Binnen Nederland is er geen USPS... Ik verdenk DHL omdat DHLquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:22 schreef Debsterr het volgende:
Mjah, de orderbevestiging linkte sowieso de tracking verkeerd want daarin stond DHL maar die werkte elke keer niet. Nu blijkt het dus USPS te zijn maar inderdaad, waar the hell is het nu? En USPS geeft dus die verklaring op de website dus is het dan binnen NL met USPS verzonden.
Mjah daarom is het zo raar. Maar hoezo update dan inderdaad de tracking van USPS?quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Binnen Nederland is er geen USPS... Ik verdenk DHL omdat DHL
Ja dat ie geupdate is is wazigquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah daarom is het zo raar. Maar hoezo update dan inderdaad de tracking van USPS?
Heb nu maar ff Apothica gemaild of zij weten/kunnen zien welke vervoerder er binnen Nederland gebruikt is.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat ie geupdate is is wazig
En dan pas dinsdag/woensdag antwoord omdat pasenquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb nu maar ff Apothica gemaild of zij weten/kunnen zien welke vervoerder er binnen Nederland gebruikt is.
Ach ja ik wacht al sinds 6 maart dus *insert emoslinger*quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dan pas dinsdag/woensdag antwoord omdat pasen![]()
Nooooooquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ach ja ik wacht al sinds 6 maart dus *insert emoslinger*
yea .. wel echt super wazig zegquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb nu maar ff Apothica gemaild of zij weten/kunnen zien welke vervoerder er binnen Nederland gebruikt is.
Gewoon geloof ik.. de "goedkoopste" optie op de site (fucking 41 dollar).quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Noooooo![]()
Serieus welke verzendmethode?
first class mail international?quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gewoon geloof ik.. de "goedkoopste" optie op de site (fucking 41 dollar).
de onze hebben tandvleesproblemen, dat is een bekende coonkwaalquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:50 schreef megamandy het volgende:
Oh Loqi, wat was er nou precies met je katten dat waarschijnlijk ook aan het ras lag?
Omdat wij nu zo een problemen hebbn met Bram (+ verhalen over andere Britten en Scottish Folds) durf ik geen Brit meer aan helaas. Wilde mij dus wat gaan orienteren op een ras wat nog wel zuiver is, maar bij de Coons zit er dus ook iets in?
SpaRitual Rythm of Life, Sacred Ground, Howl. Deborah Lippmann Ruby Slippers, Razxle Dazzle. De 1ste SR en DL zijn voor Loqiquote:
ik heb net getekendquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:10 schreef Mirjam het volgende:
ik heb trouwens een leuken nieuwen spel ontdekt!
Rumble, in de app-store
echt heel grappig, je krijgt een aantal letters, en daar moet je zoveel mogelijk woorden mee vormen, 3 rondes, degene met de meeste woorden/punten wint
je speelt echt tegen elkaar maar ziet niet wat de ander doet, echt heel erg leuk!
mijn spelnaam is mirjamraaf
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]jij faalt iedere dag!
I needz a job
Dat merk ken ik helemaal nietquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:43 schreef Incantrix het volgende:
Moe
En falen, moah, ik zit nog in m'n buyers rush van 2 Butter Londons
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]indeed! Oh dear, bij dezon sorry alvast
Als er binnenkort iemand komt inbreken, dan ben ik het niet hè!quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oe ik heb er 23 onderweg
ik wil TD
JONGE IK HEB WAAKKATTEN!quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Als er binnenkort iemand komt inbreken, dan ben ik het niet hè!
quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JONGE IK HEB WAAKKATTEN!
...
wait a minute ..
Im doomed
quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:03 schreef Mss het volgende:
Ik kan toch geen butter london opzoeken nu, en als ik na het weekend weer thuis ben, ben ik het toch vergeten!
Hoop ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |