SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Cause my dick is too big, it's a big bang theory.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik wilde er gisteren heen maar we waren te stoned om ons te beseffen dat hij waarschijnlijk zou uitverkopen.
Staan we in die rij is hij net uitverkocht.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
thuglife dezen man.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:20 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik wilde er gisteren heen maar we waren te stoned om ons te beseffen dat hij waarschijnlijk zou uitverkopen.
Staan we in die rij is hij net uitverkocht.Deathlift or Die.![]()
Je wilt niet weten, die struggles in Amstelveen-zuid. Mitchigremmah hoekhosselings.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Zojuist drie vuilniszakken vol kleding en schoenen weggegooid![]()
En nu is er weer genoeg plek in mijn kast dus morgen mat ik shoppen van mezelf
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dat T-bar row.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Kanker zooi echt, daarstraks weer mijn voet gestoten. Drie keer raden waar aan en drie keer raden welke plek? Juist weer mijn teen die gebroken is.
Nu ligt de teen er naast ook nog open of nou ja de nagel, zit gewoon een fucking gat in en de nagel aan de linker onder kant is gewoon weg.. Wou net mijn teen opnieuw intapen en toen gebeurde het. Lig gewoon op de bank te rillen van de pijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:12 schreef tliciouz het volgende:
Kanker zooi echt, daarstraks weer mijn voet gestoten. Drie keer raden waar aan en drie keer raden welke plek? Juist weer mijn teen die gebroken is.
Nu ligt de teen er naast ook nog open of nou ja de nagel, zit gewoon een fucking gat in en de nagel aan de linker onder kant is gewoon weg.. Wou net mijn teen opnieuw intapen en toen gebeurde het. Lig gewoon op de bank te rillen van de pijn.
Fucking gore-showSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
AuuuuuuuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voel het gewoon als ik naar die foto kijk
Is dat OPI nagellak?
Ben net gewoon flauwgevallen van de pijn, en ga zo denk ik wel even de huisartsenpost bellen, weet jij waar die zit hier ergens Jumi?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
AuuuuuuuIk voel het gewoon als ik naar die foto kijk
Is dat OPI nagellak?
En ja.
All good things are wild and free.![]()
Oh wauw, dat is niet goed. Waar ben je? In Arnhem?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ben net gewoon flauwgevallen van de pijn, en ga zo denk ik wel even de huisartsenpost bellen, weet jij waar die zit hier ergens Jumi?
En ja.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ja, maar dat zit volgens mij aan de andere kant van Arnhem. Kutzooi, moet ik 2 bussen pakken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh wauw, dat is niet goed. Waar ben je? In Arnhem?All good things are wild and free.![]()
Ja, bij Elden daar schuintegenover de Ohra bij dat kantorengedoe zit er een. Op internet staat overigens dat je ook 0900-1598 kan bellen voor deze regio.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja, maar dat zit volgens mij aan de andere kant van Arnhem. Kutzooi, moet ik 2 bussen pakken.quote:Als u ons belt krijgt u een speciaal opgeleide assistente aan de lijn. Zij noteert enkele gegevens en geeft u advies. Indien nodig maakt zij voor u een afspraak op het spreekuur of vraagt of de dienstdoende huisarts u terugbelt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Effe bij je buren vragen :xquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wel iemand die mee kan gaan maar geenauto ofzo.![]()
Sorry hoor, maar met zulke ultieme lompheid kan ik geen medelijden meer hebbenquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:12 schreef tliciouz het volgende:
Kanker zooi echt, daarstraks weer mijn voet gestoten.. Kusje
.
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind zwarte nagellak jou niet zo staan eerlijk gezegd.![]()
![]()
DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goddamn Mikhail, het is hier geen US of KPD. Enkel gladde shit hier.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind zwarte nagellak jou niet zo staan eerlijk gezegd.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
En hoe dan tli. Motorisch incapabel.![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar met zulke ultieme lompheid kan ik geen medelijden meer hebben. Kusje
.
Ook aardig ditquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:33 schreef Chocolatebear het volgende:
En hoe dan tli. Motorisch incapabel.![]()
Shit doet pijn als een malle.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Goddamn Mikhail, het is hier geen US of KPD. Enkel gladde shit hier.Ja hallo, zij kan zelfs water laten aanbrandenquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:34 schreef Juminelle het volgende:
Ook aardig ditShit doet pijn als een malle.
. Living by Murphy's Law
.
![]()
Als ik die teentjes zo zie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.![]()
Ik begin me gewoon serieus af te vragen of tli jouw verloren zuster is. Jullie flikkeren altijd van de trap of stoten shit.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Ook aardig ditShit doet pijn als een malle.
Desalniettemin fucked up, tli.
Holy shit! Bijlmerramp ON STEROIDS.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
D'r zal maar een F-18 crashen in je woonwijk.
[ afbeelding ]![]()
En, is dat wat? Top gear vind ik ook wel leuk namelijkquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Helemaal los op vrijdagavond.
Top gear in India![]()
![]()
Ja best leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:47 schreef junamii het volgende:
[..]
En, is dat wat? Top gear vind ik ook wel leuk namelijk![]()
Ik ben overal en nergens.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Choco, ben jij aanwezig vanavond trouwens?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:
2 Beste Usher-nummers EVER. Meteen ff op USB-stick knallen, die gaan gepompt worden in de waggie.
![]()
Al die oudere tracks van hem zijnquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
2 Beste Usher-nummers EVER. Meteen ff op USB-stick knallen, die gaan gepompt worden in de waggie.
Beter dan die gare dance tracks van nu.
Nee klopt, 5 jaar ofzo. Maar die kan ik ook nog waarderenquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die is toch niet zo oud? Mijne zijn van respectievelijk 1997 en 2001![]()
.
![]()
Heb al die oude cd's nog. Ik ben ze allemaal weer aan het luisteren
quote:Jaquote:
You know your doing good 'cause they're jealous, POP-POP. They only hate you 'cause your a go-getter, POP-POP.
Pop ya collar, don't let em sweat yaThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Ja
You know your doing good 'cause they're jealous, POP-POP. They only hate you 'cause your a go-getter, POP-POP.
Pop ya collar, don't let em sweat yaIf not now, then when.![]()
It's getting hot in hereeee, so take off all your clothes.quote:
I'm getting so hot, I wanna take my clothes offffff.![]()
helemaal losgaande op die muziek sinds dat die uitkwam.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:36 schreef junamii het volgende:
[..]
It's getting hot in hereeee, so take off all your clothes.
I'm getting so hot, I wanna take my clothes offffff.
Zo zit ik achter de pc:
En daarna Bearshare.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Kazaa Lite mang.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:45 schreef jna het volgende:
In de tijd dat je nog mp3'tjes binnenhaalde met KazaaIf not now, then when.![]()
True. En daarna via msn alles doorsturen als je eindelijk een goede versie van een bepaald nummer had gevonden.quote:Jawel, je keek.![]()
Heul nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:58 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
We weten beiden dat jij die uberslet bent
Geen planning voor vanavond?
Nope, avondje thuis met vriendinnen. LadiesnightJij?
Ik duik zo mijn nest inquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heul niet
Nope, avondje thuis met vriendinnen. LadiesnightJij?
![]()
![]()
Whut, waarom? Moet je morgen werken?quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Nee ik ben gewoon helemaal opquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whut, waarom? Moet je morgen werken?![]()
![]()
![]()
Deze man heeft echt een geile stemJe moet niet naar hem kijken tho, want dat is meteen een moodkiller
Whehe, lijkt net alsof die stem niet bij hem hoort ofzoquote:Wel een goede stem ja
Ik kende het nummer ook vroeger alleen van audio, opeens ging ik een keer op youtube kijken en ik was echt fakking verbaasdquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, lijkt net alsof die stem niet bij hem hoort ofzoWel een goede stem ja
Hij heeft wel fokkin lekkere nummers deze ook
![]()
Hebben jullie ook wel eens dat je vingers naar vagina ruiken terwijl je er niet bij een in de buurt bent geweest?![]()
Haha, jij hebt met een lul aangeraakt die net daarvoor in een pussy zat. Gayquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:48 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je vingers naar vagina ruiken terwijl je er niet bij een in de buurt bent geweest?![]()
![]()
Hoe lang heb je al dergelijke fantasieën over mij?quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, jij hebt met een lul aangeraakt die net daarvoor in een pussy zat. Gay![]()
Toch al wel bijna een jaar. Misschien iets langer, misschien iets korter.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:35 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Hoe lang heb je al dergelijke fantasieën over mij?![]()
Wist ik het maar, liep gewoon normaal langs die bank op maar nam een te kort bochtjequote:Ben al de hele nacht wakker van de pijn.
kusje dr op dan maar?quote:Op zaterdag 7 april 2012 04:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wist ik het maar, liep gewoon normaal langs die bank op maar nam een te kort bochtjeBen al de hele nacht wakker van de pijn.
![]()
Had je nog gebeld?quote:Op zaterdag 7 april 2012 04:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wist ik het maar, liep gewoon normaal langs die bank op maar nam een te kort bochtjeBen al de hele nacht wakker van de pijn.
Haaaaaha wat is die Fascination toch een dom kankerwijf
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Goedemorgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sterkte btw
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Blijkbaar leest ze hier mee zonder mee te posten. Nou, ik weet wel wiens leven instabiel in elkaar steekt.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:03 schreef Jajong het volgende:
Haaaaaha wat is die Fascination toch een dom kankerwijf![]()
Ekt een treurig figuur. Ze gaat thunderslecht. Honda Civic, g.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Blijkbaar leest ze hier mee zonder mee te posten. Nou, ik weet wel wiens leven instabiel in elkaar steekt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
D-Squared slecht, Regilio Tuur slecht, geen geld voor de huur slecht.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
JIJ WEET.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:56 schreef Chocolatebear het volgende:
D-Squared slecht, Regilio Tuur slecht, geen geld voor de huur slecht.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Wat Spacekees met die lui doet weet ik niet though. Echt de slechtste ´rapper´ van Nederland.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
watskebeurt¿quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:03 schreef Jajong het volgende:
Haaaaaha wat is die Fascination toch een dom kankerwijfI had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Watser, watser, watser, watserquote:
Watser met jouw ouwe?
Kanker, kanker, je staat te spacen
Serieus gek wat praat je met mij man, kanker
Je praat maar je weet niet eens wats er met jou
Je weet niet eens wats er met mij maar wats er met jou ouwe
Kanker kanker
mensen zijn aan de crack tegenwoordig, serieus
Ik liep laatst door het centraal
komt er een junkie naar me toe voor een euro
"euro, kanker een euro?"
Ik zeg hier heb je twintig cent zegt-ie nee hoef je niet
Dus ik zeg, ja ja, is goed ik ken jou, ik ken jou
Je komt uit Noord
"uhh ja ik kom uit Noord, hoe weet je dat, hoe weet je dat?"
Zeg ik ja ik ken je moeder ik heb m'n krantenwijk voor 'dr bezorgt
"Uhh m'n moeder, m'n moeder? Ik heb haar al vijfentwintig jaar niet gezien"
Dus ik "zeg fuck jou man, ik verkoop 'r crack stomme slet"
Kanker kanker kanker junkies op het centraal
Serieus, enigste vette plek van centraal is de fucking Pizzahut
En uhh, en en en en en de meeting point maar kanker die is dicht
In ieder geval centraal is een baas, vieze Freddy is een baas,
Baksteen is een baas, Heist Rocker is een baas.
Ik was die outro helemaal vergeten![]()
![]()
![]()
Ja, die outro
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Zijn teksten zijn meestal wel vermakelijk alleen zijn flow is zo tergend saai, totaal geen diversiteit.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:59 schreef Jajong het volgende:
Wat Spacekees met die lui doet weet ik niet though. Echt de slechtste ´rapper´ van Nederland.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
![]()
Ik kom terug met bek met dubbel zo droog vermogen,
dubbel zo grote kloten, geef er geen fuck om of ze me wel mogen, wie wil er likken aan kees z`n scrotum? Blegh,
Geef me een vrouw, want ik ben opgewonden en ik ben stout,I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
How do I partied hard?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Jeez het is fucking koud buiten. Een perfecte middag om heerlijk in bed films te kijken
WelkeI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Okay zie je zo.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:30 schreef Juminelle het volgende:
Jeez het is fucking koud buiten. Een perfecte middag om heerlijk in bed films te kijken[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Niet iedereen hoeft dit te weten.quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Gast.
![]()
Ik voel me bekeken.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Sorry.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Jumi, nog lekker gedaggered in Uniq?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Neequote:Op zaterdag 7 april 2012 16:07 schreef Chocolatebear het volgende:
Jumi, nog lekker gedaggered in Uniq?Na 20 minuten dachten we "seriously, wtf doen we hier?" en toen zijn we naar een andere club gegaan.
Vasje heeft een Twitter account nodig, me dunkt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
NeeNa 20 minuten dachten we "seriously, wtf doen we hier?" en toen zijn we naar een andere club gegaan.
![]()
Crazy bitchquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:42 schreef Chocolatebear het volgende:
Vasje heeft een Twitter account nodig, me dunkt.![]()
Hoe leg je deze foto uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe leg je deze foto uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe leg je deze foto uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.soep hoop ik. En wauw, kutleven
![]()
![]()
Niet bekend zijn met het fenomeen micro-penis.
Waarschuwing, lijpe spoiler volgt.
Hieronder staat iets smerigs.
Het komt nu.SPOILER: JE BENT GEWAARACHUWDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het komt nu.Zou hij zijn schaamhaar altijd trimmen/scheren zodat hij groter lijkt?SPOILER: JE BENT GEWAARACHUWDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het komt nu.Kanker.SPOILER: JE BENT GEWAARACHUWDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Kan je daar überhaupt staand mee zeiken?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als hij niest floept hij volgens mij iets naar buiten.![]()
![]()
Of niet dan.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Inb4 tli met "jeez, mijn clit is nog groter".
Wie van jullie sletjes gaan er naar Defqon?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dat is geen kanker maar een micro-penis.quote:
Overigens zit die pik gewoon verstopt in dat vet.If not now, then when.![]()
Heb ik een rel van dWc en Jajong gemist in KLB?
Ik zie anders niks.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:51 schreef Juminelle het volgende:
ik verpats mn kaartenquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Wie van jullie sletjes gaan er naar Defqon?![]()
![]()
Dat is toch geen pik man. Dat is een afvoerslangetje.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is geen kanker maar een micro-penis.
Overigens zit die pik gewoon verstopt in dat vet.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Jammer. Anders had je een biertje bij me kunnen kopen.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Weet niet meer, laatste keer dat ik 'm zag zat m'n tong eroverquote:.
Nee? Hij relde met Fascination?quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:51 schreef Juminelle het volgende:
![]()
![]()
Ik drink geen bierquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jammer. Anders had je een biertje bij me kunnen kopen.![]()
En werk je daar dan?![]()
Als alles goed gaat werk ik dit jaar op een paar evenementen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik drink geen bier![]()
En werk je daar dan?
Ik bedoelde meer van dat jij en Jajong tegen die 'KLB crew' aan het rellen warenquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben je gek ofseau, ik ga m'n leven toch niet riskeren door te beefen met Jajong.
O.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer van dat jij en Jajong tegen die 'KLB crew' aan het rellen waren![]()
Ik weet nooit helemaal zeker of Sinos nou wel of niet een schijthekel aan ons heeft.
KLB-Crew
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik weet nooit helemaal zeker of Sinos nou wel of niet een schijthekel aan ons heeft.
Al is ze op zich best een grappige chick.
![]()
Ze doet alsof, maar ze diggt ons stuk voor stuk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik weet nooit helemaal zeker of Sinos nou wel of niet een schijthekel aan ons heeft.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ook lowlands?quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als alles goed gaat werk ik dit jaar op een paar evenementen.![]()
care. ik drink geen bier en jij valt op jongetjes. so what.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]_!
_!
_!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Zwak hoor, afhaker.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
NeeNa 20 minuten dachten we "seriously, wtf doen we hier?" en toen zijn we naar een andere club gegaan.
full stops and exclamation marks![]()
NOBODY LIKES US
WE DON'T CARE
AFCA CANT BE STOPPEDIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Kom dan.quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Roze koeken?quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Je bent wel geïnteresseerdquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Op FOK! de moederkoek van je chick aanbieden. Sick fuck.
![]()
Dan is het begrijpelijk ja. Zonder vlinderdas kom je niet binnen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik wilde wel, maar m'n vlinderdas lag nog bij de stomerij.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Oasis is 'n kutband.quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik wilde wel, maar m'n vlinderdas lag nog bij de stomerij.![]()
.
![]()
Dat komt vaker voor ja, ook die Cher-.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ze doet alsof, maar ze diggt ons stuk voor stuk.Neen.quote:
Bevrijdingspop
Indian Summer Festival
EK kwart/halve en finale
Defqon
Welcome to the future festival
Coldplay
Coldplay.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat komt vaker voor ja, ook die Cher-.
[..]
Neen.
Bevrijdingspop
Indian Summer Festival
EK kwart/halve en finale
Defqon
Welcome to the future festival
Coldplay
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Sinos is m'n homegirl, man.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik weet nooit helemaal zeker of Sinos nou wel of niet een schijthekel aan ons heeft.Cher- is een retard, man.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat komt vaker voor ja, ook die Cher-.full stops and exclamation marks![]()
Aanstellerij. Het is fucking half 7 alweer en ik teer op nog minstens een kwart van m'n drunk van gister nuquote:.
![]()
Gaat me meer om het geld he.quote:Ze weten gewoon niet wat ze willen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Sinos is m'n homegirl, man.
[..]
Cher- is een retard, man.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Meh, zij is gewoon achterlijk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat komt vaker voor ja, ook die Cher-.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Wie zegt dat ik drunk was?quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Aanstellerij. Het is fucking half 7 alweer en ik teer op nog minstens een kwart van m'n drunk van gister nu.
![]()
Zelfs dan zou ik niet gaan. Bruce Springsteen komt weer langs man, dan ga je toch niet je tijd verspillen aan Coldplay.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Dat verhaal over die guy met een vriendin.quote:Al moest ik werken bij de jostiband. Ik wil paper maken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:29 schreef TJV het volgende:
[..]
Zelfs dan zou ik niet gaan. Bruce Springsteen komt weer langs man, dan ga je toch niet je tijd verspillen aan Coldplay.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Zou je me kaartjes voor jostiband kunnen regelen?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Beroof een bank dan, heb je geld, tijd en kun je naar Bruce Springsteen. Misschien ook nog naar de jostiband, al weet ik niet of die genoeg kwijl opgespaard hebben om op tournee te gaan.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat verhaal over die guy met een vriendin.
[..]
Al moest ik werken bij de jostiband. Ik wil paper maken.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Daar ben ik gewoon nieteens op in gegaanquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat verhaal over die guy met een vriendin.
Harde kern.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Rondjes lopen.
Geniale term, kom niet eens haten want ik weet dat je er stiekem van houdtquote:Heaven is a place on earth with you![]()
Mogen de mannen ook zo'n geniale term?quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geniale term, kom niet eens haten want ik weet dat je er stiekem van houdtfull stops and exclamation marks![]()
ekte ecto'squote:Op zaterdag 7 april 2012 18:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Mogen de mannen ook zo'n geniale term?![]()
![]()
Nee, ik was doorgesnoven jwz.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:35 schreef krioro het volgende:
Haha lkkr an die pilluh toch haha heelmal waus!![]()
full stops and exclamation marks![]()
''Best leuk is niet'' genoeg voor mij, ik luister alleen naar het allerbeste.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:59 schreef junamii het volgende:
[..]
Haten op Coldplay
Ze hebben best leuke nummers.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Nee die zijn over het algemeen wel lekker dus minder haat voor.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Mogen de mannen ook zo'n geniale term?Heaven is a place on earth with you![]()
Je zat weer aan de pirkies hè? Zal eens nietquote:.
Wát een baasquote:! Hij is ook gewoon écht een nerd, of het is een keigoede gimmick
.
![]()
Nee speed, niet dat het minder erg is maar maar het zijn geen pillenquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je zat weer aan de pirkies hè? Zal eens niet.
![]()
![]()
Junk.
Ik hoop dat hij echt zo isquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wát een baas! Hij is ook gewoon écht een nerd, of het is een keigoede gimmick
.
Sorry.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:14 schreef NoelGallagher het volgende:
nu heb ik ook weer zin in neusvoerkutvas
Ik ga nu lekker m'n avond verder uitbrakken met mn bed en een filmpje.
![]()
![]()
Mehquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Nathan_Barnatt
Occupation: Actor, comedian FUUU
zu spatt, het ligt al naast mequote:Op zaterdag 7 april 2012 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sorry.Ik ga nu lekker m'n avond verder uitbrakken met mn bed en een filmpje.
![]()
![]()
Sites die je alleen vanuit de USA kunt bezoeken. Wat is dat voor kanker. BASISPRICIPES VAN HET INTERNET.
![]()
Dat heb ik volgens mij nog nooit gehad. Alleen met dingen bestellenquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sites die je alleen vanuit de USA kunt bezoeken. Wat is dat voor kanker. BASISPRICIPES VAN HET INTERNET.
Jawel, je keek.![]()
Alleen MTV al is voor 10% ofzo maar toegankelijkquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:29 schreef jna het volgende:
[..]
Dat heb ik volgens mij nog nooit gehad. Alleen met dingen bestellen.
Niet dat die onzin van MTV me echt boeit overigens, was alleen benieuwd naar enkele MTV Cribs.
![]()
Dat haarquote:Die ogen
Die lippen
Die boobies
Ik mag eerst.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Wie niks te doen heeft, nu een film op tv op SBS6 over Jamaicanen die een bobslee team gaan oprichten en meegaan doen aan de Winter Olympics.
Dudequote:Op zaterdag 7 april 2012 19:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Deze chick is knapper dan alle chicks van fok! bij elkaar.
Daarnaast is dat ook niet zo heel moeilijk. De Fernandes chicks daargelaten
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dude
Daarnaast is dat ook niet zo heel moeilijk. De Fernandes chicks daargelatenIf not now, then when.![]()
die is nog nooit eerder op tv geweest gelukkigquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie niks te doen heeft, nu een film op tv op SBS6 over Jamaicanen die een bobslee team gaan oprichten en meegaan doen aan de Winter Olympics.![]()
![]()
Geen idee.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die is nog nooit eerder op tv geweest gelukkigIf not now, then when.![]()
Jij komt teveel in US.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Deze chick is knapper dan alle chicks van fok! bij elkaar.![]()
jezus man dat is al maanden uitquote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Sanka, u dead?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie niks te doen heeft, nu een film op tv op SBS6 over Jamaicanen die een bobslee team gaan oprichten en meegaan doen aan de Winter Olympics.Jawel, je keek.![]()
Niet? Ik zag toen een foto van jou met een nare vieze puist op je hoofd.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft pus een geur dan? ik heb eigenlijk geen ervaring met pus.If not now, then when.![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet? Ik zag toen een foto van jou met een nare vieze puist op je hoofd.Jij bent echt hinderlijk.
Dat is geen pus, dat is spul dat in puisten zit.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet? Ik zag toen een foto van jou met een nare vieze puist op je hoofd.![]()
Wil ik een poging doen om even wat slaap te pakken gaat die guy die boven mij woont gelijk dancehall blazen.![]()
![]()
Hij kwam vast in de mood door cool runnings op tvquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:15 schreef Sala-adin het volgende:
Wil ik een poging doen om even wat slaap te pakken gaat die guy die boven mij woont gelijk dancehall blazen.
Jawel, je keek.![]()
Denk het niet, hij begint altijd met van die wilde rap tunes ala tyga en dan over op dancehallquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:19 schreef jna het volgende:
[..]
Hij kwam vast in de mood door cool runnings op tv![]()
![]()
Zij is lekkerder dan alle chicks op fok! bij elkaar.quote:If not now, then when.![]()
This is a public service announcement.
U ontvangt per bestelling de volgende condooms:
Durex Natural x 20
Durex Performa x 2
Durex Topsafe x 2
Durex Elite x 2
Durex Ambassador x 24
Durex Fiësta x 4
Durex JLS x 6
Meteen bijbestellen:
20 x Durex Ambassador ¤2,95
De condooms worden in een neutrale verpakking verzonden
Levertijd in werkdagen: 5
_______________________+
¤14,95 + ¤3,95 verzendskosten.
http://www.1dayfly.com/nl-nl/?zanpid=1623710474711761921
Geen dank. Wel nog 15 uur geldig deze aanbieding, dus als je interesse hebt moet je opschieten.
My name is dWc and I approve this message.![]()
Die las ik ook net inderdaad, maar de laatste keer dat iemand anders dan ikzelf m'n afschriften checkte was ik 12.
![]()
Ja precies. Maar wel leuk als je naar de bank gaat waar ze ook je afschriften kunnen zien en er een leuk meisje achter de balie staat.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die las ik ook net inderdaad, maar de laatste keer dat iemand anders dan ikzelf m'n afschriften checkte was ik 12.
Die vrouw weet toch ook wel dat jij seks hebt?quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja precies. Maar wel leuk als je naar de bank gaat waar ze ook je afschriften kunnen zien en er een leuk meisje achter de balie staat.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Je hebt wel besteld, eerlijkquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die vrouw weet toch ook wel dat jij seks hebt?. Ik wel, meteen die 20 erbij voor ¤2,95 gekozen
.
Best zonde bedenk ik me nu, ik ben nog maagd en kans om te neuken is 0,01%.
Marketing!
![]()
Goh..quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die vrouw weet toch ook wel dat jij seks hebt?If not now, then when.![]()
Nee. Condoomsquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je hebt wel besteld, eerlijk. Ik wel, meteen die 20 erbij voor ¤2,95 gekozen
.
Goede aanbieding wel tho
Ah, je hebt dus al enkele SOA's gehad?quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee. Condooms
Goede aanbieding wel thoIf not now, then when.![]()
Deze smaquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee. Condooms
Goede aanbieding wel tho. Je weet echter maar nooit toch, en ik ben benieuwd naar al die Durex varianten
.
Deze man is over een week 80 condooms rijker.
![]()
Want? 'Al' mijn bedpartners op 1 na waren mannen met wie ik in een serieuze relatie zat.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, je hebt dus al enkele SOA's gehad?
Daarnaast claim ik ook niet dat ik nooit condooms heb gebruikt, maar het is gewoon kut.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Eej, je hoeft je niet te bewijzen hoor.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Want? 'Al' mijn bedpartners op 1 na waren mannen met wie ik in een serieuze relatie zat.
Daarnaast claim ik ook niet dat ik nooit condooms heb gebruikt.If not now, then when.![]()
Niet zo happen mayne.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Want? 'Al' mijn bedpartners op 1 na waren mannen met wie ik in een serieuze relatie zat.
Daarnaast claim ik ook niet dat ik nooit condooms heb gebruikt, maar het is gewoon kut.![]()
Dat was ik ook heel niet van plan hoorquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Eej, je hoeft je niet te bewijzen hoor.
Je deed het toch hoor.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat was ik ook heel net van plan hoorIf not now, then when.![]()
Sowieso dat er ondertussen minstens nog 1 iemand anders ze ook heeft besteld. En maar niks zeggen.
JE KAMELENTEEN WELTEVERSTAANquote:![]()
![]()
Ik gebruik gewoon nog echte schapendarmen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sowieso dat er ondertussen minstens nog 1 iemand anders ze ook heeft besteld. En maar niks zeggen.
[..]
JE KAMELENTEEN WELTEVERSTAANIf not now, then when.![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon nog echte schapendarmen.Kænker.
![]()
Dwc is op dreef vandaag
Gaat wel Jum, thanks for asking.Telkens als ik ga staan komt er een enorme druk op die nagel te staan
Heb je geen krukkenquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:25 schreef tliciouz het volgende:
Dwc is op dreef vandaag
Gaat wel Jum, thanks for asking.Telkens als ik ga staan komt er een enorme druk op die nagel te staan
?
Als ze er veel last van heeft tijdens het lopen, why not?quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hebt toch geen krukken nodig als je je teen gestoten hebt.Jawel, je keek.![]()
Wel als je je teen daardoor gebroken hebt. Tenminste, ik kreeg dat wel.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hebt toch geen krukken nodig als je je teen gestoten hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Op die manier.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wel als je je teen daardoor gebroken hebt. Tenminste, ik kreeg dat wel.Of hij wacht totdat UFC begint.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik las "heb je geen keuken?". Ik denk al, wtf. Is Jajong daadwerkelijk bij jou nu ofzo
.
He, waaromquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik las "heb je geen keuken?". Ik denk al, wtf. Is Jajong daadwerkelijk bij jou nu ofzo
.
?
Ja dat had ik door, maar hoezo dacht je dat het echt zo wasquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[Fernandes #155] Fly girl on her knees, she dont wanna come near me.?
Ah, ik snap hemquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ja, niet. Maar "heb je geen keuken?" is echt zo'n Jajong-opmerking tegen een chick vind ik.
Interessante plans de campagnes up in hurrrrr?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Geen idee, ik word zo opgehaald en ga uit in Arnhemquote:
Waar ga je?quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Geen idee, ik word zo opgehaald en ga uit in ArnhemIf not now, then when.![]()
Manhattan.quote:
Ik zie net dat die gasten van Dope D.O.D. in mei in Luxor komen
Oké, misschien kom ik je stalken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Manhattan.
Ik zie net dat die gasten van Dope D.O.D. in mei in Luxor komen
Ze hebben wel zieke tracks, maar speciaal er naartoe, mwah.If not now, then when.![]()
Nice, Cher is er ookquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oké, misschien kom ik je stalken.
Ze hebben wel zieke tracks, maar speciaal er naartoe, mwah.
Meh, het kost maar 14 euro ofzo en het is op zaterdagavond dus is wel chill
lol, ken je haar?quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nice, Cher is er ook
Meh, het kost maar 14 euro ofzo en het is op zaterdagavond dus is wel chillIf not now, then when.![]()
Ja ik las al iets over een confrontatie met haar? Maar zou wel grappig zijn als ze er echt is, belachelijk maken enzo.quote:
Ze zei dat ze me niet zou herkennen als ze me zag, dus ik denk niet dat ik erachter ga komen wie ze is. Ik heb ook geen flauw idee hoe ze eruitziet verderquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja ik las al iets over een confrontatie met haar? Maar zou wel grappig zijn als ze er echt is, belachelijk maken enzo.
Maak zo'n sexy sticker met glittertjes en erop "Juminelle".quote:Op zondag 8 april 2012 00:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ze zei dat ze me niet zou herkennen als ze me zag, dus ik denk niet dat ik erachter ga komen wie ze is. Ik heb ook geen flauw idee hoe ze eruitziet verderIf not now, then when.![]()
A'dam nice, wezen shoppen? En ja net wakker, was om 8 uur ofzo m'n bed in gegaan maar nu ben ik echt klaarwakkerquote:Op zondag 8 april 2012 00:41 schreef junamii het volgende:
[..]
Hè vasje! Net thuis van A'dam en jij madame? Net wakker hè hahahEcht typisch
![]()
Heheh nee ben naar de film geweestquote:Op zondag 8 april 2012 00:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
A'dam nice, wezen shoppen? En ja net wakker, was om 8 uur ofzo m'n bed in gegaan maar nu ben ik echt klaarwakkerEcht typisch
Typisch ja, nu kan je niet meer slapen tot diep in de nacht![]()
![]()
Naar de fim, oeh, met een guy?quote:Op zondag 8 april 2012 00:46 schreef junamii het volgende:
[..]
Heheh nee ben naar de film geweest
Typisch ja, nu kan je niet meer slapen tot diep in de nacht![]()
![]()
Yes, bijna 24 uur lang met hem geweest uiteindelijkquote:Op zondag 8 april 2012 01:00 schreef junamii het volgende:
[..]
Was je gister uit met die ene jongen trouwens?Ik vind 'm steeds leuker
Ookal is het een echte rasmongool soms, wel een lieve mongool.
![]()
Hahah nice is dat idd als je bij elkaar bent en het leuk blijft jaquote:Op zondag 8 april 2012 01:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yes, bijna 24 uur lang met hem geweest uiteindelijkIk vind 'm steeds leuker
Ookal is het een echte rasmongool soms, wel een lieve mongool.
Maar het gaat de goede kant op dus dit![]()
![]()
Ja zeker, ik vond dat gelul van "Je vind iemand als je het niet verwacht" altijd zo'n onzin, maar nu niet meerquote:Op zondag 8 april 2012 01:18 schreef junamii het volgende:
[..]
Hahah nice is dat idd als je bij elkaar bent en het leuk blijft ja
Maar het gaat de goede kant op dus dit![]()
![]()
Heheh het klopt idd wel, komt altijd wanneer je het eigenlijk niet verwacht. Mja dat maakt het ook wel leuk tochquote:Op zondag 8 april 2012 01:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja zeker, ik vond dat gelul van "Je vind iemand als je het niet verwacht" altijd zo'n onzin, maar nu niet meer
Heb je al wat anders gedaan met hem dan uitgaan btw?![]()
Jawel, feest hier net afgelopen, zusje was jarig.quote:
Nee geen pics
How about yourself?Deathlift or Die.![]()
Ghehehe gefeliciteerdquote:Op zondag 8 april 2012 02:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jawel, feest hier net afgelopen, zusje was jarig.
Nee geen pics
How about yourself?
Naar bios geweest en daarna nog wat rondgehangen. Had wel langer gemogen, alleen ik moet morgen heel vroeg op dus kon niet langer blijven![]()
![]()
Ja natuurlijk :pquote:Op zondag 8 april 2012 01:30 schreef junamii het volgende:
[..]
Heheh het klopt idd wel, komt altijd wanneer je het eigenlijk niet verwacht. Mja dat maakt het ook wel leuk toch
Heb je al wat anders gedaan met hem dan uitgaan btw?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: