alle symptomen komen voor bij pfeiffer, bijna geen bij zwangerschap. Google kerel, google.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:55 schreef corsatje het volgende:
ze heeft bloedgeprikt dinsdag kan ze bellen voor de uitslag bij de dokter zij de dokter wel eerst ben je misschien zwanger? dat is niet mogelijk we hebben wel seks gehad maar trok me ruim op tijd terug
maar ze ligt nu snachts wakker en maak me er nog al zorgen over
En van voorvocht kun je niet zwanger raken...quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:55 schreef corsatje het volgende:
ze heeft bloedgeprikt dinsdag kan ze bellen voor de uitslag bij de dokter zij de dokter wel eerst ben je misschien zwanger? dat is niet mogelijk we hebben wel seks gehad maar trok me ruim op tijd terug
Voorvocht doet ook wonderenquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:55 schreef corsatje het volgende:
hahahaha je trok je op tijd terug?!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:55 schreef corsatje het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:55 schreef corsatje het volgende:
Begin ik ook langzamerhand te denken...quote:
Ooit David de Kabouter gekeken?quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:01 schreef corsatje het volgende:
wat bedoelen jullie met Troll? (sorry als het bekend is hier ben nieuw hier)
obvious.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:01 schreef corsatje het volgende:
wat bedoelen jullie met Troll? (sorry als het bekend is hier ben nieuw hier)
Je hoeft niet per sé klaargekomen te zijn om je vriendin zwanger te maken. Mannen verliezen ook voorvocht en dat is ruim voldoende om je vriendin te bevruchten. Gefeliciteerd met jullie kind.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:55 schreef corsatje het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:04 schreef Weissman het volgende:
Pics van je vriendin zodat we kunnen beoordelen wat ze heeft.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:04 schreef Weissman het volgende:
Pics van je vriendin zodat we kunnen beoordelen wat ze heeft.
Waar moet het toch heen met sommige mensen op deze wereld...quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:07 schreef corsatje het volgende:
maar voorvocht daar zitten toch geen zaadcellen in tenzij je al een keer bent klaargekomen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Voorvocht
Dus ze heeft het niet bij negers gehouden ?quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:08 schreef corsatje het volgende:
Q koorts is dat ook mogelijk om op te lopen bij paarden (ze heeft een eigen paard)
Deze reactie meen je niet. Er zit in voorvocht genoeg zaadcellen om alle Nederlandse vrouwen van kinderen te voorzien en meer.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:07 schreef corsatje het volgende:
maar voorvocht daar zitten toch geen zaadcellen in tenzij je al een keer bent klaargekomen?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:07 schreef corsatje het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:04 schreef Devil010 het volgende:
Troll = iemand wiens vriendin gepaald is door een neger maar waarvan vriendlief zich op tijd terugtrok.
En trolllololo, beetje obviousweer hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:55 schreef corsatje het volgende:
dat is niet mogelijk we hebben wel seks gehad maar trok me ruim op tijd terug
pfeiffer, hiv, aids, griep, koorts, malaria, ebola, sars, vogelpest.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:17 schreef corsatje het volgende:
en mocht het niet zwangerschap zijn wat kan het dan wel zijn ???
Paarden hebben wel neger-piem0lsquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dus ze heeft het niet bij negers gehouden ?
Pfeifferquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:17 schreef corsatje het volgende:
en mocht het niet zwangerschap zijn wat kan het dan wel zijn ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |