Beste lezers,
Momenteel heb ik een probleem wat maar moeilijk lijkt op te lossen, maar wat toch op de een of andere manier opgelost moet worden.
De laatste jaren heb ik eigenlijk nog maar nauwelijks echte ´´goede´´ contacten buiten mijn klasgenoten en collega´s om, en dat is laatste is ook nogal oppervlakkig van aard. Hoe dit is gekomen weet ik zelf eigenlijk ook niet zo goed, op de basisschool heb ik naar mijn inziens altijd wel voldoende vriendjes gehad, sterker nog, ik was wel de grappenmaker/gangmaker.
De overstap naar het voortgezet heeft mij op de een of andere manier genekt, de eerste jaren had ik nog wel wat vrienden, maar eigenlijk is dat nu allemaal zo vervaagd dat ik die personen niet meer tot mijn ''vrienden'' kan rekenen.
Maar nu ben ik op een punt aanbeland dat ik toch weer wat meer contacten wil op doen, alleen ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen. Ook lijdt dit tot nogal ongemakkelijke situaties, als je op je werk alleen maar over koetjes en kalfjes kunt praten valt dit na verloop van tijd natuurlijk op, tot hiertoe heb ik dat altijd met een redelijke babbel en wat flair het e.e.a kunnen maskeren, maar zoals ik al zei, het valt wel op.
Bovendien wil ik zelf ook gewoon vrienden om in het weekend wat leuks mee te gaan doen, i.p.v als een vraagteken achter die computer te zitten.
Een sport is leuk, zelf zet ik te denken aan tennissen, alleen heb je hierbij een maatje nodig die ik dus niet heb. Sporten zoals voetbal trekt mij niet zo.
Iemand tips, of wat? Zelf weet ik even niet meer zo goed hoe ik die ''sneeuwbal'' aan het rollen moet krijgen