Nee, ik blijf voor altijd 160.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Ooit word ook jij groter
Maar niet te groot worden
quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:45 schreef Mickeys het volgende:
Klein? groot? valt wel mee toch? en klein maar fijn, wie het kleine niet eert is het grote niet waard
Ben al bijna 18, hoor.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:46 schreef shifto het volgende:
Ik doelde meer op dat ze klein als in petit moet blijven (niet vadsig) maar dat ze wel volwassen mag worden
Petitquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:46 schreef shifto het volgende:
Ik doelde meer op dat ze klein als in petit moet blijven (niet vadsig) maar dat ze wel volwassen mag worden
Daar heb je later een grote vriend voor!quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:57 schreef ovoxo het volgende:
Zo leuk is het soms niet, ik kan bijna nergens bij.
Hebben ze keukentrappetjes voor uitgevonden. Heerlijk hoor, "klein" zijn (162 cm schoon aan de haak)quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:57 schreef ovoxo het volgende:
Zo leuk is het soms niet, ik kan bijna nergens bij.
Ik ga je steeds meer idealiseren (6)quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hebben ze keukentrappetjes voor uitgevonden. Heerlijk hoor, "klein" zijn (162 cm schoon aan de haak)
quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:34 schreef STING het volgende:
[..]
Je kunt je misschien beter verstoppen, maar je bent minder snel bij de buutplaats
Hihi, hij zei meneer tegen me.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:36 schreef shifto het volgende:
Hebben nu de 2 oudste meneren het over verstoppertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |