Nee, ik blijf voor altijd 160.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Ooit word ook jij groter
Maar niet te groot worden
quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:45 schreef Mickeys het volgende:
Klein? groot? valt wel mee toch? en klein maar fijn, wie het kleine niet eert is het grote niet waard
Ben al bijna 18, hoor.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:46 schreef shifto het volgende:
Ik doelde meer op dat ze klein als in petit moet blijven (niet vadsig) maar dat ze wel volwassen mag worden
Petitquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:46 schreef shifto het volgende:
Ik doelde meer op dat ze klein als in petit moet blijven (niet vadsig) maar dat ze wel volwassen mag worden
Daar heb je later een grote vriend voor!quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:57 schreef ovoxo het volgende:
Zo leuk is het soms niet, ik kan bijna nergens bij.
Hebben ze keukentrappetjes voor uitgevonden. Heerlijk hoor, "klein" zijn (162 cm schoon aan de haak)quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:57 schreef ovoxo het volgende:
Zo leuk is het soms niet, ik kan bijna nergens bij.
Ik ga je steeds meer idealiseren (6)quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hebben ze keukentrappetjes voor uitgevonden. Heerlijk hoor, "klein" zijn (162 cm schoon aan de haak)
quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:34 schreef STING het volgende:
[..]
Je kunt je misschien beter verstoppen, maar je bent minder snel bij de buutplaats
Hihi, hij zei meneer tegen me.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:36 schreef shifto het volgende:
Hebben nu de 2 oudste meneren het over verstoppertje?
Tweede jeugd enzoquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:36 schreef shifto het volgende:
Hebben nu de 2 oudste meneren het over verstoppertje?
lolquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik ga je steeds meer idealiseren (6)
Klinkt als 40'ers. (Welkom dan maarquote:
Dat denk jij, maar als je je als ukkie wilt verstoppen hoog in een boom of zo, dan heb je als ukkie toch echt een probleemquote:
Jeej, ik klink een keertje ouder, dan jongerquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Klinkt als 40'ers. (Welkom dan maar)
Als je dan nog niet zover bent, dan ben je een broekje hahahahaquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:52 schreef STING het volgende:
[..]
Jeej, ik klink een keertje ouder, dan jonger
En geen verstand van verstoppertje.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:50 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat denk jij, maar als je je als ukkie wilt verstoppen hoog in een boom of zo, dan heb je als ukkie toch echt een probleem
Ik ben 31, ben ik nu een broekie, mevrouw?quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als je dan nog niet zover bent, dan ben je een broekje hahahaha
Hij zegt mevrouw tegen me en ja. broekiequote:Op zaterdag 7 april 2012 14:55 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben 31, ben ik nu een broekie, mevrouw?
31? Tik 'm aan ouwe.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:55 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben 31, ben ik nu een broekie, mevrouw?
Respectquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
31? Tik 'm aan ouwe. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Pics or gtfo!quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hij zegt mevrouw tegen me en ja. broekie(44 nog steeds maar kan voor veel jonger door heb ik van een aantal hier begrepen jihaaa)
Paint-skillz jwzquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:00 schreef Harajuku. het volgende:
Ik lach zo hard om het plaatje in de OP![]()
quote:
Aah gelukkig is alles goed met jou en de betrokkenequote:Op zaterdag 7 april 2012 15:42 schreef muhahaha het volgende:
Hallootjes
Onbedoelt thuis, iemand heeft zijn wagen in de mijn geparkeerd en nu staat ie van mij bij het schade bedrijf![]()
Gelukkig geen letsel bij de betrokkenen.
Niet die waar de lease maatschappij zaken mee doetquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:43 schreef shifto het volgende:
Aah gelukkig is alles goed met jou en de betrokkeneSchade bedrijf is wel om de hoek
Damn, wat gebeurde er dan en waar?quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet die waar de lease maatschappij zaken mee doet, die is op de kruiskamp
. Gelukkig alles snel kunnen regelen en het lukte om nog te kunnen rijden. Rechterachterkant incl deur ingedeukt. Die deur is flink ontzet en gaat niet meer open
Kruising op de Jacob v Maerlantstraat, ik kwam vanuit het centrum en wilde het kruispunt oversteken, de beste man stond stil en gaf ineens een flinke dot gas en boorde zich in mijn autoquote:
Hmm balen.. Mooi dat jullie met de schrik vrijgekomen zijn danquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kruising op de Jacob v Maerlantstraat, ik kwam vanuit het centrum en wilde het kruispunt oversteken, de beste man stond stil en gaf ineens een flinke dot gas en boorde zich in mijn auto
Ik dacht nog bij mezelf, die stopt wel. Niet dus hahaha mijn zusje helemaal geschrokken, die roep hard KIJK UIT. Ja ik kijk en het is te laat
. Haar vriend in paniek, hij kon niet uitstappen en begon op de deur te bonken, wij zo, daar is nog een deur
.
...quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:52 schreef ovoxo het volgende:
Ah das flink kut, muha. (je naam is te lang).
c1000? Ik kwam vanaf de school en reed richting de Melkuniequote:Op zaterdag 7 april 2012 15:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Hmm balen.. Mooi dat jullie met de schrik vrijgekomen zijn danMaar jij wilde dan naar links of rechtdoor (langs de c1000)?
Dan noem me maar liefjequote:Op zaterdag 7 april 2012 15:52 schreef ovoxo het volgende:
Ah das flink kut, muha. (je naam is te lang).
Ik snap het al denk ik maar je linkje werkt nietquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
c1000? Ik kwam vanaf de school en reed richting de Melkunie. c1000 weet ik niet te zitten haha. IK zat op de Jacob v Maerlant en die man kwam van het winkelcetrum af.
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&tab=wl
Deze, ik kwam van het westen af en reed richting het oosten.
Dafuqquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:59 schreef muhahaha het volgende:
Woensdag ook al, ik reed toen naar huis en die gast wilde ook al doorrijden, gelukkig stopte hij met veel getoeter. Echt he...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:08 schreef muhahaha het volgende:
Zusje gaat het goed mee, haar vriend heeft hoofdpijn en nu wil ze een sterker vriendjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loop zo wel ff langs, all flexxend 'n shit
Thinking about thinking of you. ♫
pmquote:
No way. Ik doe niet meer!quote:
Kijk 'm eens het zusje van muhahaha hosselen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Dafuq
Maar hoe is het met je zusje?En haar vriend?
Lolquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:40 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Kijk 'm eens het zusje van muhahaha hosselen.
quote:
Ik word vergeetachtigquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:47 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hier hebben we het al eens over gehad, je bent te oud.
Volgende week, dan ben ik beschikbaarquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:48 schreef ovoxo het volgende:
En ik ga naar Titanic 3D volgende week, maar ik heb geen vriendje
.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgende week, dan ben ik beschikbaar
Inb4 ik wil je vriendje wel zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:48 schreef ovoxo het volgende:
.
Ik ben geen Titanic-hater, maar WAAROM!?!?quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:48 schreef ovoxo het volgende:
.
Zo bedoelde ik het niet, maar dan kan je ten minste iemand vasthouden en huilen wanneer de schip gaat zinkenquote:
Omdat het in 3D is. Ik heb 'm al zo'n 10 keer gezien ofzo.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben geen Titanic-hater, maar WAAROM!?!?
Ja is goed ik neem de tissues mee voor jequote:Op zaterdag 7 april 2012 16:52 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, maar dan kan je ten minste iemand vasthouden en huilen wanneer de schip gaat zinken
Je kan wel met shifto gaan, jullie wonen vlakbij elkaarquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja is goed ik neem de tissues mee voor je
Ik vertel je alleen hoe de rest van dit topic dat interpreteert mijn beste ovoxo.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:52 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, maar dan kan je ten minste iemand vasthouden en huilen wanneer de schip gaat zinken
nohomoquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:53 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Je kan wel met shifto gaan, jullie wonen vlakbij elkaar
Dankjewel voor het meedenken hoefjequote:Op zaterdag 7 april 2012 16:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vertel je alleen hoe de rest van dit topic dat interpreteert mijn beste ovoxo.
Ja en alsie de 200 jaar bereikt maken ze him in virtual reality, dan kun je je leonardo hartstochtelijk kussen voordat ie naar de bodem gaatquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:53 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Het is bijna 100 jaar geleden dat de Titanic is gezonken.
Dan is Leonardo al doodquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja en alsie de 200 jaar bereikt maken ze him in virtual reality, dan kun je je leonardo hartstochtelijk kussen voordat ie naar de bodem gaat![]()
![]()
Jammer dat ze toen nog geen 3D camera's hadden, hè? Dan hadden ze live het laatste shot van Rose en Dingus kunnen schieten.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:53 schreef ovoxo het volgende:
Het is bijna 100 jaar geleden dat de Titanic is gezonken.
Hossel iemand via FOK! of regel een date. Ben er zeker van dat 1000en meisjes met je mee willen naar Titanic.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beetje raar als ik haar handje vasthou niet...
Rose en Jack. Welkom in de 21e eeuw.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:55 schreef twi het volgende:
[..]
Jammer dat ze toen nog geen 3D camera's hadden, hè? Dan hadden ze live het laatste shot van Rose en Dingus kunnen schieten.
Ja, de naam van degene met de grote tieten onthoud ik wel
Neeheequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ken je films![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neehee
PAS OP IK VERKLAP HIER HET EINDE:Zielig stuk tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ken je films![]()
.
XO till we overdose
Geweldig idee!quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:00 schreef Mickeys het volgende:
Kunnen jullie niet samen gaan dan twi en muhahaha? Kan muhahaha het handje van twi vasthouden... en meteen hosselen
Ik val niet op mensen zonder humor.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:00 schreef Mickeys het volgende:
Kunnen jullie niet samen gaan dan twi en muhahaha? Kan muhahaha het handje van twi vasthouden... en meteen hosselen
daar kom je pas IRL achter joh, gewoon proberenquote:
ohquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:04 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, backfires zijn origineel. Leg dat het meisje eens even uit.
Dan moet ik wel eerst weten waarom jou post een backfire op mij zou zijnquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:04 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, backfires zijn origineel. Leg dat het meisje eens even uit.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan moet ik wel eerst weten waarom jou post een backfire op mij zou zijn
Deze zou een backfire op mijn 'flame' zijn. Denk ik?quote:
Inderdaad, hij kan wel met emoSelma.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:55 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hossel iemand via FOK! of regel een date. Ben er zeker van dat 1000en meisjes met je mee willen naar Titanic.
Nee, emoSelma is een meisje dat ik ken.quote:
Een meisje, die emo is, die ik ken.quote:
Je begrijpt het helemaal.quote:
Bedoel je hier?quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:39 schreef Mickeys het volgende:
Sommige mensen begrijpen me vandaag gewoon niet.... ben klaar met van die halfgebakken personen die denken lollig te kunnen zijn
Niet zo zeer hier, maar zit op meerdere plekken.quote:
Waaromquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:44 schreef BeamofLight het volgende:
Nog maar eens een Iglo eenpersoons-schoteltje proberen
Tnx dearquote:
Ben je wel een beetje een ruig type.quote:
Dat is toch niet erg? Heb ook nog steeds contact met mijn (ex)schoonzus. We zagen elkaar altijd als zussen (schelen een week in leeftijd)quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:05 schreef WasMachinator het volgende:
ik ga nu lekker douchen na een lange dag werken. en daarna een avondje tactisch vermaak(axis & allies soort van advanced stratego) met, daar komt die, het broertje van mijn ex
Dat vind ik knap, ik heb mensen laten vallen die me ex kennen, omdat ik het gewoon niet ken hebben als hun alles weten, en ik maar moet doen alsof het me niet meer boeitquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg? Heb ook nog steeds contact met mijn (ex)schoonzus. We zagen elkaar altijd als zussen (schelen een week in leeftijd)
Een SMSje naar m'n ex sturen of ze mij ook zo mist.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:04 schreef thatday het volgende:
Zeker weten!
Ik ga zo wat drinken met een gast die ik vorige week in de kroeg heb leren kennen. Nou ik ben benieuwd.. Wat gaan jullie doen??
18 jaar geleden dat ik dat spel gedaan heb. Supervet!quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:05 schreef WasMachinator het volgende:
ik ga nu lekker douchen na een lange dag werken. en daarna een avondje tactisch vermaak(axis & allies soort van advanced stratego) met, daar komt die, het broertje van mijn ex
Kan vandaan joh?quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat vind ik knap, ik heb mensen laten vallen die me ex kennen, omdat ik het gewoon niet ken hebben als hun alles weten, en ik maar moet doen alsof het me niet meer boeit
Dus kort gezegd, om mezelf niet in de verleiding te brengen om verhalen te horen.
Vertel! Hoe komt dat zo?quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:19 schreef twi het volgende:
[..]
Een SMSje naar m'n ex sturen of ze mij ook zo mist.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:19 schreef twi het volgende:
[..]
Een SMSje naar m'n ex sturen of ze mij ook zo mist.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:21 schreef thatday het volgende:
@Twi: Funny. Ik heb dat niet eens gestuurd, wilde het gewoon horen haha ja dom, weet ik nu ook wel na het zoveelste grapje
kei kapot. Echt geen zin en fut. En jij weet inmiddels, merk ikquote:
Hot diggity.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
kei kapot. Echt geen zin en fut. En jij weet inmiddels, merk ik, dat juist echt eten mijn ding is
uiteindelijk 2 potjes gespeeld met 1-1 als scorequote:Op zaterdag 7 april 2012 19:19 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
18 jaar geleden dat ik dat spel gedaan heb. Supervet!
Ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:01 schreef Mickeys het volgende:
Ziet er wel lekker uit toch?
[ afbeelding ]
Dat is ook niet zo gek als je je bedenkt dat de meeste posters nu in de kroeg hangenquote:Op zondag 8 april 2012 01:14 schreef shifto het volgende:
damn wat dood voor een SC die in 3 dagen uitgroeide tot de beste SC van FOK!
True, maar ik ben nu niet weg en nu verveel ik mijquote:Op zondag 8 april 2012 01:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo gek als je je bedenkt dat de meeste posters nu in de kroeg hangen
ik heb ze allebei al een half seizoen meegekeken omdat de ex t wou zienquote:Op zondag 8 april 2012 10:50 schreef thatday het volgende:
Het is wel een beetje een Gossip Girl rip off vind ik, maar toch best verslavend al :p
Bij welke episode ben je nu?quote:Op zondag 8 april 2012 10:50 schreef thatday het volgende:
Het is wel een beetje een Gossip Girl rip off vind ik, maar toch best verslavend al :p
quoted for truthquote:Op zondag 8 april 2012 10:55 schreef thatday het volgende:
3Btw, wat is QFT? Ik heb veel FOKtaal te leren geloof ik
Quoted for truth. En oh dan heb je nog veel te gaan, maar het wordt veel spannender/leukerquote:Op zondag 8 april 2012 10:55 schreef thatday het volgende:
3Btw, wat is QFT? Ik heb veel FOKtaal te leren geloof ik
ah leuk!quote:Op zondag 8 april 2012 10:59 schreef BeamofLight het volgende:
De paashaas is hier geweest! Daar gaan er dalijk nog 2 achterkomen hiero.
Wat denk jij dan.. tis weekendquote:Op zondag 8 april 2012 01:14 schreef shifto het volgende:
damn wat dood voor een SC die in 3 dagen uitgroeide tot de beste SC van FOK!
voor mij is het vooral tijdens loze tijd, waar ik er nu over het algemeen genoeg van hebquote:Op zondag 8 april 2012 11:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat denk jij dan.. tis weekend![]()
Sc'en is voor mij voornamelijk voor tijdens werk
Goed puntquote:Op zondag 8 april 2012 11:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat denk jij dan.. tis weekend![]()
Sc'en is voor mij voornamelijk voor tijdens werk
Huhuhuh, dit "oude wijf" lag toen al in bed hoor. Ben geen 18 meerquote:Op zondag 8 april 2012 01:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo gek als je je bedenkt dat de meeste posters nu in de kroeg hangen
werken is wat ik ga doen( 300% loonquote:Op zondag 8 april 2012 11:41 schreef shifto het volgende:
[..]
Goed punt
Goedemorgen trouwens iedereenAllemaal leuke paasdingen doen? Ik niet, weet niet eens wat pasen is
Maar ga zo denk ik maar even langs paaspop, vrienden hebben gratis toegangsbandjes
(Dat, of het huis schoonmaken)
haha, heel goed! Volgens mij valt het wel een beetje meequote:Op zondag 8 april 2012 11:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Huhuhuh, dit "oude wijf" lag toen al in bed hoor. Ben geen 18 meer
En chicks die broodjes maken idd!quote:Op zondag 8 april 2012 12:06 schreef Joysa het volgende:
Paasontbijt bij de schoonfamilie.
Dat er een chick broodjes voor je maakt enzo.
Oh nice.quote:Op zondag 8 april 2012 12:06 schreef Joysa het volgende:
Paasontbijt bij de schoonfamilie.
Dat er een chick broodjes voor je maakt enzo.
Hmm ja hoorquote:
Gelukkig hier geen familiedingen. Zo wel gezellige dag doen met mijn "date". Proest.quote:Op zondag 8 april 2012 11:57 schreef sawadie het volgende:
[..]
haha, heel goed! Volgens mij valt het wel een beetje mee
Pasen vind ik zelf trouwens een feest van niets, maar jah...je denkt toch even aan al die familiedingetjes, moeilijk!
haha, das waarquote:Op zondag 8 april 2012 12:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Gelukkig hier geen familiedingen. Zo wel gezellige dag doen met mijn "date". Proest.
Overigens... laat ik het maar een schooonheidslaapje noemen. Als ik ooit wel aan de man weer wil moet ik er wel een beetje degelijk uit zien
Omdat ik dingen doe die niet gewaardeerd worden hier. En bans spaar.quote:
Hij doet dingen die niet gewaardeerd worden mensenquote:Op zondag 8 april 2012 13:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Omdat ik dingen doe die niet gewaardeerd worden hier. En bans spaar.
Hoi Hara.
Dat doe ik all the timequote:Op zondag 8 april 2012 13:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij doet dingen die niet gewaardeerd worden mensen
Wat dan?quote:Op zondag 8 april 2012 13:38 schreef sawadie het volgende:
[..]
Dat doe ik all the timeMaar nog geen ban hier!
Ja helaas tel jij niet mee broederquote:Op zondag 8 april 2012 13:38 schreef sawadie het volgende:
[..]
Dat doe ik all the timeMaar nog geen ban hier!
haha!quote:Op zondag 8 april 2012 13:44 schreef Harajuku. het volgende:
KOmt ie aankakken met 1 noteWatch out, we got a badass over here!
quote:Op zondag 8 april 2012 13:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ehm... voor jou een vraag en voor ons een weetquote:Op zondag 8 april 2012 14:39 schreef thatday het volgende:
Kenden jullie elkaar al of via Fok leren kennen?
Idd slechte filmkeuzequote:Op zondag 8 april 2012 14:41 schreef thatday het volgende:
Hahah ok ik denk dat ik het antwoord wel weetVeel plezier iig!! (slechte filmkeuze wel haha)
Heb ik er maar 1? Nice.quote:Op zondag 8 april 2012 13:44 schreef Harajuku. het volgende:
Twilight? Je bedoelt The Twilight Zonequote:Op zondag 8 april 2012 14:44 schreef Mickeys het volgende:
Het is ook meer voor onze leeftijdscategorie, gelukkig dat smaken verschillen, word anders erg saai
Deel 4 is nog slechterquote:Op zondag 8 april 2012 17:35 schreef Mickeys het volgende:
Twilight Saga kijken we. Nu gaat deel 4 aan. Blijft geweldig vinden wij HA! Jacob is een lekker ding
In Deel 4 mis ik Wilfried de Jong. Script lijkt volledig gejat van zijn programma "24 uur met...."quote:
Sowieso is Twilight slecht. Bah.quote:Op zondag 8 april 2012 17:38 schreef twi het volgende:
[..]
In Deel 4 mis ik Wilfried de Jong. Script lijkt volledig gejat van zijn programma "24 uur met...."
quote:Op zondag 8 april 2012 19:15 schreef thatday het volgende:
Ik had ook lage verwachtingen en vond hem uiteindelijk heel leuk! Tof sfeertje, bizar concept
hele hungergames zegt mij niks, heb er alleen wat 9gag posts van gezien.quote:Op zondag 8 april 2012 19:13 schreef Skv het volgende:
Vorige week naar the Hunger Games geweest. Best tof eigenlijk, had er minder van verwacht!
Het gaat over de toekomst van Amerika. Er waren 13 districten maar door een oorlog ofzo zijn er nu nog maar 12 over. Om het te vieren, werden de hongerspelen uitgevonden. Elk jaar doen er 2 mensen, één jongen en één meisje, uit elk district mee. Ze moeten vechten tegen elkaar en uiteindelijk overleeft er maar 1 persoon.quote:Op zondag 8 april 2012 19:17 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
[..]
hele hungergames zegt mij niks, heb er alleen wat 9gag posts van gezien.
iemand een korte samenvatting?
klinkt als een bizar concept eigenlijk.. maar thx ovoxoquote:Op zondag 8 april 2012 19:22 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Het gaat over de toekomst van Amerika. Er waren 13 districten maar door een oorlog ofzo zijn er nu nog maar 12 over. Om het te vieren, werden de hongerspelen uitgevonden. Elk jaar doen er 2 mensen, één jongen en één meisje, uit elk district mee. Ze moeten vechten tegen elkaar en uiteindelijk overleeft er maar 1 persoon.
Het is wel een goede film, had er niet zoveel van verwacht maar was dus beter dan ik had gedacht.quote:Op zondag 8 april 2012 19:24 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
klinkt als een bizar concept eigenlijk.. maar thx ovoxo!
pff mn hond wilt de hele tijd tegen mijn arm aan rijden
quote:Op zondag 8 april 2012 19:29 schreef WasMachinator het volgende:
en iedereen al plannen voor vanavond?
Ik heb geen idee...quote:Op zondag 8 april 2012 19:29 schreef WasMachinator het volgende:
en iedereen al plannen voor vanavond?
Stuur hem een whatsapp of sms:quote:Op zondag 8 april 2012 19:50 schreef thatday het volgende:
Mijn date van gisteren wil vanavond en morgen weer. Whutt.. Ff rustig aan ouwe.
Ik ga vanavond weer lekker in bed pretty little liars kijken, nog steeds brak
Please, don'tquote:Op zondag 8 april 2012 19:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Stuur hem een whatsapp of sms:
"Wanhopig zijn is niet aantrekkelijk, als het zo moet zijn dan hebben wij nog tijd genoeg om af te spreken."
sow die wilt wel heel graagquote:Op zondag 8 april 2012 19:50 schreef thatday het volgende:
Op school 1 keer.quote:Op zondag 8 april 2012 19:52 schreef Kloonhommel het volgende:
Die dates van jullie, hoe scoren jullie die? Via datingssites? Welke zouden jullie aanraden.?
De mijne via een dating site..... en ik ben er blij om haha, heb al weinig tijd om de deur uit te gaan etc dus dan kan ik contact hebben wanneer het mij uitkomtquote:Op zondag 8 april 2012 19:52 schreef Kloonhommel het volgende:
Die dates van jullie, hoe scoren jullie die? Via datingssites? Welke zouden jullie aanraden.?
Dat zegt me wel iets, dat is buiten mijn veilige zolderkamertje. Maar kan je nog specifieker zijn? in supermarkt leuke persoon tegengekomen? Of toch meer in kroegen en uitgaansgelegenheden?quote:
Alle 3, ik hosselde zelfs een meisje van het pool spelletje op hyves.... nou is dat wel een uitzondering, maar het is mogelijkquote:Op zondag 8 april 2012 19:55 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat zegt me wel iets, dat is buiten mijn veilige zolderkamertje. Maar kan je nog specifieker zijn? in supermarkt leuke persoon tegengekomen? Of toch meer in kroegen en uitgaansgelegenheden?
Gewoon langs Zweden rijden.... overschot aan vrouwen daar.quote:Op zondag 8 april 2012 19:55 schreef WasMachinator het volgende:
ik ga nu naar een vriend van mij onze Eurotrip wat verder uitwerken..
fijne avond allen
Hmm, herkenbaar met wat iemand anders hier op FOK ooit schreef. Dat als je te lang blijft chatten je de persoon teveel gaat idealiseren. Oke, ik zal het onthoudenquote:Op zondag 8 april 2012 19:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
De mijne via een dating site..... en ik ben er blij om haha, heb al weinig tijd om de deur uit te gaan etc dus dan kan ik contact hebben wanneer het mij uitkomt
Niets mis met datingsites, alleen je moet de insteek anders zien.... zo snel mogelijk van die datingsite af... of je nou daar iemand aanspreekt of op straat, het principe blijft hetzelfde...
Zo snel mogelijk van het scherm in je straat..... gelijk online naar realtime omzetten..
Ballin'
we gaan met de trein en zweden is een beetje uit de richting van wat wij willen gaan doenquote:Op zondag 8 april 2012 19:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gewoon langs Zweden rijden.... overschot aan vrouwen daar.
Des te langer je blijft mailen, des te minder gespreksstof hou je over om in real life over te praten, want alles is al een keer gezegd.quote:Op zondag 8 april 2012 19:57 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hmm, herkenbaar met wat iemand anders hier op FOK ooit schreef. Dat als je te lang blijft chatten je de persoon teveel gaat idealiseren. Oke, ik zal het onthouden
Als je geen gespreksstof meer hebt moet je gewoon gaan neuken natuurlijk.quote:Op zondag 8 april 2012 19:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Des te langer je blijft mailen, des te minder gespreksstof hou je over om in real life over te praten, want alles is al een keer gezegd.
Deze date, heb dr 4 uurtjes gesproken ofzo, ze gaf me zelf haar telefoonnummer omdat ze het gezellig vond maar weinig online zou zijn de komende dagen.
Date gehad afgelopen vrijdag, supergezellig gehad en er was zeker weten een klik.... niets met haar gedaan, wel bij dr binnen geweest (in huis viespeuk!!) maar verder niets ondernomen
en morgen dus de tweede date.
Als je de vrouw met respect behandeld, krijg je er later toch voor terug..... je moet je onderscheiden, want op datingsites is algemeen bekend dat 9 vd 10 berichten die vrouwen krijgen de zin: "ik wil jou een hernia neuken" bevat....
Ok hoe laat ben je hier?quote:Op zondag 8 april 2012 20:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je geen gespreksstof meer hebt moet je gewoon gaan neuken natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 april 2012 20:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ok hoe laat ben je hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bitch please, ik kan nog uren praten om dat te ontwijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Please bitch, ik kan je niet nog urenlang aanhoren om dat te vermijdenquote:Op zondag 8 april 2012 20:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bitch please, ik kan nog uren praten om dat te ontwijken.
Ik heb paiq wel een overwogen.quote:Op zondag 8 april 2012 20:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat gratis sites betreft:
www.knuz.nl
www.paiq.nl
Tja, in Engeland zeggen ze hierop:quote:Op zondag 8 april 2012 20:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bitch please, ik kan nog uren praten om dat te ontwijken.
Die zijn er ;-)quote:Op zondag 8 april 2012 20:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb paiq wel een overwogen.
Maar daar als 18 jarige gaan zitten, tsja.
Verbaasd me niks dat dit uit jou vingers komtquote:Op zondag 8 april 2012 20:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Tja, in Engeland zeggen ze hierop:
"aslong as they smile, it's not rape"
maar dat gaat me even te ver :S.
Nee, ho ! Stop!quote:Op zondag 8 april 2012 20:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Verbaasd me niks dat dit uit jou vingers komt
Ik wacht nog wel even voordat ik me aanmeld bij een datingsite.quote:Op zondag 8 april 2012 20:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die zijn er ;-)
je kan ook voor 20 jarigen gaan, die zijn er ook zat.
Het gaat je reuze meevallen.
Verbaast me niets dat dit uit jouw toetsenbord komt.quote:Op zondag 8 april 2012 20:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Verbaasd me niks dat dit uit jou vingers komt
Wrong!quote:Op zondag 8 april 2012 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel even voordat ik me aanmeld bij een datingsite.
Daarnaast is het een vleeskeuring en als ik voor een ding niet geschikt ben is het dat wel.
Deze hersenscheet van je verbaasd mequote:Op zondag 8 april 2012 20:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Verbaast me niets dat dit uit jouw toetsenbord komt.
She has the power............quote:
Ik zal het overwegen.quote:
En, was het leuk, of vind je het leuker om met je ex te whatsappenquote:Op zondag 8 april 2012 19:50 schreef thatday het volgende:
tijdens die date alleen maar met hem gewhatsapp ja.quote:Op zondag 8 april 2012 20:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
En, was het leuk, of vind je het leuker om met je ex te whatsappen
Wijven.quote:Op zondag 8 april 2012 20:37 schreef thatday het volgende:
[..]
tijdens die date alleen maar met hem gewhatsapp ja.
Haha nee was wel leuk.
zat je niet helemaal para je ex te watsappen, 2 dagen voor je date ofzoquote:
Het kwam hier heul anders overquote:Op zondag 8 april 2012 20:47 schreef thatday het volgende:
Ja klopt, heb 2 dagen geleden gevraagd hoe het met mijn ex ging en ja, het doet mij nog wat door de manier waarop het uitgegaan is. Dat betekent dat ik niet met een gast een drankje kan gaan drinken? Verklaar niet gelijk de liefde of zo
Delen mag altijd hoor, laat je niet gek maken hier.quote:Op zondag 8 april 2012 20:49 schreef thatday het volgende:
Tsja so be it, ik was ook paravind het kut dat hij over me heen is en dat heb ik hier gedeeld. Stom en nutteloos, maar life goes on.
Je ken hem ook smsen:quote:Op zondag 8 april 2012 20:47 schreef thatday het volgende:
Ja klopt, heb 2 dagen geleden gevraagd hoe het met mijn ex ging en ja, het doet mij nog wat door de manier waarop het uitgegaan is. Dat betekent dat ik niet met een gast een drankje kan gaan drinken? Verklaar niet gelijk de liefde of zo
Jij hebt goede ideeen ja.quote:Op zondag 8 april 2012 20:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je ken hem ook smsen:
"Jij loopt wel heel hard van stapel, verwacht je gelijk dat ik je kind baar ofzo?"
Is het niet het idee dat je het hier kan delen, ZODAT je hem er niet mee lastig valt, zodat je jezelf niet voor lul zet?quote:Op zondag 8 april 2012 20:49 schreef thatday het volgende:
Tsja so be it, ik was ook paravind het kut dat hij over me heen is en dat heb ik hier gedeeld. Stom en nutteloos, maar life goes on.
Jij moet mensen geen whatsapp-advies gevenquote:Op zondag 8 april 2012 20:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je ken hem ook smsen:
"Jij loopt wel heel hard van stapel, verwacht je gelijk dat ik je kind baar ofzo?"
Wtfquote:Op zondag 8 april 2012 20:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je ken hem ook smsen:
Ruk je suf, ze kan je niet betrappenquote:Op zondag 8 april 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
Mijn moeder tot morgen weg, veel vrijheid, geen flauw idee wat te doen.
fapfapfapfapquote:Op zondag 8 april 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
Mijn moeder tot morgen weg, veel vrijheid, geen flauw idee wat te doen.
Na een aantal weken vragen hoe het met iemand gaat is niet per definitie jezelf voor lul zetten.quote:Op zondag 8 april 2012 20:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is het niet het idee dat je het hier kan delen, ZODAT je hem er niet mee lastig valt, zodat je jezelf niet voor lul zet?
De post van haar kwam ietwat wanhopig overquote:Op zondag 8 april 2012 20:52 schreef Harajuku. het volgende:
En wat maakt het nu uit dat ze af en toe haar ex nog whatsappt, alsof een kerel problemen heeft met rebound-seksEn alsof daten niet helpt om over je ex heen te komen. That's just the way it is
Haha, ja ik mag graag shockeren idd.....quote:Op zondag 8 april 2012 20:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij moet mensen geen whatsapp-advies geven
tuurlijkquote:Op zondag 8 april 2012 20:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Haha, ja ik mag graag shockeren idd.....
Altijd leuk die "over the top" reacties haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |