Nee, ik blijf voor altijd 160.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Ooit word ook jij groter
Maar niet te groot worden
quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:45 schreef Mickeys het volgende:
Klein? groot? valt wel mee toch? en klein maar fijn, wie het kleine niet eert is het grote niet waard
Ben al bijna 18, hoor.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:46 schreef shifto het volgende:
Ik doelde meer op dat ze klein als in petit moet blijven (niet vadsig) maar dat ze wel volwassen mag worden
Petitquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:46 schreef shifto het volgende:
Ik doelde meer op dat ze klein als in petit moet blijven (niet vadsig) maar dat ze wel volwassen mag worden
Daar heb je later een grote vriend voor!quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:57 schreef ovoxo het volgende:
Zo leuk is het soms niet, ik kan bijna nergens bij.
Hebben ze keukentrappetjes voor uitgevonden. Heerlijk hoor, "klein" zijn (162 cm schoon aan de haak)quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:57 schreef ovoxo het volgende:
Zo leuk is het soms niet, ik kan bijna nergens bij.
Ik ga je steeds meer idealiseren (6)quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hebben ze keukentrappetjes voor uitgevonden. Heerlijk hoor, "klein" zijn (162 cm schoon aan de haak)
quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:34 schreef STING het volgende:
[..]
Je kunt je misschien beter verstoppen, maar je bent minder snel bij de buutplaats
Hihi, hij zei meneer tegen me.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:36 schreef shifto het volgende:
Hebben nu de 2 oudste meneren het over verstoppertje?
Tweede jeugd enzoquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:36 schreef shifto het volgende:
Hebben nu de 2 oudste meneren het over verstoppertje?
lolquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik ga je steeds meer idealiseren (6)
Klinkt als 40'ers. (Welkom dan maarquote:
Dat denk jij, maar als je je als ukkie wilt verstoppen hoog in een boom of zo, dan heb je als ukkie toch echt een probleemquote:
Jeej, ik klink een keertje ouder, dan jongerquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Klinkt als 40'ers. (Welkom dan maar)
Als je dan nog niet zover bent, dan ben je een broekje hahahahaquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:52 schreef STING het volgende:
[..]
Jeej, ik klink een keertje ouder, dan jonger
En geen verstand van verstoppertje.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:50 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat denk jij, maar als je je als ukkie wilt verstoppen hoog in een boom of zo, dan heb je als ukkie toch echt een probleem
Ik ben 31, ben ik nu een broekie, mevrouw?quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als je dan nog niet zover bent, dan ben je een broekje hahahaha
Hij zegt mevrouw tegen me en ja. broekiequote:Op zaterdag 7 april 2012 14:55 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben 31, ben ik nu een broekie, mevrouw?
31? Tik 'm aan ouwe.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:55 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben 31, ben ik nu een broekie, mevrouw?
Respectquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
31? Tik 'm aan ouwe. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Pics or gtfo!quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hij zegt mevrouw tegen me en ja. broekie(44 nog steeds maar kan voor veel jonger door heb ik van een aantal hier begrepen jihaaa)
Paint-skillz jwzquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:00 schreef Harajuku. het volgende:
Ik lach zo hard om het plaatje in de OP![]()
quote:
Aah gelukkig is alles goed met jou en de betrokkenequote:Op zaterdag 7 april 2012 15:42 schreef muhahaha het volgende:
Hallootjes
Onbedoelt thuis, iemand heeft zijn wagen in de mijn geparkeerd en nu staat ie van mij bij het schade bedrijf![]()
Gelukkig geen letsel bij de betrokkenen.
Niet die waar de lease maatschappij zaken mee doetquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:43 schreef shifto het volgende:
Aah gelukkig is alles goed met jou en de betrokkeneSchade bedrijf is wel om de hoek
Damn, wat gebeurde er dan en waar?quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet die waar de lease maatschappij zaken mee doet, die is op de kruiskamp
. Gelukkig alles snel kunnen regelen en het lukte om nog te kunnen rijden. Rechterachterkant incl deur ingedeukt. Die deur is flink ontzet en gaat niet meer open
Kruising op de Jacob v Maerlantstraat, ik kwam vanuit het centrum en wilde het kruispunt oversteken, de beste man stond stil en gaf ineens een flinke dot gas en boorde zich in mijn autoquote:
Hmm balen.. Mooi dat jullie met de schrik vrijgekomen zijn danquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kruising op de Jacob v Maerlantstraat, ik kwam vanuit het centrum en wilde het kruispunt oversteken, de beste man stond stil en gaf ineens een flinke dot gas en boorde zich in mijn auto
Ik dacht nog bij mezelf, die stopt wel. Niet dus hahaha mijn zusje helemaal geschrokken, die roep hard KIJK UIT. Ja ik kijk en het is te laat
. Haar vriend in paniek, hij kon niet uitstappen en begon op de deur te bonken, wij zo, daar is nog een deur
.
...quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:52 schreef ovoxo het volgende:
Ah das flink kut, muha. (je naam is te lang).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |