Aflevering 1 van serie 3 bekeken. Mijn vrouw vind Kasper met dat nieuwe kapsel leuker dan voorheen.quote:Op maandag 15 april 2013 15:41 schreef golfer het volgende:
Eindelijk bij de post.
Vanavond maar eens aan beginnen.
Oeh, nu maak je me wel erg nieuwsgierig. Heeft hij wel zijn baardje nog, of is die er ook af?quote:Op maandag 15 april 2013 21:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Aflevering 1 van serie 3 bekeken. Mijn vrouw vind Kasper met dat nieuwe kapsel leuker dan voorheen.
Nope, maar als je aflevering twee van het nieuwe seizoen Borgias bekijkt, zie je hem wel met baard en als bonus lang haarquote:Op donderdag 18 april 2013 14:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oeh, nu maak je me wel erg nieuwsgierig. Heeft hij wel zijn baardje nog, of is die er ook af?
quote:Op donderdag 18 april 2013 19:34 schreef Maloney het volgende:
[..]
Nope, maar als je aflevering twee van het nieuwe seizoen Borgias bekijkt, zie je hem wel met baard en als bonus lang haar.
In aflevering 3 is ie helemaal kaal.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Oeh, nu maak je me wel erg nieuwsgierig. Heeft hij wel zijn baardje nog, of is die er ook af?
Volgens mij letterlijk afgekeken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:29 schreef flyguy het volgende:
Ergens wel tof dat zoveel onderwerpen redelijk overlappen met de Nederlandse politiek.
Alleen is Denemarken qua inwoners minder dan de helft van Nederland en stelt het economisch veel minder voor.quote:Op vrijdag 19 april 2013 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij letterlijk afgekeken.
Vrijheidspartij = PVV.
Issue met dieren en antibiotica speelde hier ook.
etc.etc.
Nee joh, het is echt wel gebaseerd op Denemarken, maar de situatie in DK en NL lijkt best wel wat op elkaar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij letterlijk afgekeken.
Vrijheidspartij = PVV.
Issue met dieren en antibiotica speelde hier ook.
etc.etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Hier ook!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:30 schreef Ringo het volgende:
Seizoen 3 staat hier nog ongeopend in de kast.
dat was een verzoekje in het feedbacktopic.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wat is dit voor kick? 7 jaar na de laatste post een smiley plaatsen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |