quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:22 schreef PowerData het volgende:
Ik ben ook begonnen met het spelen van dit spel (geen ervaring whatsoever), en zit nu op de helft van seizoen 1 met PSV. Ik ga met 7 punten aan kop in de Eredivisie en doe nog steeds mee in de beker en de Europa League.
Na een lekkere eerste helft te hebben gespeeld, willen vrijwel alle grote clubs mijn spelers (er zijn boden van 5 - 15 mln op Mertens, Wijnaldum, Strootman, Pieters, Hutchinson, Manolev etc. gedaan) gaan wegkapen.![]()
Wat zal ik doen? Ik heb aan het begin een transferbudget gekregen van 3 miljoen, maar ik heb niemand verkocht en dat budget is dus allang op (o.a. aan Lee Addy).
(zie top 7 spelers)
Kies een competitie met een diepe bodem, zoals Engeland, zodat je lekker laag kunt beginnen. Zo wordt het opbouwen van iets moois alleen maar leuker. Of ga switchen als coach. Zet alle competities aan en ga beginnen als coach met een zondagamateur verleden.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:34 schreef Burrito het volgende:
Net dit spel gekocht ()
Ik ga een LLM beginnen. Iemand goede tips/guide ?
Mooi die 6-0 tegen Twentequote:Op zaterdag 7 april 2012 23:07 schreef PowerData het volgende:
Is Mario Götze echt die 58 miljoen waard voor jouw club?
Overigens ben ik de transferperiode v/d winter redelijk doorgekomen. Manolev is helaas weg na dit seizoen, maar ik heb Labyad weten te behouden ondanks interesse van Man U, Tottenham, en nog duizend clubs.
Nog even gerevancheerd voor de vernedering van een paar weken geleden:
[ afbeelding ]
Verder gaat het goed met de ploeg.
[ afbeelding ]
Ook in de Europa League en de beker doen we nog mee.
Zomerstop is bijna voorbij nu (2015).quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:24 schreef PowerData het volgende:
Grappig hoe je dus in een bepaalde tijd van een gewoon Nederlands clubje zo'n topploeg kunt maken. Ik ben net begonnen met FM + dit is mijn eerste seizoen, dus ik moet het nog gewoon hebben van de eigen jeugd en een enkele aankoop.
Hoeveel seizoenen heb jij nu al gespeeld?
Heb je Giuliano van Dnipro gekocht? In mijn game had Srna hem een gebroken been geschopt.quote:Op zondag 8 april 2012 01:22 schreef dion_v_k het volgende:
Götze binnen, man man wat een speler!
Bij zijn debuut 3 assists en 1 wereldgoal (randje 16 met 1 keer raken een gekruld schot in de kruising).
Aanvallend middenveld is nu zo:
Götze---Hazard---Giuliano
![]()
![]()
Ja, heb hem het 2e seizoen gekocht van Dnipro voor 11,75 miljoen.quote:Op zondag 8 april 2012 12:15 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Heb je Giuliano van Dnipro gekocht? In mijn game had Srna hem een gebroken been geschopt.
Leuk die competitie.quote:Op zondag 8 april 2012 13:35 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat best aardig, speel eigenlijk met alleen jeugdspelers + El Ahmadi/Guidetti
Mij ook, heb ik gelukkig niet zelf hoeven doen :pquote:Op zondag 8 april 2012 13:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Leuk die competitie.
Lijkt me wel veel werk om alles in elkaar te knutselen
Alleen is het dan best vaag om CL te spelen, aangezien die veel zwakker is dan die League 1.quote:Op zondag 8 april 2012 13:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mij ook, heb ik gelukkig niet zelf hoeven doen :p
http://forum.manutd.nl/showthread.php?45550-Super-League
Leek me een stuk leuker om te proberen met Feyenoord in Super League 1 te komen met enkel jeugdspelers (+geen aankopen), om het in NL te proberen en telkens tegen RKC enzo te spelen, hier heb je veel meer variatie qua leuke tegenstanders :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |