abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109996365
Ik ben 21-jarige vrouw die al meer dan 3 jaar een relatie heeft. De relatie is altijd wel goed geweest, zelfs nu nog. Maar heb de laatste tijd veel fantasieën over andere mannen, nu heb ik deze al meer dan een jaar maar het wordt alleen maar erger. Ik heb nu en in het verleden situaties opgezocht die op het randje waren. Daarbij ben ik overigens nooit vreemd gegaan, maar het had zomaar kunnen gebeuren, maar heb alles op tijd afgekapt. Heb in deze jaren dus meerdere ‘gevoelens’ voor andere jongens/mannen gehad. De laatste tijd worden de gedachtes heftiger, voel me belemmerd door het hebben van een partner en begin te twijfelen of ik de relatie nu wel of niet moet verbreken. In die drie jaar zijn ook best wel veel dingen veranderd. We zijn allebei gaan studeren in Nijmegen en hij ging al meteen op kamers ik ben pas sinds vorig jaar op kamers gegaan. De rollen zijn nu compleet omgedraaid, ik was voorheen best wel depressief, omdat ik niet tevreden was met mijn leven. Ik ben toen veel aan mezelf gaan werken en ik ben veranderd, ben zelfverzekerd, gelukkig echt alles wat ik wilde is uitgekomen. Hij is daarentegen niet veel verandert. Ik heb veel nieuwe vrienden gemaakt, ga veel uit en onderneem veel. Hij is een beetje blijven hangen in het verleden, heeft weinig vrienden gemaakt in zijn nieuwe stad, maar spreekt alleen zo nu en dan af met zijn vrienden van vroeger. Hij wilt het liefste elke dag met mij op de bank tv kijken. Het is zo zelf gegroeid dat hij elke dag bij me is. Vroeger woonde ik in Oss en hij in Twente dus zagen we elkaar alleen in de weekenden, maar denk dat niet de oorzaak van het probleem is, omdat deze gedachtes toen ook al speelde. Ik weet niet wat ik met al deze gevoelens aan moet, ik houd nog van mijn vriend ben niet verliefd meer dat is niet iets wat ik erg vind omdat dat na zo’n lange tijd ook haast niet meer kan. De relatie verbreken wil ik enerzijds wel maar anderzijds houd ik nog van hem, ben ik nog steeds graag bij hem en hebben we best een goede relatie, denk ook niet dat ik zo snel ooit weer zo iemand ga vinden als hij. Ik heb gewoon het gevoel dat het op deze leeftijd niet ‘goed’ is om al zo lang een relatie te hebben en heb het gevoel dat ik wat mis en de relatie mijn persoonlijke groei/ervaringen belemmerd. Nu is dit totaal niet eerlijk tegenover hem want kortom komt het erop neer dat ik uit zeer egoïstische motieven liever single ben. Ik heb meerdere keren geprobeerd een gesprek aan te gaan hierover, maar dan werd hij al zo emotioneel de gesprekken hielpen wel, hij heeft me veel meer vrij gelaten maar het is niet genoeg voor mij. Ik denk dat de fantasieën en het geflirt van mij naar andere jongens toe ook komt door het feit dat hij mijn enige sekspartner is. Ik vraag me nu af wat ik het beste kan doen.
pi_109996519
Enter, gebruik hem. Alinea's!
pi_109996557
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:21 schreef sebastiaaan het volgende:
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:24:42 #4
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_109996672
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:19 schreef Liesbeth90 het volgende:
Ik vraag me nu af wat ik het beste kan doen.
Er met hem over praten?

Dat komt nooit in mensen op om de een of andere reden :N
There is a long line down from heaven.
pi_109996697
Zo snel opgeven :'). Lastig he, eraan werken?
pi_109996789
Oh en een samenvatting voor degenen die het te lang vinden om te lezen:
Ik, ik, ik, ik, ik, ik!!!!! Huil, sniksnottersnik, ik, ik, ik, ik, ik!!!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 6 april 2012 @ 20:31:43 #7
37843 lady-wrb
kortaf
pi_109997004
wow wat een lap letters. iets meer alinea's en ik wil best proberen het te lezen, maar hier begin ik niet aan
pi_109997226
Ik ben er helemaal niet verdrietig over, dus dat huilen valt wel mee. Ik heb erover gepraat wel meer dan eens en dat is het probleem ook een beetje, de relatie is gewoon goed ik wil zelf zonder een echt gegronde reden geen relatie meer.

Dit speelt ook gewoon meer dan een jaar dus het is niet iets van gisteren. Ik wil ook geen ander, daar ligt het niet aan.
  † In Memoriam † vrijdag 6 april 2012 @ 20:39:28 #9
37843 lady-wrb
kortaf
pi_109997417
ah je hebt zelf al de oplossing, mooi hoef ik dat breiwerk van letters niet meer te lezen _O_
pi_109997475
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:27 schreef Leyli het volgende:
Oh en een samenvatting voor degenen die het te lang vinden om te lezen:
Ik, ik, ik, ik, ik, ik!!!!! Huil, sniksnottersnik, ik, ik, ik, ik, ik!!!!!!
thnx :) vond het een massief blok letters dat onleesbaar was. bleef de 1ste zin lezen :+
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:41:56 #11
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_109997549
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:36 schreef Liesbeth90 het volgende:
Ik wil zelf zonder een echt gegronde reden geen relatie meer.
Dat zegt al genoeg over wat je zelf wilt.
Als je niet denkt dat je voor deze relatie wilt gaan, dan moet je hem laten en niet aan 't lijntje houden.
Je kwetst uiteindelijk dan jezelf en hem meer dan nodig is.
You fought the world alone and found finally the right track.
Now you're gone and the world looks dark, but we will fight for you, because you can't anymore.
RIP Rishi Chandrikasing
pi_109997685
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:21 schreef sebastiaaan het volgende:
Dit nog niet goed kunnen lezen, kom op. :')
pi_109997889
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:44 schreef Aliana het volgende:

[..]

Dit nog niet goed kunnen lezen, kom op. :')
ik kan het ook niet lezen hoor :+

ik blijf bij de eerste regel haken :@
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
pi_109997974
Ach zo'n bekend standaard verhaal. Jong bij elkaar, je gaat een andere fase van je leven in (op kamers in andere stad) en je ontmoet een hoop nieuwe mensen en groeit uit elkaar.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:53:19 #15
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_109998179
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ach zo'n bekend standaard verhaal. Jong bij elkaar, je gaat een andere fase van je leven in (op kamers in andere stad) en je ontmoet een hoop nieuwe mensen en groeit uit elkaar.
Tsja je kunt er lang en kort over lullen en het blijven proberen etc.
Maar zo is het meestal wel ja.
pi_109998530
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:36 schreef Liesbeth90 het volgende:
Ik ben er helemaal niet verdrietig over, dus dat huilen valt wel mee. Ik heb erover gepraat wel meer dan eens en dat is het probleem ook een beetje, de relatie is gewoon goed ik wil zelf zonder een echt gegronde reden geen relatie meer.

Dit speelt ook gewoon meer dan een jaar dus het is niet iets van gisteren. Ik wil ook geen ander, daar ligt het niet aan.
Wat is het probleem dan? Je hebt allang gekozen maar opent een topic voor de bevestiging?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')