SPOILER: boek 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
quote:Op donderdag 26 april 2012 11:32 schreef Angelof9 het volgende:
SPOILER: boek 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:46 schreef Gwywen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: boek5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:06 schreef Angelof9 het volgende:
Dit denk ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Leuke theorie!quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:28 schreef Nagil het volgende:
Als die Starks gewoon eens naar hun direwolves luisteren!
Er is zelfs een vergaande theorie dat het laatste hoofdstuk Jon Jon niet is, er zijn namelijk verschillende dingen die erg 'out of character' voor hem zijn. Ik kan het mezelf niet zo goed herinneren maar is op een gegeven moment Ghost ook niet tegen hem aan het grommen?
GRRM heeft in interviews gezegd dat hij met de serie begon toen hij een "visioen" kreeg van het hoofdstuk waarin de Stark kinderen de direwolf pups vinden. Ik vraag me dan ook af er een grotere rol voor de direwolfen is weggelegd in de toekomst...quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:28 schreef Nagil het volgende:
Als die Starks gewoon eens naar hun direwolves luisteren!
Ja, boek 6 en 7..quote:Op maandag 30 april 2012 12:49 schreef Angelof9 het volgende:
In welke toekomst bedoel je dan? Die van de boeken die nog niet geschreven zijn?
Nymeria komt af en toe wel voor. Die leidt nu een roedel in het koningsbos dacht ik.quote:Op maandag 30 april 2012 13:08 schreef Angelof9 het volgende:
Ik weet het niet hoor, er zijn er zowiezo al 2 dood. En wat er nu met Ghost gaat gebeuren is afwachten. En Nymeria is al 5 boeken lang zoek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |