SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Cause my dick is too big, it's a big bang theory.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik wilde er gisteren heen maar we waren te stoned om ons te beseffen dat hij waarschijnlijk zou uitverkopen.
Staan we in die rij is hij net uitverkocht.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
thuglife dezen man.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:20 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik wilde er gisteren heen maar we waren te stoned om ons te beseffen dat hij waarschijnlijk zou uitverkopen.
Staan we in die rij is hij net uitverkocht.Deathlift or Die.![]()
Je wilt niet weten, die struggles in Amstelveen-zuid. Mitchigremmah hoekhosselings.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Zojuist drie vuilniszakken vol kleding en schoenen weggegooid![]()
En nu is er weer genoeg plek in mijn kast dus morgen mat ik shoppen van mezelf
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dat T-bar row.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Kanker zooi echt, daarstraks weer mijn voet gestoten. Drie keer raden waar aan en drie keer raden welke plek? Juist weer mijn teen die gebroken is.
Nu ligt de teen er naast ook nog open of nou ja de nagel, zit gewoon een fucking gat in en de nagel aan de linker onder kant is gewoon weg.. Wou net mijn teen opnieuw intapen en toen gebeurde het. Lig gewoon op de bank te rillen van de pijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:12 schreef tliciouz het volgende:
Kanker zooi echt, daarstraks weer mijn voet gestoten. Drie keer raden waar aan en drie keer raden welke plek? Juist weer mijn teen die gebroken is.
Nu ligt de teen er naast ook nog open of nou ja de nagel, zit gewoon een fucking gat in en de nagel aan de linker onder kant is gewoon weg.. Wou net mijn teen opnieuw intapen en toen gebeurde het. Lig gewoon op de bank te rillen van de pijn.
Fucking gore-showSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
AuuuuuuuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voel het gewoon als ik naar die foto kijk
Is dat OPI nagellak?
Ben net gewoon flauwgevallen van de pijn, en ga zo denk ik wel even de huisartsenpost bellen, weet jij waar die zit hier ergens Jumi?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
AuuuuuuuIk voel het gewoon als ik naar die foto kijk
Is dat OPI nagellak?
En ja.
All good things are wild and free.![]()
Oh wauw, dat is niet goed. Waar ben je? In Arnhem?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ben net gewoon flauwgevallen van de pijn, en ga zo denk ik wel even de huisartsenpost bellen, weet jij waar die zit hier ergens Jumi?
En ja.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ja, maar dat zit volgens mij aan de andere kant van Arnhem. Kutzooi, moet ik 2 bussen pakken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh wauw, dat is niet goed. Waar ben je? In Arnhem?All good things are wild and free.![]()
Ja, bij Elden daar schuintegenover de Ohra bij dat kantorengedoe zit er een. Op internet staat overigens dat je ook 0900-1598 kan bellen voor deze regio.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja, maar dat zit volgens mij aan de andere kant van Arnhem. Kutzooi, moet ik 2 bussen pakken.quote:Als u ons belt krijgt u een speciaal opgeleide assistente aan de lijn. Zij noteert enkele gegevens en geeft u advies. Indien nodig maakt zij voor u een afspraak op het spreekuur of vraagt of de dienstdoende huisarts u terugbelt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Effe bij je buren vragen :xquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wel iemand die mee kan gaan maar geenauto ofzo.![]()
Sorry hoor, maar met zulke ultieme lompheid kan ik geen medelijden meer hebbenquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:12 schreef tliciouz het volgende:
Kanker zooi echt, daarstraks weer mijn voet gestoten.. Kusje
.
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind zwarte nagellak jou niet zo staan eerlijk gezegd.![]()
![]()
DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: