quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:35 schreef GizartFRL het volgende:
Dan zou ik kijken of ik nog zou kunnen fileparkeren.
Je weet een man zichzelf ook kan vingeren?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:37 schreef TNA het volgende:
Meestal zeggen mannen dat ze zichzelf zouden vingeren.
Dubbel vingeren dan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:38 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Je weet een man zichzelf ook kan vingeren?
Eerst een kind baren en DAN pas abortus? En hoeveel is een bepaalde tijd? 18 jaar?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:34 schreef woerdjes het volgende:
Wat zou u doen moest u van het Andere Geslacht zijn? Ik denk hier veel over na
Moest ik vrouw zijn zou ik eerst leren Abortus uitvoeren dan zou ik altijd een kind baren en na een bepaalde tijd Aborteren en dan in sterk water zetten.
Zo zou ik bijvoorbeld Aborteren op 2 weken dan op 3 weken enzovoort allemaal op sterk water naast elkaar ztten (chronologische wijze) zo ga ik weten hoe een mens zich voor geboorte ontwikkeld!
En u?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:34 schreef woerdjes het volgende:
Wat zou u doen moest u van het Andere Geslacht zijn? Ik denk hier veel over na
Moest ik vrouw zijn zou ik eerst leren Abortus uitvoeren dan zou ik altijd een kind baren en na een bepaalde tijd Aborteren en dan in sterk water zetten.
Zo zou ik bijvoorbeld Aborteren op 2 weken dan op 3 weken enzovoort allemaal op sterk water naast elkaar ztten (chronologische wijze) zo ga ik weten hoe een mens zich voor geboorte ontwikkeld!
En u?
Jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:51 schreef tarantism het volgende:
Is de OP door iemand van man bijt hont gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |