Hij heeft gelijk. Mocht het ooit zover komen voor jou dan moet je ze wanneer ze het minste of geringste geluid maken met platte hand in het gezicht slaan om je positie als alfaman te verstevigen.quote:
Gaat het nog steeds over haar ja?quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok, gevonden. Ze is niet lelijk, dat zeker niet.
Wel een type voor Heloef.
Ik ben toch niet zo van het slaan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alsof er vrouwen zijn zonder daddy issues.
Ik had nog 50 cent in mijn broekzak! Ik heb nu genoeg centjes. Tot straks.
Laten we het eens toetsen aan de hand van de namen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:25 schreef twi het volgende:
[..]
Zou dat alleen met daddy issues te maken hebben ja?
Vrouwen met daddy issues, ik hoopte altijd dat ze heel makkelijk waren.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alsof er vrouwen zijn zonder daddy issues.
Ik had nog 50 cent in mijn broekzak! Ik heb nu genoeg centjes. Tot straks.
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:27 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar ze heet helemaal geen Lynn, dus je hebt me in het ootje genomen heloefje.
Een poll om het draagvlak te toetsen lijkt me interessanter.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Laten we het eens toetsen aan de hand van de namen.
Dat is te anoniem.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:28 schreef twi het volgende:
[..]
Een poll om het draagvlak te toetsen lijkt me interessanter.
Maar wel makkelijk doorselecteren voor topichosselaars zoals ik.quote:
Want ik ben ook een geweldig gespreksonderwerp.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het altijd over jou.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Want ik ben ook een geweldig gespreksonderwerp.
Nu begin je op DG te lijken, not cool bro.quote:
Er valt zoveel over je te zeggen. Ik zou eigenlijk een scriptie over je moeten schrijven.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Want ik ben ook een geweldig gespreksonderwerp.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu begin je op DG te lijken, not cool bro.
Best knap voor iemand zonder sociale contacten.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er valt zoveel over je te zeggen. Ik zou eigenlijk een scriptie over je moeten schrijven.
Hehe, ik snap wel wat je bedoelt jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet aan WT denken bij deze![]()
Ach, Nietzsche had ook niet zoveel vrienden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Best knap voor iemand zonder sociale contacten.
Je had ook eerder boodschappen kunnen doenquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:35 schreef LostInSpace het volgende:
Een turkse Pizza halen omdat je daarnet voor een gesloten supermarkt stond
Wat nou feestdag. Ik heb de hele dag keihard gewerkt en dan kan ik niet eens naar die klote supermarkt om eten te halen![]()
Ambtenaren.
Ja.. gisteren ofzo.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je had ook eerder boodschappen kunnen doen
quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:25 schreef twi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat?
Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op het slowchatten en een geile gangbang met elkaar te hebben.
Nog nooit gezien hierquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:42 schreef DigitalGirl het volgende:
Wie uit deze thread post ook al weer plaatjes van http://loldutchpeople.tumblr.com/ ?
Dat was Cher- volgens mij.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:42 schreef DigitalGirl het volgende:
Wie uit deze thread post ook al weer plaatjes van http://loldutchpeople.tumblr.com/ ?
Geen flauw idee, zolang het maar niet hier is.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh ja, waar is ze trouwens gebleven?
Vast een leven gekregen, jammer he.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh ja, waar is ze trouwens gebleven?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:50 schreef twi het volgende:
[..]
Geen flauw idee, zolang het maar niet hier is.
Youquote:
Willquote:
quote:
quote:
Moeten we dit vertalen naar sex?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toffe nacht gehad.Dag was een beetje brak maar wel gezellig.
En, kon ie het een beetje?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toffe nacht gehad.Dag was een beetje brak maar wel gezellig.
Clever thinking.quote:
Moet je je avonden niet mee vullen joh. Trek er eens op uit.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Wie kan een knapper hipster tegenkomen dan dit http://janktastic.tumblr.com/ door te zoeken met een willekeurig woord op tumblr![]()
![]()
![]()
.
Niks mis mee inderdaad.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Wie kan een knapper hipster tegenkomen dan dit http://janktastic.tumblr.com/ door te zoeken met een willekeurig woord op tumblr![]()
![]()
![]()
.
Verstandig advies.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:15 schreef twi het volgende:
[..]
Moet je je avonden niet mee vullen joh. Trek er eens op uit.
Oeh, samen met een zaklamp onder de dekens?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sex maakt een nacht nog niet meteen tof hoor.
Dus. Zeg nou eens eerlijk. Zit je nou gewoon stiekem al die tijd al onder de plak of blijf je beweren dat ie alleen maar een batsertje is?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sex maakt een nacht nog niet meteen tof hoor.
[..]
Anders zag ik hem niet al 1.5 jaar.
Een batsertje natuurlijk, anders had ze 'm niet tijdelijk gedumpt voor wat anders.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus. Zeg nou eens eerlijk. Zit je nou gewoon stiekem al die tijd al onder de plak of blijf je beweren dat ie alleen maar een batsertje is?
Mis ik wat?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus. Zeg nou eens eerlijk. Zit je nou gewoon stiekem al die tijd al onder de plak of blijf je beweren dat ie alleen maar een batsertje is?
As usualquote:
Ik doe niet aan onder de plak zitten.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gedumpt. Ik ben alleen gestopt met de seks. Als ik het contact had moeten verbreken had ik namelijk een andere keuze gemaakt, die laat ik echt niet vallen hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:21 schreef twi het volgende:
[..]
Een batsertje natuurlijk, anders had ze 'm niet tijdelijk gedumpt voor wat anders.
Leuk meisje wel, niet zo heel bijzonder.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:37 schreef benzin het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van dat oudste meisje in de Toyota Aygo reclame? (Vanaf 0:22)
Dus. Je zit onder de plak, of je het leuk vind of nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe niet aan onder de plak zitten.
[..]
Ik heb hem niet gedumpt. Ik ben alleen gestopt met de seks. Als ik het contact had moeten verbreken had ik namelijk een andere keuze gemaakt, die laat ik echt niet vallen hoor.
Weinig inspirerend. Zo'n hok uitkiezen en dan geilen op de spiegelsquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:37 schreef benzin het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van dat oudste meisje in de Toyota Aygo reclame? (Vanaf 0:22)
Klopt, ze is ook niet super lekker, maar dat lachje op 0:22quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:41 schreef Bartholomeus het volgende:
Vind er weinig van uit gaan, niet mijn prototype lekker ding. Kan evengoed best een heel leuke lieve meid zijn hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Klopt, ze is ook niet super lekker, maar dat lachje op 0:22![]()
![]()
Verder vind ik die kleren ook wel leuk
Je beseft dat ook dat lachje toneel is he? Ik vind het behoorlijk gemaakt overkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Het ziet er wat ongemakkelijk uit, maar stiekem vind ik dat juist zo schattig eraanquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je beseft dat ook dat lachje toneel is he? Ik vind het behoorlijk gemaakt overkomen
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:43 schreef benzin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drama means nothing, it's part of the game.
quote:
Ontzettend jammer dat ik nu echt moet gaan slapen. Anders had ik mijn ware zelf laten zien bij Gears of War 3. And believe me that's not a sight to remember...quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 02:18 schreef TheGame het volgende:
[..]
Ontzettend jammer dat ik nu echt moet gaan slapen. Anders had ik mijn ware zelf laten zien bij Gears of War 3. And believe me that's not a sight to remember...
quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:29 schreef twi het volgende:
[..]
Duracell heeft een nieuwe mascotte nodig.
Dubbel XP in GoW3 las ik? Ik word er bijna enthousiast van. Totdat ik me realiseer dat ik nog 42 levels zou moetenquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben lui vandaag, ik ga douchen, aankleden en weer gamen. All day and night long!
Ja klopt.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:31 schreef twi het volgende:
[..]
Dubbel XP in GoW3 las ik? Ik word er bijna enthousiast van. Totdat ik me realiseer dat ik nog 42 levels zou moeten
Word je dan rood?quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ben gister level 84 geworden, ik ga 3 dagen lang gamen. Ik wil level 100 worden! En dan weer opnieuw
Ik kwam gister een rode tegen
Dafuq! Die is dus al 3 keer level 100 geworden
quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ben gister level 84 geworden, ik ga 3 dagen lang gamen. Ik wil level 100 worden! En dan weer opnieuw
Ik kwam gister een rode tegen
Dafuq! Die is dus al 3 keer level 100 geworden
Ja..quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:38 schreef twi het volgende:
[..]
Word je dan rood?
Damn, 3 keer level 100, dan moet je wel ernstig veel spelen.
Heb m'n best er op gedaanquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja..
Zwart - groen - blauw - rood
Een Vriend van mij speelt elke dag, best veel kills. En die is bijna blauw
Dus moet je nagaan hoe goed en hoeveel die rode heeft gespeeld
Ow en jij lijkt trouwens echt op je Xbox avatar
Heb alleen 1 gespeeld.quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:51 schreef Myraela het volgende:
Ik zit aan tafel, met mijn tekenspullen en mijn laptop. Helemaal klaargezet om huiswerk te maken. Ik ben nu al zo trots dat ik eigenlijk wel kan stoppen zonder te beginnen.
Mij alleen maar omdat ik trots en koekjes uit wil delenquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:56 schreef Lokasenna het volgende:
Mij boeit het eigenlijk niet zo of Myr haar huiswerk maakt.
Gamenquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:59 schreef b4kl4p het volgende:
Goedemorgen,
Ben de film "The number 23" aan het kijken maar snap er geen reet van, wat doen jullie vandaag op minus eerstepaasdag?
Maar ik wil helemaal geen koekjes.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Mij alleen maar omdat ik trots en koekjes uit wil delen
Straks even een vriendin naar het vliegveld brengen. Verder weinig bijzonders. Misschien vanavond nog even op stap.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:59 schreef b4kl4p het volgende:
Goedemorgen,
Ben de film "The number 23" aan het kijken maar snap er geen reet van, wat doen jullie vandaag op minus eerstepaasdag?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:59 schreef b4kl4p het volgende:
Wat doen jullie vandaag op minus eerstepaasdag?
1 2 3 | Activity[] paasdag = new Activity[2]; this.randomActivities(paasdag, 2); System.out.println(paasdag[-1]); |
1 | Exception in thread "main" java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException: -1 |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werken en studie. Wie immer.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:59 schreef b4kl4p het volgende:
Goedemorgen,
Clickable wat?quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:07 schreef Myraela het volgende:
Ik ga vandaag mijn clickable in elkaar zetten.
Een clickable mockup, of is een clickable iets anders?quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:07 schreef Myraela het volgende:
Ik ga vandaag mijn clickable in elkaar zetten.
website voor vrijwilligerswerk voor 55plussers.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:07 schreef twi het volgende:
Ik moet ook wat doen, maar ik doe niks. Goed hè?
[..]
Clickable wat?
Stappen doe ik nooit meer, iig deze maand niet meer. Al mijn geld op in een avondquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Straks even een vriendin naar het vliegveld brengen. Verder weinig bijzonders. Misschien vanavond nog even op stap.
In ben van plan naar de stad te gaan maar stel het al vanaf half 11 uit. Faal.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:59 schreef b4kl4p het volgende:
Goedemorgen,
Ha,quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:07 schreef twi het volgende:
Ik moet ook wat doen, maar ik doe niks. Goed hè?
[..]
Clickable wat?
Kan ik begrijpen wanneer je 2 uur moet reizen om in een fatsoenlijke stad te komen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In ben van plan naar de stad te gaan maar stel het al vanaf half 11 uit. Faal.
Ze heeft al een vriendjequote:
Zwolle gaat in 40 minuten hoor.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:12 schreef twi het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen wanneer je 2 uur moet reizen om in een fatsoenlijke stad te komen.
Nah ik lig nog in mijn grondbed, dalijk maar ns ff opstaan.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:22 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Morgeeen, zet even een radio x aan met een koffie!
lolquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nah ik lig nog in mijn grondbed, dalijk maar ns ff opstaan.
Nog steeds geen nieuw bed? Luiwammes.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nah ik lig nog in mijn grondbed, dalijk maar ns ff opstaan.
Ik heb vanaf 0100 tot ongeveer 10 minuten geleden aan een stuk door geslapenquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:27 schreef kree het volgende:
[..]
lol
Ik ben zo lui vandaag, tis al wat dat ik mezelf heb gedwongen om toch maar om 10 uur uit mn nest te gaan ipv gewoon te blijven liggen.
Nouja effe winkelen opruimen en dan straks strandtentje opzoeken
Zo relaxed om met vrienden en een krat bier op minivisjes te vissen. alleen moet ik ff zon haaktang hebben want de hele vijver is onderhand dood van vissen met ingeslikte haakjes.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen sport, maar als je het als hobby wilt doen moet je het vooral doen.
Ik kan het niet en krijg soms de neiging om vissers in het water te gooien.quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb vanaf 0100 tot ongeveer 10 minuten geleden aan een stuk door geslapen
Je arme buurmeisje krijgt maar geen aandacht.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:42 schreef kree het volgende:
[..]![]()
Ken het hoor, gister ook (ja lekker makkelijk als je toch niks te doen hebt).
Hoppa blijven liggen tot 4 uur 's middags hahaha
M'n ritme is sowieso helemaal naar de klote, nouja morgen vroeg op en dan nog een dagje vrij en dan weer werken.
Dat helpt wel
Klaagbaakquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een klacht. In de stad heb ik ijs gegeten en nu heb ik geen zin meer in mijn ontbijtlunch.
Dat is snel, ijs eten, heen en weer fietsen en geld stortenquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een klacht. In de stad heb ik ijs gegeten en nu heb ik geen zin meer in mijn ontbijtlunch.
Ik at het ijs op de fiets opquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:07 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat is snel, ijs eten, heen en weer fietsen en geld storten
Het is een inkoppertje, ik zal 'm niet maken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
KLB is alleen voor als je zin hebt gebasht te worden.
Doe maar wel, ik zie inkoppertjes nooitquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:08 schreef twi het volgende:
[..]
Het is een inkoppertje, ik zal 'm niet maken.
Het is dat ik net ga eten, anders had ik er even naar gekeken. Waardoor faal je precies?quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:07 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, het lukt me niet. Waarom faal ik zo hard met html/css
Dat is idd vet snelquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik at het ijs op de fiets op
En ik ben in drie winkels geweest, ik heb gewoon topsnelheid.
Jij wilt toch altijd gebashed worden hihaho.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe maar wel, ik zie inkoppertjes nooit
quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:10 schreef twi het volgende:
[..]
Jij wilt toch altijd gebashed worden hihaho.
Dat doet het altijd goed natuurlijk, online schreeuwen hoe brak je bent. Heb je Facebook en Twitter al gehad?quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:12 schreef b4kl4p het volgende:
BRAAAAAAAAAAAAK, sinds 9 uur thuis en nog wakker.
Kut wat een dag zeg.
nah dat wordt te persoonlijkquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:13 schreef twi het volgende:
[..]
Dat doet het altijd goed natuurlijk, online schreeuwen hoe brak je bent. Heb je Facebook en Twitter al gehad?
Bweh, ik heb nooit gelegenheid om brak te wordenquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:13 schreef twi het volgende:
[..]
Dat doet het altijd goed natuurlijk, online schreeuwen hoe brak je bent. Heb je Facebook en Twitter al gehad?
Ik heb er 3quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:13 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Vette game! Helaas is mijn iksdoos kaput
quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:13 schreef twi het volgende:
[..]
Me too, xtc, ghb, en een of ander poederig research chemical dat mijn benen deed wankelen.quote:
Twitter doe ik niet aan. Facebook zal ik zo even doen.quote:
Ok nice, waar was dat?quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Twitter doe ik niet aan. Facebook zal ik zo even doen.
Maar goed even doorgaan met twitterstijl posten. Heideroosjes waren gisteren gaaf.
Ik alleen C2H5OHquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:14 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Me too, xtc, ghb, en een of ander poederig research chemical dat mijn benen deed wankelen.
Gezonde vrijdag gehad dus
Ik ben jaloersquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Twitter doe ik niet aan. Facebook zal ik zo even doen.
Maar goed even doorgaan met twitterstijl posten. Heideroosjes waren gisteren gaaf.
Bibelot in Dordrecht.quote:
Ik krijg de locatie van mn divjes niet goed, ze gaan over elkaar heen en ze moeten gewoon naast elkaar in een andere div.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is dat ik net ga eten, anders had ik er even naar gekeken. Waardoor faal je precies?
Ah hulp nodig van een echte prof?quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg de locatie van mn divjes niet goed, ze gaan over elkaar heen en ze moeten gewoon naast elkaar in een andere div.
Gelukkig geen methanol hoorquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Niet weten dat dat het alcohol is (eignlijk methanol) wat wij drinken
Nee alcoholquote:
Ze treden nog wel vaker op dit jaar dus grijp je kansquote:
Have you tried turning it off and on again?quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg de locatie van mn divjes niet goed, ze gaan over elkaar heen en ze moeten gewoon naast elkaar in een andere div.
Ik heb het gemist toen ze in Zwolle waren, stom.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee alcoholen dat neem ik meestal toe tot mij in de vorm van bier.
![]()
![]()
[..]
Ze treden nog wel vaker op dit jaar dus grijp je kans
Ik zou geen methanol drinkenquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Niet weten dat dat het alcohol is (eignlijk methanol) wat wij drinken
Is zo, wat begrijp je er niet aan. w8 dm tijd !quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon eindelijk eens begrijpen.Het kan nooit lastig zijn.
Oh dat is jammer. Je was vast wat anders leuks aan het doen toenquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het gemist toen ze in Zwolle waren, stom.
Jij hebt er dus nog minder verstand van.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on again?
Patat scheppenquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat is jammer. Je was vast wat anders leuks aan het doen toen
Damn, haal altijd voorvoegsels meth- en eth- door elkaarquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou geen methanol drinkenis niet zo goed voor je
De m van mono = een.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Damn, haal altijd voorvoegsels meth- en eth- door elkaar
Haha nee dat is niet leukquote:
Proefwerkenquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:22 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goed ezelsbruggetje wel. Heb er vast binnenkort een proefwerk over.
Succesquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:22 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goed ezelsbruggetje wel. Heb er vast binnenkort een proefwerk over.
Wat ga je kopen?quote:
Ja, mijn programmeer dagen zijn al heel lang voorbij.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt er dus nog minder verstand van.
Schoenen misschien ja, ik heb eigenlijk maar een paar schoenen dat niet tot op de draad versleten of ontkleurd is.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stomme vraag Tijn.
Kleding of schoenen natuurlijk.
Waarom? Niet iedere vrouw heeft een shoefetishquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stomme vraag Tijn.
Kleding of schoenen natuurlijk.
HOAXquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom? Niet iedere vrouw heeft een shoefetish
En nu?quote:
Een paar?quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nu ga ik meteen voor 500 euro aan schoenen kopen natuurlijk.
Dat doe ik wel met cd'squote:Op zaterdag 7 april 2012 13:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee joh, met een kast vol kun je pas pronken.
Ik vind het wel leuk om mee te prutsen, en ik krijg alles wel op zijn plaats, alleen niet op de juiste manier. En ik wil het zo graag gewoon een keer "correct" schrijven.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, mijn programmeer dagen zijn al heel lang voorbij.
Heb denk ik al meer dan 10 jaar geen code meer geschreven.
Best jammer eigenlijk
Overigens heb ik best veel schoenen. 9 paar. Kut ik ben een vrouwquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij hebt wel heel veel kasten vol ja.
Ja dat is het vaak hequote:Op zaterdag 7 april 2012 13:42 schreef Myraela het volgende:
En natuurlijk is de oplossing gewoon een kei simpel tikfoutje waar ik telkens overheen las.
Was je dat wellicht maar Tijn, misschien dat spelen met jezelf dan (nog) leuker was geweestquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Overigens heb ik best veel schoenen. 9 paar. Kut ik ben een vrouw
Is dat zo?quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Was je dat wellicht maar Tijn, misschien dat spelen met jezelf dan (nog) leuker was geweest
En dan had ik vast minder moeite met date's vindenquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Was je dat wellicht maar Tijn, misschien dat spelen met jezelf dan (nog) leuker was geweest
Jij bent vrouw. Dus vertel. We hangen aan je lippenquote:
Ach, het is leuk hoor. Maar niet overdrijven.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent vrouw. Dus vertel. We hangen aan je lippen
Ik begin er niet overquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, het is leuk hoor. Maar niet overdrijven.
Same here.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, mijn programmeer dagen zijn al heel lang voorbij.
Heb denk ik al meer dan 10 jaar geen code meer geschreven.
Best jammer eigenlijk
Ja dat heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:56 schreef STING het volgende:
[..]
Same here.
Ik kan de motivatie en het geduld er al lang niet meer voor op brengen
gisteren nog gezegd tegen een informatica studie vriendje van mequote:Op zaterdag 7 april 2012 13:56 schreef STING het volgende:
[..]
Same here.
Ik kan de motivatie en het geduld er al lang niet meer voor op brengen
Dat preciesquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook.
Sowieso met computer gerelateerde dingen.
Het moet werken, of via google snel op te lossen zijn.
Terwijl ik vroeger echt dagen met problemen bezig kon zijn.
Daar zit het hem voor mij niet echt in, ik kan als ik wil verder gaan met m'n mIRC script (ja ja, niet helemaal niet te vergelijken), maar omdat ik het zelf niet meer gebruik, kan ik de motivatie + geduld er niet meer voor opbrengenquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:57 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
gisteren nog gezegd tegen een informatica studie vriendje van me
probeer python eens;
deze shit is zo makkelijk en snel dat je binnen 15 min een multithreaded proxychecker opgezet hebt. Slaat echt alles, zo lekker simpel!
Ergens wel jammer.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:58 schreef STING het volgende:
[..]
Dat precies![]()
Ik werk bijv. wel nog steeds in de ICT, maar de echte techniek is allang naar de achtergrond verschoven.
Voor het internettijdperk knutselde ik weleens wat in GW-BASIC en QBasicquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ergens wel jammer.
Mooie tijden waren dat, beetje kloten met oude shit.
Geen internet, dus je moest zelf nog nadenken om problemen op te lossen.
QBasic en GW-Basic inderdaad, en heb nog wel wat in Visual Basic gedaan.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:03 schreef STING het volgende:
[..]
Voor het internettijdperk knutselde ik weleens wat in GW-BASIC en QBasic
Vanaf het internettijdperk eigenlijk alleen maar mIRCscript.
En heb je je buuf al kunnen programmeren?quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:14 schreef kree het volgende:
aaah programmeren
Hier:
Php
C
C++
C#
assembler
VHDL
Was allemaal leuk in het begin, totdat het over gestructureerd programmeren ging.
En classes etc![]()
Toen was het niet leuk meer.
Maargoed de basis ken ik iig
quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En heb je je buuf al kunnen programmeren?
Zouden daar ook boeken, cursussen voor zijn om vrouwen te "programmeren"?quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:24 schreef kree het volgende:
[..]
neeej
Maar daar gaan we nog aan beginnen
Ik snap geen kut van C/C++quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:14 schreef kree het volgende:
aaah programmeren
Hier:
Php
C
C++
C#
assembler
VHDL
Was allemaal leuk in het begin, totdat het over gestructureerd programmeren ging.
En classes etc![]()
Toen was het niet leuk meer.
Maargoed de basis ken ik iig
Vast wel haha.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zouden daar ook boeken, cursussen voor zijn om vrouwen te "programmeren"?
Maar met een goeie programmatuur kan je die onlogica er wel uit werken of iig zorgen dat het minder wordt en duidelijk waar die onlogica over gaat.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:26 schreef kree het volgende:
[..]
Vast wel haha.
Maar vrouwen zijn niet logisch dus het hele programmeer idee gaat al niet op
NLP heet dat.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zouden daar ook boeken, cursussen voor zijn om vrouwen te "programmeren"?
Nouja C# komt voort uit C/C++quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik snap geen kut van C/C++
C#, Java(Script), PHP, mySQL dan weer wel.
Ik zal mezelf moeten herprogrammeren denkquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar met een goeie programmatuur kan je die onlogica er wel uit werken of iig zorgen dat het minder wordt en duidelijk waar die onlogica over gaat.
C# lijkt als twee druppels water op Java.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:28 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja C# komt voort uit C/C++
Dus dan heb je of de basis overgeslagen of je snapt er gewoon geen reet van
ik snap juist wel het simpele idee van C en C++ ook nog wel, maar daarna ben ik de weg een beetje kwijt geraakt met functies en classes enzo.
Ik zou er graag een wijs antwoord op geven.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:29 schreef Crutch het volgende:
[..]
C# lijkt als twee druppels water op Java.
Ik snap die header files en delegates en shit niet.
En begin niet over pointers, man o man o man.
Ja, I know. Je declareert functies die ergens in je code staan bladiebla.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:30 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zou er graag een wijs antwoord op geven.
Maar zoveel weet ik er ook niet van
owh wacht headers, in feite gewoon een ander stuk code wat je in je eigen program kwakt:')
en dan kun je weer van functies daaruit gebruik maken.
en nou hou ik op voordat ik me eigen vast lul
NLP wordt wel gebruikt door PUA, maar dan het manipulatieve ervan.quote:
nee zie het al, ga niet eens de moeite doen om me erin te verdiepenquote:
Ik ook. Helaas is nieuwe software duur en moeilijk te verkrijgen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:29 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zal mezelf moeten herprogrammeren denk
Jaquote:
update dan....quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook. Helaas is nieuwe software duur en moeilijk te verkrijgen.
Paar maanden geleden Girlfriend 1.4 moeten deinstallerenquote:
Ik daar kree V1.0 denk misschien met buurmeisje upgrade naar 1.2 of V2 als het helemaal meezitquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:42 schreef STING het volgende:
[..]
Paar maanden geleden Girlfriend 1.4 moeten deinstalleren
Maar DrinkingWithBuddies 1.0 en Fokken 1.5 lopen wel gelijk een stuk beter.
Classics
Laat ik die toevallig voor vandaag op het programma staan.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar pas op met Afwassen 1.3 en Stofzuigen 1.11.
Die gaan hangen op een gegeven moment.
Bij mij is keuken schoonmaken wel aardig aan het hangen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar pas op met Afwassen 1.3 en Stofzuigen 1.11.
Die gaan hangen op een gegeven moment.
Je bedoelt System Idle Processquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:45 schreef kree het volgende:
[..]
Bij mij is keuken schoonmaken wel aardig aan het hangen.
Maar ik kan hem niet deinstalleren want ik krijg bezoek.
Daardoor loopt programma "geen donder zin in" weer als een zonnetje.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:46 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt System Idle Process
Waarom doe ik mee met deze tamme nerdhumor?
Oja dat is hetquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:46 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt System Idle Process
Waarom doe ik mee met deze tamme nerdhumor?
Heb sinds 3 maanden Girlfriend 2.0 in gebruik.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:42 schreef STING het volgende:
[..]
Paar maanden geleden Girlfriend 1.4 moeten deinstalleren
Maar DrinkingWithBuddies 1.0 en Fokken 1.5 lopen wel gelijk een stuk beter.
Classics
Ouch, pas maar op dat er niet stiekem een Rootkit in zit.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb sinds 3 maanden Girlfriend 2.0 in gebruik.
Nog geen bugs ontdekt, en helemaal compatibel.
Laat me maar even of het gelukt is en welke Youtube tutorial je daar evt. voor gebruikt hebtquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:50 schreef Crutch het volgende:
Nog eentje dan:
Ik wil dit weekend kijken of ik bij Batsen 3.0 de add-on: Blondine 2.3 en Halfbloedje 1.23 simultaan kan uitvoeren.
Nu maar hopen dat je aan de juiste systeemeisen voldoetquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:50 schreef Crutch het volgende:
Nog eentje dan:
Ik wil dit weekend kijken of ik bij Batsen 3.0 de add-on: Blondine 2.3 en Halfbloedje 1.23 simultaan kan uitvoeren.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je aan de juiste systeemeisen voldoet
Ik denk dat ik wel een redelijk hoge resolutie aankan hoor.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je aan de juiste systeemeisen voldoet
Ik post hier omdat het een SC is, nothing more, nothing lessquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:05 schreef twi het volgende:
Dit soort opmerkingen zijn wel de reden waarom we in deze thread posten, is 't niet?
Voor welke processor/microchip?quote:
Nee, een niet-deterministisch systeem kan je in principe niet programmeren. Niet comfortabel in elk gevalquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar met een goeie programmatuur kan je die onlogica er wel uit werken of iig zorgen dat het minder wordt en duidelijk waar die onlogica over gaat.
h12 blblaba nog wat was het geloof ikquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:12 schreef benzin het volgende:
Stelletje nerds hier![]()
[..]
Voor welke processor/microchip?
[..]
Nice.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:50 schreef Crutch het volgende:
Nog eentje dan:
En dat is wel essentieel voor een rustig, lief en probleemloos leven.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:12 schreef benzin het volgende:
Nee, een niet-deterministisch systeem kan je in principe niet programmeren. Niet comfortabel in elk geval
quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:16 schreef Myraela het volgende:
Ik heb de indeling af.
http://student.cmi.hro.nl/0817183/jaar1/lente/project/
Ik post hier eigenlijk gewoon voor de gezelligheidquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:05 schreef twi het volgende:
Dit soort opmerkingen zijn wel de reden waarom we in deze thread posten, is 't niet?
In Google Chrome zie je rechts naast org1, org2 en org3 het rood van de organisaties-layerquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:16 schreef Myraela het volgende:
Ik heb de indeling af.
http://student.cmi.hro.nl/0817183/jaar1/lente/project/
Die 3 gekleurde worden afbeeldingen. Dat felle roze blijft wel. Kwam uit ons designresearch dat websites voor ouderen vaak juist veel gebruik maken van een felle accentkleur.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:17 schreef twi het volgende:
Al vind ik roze een beetje hip, het is goed dat het erbij zit. Arme 55-plussers die telkens met grijze rouwpagina's worden afgescheept!
Komt omdat de kolommen 166px zijn en het vak 500. Word gewoon lichtgrijs als de achtergrondquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:18 schreef benzin het volgende:
[..]
In Google Chrome zie je rechts naast org1, org2 en org3 het rood van de organisaties-layer
bewaar dat voor je kroegquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik post hier eigenlijk gewoon voor de gezelligheid
Ik associeer al snel geel met oude mensen. Geen idee waarom.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die 3 gekleurde worden afbeeldingen. Dat felle roze blijft wel. Kwam uit ons designresearch dat websites voor ouderen vaak juist veel gebruik maken van een felle accentkleur.
[..]
Komt omdat de kolommen 166px zijn en het vak 500. Word gewoon lichtgrijs als de achtergrond
Pisvlekken?quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:21 schreef twi het volgende:
[..]
Ik associeer al snel geel met oude mensen. Geen idee waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |