Beehrtaa?quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:20 schreef SpikedPsych het volgende:
Haar naam is Bertha ( uitsgeprokeb op de dutse manier )
Dat was gwn lag ofzo. De duitse manierquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beehrtaa?
Oh, op de dutse manier: hjaagn dus
Dus Beerhtaa?quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:22 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Dat was gwn lag ofzo. De duitse manier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
net zo als je uiquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:29 schreef DeHovenier het volgende:
Wedden dat ze nu dik en vadsig is, en met 3 koters aan d'r rok
Het duurde 75 posts, maar daar is 'ie dan eindelijk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Haar naam is Laura...
Een hele lieve meid...
Je bedoelt Klaar(tje) Will Kommen.quote:
Nein. Will Kommen genügt.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:41 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Je bedoelt Klaar(tje) Will Kommen.
WAAR WAS JIJ DAN AL DIE TIJDquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:41 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Het duurde 75 posts, maar daar is 'ie dan eindelijk.
Ik propaganda van de Stasi.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:46 schreef Sanddr het volgende:
Ik krijg ineens allemaal Duitse reclames links door dit topic.
Frida! Ze ziet er wel uit als een Fridaquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:43 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nein. Will Kommen genügt.
Of je moet er van maken: Frida Willkommen of zoiets
Ik van de kraaienpartij.quote:
Ff pissen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
WAAR WAS JIJ DAN AL DIE TIJD?
tis kinderfeestkleding... geen trouwjurk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:52 schreef jeroen25 het volgende:
is zij niet een beetje te jong om te gaan trouwen?
Die scene had ik vanmiddag nog in m'n kopquote:
Dit dusquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:41 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Je bedoelt Klaar(tje) Will Kommen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |