar het zijn rokjes van de hema, zoiets als wat SQ had, maar dan met prints en met een kleine nep 'overslag'
I know, I know. Maar omdat ik weet dat ik het geld er voor heb/krijg, heb ik de luxe kritischer te zijn. Alleen ben ik dit soms te, en vergeet ik een beetje realistisch te blijven. En het is gewoon lastig om het goede formaat meubel te vinden, onafhankelijk van de kleur.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Schat, niet om het een of ander, maar iedere student heeft een bij elkaar geraapt zooitje staan in hun kamer, dus je kan denk ik niet verwachten dat alles in 1 keer bij elkaar past
edit: tenzij je een goed gevulde portomonnee hebt dan
Bij elkaar geraapte zooiquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Schat, niet om het een of ander, maar iedere student heeft een bij elkaar geraapt zooitje staan in hun kamer, dus je kan denk ik niet verwachten dat alles in 1 keer bij elkaar past
edit: tenzij je een goed gevulde portomonnee hebt dan
Bleed for a weeeeheeeeeekquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fuuuu vergeten pil door te slikken.
Echt nietquote:
Ja, dat snap ik wel, maar ik zou toch kijken of je dat idee even uit je hoofd kunt zetten. Op die manier kun je dat combikreng een beetje op de lange baan schuiven en kijken of je hem ergens goedkoop op de kop kunt tikken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Staat er wel, maar vind het fijn om niet compleet afhankelijk te zijn daarvan. Maar ben ook op zoek naar een combimagnetron, zonder oven-functie heeft niet zoveel nut voor mij.
Ja, ik ben een afschuwelijke perfectionist, dus dan wil ik nu eigenlijk alles meteen goed en mooi hebben.
Aha, weer wat geleerdquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat bodyconvan die rechttoe rechtaan rokjes die strechy zijn.
Rotiquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Echt nietLet's call it a tie
EN DAN LEKKER ROTI VRETEN JONGE
Hey, die edit had ik niet gezien!quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bij elkaar geraapte zooi![]()
Heerlijk hoor, in je studentenfase
Bovendien nog tijd zat om serieus endezo te zijn, inclusiefperfecte meubels enzo
Maar ik ga hem ook niet nieuw kopen hoor. Daar begin ik niet aan.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, maar ik zou toch kijken of je dat idee even uit je hoofd kunt zetten. Op die manier kun je dat combikreng een beetje op de lange baan schuiven en kijken of je hem ergens goedkoop op de kop kunt tikken.
Dat is sowieso wel beter met dit soort dingen, dat kan je een hoop geld schelen.
Ik ben nu ook blijer met mijn huidige meubels dan die ik had toen ik net op kamers ging, maar ik heb zo wel geld bespaard.
5 kg?quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hallo, ik heb overgewicht hoor. True story
En nee niet 2 kg![]()
Jaaa.quote:
Mwehe, die maak ik wel schoon hoor.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou dus een ding waar je eten in maakt/bewaart van niemand tweedehands moeten hebben hoor. Van mn moeder/zus oké, maar van iemand anders
Ja dat snap ik wel, maar dan moet ik het nog nietquote:Op zondag 8 april 2012 00:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaaa.
[..]
Mwehe, die maak ik wel schoon hoor.
Unf technisch gezien ook denk ik, BMI wise, maar valt allemaal wel mee. En halve Suri's zonder vetjes op de goeie plekken (tetters en kont dus) zijn nep halve Suri'squote:Op zaterdag 7 april 2012 23:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hallo, ik heb overgewicht hoor. True story
En nee niet 2 kg![]()
Mijn buik is dik. En nee ik zeur niet om 1 kwab maar echt dikquote:Op zondag 8 april 2012 00:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Unf technisch gezien ook denk ik, BMI wise, maar valt allemaal wel mee. En halve Suri's zonder vetjes op de goeie plekken (tetters en kont dus) zijn nep halve Suri's![]()
Bovendien valt het in de praktijk wel mee met Unf, en ook met Spees trouwens.
En verder mag je blij zijn als je gezond bent endezo
Fattiesquote:Op zondag 8 april 2012 00:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Unf technisch gezien ook denk ik, BMI wise, maar valt allemaal wel mee. En halve Suri's zonder vetjes op de goeie plekken (tetters en kont dus) zijn nep halve Suri's![]()
Bovendien valt het in de praktijk wel mee met Unf, en ook met Spees trouwens.
En verder mag je blij zijn als je gezond bent endezo
Alleen met etenswaren?quote:Op zondag 8 april 2012 00:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar Spees is een beetje smetvrezerig met etenswaren.
Haiquote:
Ik ook wel, maar oven heb ik ook paar keer overgenomen van iemand, gewoon goed poetsenquote:Op zondag 8 april 2012 00:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar Spees is een beetje smetvrezerig met etenswaren.
En die van foodgawkerquote:Op zondag 8 april 2012 00:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Toen ik nick leerde kennen was ik 20kg lichter
HET IS ZIJN SCHULD
Oh zo erg is het dus ook weer niet, ik moet het gewoon niet voor mezelfquote:Op zondag 8 april 2012 00:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar oven heb ik ook paar keer overgenomen van iemand, gewoon goed poetsen
En dan kan je dus ook nooit meer ergens buiten de deur eten als je zo denkt, arme Spees
Jij hoort ook niet te mager te worden, dan klop je niet meer hoorquote:Op zondag 8 april 2012 00:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hai![]()
Correctie: mijn fatties![]()
Binnenkort sportschoolOp de een of andere manier kom ik nooit lager dan 74 kilo
quote:Op zondag 8 april 2012 00:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jij hoort ook niet te mager te worden, dan klop je niet meer hoor
Hehehe, heerlijke mafketelquote:Op zondag 8 april 2012 00:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh zo erg is het dus ook weer niet, ik moet het gewoon niet voor mezelf
Can't help myselfquote:
Welken?quote:
quote:
I STILL know what you did last summerquote:Op zondag 8 april 2012 00:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Welken?
Wij zitten laatste stuk van The Other Boleyn Girld te kijken. Niet zo'n heel boeiende film vind ik en slecht geacteerd ook nog...
En was Nick een nog geen occasion?quote:Op zondag 8 april 2012 00:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Can't help myself
Ik moet ook geen 2e handse elektronica
Want waarom zouden ze het verkopen? Er is vast iets mis mee
Dat koop ik dan weer minder makkelijk, elektronica is zo kwetsbaar en lastig te controleren of iets het echt goed doet.quote:Op zondag 8 april 2012 00:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Can't help myself
Ik moet ook geen 2e handse elektronica
Want waarom zouden ze het verkopen? Er is vast iets mis mee
quote:Op zondag 8 april 2012 00:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
I STILL know what you did last summer
Het verhaal is wel boeiend. Ik moet altijd nog aan The Tudors beginnen.quote:Op zondag 8 april 2012 00:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Welken?
Wij zitten laatste stuk van The Other Boleyn Girld te kijken. Niet zo'n heel boeiende film vind ik en slecht geacteerd ook nog...
DAFUQ AM I READINGquote:Op zondag 8 april 2012 00:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Beter dan wat ik kijk. Jankende Nathalie Portman die nu sex wil met haar jankende broer
Jawel, op zich wel, maar ik zit niet op te letten en ben niet echt in de stemming voor zulks een film (als in, te melig enzoquote:Op zondag 8 april 2012 00:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Het verhaal is wel boeiend. Ik moet altijd nog aan The Tudors beginnen.
En toen hoekte hij je neer met een flinke pets tussen je ogen zoals een echte man dat doet?quote:Op zondag 8 april 2012 00:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ging vandaagtrollen. Op alles wat hij zei:
DAFUQ AM I HEARING?!
Hij zei smfhquote:Op zondag 8 april 2012 00:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En toen hoekte hij je neer met een flinke pets tussen je ogen zoals een echte man dat doet?
Vast wel, niet zo op gelet vrees ikquote:
Niet op tetten letten.quote:Op zondag 8 april 2012 00:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vast wel, niet zo op gelet vrees ik![]()
![]()
Maar wel jurken waar je tetten goed in uit komen
Ja, in die korsetjurken heeft iedereen tetten idd. Maar toch, tetten hè!quote:Op zondag 8 april 2012 00:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vast wel, niet zo op gelet vrees ik![]()
![]()
Maar wel jurken waar je tetten goed in uit komen
Zeker doen.quote:Op zondag 8 april 2012 00:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Het verhaal is wel boeiend. Ik moet altijd nog aan The Tudors beginnen.
Meneer hier zat te kijken gisteren terwijl ik half in coma lag op de bank, we kijken nu samen verder maar hij heeft me net even moeten bijpraten want ik had blijkbaar de helft van het verhaal zoberzo gemist, dus ook de tettersquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Ze gaat nu dood vermeurd worden, wat een kutverhaal, das heul niet leuk...
quote:Op zondag 8 april 2012 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Meneer hier zat te kijken gisteren terwijl ik half in coma lag op de bank, we kijken nu samen verder maar hij heeft me net even moeten bijpraten want ik had blijkbaar de helft van het verhaal zoberzo gemist, dus ook de tetters
Nee man, bah... Daar krijg ik echt een naar gevoel van, serieus.quote:
Hij vond me irritant dat ik het verhaal gemist had dus niet echtquote:Op zondag 8 april 2012 00:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Heeft ie ze een beetje mooi omschreven?
quote:Op zondag 8 april 2012 00:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij vond me irritant dat ik het verhaal gemist had dus niet echt
quote:Op zondag 8 april 2012 00:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee man, bah... Daar krijg ik echt een naar gevoel van, serieus.
Hehehe, praaaaaachtigquote:Op zondag 8 april 2012 00:30 schreef Dwyn het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
De plek waar het waarschijnlijk echt gebeurd is.
Als ik over zoiets loop ben ik altijd bang dat die lijken tot leven komenquote:Op zondag 8 april 2012 00:31 schreef Dwyn het volgende:
Wel indrukwekkend om rond te lopen. Vooral in die kapel waar al die lichamen onder de vloer liggen.
En daarna zijn vijfde vrouw ook, like a boss.quote:Op zondag 8 april 2012 00:33 schreef Mss het volgende:
Gewoon je eigen vrouw onder de guillotine gooien. Like a boss king.
Aaah, deze zijn al 500 jaar dood dus dat zal wel meevallen!quote:Op zondag 8 april 2012 00:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als ik over zoiets loop ben ik altijd bang dat die lijken tot leven komen
Dat zijn juist de ergstequote:Op zondag 8 april 2012 00:34 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Aaah, deze zijn al 500 jaar dood dus dat zal wel meevallen!
Ja dat wel, dat vind ik ook wel mooi.quote:Op zondag 8 april 2012 00:31 schreef Dwyn het volgende:
Wel indrukwekkend om rond te lopen. Vooral in die kapel waar al die lichamen onder de vloer liggen.
Nee, dat ding is niet zo mooi. Ben ik met je eens.quote:Op zondag 8 april 2012 00:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja dat wel, dat vind ik ook wel mooi.
Ik houd alleen niet van design/strak en dit monument-ding vind ik echt monsterlijk
* BBQ-kip snel cupcakes gaat fixen nu en dan echt tukken
Wist ik ja. Aparte man was het.quote:Op zondag 8 april 2012 00:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]
En daarna zijn vijfde vrouw ook, like a boss.
Waarom ook alweer?quote:Op zondag 8 april 2012 00:37 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Alleen was de vijfde waarschijnlijk wel verdiend.
Bewezen affaire met een van de kamerheren van de koning. (En dus in gevaar brengen van de opvolging, waar de doodstraf op stond).quote:
De slet!quote:Op zondag 8 april 2012 00:39 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Bewezen affaire met een van de kamerheren van de koning. (En dus in gevaar brengen van de opvolging, waar de doodstraf op stond).
Hmm ja, in het tijdsbeeld wel kloppend ja!quote:Op zondag 8 april 2012 00:39 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Bewezen affaire met een van de kamerheren van de koning. (En dus in gevaar brengen van de opvolging, waar de doodstraf op stond).
Ja!quote:Op zondag 8 april 2012 00:41 schreef Mirjam het volgende:
die china glaze OMG collecxtie, is die HTF?
quote:Op zondag 8 april 2012 00:41 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op zondag 8 april 2012 00:41 schreef Mirjam het volgende:
Ze zijn allebei zooo mooi.quote:Op zondag 8 april 2012 00:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik moet toch eens kijken in m'n la, van allebei heb ik er een paar, niet zoveel alleen
Ik heb EINZ OMG-lakje, that's it!quote:Op zondag 8 april 2012 00:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik moet toch eens kijken in m'n la, van allebei heb ik er een paar, niet zoveel alleen
+1quote:Op zondag 8 april 2012 00:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Op merk en binnen dat merk op kleur.
Dat. Maar ik weet vaak wel uit welke collecties lakjes komen.quote:Op zondag 8 april 2012 00:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Op merk en binnen dat merk op kleur.
Hey!quote:Op zondag 8 april 2012 00:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
+1
Bij CG staan alleen de OMG's en de kaleidoscopes apart
Haaiquote:Op zondag 8 april 2012 00:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hey!
Die heb ik er ook gewoon tussen gemikt bij mij.
Nee, werkenquote:Op zondag 8 april 2012 01:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Weer wezen werken? Of had je andere (leukere?) plannen?
Altijd.quote:Op zondag 8 april 2012 01:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, werken
Was uitgestorven bij de friettent.... tot de laatste 3 kwartier uiteraard
Nee man, dat kan mijn debiele hoofd niet aanquote:Op zondag 8 april 2012 01:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, kun je niet multitasken?
Twee dagenquote:Op zondag 8 april 2012 01:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Altijd.Maar gelukkig ben je weer klaar.
Nu twee (of meer) dagen vrij dan zeker?
Lol's of omg's?quote:
Poeh poeh, enthousiast hoor. Maar yaya voor het feit dat jij lekker vrij bent.quote:Op zondag 8 april 2012 01:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Twee dagenDinsdag weer van 2 tot 8..
(maar morgen en overmorgen is de friettent ook gewoon open hoor)
Ah, dat is irritant ja... ook wel eens last vanquote:Op zondag 8 april 2012 01:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Moe, maar toch te lui om naar bed te gaan.Verder goed!
Jaquote:Op zondag 8 april 2012 01:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Lol's of omg's?
Welke?
[..]
Poeh poeh, enthousiast hoor. Maar yaya voor het feit dat jij lekker vrij bent.
Vet!! Die wil ik ook nog een keer zien, ooit heel lang geleden een keer gezien....quote:
Haha, kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 8 april 2012 01:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja
Meer dan 2 dagen achter elkaar in de friettent trek ik niet hoor![]()
Hij is episch droogquote:Op zondag 8 april 2012 01:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Vet!! Die wil ik ook nog een keer zien, ooit heel lang geleden een keer gezien....
En jij te slim.quote:Op zondag 8 april 2012 01:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, daar is het werk echt te simpel voor
+ negerts in de sneeuw!quote:Op zondag 8 april 2012 01:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar kan ik me nog wel iets van herinneren ja
Ik zag laatst op wintersport twee negerinnen op ski'squote:
quote:Op zondag 8 april 2012 01:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zag laatst op wintersport twee negerinnen op ski's
Dat was echt voor het eerst in mijn 20-jarige ski-carrière dat ik dat zag![]()
Van die ghetto negerinnen?quote:Op zondag 8 april 2012 01:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zag laatst op wintersport twee negerinnen op ski's
Dat was echt voor het eerst in mijn 20-jarige ski-carrière dat ik dat zag![]()
Die blijven normaal alleen in warme landenquote:Op zondag 8 april 2012 01:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, serieus!! Die skiën normaal heul niet man
Precies!! Die gaan heul de sneeuw niet in!!quote:Op zondag 8 april 2012 01:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die blijven normaal alleen in warme landen
Zo'n SHANEEQUA in de sneeuwquote:Op zondag 8 april 2012 01:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.... Wel met een dikke reet
Zoiets ja!!quote:
Dan is het gewoon al vanaf je geboorte -1quote:Op zondag 8 april 2012 01:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zoiets ja!!![]()
Of het waren Shavaun en Vashaun![]()
(ja, zo heette serieus een negerinnen-tweeling die ooit bij dr phil of ophrah ofzo was...
)
Jep... Dan ben je gedoemd te mislukkenquote:Op zondag 8 april 2012 01:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Dan is het gewoon al vanaf je geboorte -1.
En terecht ook!quote:Op zondag 8 april 2012 01:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep... Dan ben je gedoemd te mislukken
Dat wel jaquote:
Bij mij in de buurt.quote:Op zondag 8 april 2012 10:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Trix en haar goeden dromen![]()
Wel superleuk schaartje!
Ik ga zo naar Egmond aan zee.en zijn broertje gaan powerkiten
Hont gaat ook mee, dat vind ik altijd zo leuk
Lol! Was het een goede bruiloft? Wat had ik aan?quote:Op zondag 8 april 2012 08:06 schreef Incantrix het volgende:
Goodmornings! Op mijn Stefdienstdag slaapt hij uit tot half 8!!wel jammer dat mijn droom over Lindy's bruiloft nog niet klaar was, maarja
Beter dan dat ze het laten liggen, tochquote:Op zondag 8 april 2012 12:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Net een uur staan zwoegen op paasontbijt/brunch voor broertjeen
zn broertje, is het in een kwartier op
barbaren
Neenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |