Dit dus. Waarom zou je dat willen man manquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:32 schreef Nikmans het volgende:
Het giftigste is het slag mensen dat zo'n bestaan ook daadwerkelijk als iets begeerlijks ziet en niet alles eraan doet om eruit te ontsnappen
Ze hebben ooit onderzocht wie het meeste stress ervoer: mensen met een 9-to-5 job of zelfstandigen zonder vaste werktijden, die enkel in opdracht werkten en voor de rest hun eigen uren bepaalden.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:32 schreef Nikmans het volgende:
Het giftigste is het slag mensen dat zo'n bestaan ook daadwerkelijk als iets begeerlijks ziet en niet alles eraan doet om eruit te ontsnappen
Een betere grammatica is misschien het enige verschil.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:48 schreef Chef_M het volgende:
Ik werk van 9 tot 5, maar ik ga s'avonds altijd nog bieren, weekenden hard uit en vakanties geniet ik met volle teugen van. Ik verdien 4k+ per maand, heb een seksverslaafde vriendin, heb 2 auto's en alsnog hou ik soms een stukje tijd voor mezelf over. En ik ben de 23 nog niet gepasseerd. Heb hiervoor 4 jaar bij Defensie gewerkt, dus ik weet ook hoe het is om geen 9 tot 5 mentaliteit te hebben.
En je punt is TS? Wat is er beter aan jouw dan aan mij? Enigste verschil is dat ik mijn eigen centen verdien, jij krijgt je centen van mensen zoals mij.
En dan proberen voor een tientje te eten faalhaasquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:48 schreef Chef_M het volgende:
Ik werk van 9 tot 5, maar ik ga s'avonds altijd nog bieren, weekenden hard uit en vakanties geniet ik met volle teugen van. Ik verdien 4k+ per maand, heb een seksverslaafde vriendin, heb 2 auto's en alsnog hou ik soms een stukje tijd voor mezelf over. En ik ben de 23 nog niet gepasseerd. Heb hiervoor 4 jaar bij Defensie gewerkt, dus ik weet ook hoe het is om geen 9 tot 5 mentaliteit te hebben.
En je punt is TS? Wat is er beter aan jouw dan aan mij? Enigste verschil is dat ik mijn eigen centen verdien, jij krijgt je centen van mensen zoals mij.
De klacht gaat over mensen die van 9 tot 5 'leven'. Blijkbaar doe jij dit niet, dus waarom je zo uit je dak gaat is mij onduidelijk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:48 schreef Chef_M het volgende:
Klopt. Dus?quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:03 schreef ZodiaX het volgende:
Allemaal studentjes hier en werklozen die liever de hele dag niets doen ipv werken.
Tuurlijk joh niet eens de leeftijd bereikt van minimumsalaris en nu al 4k+quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:48 schreef Chef_M het volgende:
ja fktop he moet je wajong proberen anders moet je tog gaan werken of goede hosselaar wordenquote:
Welke taal is dit?quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:58 schreef amenth het volgende:
[..]
ja fktop he moet je wajong proberen anders moet je tog gaan werken of goede hosselaar worden
Ben te gezond voor Wajongquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:58 schreef amenth het volgende:
[..]
ja fktop he moet je wajong proberen anders moet je tog gaan werken of goede hosselaar worden
quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:17 schreef penny-wise het volgende:
Freelance werken. Vrije tijd te over.
Als mensen in de straat al denken dat je wekloos bent omdat ik zo vaak thuis ben, dan doe ik het toch goed.
Ja, weekends werken hoort er bij maar ga eens op zaterdag naar de stad.....
Nee dan doordeweeks als alle loonslaven op kantoor zitten.
Waar en wanneer?quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hey g ik heb jou een keer in real gezien.
Freelance werkenquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:17 schreef penny-wise het volgende:
Ploegendienst. Vrije tijd te over.
Als mensen in de straat al denken dat je wekloos bent omdat ik zo vaak thuis ben, dan doe ik het toch goed.
Ja, weekends werken hoort er bij maar ga eens op zaterdag naar de stad.....
Nee dan doordeweeks als alle loonslaven op kantoor zitten.
Kun je iets specifieker zijn? Welke tramhalte?quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Paar weken geleden.bij een tramhalte.
Brasserskade.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kun je iets specifieker zijn? Welke tramhalte?
Zoetermeerquote:
Bewijst toch maar weer dat dit kabinet zo gek nog niet is.quote:
Volgende keer even zoete woorden fluisteren in mijn oor.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee, ik liep daar in de buurt stage.
Eigenwaarde halen uit zoiets futiels als een fulltime baan hebbenquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:03 schreef ZodiaX het volgende:
Allemaal studentjes hier en werklozen die liever de hele dag niets doen ipv werken.
Jij zit wel op het Mondriaan dus? Altijd als ik de tram uitstap zie ik daar behoorlijk veel lekkere smatjes lopen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgende keer even zoete woorden fluisteren in mijn oor.
Nee, ik woon in de buurt. Tja, mbo-school eh.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij zit wel op het Mondriaan dus? Altijd als ik de tram uitstap zie ik daar behoorlijk veel lekkere smatjes lopen.
Heb je zo'n bijzonder kapsel dat je zoveel moet feunenföhnen?quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:02 schreef amenth het volgende:
snap je ik werk van 7 tot half 4 of 4 uur meestal en slaap maar 3 uur per nacht dus feun ik nog steeds meer dan al die sjonnies in de pauzes dikke assie roken
Volgens mij ben JIJ hier die gene die vreet van MIJN belastinggeld.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:48 schreef Chef_M het volgende:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:56 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
Ik zie niet hoe je last kan hebben van mensen met een 9 tot 5 leven. Let alsjeblieft ff op jezelf voor dat je andere afkraakt triest figuur...
quote:
Sukkel, die regel is ingevoerd door de linke Aboutaleb, je weet die kutmarokkaan die burgermeester isquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:24 schreef hottentot het volgende:
[..]
Bewijst toch maar weer dat dit kabinet zo gek nog niet is.
Klopt.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:51 schreef DrDentz het volgende:
Die mensen zijn nodig om de wereld draaiende te houden, laat ze werken.
Denk je nu niet een beetje simplistisch? Succes is wel degelijk een keus. Daarbij maakt het niet uit of je het vmbo verlaten hebt of een bul haalt.quote:Op zondag 8 april 2012 17:07 schreef Frith het volgende:
Het erge is dat je als laaggeschoolde geen andere optie hebt dan een baan waarin geen carrièreontwikkeling mogelijk is. Als je vandaag gaat werken als winkelmedewerker, ben je dat over tien jaar nog steeds. Hoogstens kun je wat omhoog gaan naar een 'leidinggevende', maar dat is het dan wel.
9-5 is over het algemeen geeneens een keuze, wil ik maar zeggen.
Die vrienden zijn 9 van de 10 keer 'te moe' om nog wat te gaan doen en hebben 'afspraken' in het weekend. Bovendien is het vrij lastig om een tandarts in te plannen als je werkt en boodschappen/winkelen, aangezien om half 6 alles al sluit. Ook typisch NL-logicaquote:Op zondag 8 april 2012 18:37 schreef Daboman het volgende:
Lijkt me wel relaxed, zo'n 9 tot 5 leven. Ook als dat eigenlijk van 8 tot 6 duurt. Juist omdat je dan leuke dingen kunt gaan doen met vrienden.
Ploegendienst is ook maar niets, slaperig bij je vrienden zitten enzo, of niet kunnen slapen terwijl dat wel de bedoeling is, of je vrienden hebben een gezellige avond terwijl jij aan het werk bent en je moet je nachtrust strak plannen.
Dit dusquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:32 schreef Nikmans het volgende:
Dat is dan wel flauw ja en wat mij betreft een begrijpelijke klacht. Dan houden we het maar op groener gras en inderdaad, zowel ploegendienst als 9 tot 5 heeft zowel voor als nadelen. Wat ik maar wilde aangeven is dat een ploegendienst rooster ook niet altijd even prettig is. De vermoeidheid hakt er soms aardig in.quote:Op zondag 8 april 2012 18:39 schreef SwaPore het volgende:
[..]
Die vrienden zijn 9 van de 10 keer 'te moe' om nog wat te gaan doen en hebben 'afspraken' in het weekend. Bovendien is het vrij lastig om een tandarts in te plannen als je werkt en boodschappen/winkelen, aangezien om half 6 alles al sluit. Ook typisch NL-logica
Al met al hangt het van je voorkeur af
Na een week van 40 uur ben ik ook aardig moe en als je dan iets leuks wil doen, ben je eigenlijk te gaarquote:Op zondag 8 april 2012 19:27 schreef Daboman het volgende:
[..]
Dat is dan wel flauw ja en wat mij betreft een begrijpelijke klacht. Dan houden we het maar op groener gras en inderdaad, zowel ploegendienst als 9 tot 5 heeft zowel voor als nadelen. Wat ik maar wilde aangeven is dat een ploegendienst rooster ook niet altijd even prettig is. De vermoeidheid hakt er soms aardig in.
Ik heb meer aan iemand die bij benadering 24/7 zijn werk goed doet dan iemand die alleen van 9 tot 5 denkt en niet tot verandering bereid is...quote:Op zondag 8 april 2012 18:37 schreef Daboman het volgende:
Lijkt me wel relaxed, zo'n 9 tot 5 leven. Ook als dat eigenlijk van 8 tot 6 duurt. Juist omdat je dan leuke dingen kunt gaan doen met vrienden.
Ploegendienst is ook maar niets, slaperig bij je vrienden zitten enzo, of niet kunnen slapen terwijl dat wel de bedoeling is, of je vrienden hebben een gezellige avond terwijl jij aan het werk bent en je moet je nachtrust strak plannen.
40 uur werken is niets mis mee maar het is niet dat men dit per se in 9-5 ritme hoeft te doen.quote:Op zondag 8 april 2012 20:07 schreef awwyeah het volgende:
haha 40 uur werken te veel... Energieloze flapzak. Als je dat nog niet aankan moet je toch eens aan jezelf gaan twijfelen...
Dacht je dat ik hier op in gaquote:Op zondag 8 april 2012 20:07 schreef awwyeah het volgende:
haha 40 uur werken te veel... Energieloze flapzak. Als je dat nog niet aankan moet je toch eens aan jezelf gaan twijfelen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |