Hij heeft gelijk. Mocht het ooit zover komen voor jou dan moet je ze wanneer ze het minste of geringste geluid maken met platte hand in het gezicht slaan om je positie als alfaman te verstevigen.quote:
Gaat het nog steeds over haar ja?quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok, gevonden. Ze is niet lelijk, dat zeker niet.
Wel een type voor Heloef.
Ik ben toch niet zo van het slaan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alsof er vrouwen zijn zonder daddy issues.
Ik had nog 50 cent in mijn broekzak! Ik heb nu genoeg centjes. Tot straks.
Laten we het eens toetsen aan de hand van de namen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:25 schreef twi het volgende:
[..]
Zou dat alleen met daddy issues te maken hebben ja?
Vrouwen met daddy issues, ik hoopte altijd dat ze heel makkelijk waren.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alsof er vrouwen zijn zonder daddy issues.
Ik had nog 50 cent in mijn broekzak! Ik heb nu genoeg centjes. Tot straks.
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:27 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar ze heet helemaal geen Lynn, dus je hebt me in het ootje genomen heloefje.
Een poll om het draagvlak te toetsen lijkt me interessanter.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Laten we het eens toetsen aan de hand van de namen.
Dat is te anoniem.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:28 schreef twi het volgende:
[..]
Een poll om het draagvlak te toetsen lijkt me interessanter.
Maar wel makkelijk doorselecteren voor topichosselaars zoals ik.quote:
Want ik ben ook een geweldig gespreksonderwerp.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het altijd over jou.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Want ik ben ook een geweldig gespreksonderwerp.
Nu begin je op DG te lijken, not cool bro.quote:
Er valt zoveel over je te zeggen. Ik zou eigenlijk een scriptie over je moeten schrijven.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Want ik ben ook een geweldig gespreksonderwerp.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu begin je op DG te lijken, not cool bro.
Best knap voor iemand zonder sociale contacten.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er valt zoveel over je te zeggen. Ik zou eigenlijk een scriptie over je moeten schrijven.
Hehe, ik snap wel wat je bedoelt jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet aan WT denken bij deze![]()
Ach, Nietzsche had ook niet zoveel vrienden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Best knap voor iemand zonder sociale contacten.
Je had ook eerder boodschappen kunnen doenquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:35 schreef LostInSpace het volgende:
Een turkse Pizza halen omdat je daarnet voor een gesloten supermarkt stond
Wat nou feestdag. Ik heb de hele dag keihard gewerkt en dan kan ik niet eens naar die klote supermarkt om eten te halen![]()
Ambtenaren.
Ja.. gisteren ofzo.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je had ook eerder boodschappen kunnen doen
quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:25 schreef twi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat?
Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op het slowchatten en een geile gangbang met elkaar te hebben.
Nog nooit gezien hierquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:42 schreef DigitalGirl het volgende:
Wie uit deze thread post ook al weer plaatjes van http://loldutchpeople.tumblr.com/ ?
Dat was Cher- volgens mij.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:42 schreef DigitalGirl het volgende:
Wie uit deze thread post ook al weer plaatjes van http://loldutchpeople.tumblr.com/ ?
Geen flauw idee, zolang het maar niet hier is.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh ja, waar is ze trouwens gebleven?
Vast een leven gekregen, jammer he.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh ja, waar is ze trouwens gebleven?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:50 schreef twi het volgende:
[..]
Geen flauw idee, zolang het maar niet hier is.
Youquote:
Willquote:
quote:
quote:
Moeten we dit vertalen naar sex?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toffe nacht gehad.Dag was een beetje brak maar wel gezellig.
En, kon ie het een beetje?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toffe nacht gehad.Dag was een beetje brak maar wel gezellig.
Clever thinking.quote:
Moet je je avonden niet mee vullen joh. Trek er eens op uit.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Wie kan een knapper hipster tegenkomen dan dit http://janktastic.tumblr.com/ door te zoeken met een willekeurig woord op tumblr![]()
![]()
![]()
.
Niks mis mee inderdaad.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Wie kan een knapper hipster tegenkomen dan dit http://janktastic.tumblr.com/ door te zoeken met een willekeurig woord op tumblr![]()
![]()
![]()
.
Verstandig advies.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:15 schreef twi het volgende:
[..]
Moet je je avonden niet mee vullen joh. Trek er eens op uit.
Oeh, samen met een zaklamp onder de dekens?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sex maakt een nacht nog niet meteen tof hoor.
Dus. Zeg nou eens eerlijk. Zit je nou gewoon stiekem al die tijd al onder de plak of blijf je beweren dat ie alleen maar een batsertje is?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sex maakt een nacht nog niet meteen tof hoor.
[..]
Anders zag ik hem niet al 1.5 jaar.
Een batsertje natuurlijk, anders had ze 'm niet tijdelijk gedumpt voor wat anders.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus. Zeg nou eens eerlijk. Zit je nou gewoon stiekem al die tijd al onder de plak of blijf je beweren dat ie alleen maar een batsertje is?
Mis ik wat?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus. Zeg nou eens eerlijk. Zit je nou gewoon stiekem al die tijd al onder de plak of blijf je beweren dat ie alleen maar een batsertje is?
As usualquote:
Ik doe niet aan onder de plak zitten.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gedumpt. Ik ben alleen gestopt met de seks. Als ik het contact had moeten verbreken had ik namelijk een andere keuze gemaakt, die laat ik echt niet vallen hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:21 schreef twi het volgende:
[..]
Een batsertje natuurlijk, anders had ze 'm niet tijdelijk gedumpt voor wat anders.
Leuk meisje wel, niet zo heel bijzonder.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:37 schreef benzin het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van dat oudste meisje in de Toyota Aygo reclame? (Vanaf 0:22)
Dus. Je zit onder de plak, of je het leuk vind of nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe niet aan onder de plak zitten.
[..]
Ik heb hem niet gedumpt. Ik ben alleen gestopt met de seks. Als ik het contact had moeten verbreken had ik namelijk een andere keuze gemaakt, die laat ik echt niet vallen hoor.
Weinig inspirerend. Zo'n hok uitkiezen en dan geilen op de spiegelsquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:37 schreef benzin het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van dat oudste meisje in de Toyota Aygo reclame? (Vanaf 0:22)
Klopt, ze is ook niet super lekker, maar dat lachje op 0:22quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:41 schreef Bartholomeus het volgende:
Vind er weinig van uit gaan, niet mijn prototype lekker ding. Kan evengoed best een heel leuke lieve meid zijn hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Klopt, ze is ook niet super lekker, maar dat lachje op 0:22![]()
![]()
Verder vind ik die kleren ook wel leuk
Je beseft dat ook dat lachje toneel is he? Ik vind het behoorlijk gemaakt overkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Het ziet er wat ongemakkelijk uit, maar stiekem vind ik dat juist zo schattig eraanquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je beseft dat ook dat lachje toneel is he? Ik vind het behoorlijk gemaakt overkomen
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:43 schreef benzin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drama means nothing, it's part of the game.
quote:
Ontzettend jammer dat ik nu echt moet gaan slapen. Anders had ik mijn ware zelf laten zien bij Gears of War 3. And believe me that's not a sight to remember...quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 02:18 schreef TheGame het volgende:
[..]
Ontzettend jammer dat ik nu echt moet gaan slapen. Anders had ik mijn ware zelf laten zien bij Gears of War 3. And believe me that's not a sight to remember...
quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:29 schreef twi het volgende:
[..]
Duracell heeft een nieuwe mascotte nodig.
Dubbel XP in GoW3 las ik? Ik word er bijna enthousiast van. Totdat ik me realiseer dat ik nog 42 levels zou moetenquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben lui vandaag, ik ga douchen, aankleden en weer gamen. All day and night long!
Ja klopt.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:31 schreef twi het volgende:
[..]
Dubbel XP in GoW3 las ik? Ik word er bijna enthousiast van. Totdat ik me realiseer dat ik nog 42 levels zou moeten
Word je dan rood?quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ben gister level 84 geworden, ik ga 3 dagen lang gamen. Ik wil level 100 worden! En dan weer opnieuw
Ik kwam gister een rode tegen
Dafuq! Die is dus al 3 keer level 100 geworden
quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ben gister level 84 geworden, ik ga 3 dagen lang gamen. Ik wil level 100 worden! En dan weer opnieuw
Ik kwam gister een rode tegen
Dafuq! Die is dus al 3 keer level 100 geworden
Ja..quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:38 schreef twi het volgende:
[..]
Word je dan rood?
Damn, 3 keer level 100, dan moet je wel ernstig veel spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |