Maar dan nog had het gekund dat de schat dichterbij 5 lag dan bij 53.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:24 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Rob heeft gewoon het verste vakje ingevuld, zodat hij naar huis kon
Ja precies. Ik kijk het ook steeds terug omdat het een goed programma is, maar op de vrijdag kijk ik er toch echt niet naar!quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:40 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik heb het net teruggekeken vind het toch een leuk programma, jammer dat het zo slecht scoort, dus zal wel eenmalig zijn, maar ja vind het ook dom dat ze het op vrijdagavond uitzenden
Dit. Als dit programma op een andere avond was geprogrammeerd had het zeker een groter succes kunnen worden. Maar het concept van het programma vindt ik erg sterkquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:40 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ja precies. Ik kijk het ook steeds terug omdat het een goed programma is, maar op de vrijdag kijk ik er toch echt niet naar!
Nu snap ik de tegenvallende kijkcijfers, veelste moeilijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
bron
Game on
De tips:
- De schat ligt niet in het vak met het ongeluksgetal (13?) en veelvouden daarvan
- De schat ligt niet hoger dan de stemvork
- Munt 36.
- Munt 63.
- De schat ligt dichter bij 32 dan 18
De kaart waar de tips op slaan:
[ afbeelding ]
Vind ik juist niet. Door de eliminatie kom je nog het meest te weten. Na een aantal eliminaties kun je al zoveel wegstrepen dat het niet meer moeilijk is. Morgen maar eens mijn kaart updaten en kijken of er al wat uitkomt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Nu snap ik de tegenvallende kijkcijfers, veelste moeilijk.
Helaas wel, te veel is er niet goed aan het programma (de deelnemers zelf en het rommelige karakter voeren daarin de boventoon). Jammer want de opzet heeft wel potentie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |