quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:59 schreef norich het volgende:
Niet zo bitchen op mijn kipkroketten jongens. Ze waren goddelijk.
Goeiemorgen Henquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:59 schreef norich het volgende:
quote:
Werkze!quote:
Enormquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:59 schreef norich het volgende:
Ik heb mooi tatt'n en een pikanto pinda gehad van de sprongquote:
yup, ergens begin 2005 gemaakt met hulp van kameraad... en nu uit elkaar gehaald en in de vuilnisquote:
RIP aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
yup, ergens begin 2005 gemaakt met hulp van kameraad... en nu uit elkaar gehaald en in de vuilnis
keine ahnung; as far as I know 2 speakers in de deuren en 2 speakers in de panelen bij de achterbankquote:
ik vind het juist wel fijn, blijf je het tenminste goed horenquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat heb ik ook maar dat heb ik uitgeschakeld. M'n alfaatje blijft mooi stil altijd dus.
Nee, dat de auto niet aanzienelijk veel meer lawaai maakt als ik versnel dus de radio hoeft dan ook niet harder. Echter komt er dinsdag wel een andere einddemper onder dus wellicht moet ik 't weer aanzettenquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vind het juist wel fijn, blijf je het tenminste goed horen
en mooi stil betekent dat je nooit radio aanhebt?
de mijne heeft ook alles standaard hoor, met meer lawaai doelde ik op rijwind etc. wat je bij elke auto hebtquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee, dat de auto niet aanzienelijk veel meer lawaai maakt als ik versnel dus de radio hoeft dan ook niet harder. Echter komt er dinsdag wel een andere einddemper onder dus wellicht moet ik 't weer aanzettenAl heb ik niet zo'n sjonnie uitlaat ofzo. Gewoon subtiel ding.
de koffie heeft niet geholpen?quote:
Yaaaay I'm speciaaaaaaaaaaalquote:
quote:
Rijwind heb ik ook weinig last van. Alfa is echt stil! Luxe italiaanquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de mijne heeft ook alles standaard hoor, met meer lawaai doelde ik op rijwind etc. wat je bij elke auto hebten pics van je andere einddemper?
[..]
de koffie heeft niet geholpen?
mooie bromquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Rijwind heb ik ook weinig last van. Alfa is echt stil! Luxe italiaan
En hij zit er nog niet onder maar deze wordt 't
http://new.ulter.com.pl/offer/dedicated/8/alfa-romeo_147/36#99
Filmpje
waarom eigenlijk andere einddemper dan?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:00 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja niet zo lomp ofzo. Moet gewoon met rust in de auto kunnen zitten
Er zit nu zo'n lomp verroest konijnenhok onder.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom eigenlijk andere einddemper dan?
Wat bedoel jij met spannende fogo's?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zijn er nog spannende foto's gemaakt van gisteravond/vannacht?
Wat bedoel jij met fogo's?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wat bedoel jij met spannende fogo's?
Heb foto's van Hen bij Basch op schoot?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zijn er nog spannende foto's gemaakt van gisteravond/vannacht?
echt?quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb foto's van Hen bij Basch op schoot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |