quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:04 schreef Furdinand het volgende:
Er voegde ooit een keer een knap meisje mij toe op facebook. Het bleek mijn nichtje te zijn.
Dat geloof ik bestquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:05 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds zo blij dat ik niks raars tegen haar gezegd heb.
ga ik doenquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:04 schreef plopkweker het volgende:
Gewoon een gesprek starten. op facebook kan je zien wat iemand leuk vind door bij zijn/haar likes te kijken. als je daar iets tussen ziet staan wat jij ook leuk vind, gewoon een gesprek over starten. werkt altijd
quote:
kapper staat geboekt voor de eerste woensdag na 13 aprilquote:
wat is je voedingsschema dan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kapper staat geboekt voor de eerste woensdag na 13 april![]()
verder ben ik me ff goed aan het volbunkeren met eten
die 2e passieve heeft bij mij nog nooit echt goed uitgepakt. Dus dan maar de eerste manierquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:15 schreef Lastpost het volgende:
Allereerst, niet teveel waarde hechten aan een friend-request op FB.
Verder inderdaad de likes even bekijken, check of er foto's op staan met 'hints', vakantie locaties, mobiele telefoon, muziek etc. want het is het makkelijkst om het gesprek een beetje op gang te houden met 'casual' zaken waarbij je niet direct een creepy gevoel krijgt.
Plaatsen die ze bezocht heeft, waar ze graag eet, of er mensen in de vriendenlijst staan die je (enigszins) kent etc. en dan gewoon eens aanspreken, wanneer je dat niet durft/direct wilt 'like' je eerst wat foto's, reageer je her en der op en wacht je op het moment dat zij een move maakt, al is het maar een 'like' terug.
Vragen of ze ongesteld is.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:20 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die 2e passieve heeft bij mij nog nooit echt goed uitgepakt. Dus dan maar de eerste manier
maar wat doe je dan als het gesprek doodbloed zegmaar?
Lekker laten doodbloeden en wat anders gaan doen en het later (die dag/week) nog eens proberen, geforceerd blijven ouwehoeren terwijl je enkel 'okay' terugkrijgt heeft ook weinig nut/zin natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:20 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die 2e passieve heeft bij mij nog nooit echt goed uitgepakt. Dus dan maar de eerste manier
maar wat doe je dan als het gesprek doodbloed zegmaar?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:23 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Lekker laten doodbloeden en wat anders gaan doen en het later (die dag/week) nog eens proberen, geforceerd blijven ouwehoeren terwijl je enkel 'okay' terugkrijgt heeft ook weinig nut/zin natuurlijk.
Blijft het zo, vooral doorlopen en niet meer achterom kijken.
Vragen hoe het met haar gaat misschien een optie??quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:17 schreef gogosweden het volgende:
wat zeg je nadat je "hey" geschreven hebt en ze antwoord?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:17 schreef gogosweden het volgende:
wat zeg je nadat je "hey" geschreven hebt en ze antwoord?
valt mee, t verbaast me eigenlijk. de echte "mooie" dames hebben meestal 1000 likes op hun foto's (bij wijze van spreken) maar deze maar gemiddeld 5, waarbij het eigenlijk alleen maar meiden waren.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:53 schreef Leyli het volgende:
Begin NIET over haar uiterlijk. Als ze echt zo mooi is als je zelf beweert heeft ze dat 1000000000000 x gehoord. Onderscheid jezelf maar blijf vriendelijk.
En wat lastpost zegt.
Als ze trouwens moeite heeft met een béétje sociaal reageren, dan fuck haar.
op hoop van zegen dan maarquote:Op zondag 8 april 2012 18:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Niet te moeilijk doen, gewoon praten als een smooth operator
Voor vragen consulteer GeeftJeEnergiequote:Op zondag 8 april 2012 19:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
op hoop van zegen dan maar
let's roll
aight, wat zijn een paar leuke gespreksonderwerpen om shit op gang te helpenquote:Op zondag 8 april 2012 19:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voor vragen consulteer GeeftJeEnergie
Kijk eens bij haar likes, je moet inspelen op de interesses die jullie gemeen hebbenquote:Op zondag 8 april 2012 19:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
aight, wat zijn een paar leuke gespreksonderwerpen om shit op gang te helpen
goede tip even proberenquote:Op zondag 8 april 2012 19:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kijk eens bij haar likes, je moet inspelen op de interesses die jullie gemeen hebben
Succesquote:
Subtiele misschien. Als je even je makeover doet kan het een ja worden.quote:Op zondag 8 april 2012 20:09 schreef gogosweden het volgende:
we hadden t zo over of er nog wat te doen viel in die stad waar we beiden wonen, kwam t zo aan de praat over feesten. Dus ik zo van "ja maar wss is er t weekend na de paasvak een feest daaro zin om mee te gaan?"
Antwoord was: "als ik drank heb kom ik misschien wel even langs"
is dat een subtiele nee of een subtiele ja?
die ga ik doen gelijk als ik weer in mijn studentenhok kom.quote:Op zondag 8 april 2012 20:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Subtiele misschien. Als je even je makeover doet kan het een ja worden.
Nog nooit pics gezien..quote:
--> foboquote:Op zondag 8 april 2012 20:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nog nooit pics gezien..
Post eens?
jaman dat kan nu niet. dat kan op z'n vroegst aanstaande maandagquote:Op zondag 8 april 2012 20:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wil je nou dat het een ja wordt of niet? Jongen, doe nou wat aan je uiterlijk en je image...
Als je het eerder had gedaan had je nu met haar kunnen cammen.quote:Op zondag 8 april 2012 20:15 schreef gogosweden het volgende:
[..]
--> fobo
[..]
jaman dat kan nu niet. dat kan op z'n vroegst aanstaande maandag
Ja, haar tot je schouders past onder een petquote:
Knotje?quote:Op zondag 8 april 2012 20:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, haar tot je schouders past onder een pet
Gewoon afknippen, niet moeilijk doenquote:
kapsel heb ik al uitgekozen, dus is ff langs de kapper, waxmeuk erin en ik ben helemaal de bomquote:Op zondag 8 april 2012 20:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon afknippen, niet moeilijk doen
maar t feest is pas t weekend na volgend weekend so to speak dus dan kan ik t wel knippenquote:Op zondag 8 april 2012 20:21 schreef Arriviste het volgende:
Hij zegt toch dat hij het nu niet kan knippen. Of nait dan.
Haar naar achter, pet op, klaar. Moet ik nog verdere details nader uitwerken?
ahzo, nee ik zorg er wel voor dat ik eerst mijn haar gefixt heb voordat ik zoiets ga doenquote:Op zondag 8 april 2012 20:23 schreef Arriviste het volgende:
Door veel met haar te praten, beland je heus niet in de friendzone.
En ik dacht dat je nu met haar wou cammen. Vandaar...
Beetje jaloers maken, minder snel reageren tot het doodbloedtquote:Op zondag 8 april 2012 20:22 schreef gogosweden het volgende:
maareh, zo'n gesprek moet niet al te lang doorgaan of wel? Zit nu ong 30 min met haar te praten, maar wil de friendzone een beetje ontwijken enzo, dus afkappen nu of niet?
Precies, afkappen nu, maar geef het verhaal een open einde zodat ze nieuwsgierig is naar het vervolg, of zorg dat je haar op het laatst nog goed kan laten lachen alvorens met de noorderzon te vertrekken.quote:Op zondag 8 april 2012 20:22 schreef gogosweden het volgende:
maareh, zo'n gesprek moet niet al te lang doorgaan of wel? Zit nu ong 30 min met haar te praten, maar wil de friendzone een beetje ontwijken enzo, dus afkappen nu of niet?
wat is zo'n voorbeeld van "een verhaal met open einde"?quote:Op zondag 8 april 2012 20:24 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Precies, afkappen nu, maar geef het verhaal een open einde zodat ze nieuwsgierig is naar het vervolg, of zorg dat je haar op het laatst nog goed kan laten lachen alvorens met de noorderzon te vertrekken.
mmm ik kom er niet snel op, maar verzin/vertel iets dat haar nieuwsgierig maakt naar een antwoord. Jij moet dan ineens weg. De volgende keer zal ze jou aanspreken omdat ze het zo graag wil weten.quote:Op zondag 8 april 2012 20:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wat is zo'n voorbeeld van "een verhaal met open einde"?
Tja, hij wordt altijd gefriendzonedquote:
Wat een vergelijking. Credits voor je creativiteitquote:Op zondag 8 april 2012 20:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Net zo sneu als de 'foto's' in je fobo? Nu heb je mij nieuwsgierig gemaakt
Ik heb wel talentenquote:Op zondag 8 april 2012 20:31 schreef Arriviste het volgende:
Nou, ben benieuwd of dit gaat werken. Succes ermee.
[..]
Wat een vergelijking. Credits voor je creativiteit
ik moet t resultaat nog ff afwachten, maar we shall seequote:Op zondag 8 april 2012 20:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als ik erbij betrokken bent wordt onze gogosweden een fervent hosselaar
naja, we praatten gewoon wat enzo, toen werd t wat stiller, dus ik zo iets grappigs vertellen wat op zo'n feest was gebeurdquote:Op zondag 8 april 2012 20:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Klinkt afgezaagd..
Post eens hoe het tot z'n eind kwam?
Hangt ervan af wat je hebt verteld, maar het werkt mijns inziens beter als je zelf de eerste bent die op een gegeven moment een gesprek afkapt. Mijn ervaring bij eindeloze gesprekken is dat, ondanks dat je het samen heel leuk hebt ook al snel veel over elkaar te weten komt waardoor de spanning wat wegebt. Ben daarom zelf ook voorstander om voor een real life ontmoeting te gaan. Heb je al wat proberen af te spreken?quote:Op zondag 8 april 2012 20:36 schreef gogosweden het volgende:
leuk verhaaltje verteld over wat mij zo gebeurde, en terwijl ze aan t typen was geschreven "maar ik moet gaan, spreek je later!"
toen vlug offline gegaan
is dit goed of juist niet?
naja, dat ik een van de eerste feesten van mij nogal wat teveel op had, en dat ik met van t ene feest naar t andere feest lopen meer tijd doorbracht in de sneeuw langs de weg dan op de weg zelfquote:Op zondag 8 april 2012 20:41 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je hebt verteld, maar het werkt mijns inziens beter als je zelf de eerste bent die op een gegeven moment een gesprek afkapt. Mijn ervaring bij eindeloze gesprekken is dat, ondanks dat je het samen heel leuk hebt ook al snel veel over elkaar te weten komt waardoor de spanning wat wegebt. Ben daarom zelf ook voorstander om voor een real life ontmoeting te gaan. Heb je al wat proberen af te spreken?
waar, grotendeelsquote:
ballen heb ik welquote:Op zondag 8 april 2012 20:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Klinkt echt afgezaagd vriend
Edit: Heb je ballen?
Ik zie in het eerste deel van je verhaal niet iets staan waarvan ik erg neiwusgierig zou zijn naar het vervolg. Aan de andere kant heb je door het hier af te kappen denk ik ook niets verpest. Wel goed trouwens dat je haar hebt uitgenodigd voor dat feest.quote:Op zondag 8 april 2012 20:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
naja, dat ik een van de eerste feesten van mij nogal wat teveel op had, en dat ik met van t ene feest naar t andere feest lopen meer tijd doorbracht in de sneeuw langs de weg dan op de weg zelf
ja, staat een paar post boven je, heb haar geprobeert mee uit te nodigen voor een feest. Ze zij dat ze zou kijken of ze langs kon komen als ze drank had
Zijn ze al gezakt?quote:Op zondag 8 april 2012 20:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
waar, grotendeels
[..]
ballen heb ik welhoezo?
gaat ze me dan niet zien als een enorme pussy? en is dit niet iets te vroeg?quote:Op zondag 8 april 2012 20:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als je het durft en je wilt voor haar gaan; meld je aan en zeg dat je je geen houding weet te geven omdat ze je wereld op de kop heeft gezet, dat je daarom zo snel afmeldde
Chicks diggen dat manquote:Op zondag 8 april 2012 20:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
gaat ze me dan niet zien als een enorme pussy? en is dit niet iets te vroeg?
via facebook alleen, en dit is pas de 2e keer dat we wat gepraat hebbenquote:Op zondag 8 april 2012 20:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Chicks diggen dat man
Hoelang ken je haar?
Wel heel vroeg inderdaadquote:Op zondag 8 april 2012 20:56 schreef gogosweden het volgende:
[..]
via facebook alleen, en dit is pas de 2e keer dat we wat gepraat hebben
pfffft ik zou t bijna eens gedaan hebben zegquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 20:55 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik ga dit topic volgen, voel me wel betrokken bij gogo
Ik zou haar eens afwachten..quote:Op zondag 8 april 2012 20:58 schreef gogosweden het volgende:
[..]
pfffft ik zou t bijna eens gedaan hebben zeg_!
wat kan ik nu t beste doen? En hoe lang moet ik weer wachten voordat ik met haar ga praten?
Wat jij hier zegt is echt het laatste wat ik iemand zou adviseren. Denk dat je haar eerder afschrikt als je in zo'n vroeg stadium al laat zien dat iemand al helemaal op een voetstuk staat bij je. Vooral vrouwen willen volgens mij het idee krijgen dat je zo gek op hun bent vanwege hun karakter, en dat is iets waar gogo nu nog vrijwel niks over weet.quote:Op zondag 8 april 2012 20:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als je het durft en je wilt voor haar gaan; meld je aan en zeg dat je je geen houding weet te geven omdat ze je wereld op de kop heeft gezet, dat je daarom zo snel afmeldde
Nu, nog niks. Wacht 2-3 dagen voor een nieuw gesprek (tenzij zij het begint ofc), en als het dan nog klikt wat vaker doen.quote:Op zondag 8 april 2012 20:58 schreef gogosweden het volgende:
[..]
pfffft ik zou t bijna eens gedaan hebben zeg_!
wat kan ik nu t beste doen? En hoe lang moet ik weer wachten voordat ik met haar ga praten?
Ja, wist niet dat het al zo vroeg wasquote:Op zondag 8 april 2012 20:58 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Wat jij hier zegt is echt het laatste wat ik iemand zou adviseren. Denk dat je haar eerder afschrikt als je in zo'n vroeg stadium al laat zien dat iemand al helemaal op een voetstuk staat bij je. Vooral vrouwen willen volgens mij het idee krijgen dat je zo gek op hun bent vanwege hun karakter, en dat is iets waar gogo nu nog vrijwel niks over weet.
quote:Op zondag 8 april 2012 20:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zou haar eens afwachten..
Kijken of ze interesse heeft
Zal ik doenquote:Op zondag 8 april 2012 20:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nu, nog niks. Wacht 2-3 dagen voor een nieuw gesprek (tenzij zij het begint ofc), en als het dan nog klikt wat vaker doen.
en dat is langzamer antwoorden? meer trucjes?quote:Op zondag 8 april 2012 21:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat je trouwens moet doen als je ziet dat ze interesse heeft; minder aandacht geven.
Meisjes willen hebben wat ze niet kunnen krijgen
In die trant, maar ga haar eerst maar eens inpalmen, casanovaquote:Op zondag 8 april 2012 21:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
en dat is langzamer antwoorden? meer trucjes?
maarja laten we eerst maar niet op de feiten vooruitlopen
eerst maar eens een lang weekend nemen, vermoeiend deze shizzlequote:Op zondag 8 april 2012 21:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In die trant, maar ga haar eerst maar eens inpalmen, casanova
Je laat je gevoel van wel/niet falen nog wel erg afhangen van meningen van anderen. Je bent nog jong, probeer een gezonde dosis lef te ontwikkelen en wees niet bang dat je de eerstkomende tijd regelmatig op je bek gaat. Zie het als een trial- en errorfase. Na elke poging houd je jezelf even een spiegel voor over wat je misschien niet goed hebt aangepakt en/of wat juist voor je heeft lijken te werken zonder jezelf al te hard te straffen en de grond in te praten. Zodoende ontwikkel je in de loop der jaren een intuïtie op dit gebied en word je er onbewust steeds handiger in.quote:Op zondag 8 april 2012 21:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
en dat is langzamer antwoorden? meer trucjes?
maarja laten we eerst maar niet op de feiten vooruitlopen
ik ben t afgelopen halfjaar al meer op m'n bek gegaan dan ooit tevoren, en ik ben zelf al beter geworden denk ik.quote:Op zondag 8 april 2012 21:08 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Je laat je gevoel van wel/niet falen nog wel erg afhangen van meningen van anderen. Je bent nog jong, probeer een gezonde dosis lef te ontwikkelen en wees niet bang dat je de eerstkomende tijd regelmatig op je bek gaat. Zie het als een trial- en errorfase. Na elke poging houd je jezelf even een spiegel voor over wat je misschien niet goed hebt aangepakt en/of wat juist voor je heeft lijken te werken zonder jezelf al te hard te straffen en de grond in te praten. Zodoende ontwikkel je in de loop der jaren een intuïtie op dit gebied en word je er onbewust steeds handiger in.
Beter dat je vaak op je bek gaat dan dat je niet op je bek gaat maar ook geen ervaring en intuïtie opdoet, idd. Op je kamer zitten gamen brengt geen risico met zich mee, maar daarmee is ook alles gezegdquote:Op zondag 8 april 2012 21:11 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ben t afgelopen halfjaar al meer op m'n bek gegaan dan ooit tevoren, en ik ben zelf al beter geworden denk ik.
Maar een opinie van een buitestaander is ook niet verkeerd soms..
Toch zie ik aan je posts dat je wel blijft doorzoeken naar oplossingen in plaats van je kop te laten hangen en verzuurd te raken. Wat mij heeft geholpen is door mij erg te focussen op wat iemand nou leuk maakt voor mij, of diegene nou écht interessant en leuk is. Met deze houding sta je al heel anders en meer ontspannen in een gesprek en kan je best een groot deel van de vrouwen wegstrepen die er wel leuk uitzien, maar verder geen boeiend/bijpassend karakter hebben. Met deze houding verander je, om het even overdreven te stellen, van een kruiper in iemand die zelf selecteert.quote:Op zondag 8 april 2012 21:11 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ben t afgelopen halfjaar al meer op m'n bek gegaan dan ooit tevoren, en ik ben zelf al beter geworden denk ik.
Maar een opinie van een buitestaander is ook niet verkeerd soms..
daar heb je wel gelijk, ik zit nu meer "ik pak alles wat ik pakken kan" hoewel ik laats ook een meisje afgewezen heb, omdat ik haar niet zo zag zitten.quote:Op zondag 8 april 2012 21:21 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Toch zie ik aan je posts dat je wel blijft doorzoeken naar oplossingen in plaats van je kop te laten hangen en verzuurd te raken. Wat mij heeft geholpen is door mij erg te focussen op wat iemand nou leuk maakt voor mij, of diegene nou écht interessant en leuk is. Met deze houding sta je al heel anders en meer ontspannen in een gesprek en kan je best een groot deel van de vrouwen wegstrepen die er wel leuk uitzien, maar verder geen boeiend/bijpassend karakter hebben. Met deze houding verander je, om het even overdreven te stellen, van een kruiper in iemand die zelf selecteert.
Waarom dan manquote:Op zondag 8 april 2012 21:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
daar heb je wel gelijk, ik zit nu meer "ik pak alles wat ik pakken kan" hoewel ik laats ook een meisje afgewezen heb, omdat ik haar niet zo zag zitten.
Al met al gaat het wel beter dan eerst al. Maargoed, ik laat dit topic even met rust tot ik weer met haar gepraat heb, anders is het zo vol![]()
Iedereen al heel erg bedankt voor de hulp tot nu toe!![]()
nu naar bed, trusten
je had haar moeten zien, verdomme wat was die lelijkquote:
Enige valide reden ja.quote:Op zondag 8 april 2012 21:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
je had haar moeten zien, verdomme wat was die lelijk(en dat zeg ik niet vaak omdat ik zelf al niet echt de mooiste ben
)
Nieuwsgierig, hoe zag ze eruit dan?quote:Op zondag 8 april 2012 21:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
je had haar moeten zien, verdomme wat was die lelijk(en dat zeg ik niet vaak omdat ik zelf al niet echt de mooiste ben
)
DM eens die foto ofzo, ben wel benieuwd.quote:Op zondag 8 april 2012 21:38 schreef gogosweden het volgende:
heb een pic op mijn mobiel staan, donno, voelde me totaal niet tot haar aangetrokken eigenlijk.
Wss dat ik als ik weer met haar begin te praten wel de mogelijk heb om haar te krijgen, maar vergeleken met t meisje waar dit topic over gaat is dat toch heel anders.
t meisje waar dit topic over gaat heb ik echt zin om er moeite voor in te steken, terwijl die andere niet meer dan een neukopbject zou zijn so to speak
Ik zeg wel niks meerquote:
dit dusquote:Op maandag 9 april 2012 19:31 schreef pinquit het volgende:
Ik weet niet hoe andere meisjes werken hoor, maar is het niet gewoon zo dat als ze je leuk vindt dat ze het dan juist heerlijk vindt als je veel met dr praat, maar als ze je níet leuk vindt, dan vindt ze het juist naar als je veel met dr praat.
Is er iets dat de situatie gaat veranderen?
dus wat jij zegt is fuck de "rules" en volg je gevoel? t veranderd er toch niets aan anders?quote:Op maandag 9 april 2012 19:31 schreef pinquit het volgende:
Ik weet niet hoe andere meisjes werken hoor, maar is het niet gewoon zo dat als ze je leuk vindt dat ze het dan juist heerlijk vindt als je veel met dr praat, maar als ze je níet leuk vindt, dan vindt ze het juist naar als je veel met dr praat.
Is er iets dat de situatie gaat veranderen?
wel slim dit, nu gewoon wat liken, straks/morgen pratenquote:Op maandag 9 april 2012 19:36 schreef AldoTheApache het volgende:
zet m op gogo!!
wat ook werkt is om af en toe eens een statusje te liken. Niet elke x tegen haar praten als ze online komt. Is nogal desperate. Soms gewoon wachten tot zij met jou gaat praten. Anders lekker laten gaan en een andere x misschien zelf beginnen.
nee, niet teveel liken. Af en toe eens een like. Af en toe eens praten. anders lijkt t wanhopig en stalkerigquote:Op maandag 9 april 2012 19:37 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dus wat jij zegt is fuck de "rules" en volg je gevoel? t veranderd er toch niets aan anders?
[..]
wel slim dit, nu gewoon wat liken, straks/morgen praten
quote:Op maandag 9 april 2012 19:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee, niet teveel liken. Af en toe eens een like. Af en toe eens praten. anders lijkt t wanhopig en stalkerig
relatiequote:Op maandag 9 april 2012 19:43 schreef AldoTheApache het volgende:
is je bedoeling een relatie of een scharrel?
dan zou ik na 1,5 weken half contact op facebook haar eens bellen of ze zin heeft om wat te gaan drinken. IPV dat feest, waarbij je als je het slim speelt haar 1x kan geven en ze daarna verdwijntquote:Op maandag 9 april 2012 19:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
relatie
maar als dat niet mogelijk is een scharrel ofc
maar relatie gaat wel zeker voor
dan is ze dus een scharrel?quote:Op maandag 9 april 2012 19:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan zou ik na 1,5 weken half contact op facebook haar eens bellen of ze zin heeft om wat te gaan drinken. IPV dat feest, waarbij je als je het slim speelt haar 1x kan geven en ze daarna verdwijnt
okquote:Op maandag 9 april 2012 19:51 schreef AldoTheApache het volgende:
dan moet je dus bellen na 1,5 om ee nx op date te gaan
Op facebook staat er dat ze single is, en aan de comments op haar foto's enzo blijkt ook niet echt dat ze een vriend heeft. Dus ik denk dat dat wel goed zitquote:Op maandag 9 april 2012 19:53 schreef Arriviste het volgende:
Even voor de zekerheid: Je weet zeker dat ze niet al voorzien is?
wel slim opzich, dit ga ik doenquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:12 schreef IAMCOMINGHOME het volgende:
al tegen haar gezegd dat je naar de kapper gaat?
maakt haar denk ik wel nieuwsgierig
neequote:Op dinsdag 10 april 2012 18:23 schreef Chocolatebear het volgende:
Wacht eens, je kende betreffende dame hier voor niet?
pics?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:04 schreef Furdinand het volgende:
Er voegde ooit een keer een knap meisje mij toe op facebook. Het bleek mijn nichtje te zijn.
Gewoon ervoor gaan wat heb je te verliezen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:02 schreef gogosweden het volgende:
hey, ben ik weer.
Ik zat wat op facebook rond te neuzen en voegde een meisje toe wat wel leuk leek. Ze gaat op een school die 100 meter van die van mij ligt en is 2 jaar jonger dan mij.
Nu heeft ze mijn friend-request geaccepteerd en ik blader wat door haar foto's en denk daaaaamn
Maar, hoe kan je het beste een "eerste" stap maken?
Ik weet dat t via facebook nogal foreveralone overkomt, maar wie niet waagd wie niet wint.
Is vragen of ze een goede kapper weet een goede openingszin?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:26 schreef Gemini99 het volgende:
Als je een grappig verhaal kwijt wilt aan haar, begin dan dat je naar de kapper gaat en maak grapjes over je haar, niet over alcohol en feesten. Zo zal ze nieuwsgierig worden naar hoe je eruit ziet, en zo weet ze dat je wel een beetje om goede verzorging geeft (vinden wij meiden wel leuk) en anders denkt ze dat je gewoon zon iemand bent die elke vrijdagavond te diep in t glaasje kijkt om er vervolgens grappen over te maken als potentiële versiertruc.
hier heb je gelijk in, als ik nu op mijn bek ga hou ik er niets aan over, op nieuwe ervaringen naquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:15 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Gewoon ervoor gaan wat heb je te verliezen?
Ze gaat nog naar een andere school ook. nou helemaal perfect, hoef je je niet te schamen als ze je afwijst
Ik ben niet al te bekend met Facebook maar volgens mij kan je daar chatten
Gewoon he hoe is het alles goed, ja ken je die nieuwe film, oh jij wilt hem ook zien, nou waarom gaan we niet samen
Werkte bij mij toen MSN nog bestond vorige eeuw![]()
'Goh ik moet echt nodig naar de kapper, ik denk dat mijn haar ondertussen bijna net zolang als dat van jou is! Maar ik ga voor een nieuwe look, lang haar staat jou veel beterquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:54 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Is vragen of ze een goede kapper weet een goede openingszin?
[..]
wacht eens, is dat niet een straight to friendzone guid for dummies?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:11 schreef Gemini99 het volgende:
[..]
'Goh ik moet echt nodig naar de kapper, ik denk dat mijn haar ondertussen bijna net zolang als dat van jou is! Maar ik ga voor een nieuwe look, lang haar staat jou veel beter. Weet jij toevallig een goede kapper in de buurt?'
'Waar zit die kapper dan? Als ik verdwaal wijs jij mij dan de weg???. Trouwens wat voor een kapsel vind jij leuk bij een jongen staan?'
Betrek haar bij jou keuze, dat zal ze waarderen.Succes!
als je daar naar luistert kom je idd in de friendzonequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wacht eens, is dat niet een straight to friendzone guid for dummies?![]()
sorry, ik ben echt schijtretebang voor de friendzone
Niet als je kort daarna actie onderneemt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
je balanceert op het randjequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:11 schreef gogosweden het volgende:
ewa, wie is de boss eeh had net dat over dat kapsel gedaan, toen zag ik die post dat t direct enkeltje friendzone was, dus toen ik snel erachteraan "laat maar, dat klonk zooooo gay..."
toen moest ze lachen
Dat weet ik niet.. hangt af of het meisje in kwestie interesse in je heeft als vriend, of als meer. Maar ik bedoelde eigenlijk dat je er wel een beetje complimentjes kan gaan geven, door je gesprekken heen, en haar bij je keuzes (haar, welke kapper, welke feesten waar je naartoe gaat etc etc) kan betrekkenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ligt eraan. Hoe reageert ze? Komt het gesprek ook van haar kant af?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:13 schreef gogosweden het volgende:
nu zeggen dat ik zaterdag weer in die stad kom na vakantie en vragen of ze zin heeft om aankomende week wat te gaan doen, of is dat te vroeg?
3e keer eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ligt eraan. Hoe reageert ze? Komt het gesprek ook van haar kant af?
Edit: nee, doe toch maar niet, het is geloof ik de tweede keer dat je haar 'spreekt'. Komt wat wanhopig over.
Mhm, zou er nog eventjes mee wachten. Maar zelf weten natuurlijkquote:
aight, kan ik wel stiekum zo naar haar mobielnummer vragen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mhm, zou er nog eventjes mee wachten. Maar zelf weten natuurlijk
groepje?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:18 schreef Gemini99 het volgende:
Hoe heb je haar eigenlijk op faceboek gevonden? Is ze een vriend van een vriend? Anders zou je gewoon een keer met een groepje af kunnen spreken, en haar dan ook uitnodigen
Kun je doen idd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:18 schreef gogosweden het volgende:
[..]
aight, kan ik wel stiekum zo naar haar mobielnummer vragen?
straks midden in het gesprek, "hey ik moet gaan, zullen we sms'en?" oid?
don't laughquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:18 schreef Gemini99 het volgende:
Hoe heb je haar eigenlijk op faceboek gevonden? Is ze een vriend van een vriend? Anders zou je gewoon een keer met een groepje af kunnen spreken, en haar dan ook uitnodigen
Off-topic, maar mensen uit '99 zijn in mijn ogen nog een jaar of 4/5... Sinds wanneer geven ze datingadvies?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:20 schreef Gemini99 het volgende:
[..]
Ja met vrienden. Dan is het niet gelijk zo awkward als je elkaar voor de eerste keer ziet.
Leuk toch! Heb je dit ook aan haar verteld?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
don't laugh
Ik ben in een nieuwe stad gaan wonen, en een paar maanden lang een paar random personen toegevoegd die me wel leuk leken. Een aantal mee gepraat enzo maar eigenlijk niet verder gekomen, en zij stond bij "vrienden van vrienden" dus toen heb ik haar toegevoegd..
Dat kan ja. Maar ik ben 16, bijna 17. Ik geef geen dating advies, ik probeer wel advies te geven over hoe hij een kans kan maken bij dit meisje. Daarvoor heeft hij dit topic geopend, niet?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Off-topic, maar mensen uit '99 zijn in mijn ogen nog een jaar of 4/5... Sinds wanneer geven ze datingadvies?Hebben 9/11 niet eens bewust meegemaakt.
Ik word oud
dat ik haar random toegevoegd heb?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Leuk toch! Heb je dit ook aan haar verteld?
Oh, nee zo bedoel ik het nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:23 schreef Gemini99 het volgende:
[..]
Dat kan ja. Maar ik ben 16, bijna 17. Ik geef geen dating advies, ik probeer wel advies te geven over hoe hij een kans kan maken bij dit meisje. Daarvoor heeft hij dit topic geopend, niet?
Ik snap wel dat mijn username misschien wat verwarring brengt, maar ik ben in 1995 geboren, niet 1999, haha.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh, nee zo bedoel ik het nietMaar laat maar
Beter ga je gewoon buiten mensen leren kennen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat ik haar random toegevoegd heb?
liever niet, komt zo desperate over_!
dat is dus t probleem een beetje in deze stad, maar dat leg ik een andere keer wel uit.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Beter ga je gewoon buiten mensen leren kennen.
Ja, voor het doodbloedt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat is dus t probleem een beetje in deze stad, maar dat leg ik een andere keer wel uit.
het gesprek loopt best lekker nu, afkappen op t hoogtepunt en vragen om haar nummer?
wat zal ik dan zeggen eeh? gesprek was al een beetje aan het doodbloedenquote:
was net bezig het te checken op de zweedse nummerdienst want dat is me eerder overkomenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:33 schreef Gemini99 het volgende:
Hopelijk heeft ze geen fake nummer opgegeven, just sayin'.
Nee joh, oortjes met aan de andere kant van de lijn jou natuurlijkquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:37 schreef Gemini99 het volgende:
Gewoon een vraagje maar.. wat nou als je een date met haar krijgt, ga je dan ook ondertussen op je mobiel op FOK! vragen wat je moet doen en zeggen?
Hij print een script uit, geschreven door ons FOK!ers, en geeft haar ook een kopie. Vervolgens zullen zij zich daar aan houden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:37 schreef Gemini99 het volgende:
Gewoon een vraagje maar.. wat nou als je een date met haar krijgt, ga je dan ook ondertussen op je mobiel op FOK! vragen wat je moet doen en zeggen?
nee, dat kan ik al iets beter. Daar heb ik al een keer op kunnen oefenen, dit eerste gedoe is heel wat ingewikkelderquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:37 schreef Gemini99 het volgende:
Een maat van mij vroeg serieus aan me wat 'ie moest zeggen waar z'n date bij wasquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:37 schreef Gemini99 het volgende:
dus niets sms'en ookal vroeg ik "hey ik moet gaan, smsen?"quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:37 schreef MAHL het volgende:
GratzEn nu rustig een nachtje slapen en je volgende snode plannen uitbroeden
Gast.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dus niets sms'en ookal vroeg ik "hey ik moet gaan, smsen?"
Zijn jullie nog volop in gesprek of is het al doodgebloed? Als je nog gespreksstof hebt, en zij ook nog het iniatief neemt om wat te zeggen, kun je zeggen dat je moet gaan en ondertussen gewoon door smsenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ligt eraan denk ik. Als het gesprek nog redelijk lekker liep kun je het wel ff doen tot je gaat slapen. Morgen sowieso nog even wachten ermee en niet als een stalker haar wakker whatsappenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
gesprek liep net ten einde eigenlijk, kon nog net die vraag er tussen proppen voordat t awkward werd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ligt eraan denk ik. Als het gesprek nog redelijk lekker liep kun je het wel ff doen tot je gaat slapen. Morgen sowieso nog even wachten ermee en niet als een stalker haar wakker whatsappen
quote:
Ja, als het awkward wordt sowieso kappen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
gesprek liep net ten einde eigenlijk, kon nog net die vraag er tussen proppen voordat t awkward werd.
Dus nu gewoon ff niets smsen tot overmorgen ofzo?
Dat komt morgen wel.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:14 schreef gogosweden het volgende:
zo, help eens een leuk eerste smsje bedenken
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:14 schreef gogosweden het volgende:
zo, help eens een leuk eerste smsje bedenken
een paar feesten, een festival wat van de zomer in de stad komt, wat muzieksmaak etcquote:
Als je ongeveer dezelfde muzieksmaak hebt, misschien een linkje sturen naar een nummer, dat je benieuwd bent wat ze ervan vindt?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:58 schreef gogosweden het volgende:
[..]
een paar feesten, een festival wat van de zomer in de stad komt, wat muzieksmaak etc
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Als je ongeveer dezelfde muzieksmaak hebt, misschien een linkje sturen naar een nummer, dat je benieuwd bent wat ze ervan vindt?
?quote:"hey, wat vind je van dit liedje?"
// [insert naam]
Maar alleen als je het er echt daadwerkelijk een tijdje over muziek gehad hebt hequote:
ik vroeg zo over wat voor muziek ze leuk vond, dus toen zij ze een paar artiesten, en vervolgens ging ze gelijk over op dat festival wat er aan komtquote:Op donderdag 12 april 2012 13:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar alleen als je het er echt daadwerkelijk een tijdje over muziek gehad hebt heAnders komt het ook weer zo random over.
Zou zelf iets doen in de trant van "Mhm, wat vind je van dit nummer?[insert nummer]"
Deze man weet.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:56 schreef ArnosL het volgende:
Waarom vraag je niet meteen of ze wat samen wil gaan doen ipv een of ander vaag smsje over welk artiesten ze leuk vindt? Dan heb je meteen antwoord + heeft zij ook duidelijkheid ipv vage smsjes.
nou dan spreek je met haar af om samen naar dat festival te gaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik vroeg zo over wat voor muziek ze leuk vond, dus toen zij ze een paar artiesten, en vervolgens ging ze gelijk over op dat festival wat er aan komt
"hey ik kom zaterdag thuis, zin om zondag wat te gaan doen?"quote:Op donderdag 12 april 2012 13:56 schreef ArnosL het volgende:
Waarom vraag je niet meteen of ze wat samen wil gaan doen ipv een of ander vaag smsje over welk artiesten ze leuk vindt? Dan heb je meteen antwoord + heeft zij ook duidelijkheid ipv vage smsjes.
Beter doe je dat snelquote:Op donderdag 12 april 2012 13:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
"hey ik kom zaterdag thuis, zin om zondag wat te gaan doen?"
fuck it waarom ook niet
Gewoon proberen idd!quote:Op donderdag 12 april 2012 13:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
"hey ik kom zaterdag thuis, zin om zondag wat te gaan doen?"
fuck it waarom ook niet
Dudequote:Op donderdag 12 april 2012 14:03 schreef gogosweden het volgende:
bedenk me net dat ik maandag pas naar de kapper ga dus misschien kan het zondag beter niet
Je zou 2/3 weken geleden al naar de kapper gaan man.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
heb je mijn kapsel al eens gezien gozer?
pfff maandag is de eerste dag dat ik naar de kapper kan. ik vraag wel of ze deze week zin heeft om wat te doen dan,quote:Op donderdag 12 april 2012 14:06 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Je zou 2/3 weken geleden al naar de kapper gaan man.
Iedere dag dat jij haar niet mee uitvraagt is de kans groter dat een andere gozer wel de ballen heeft.
neeman, want toen zat ik in de middle of nowhere, wat ik nu ook zitquote:Op donderdag 12 april 2012 14:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Je zou vorige week ook al maandag gaan
Waarop ze dit antwoorde:quote:"hey ik kom zaterdag weer thuis, zin om dinsdag of woensdag wat te gaan doen?"
Toen wist ik al dat t niet echt lekker zat, dus ik vroegquote:"misschien, maar ik heb een toets en daar moet ik nog veel voor leren"
Waarop ze antwoordequote:Wanneer is die toets dan?
ja no shit, je weet toch wel wanneer je een proefwerk hebt of niet dan?quote:"dat weet ik niet precies meer, maar iig deze week"
hoe je een chick moet benaderen via facebookquote:Op donderdag 12 april 2012 14:39 schreef Chocolatebear het volgende:
En heb je hier iets van geleerd, gogo?
klopt elke faal is weer een stap dichterbij succesquote:Op donderdag 12 april 2012 14:45 schreef MAHL het volgende:
Balen. Mja, leer voor de volgende keerIig genoeg xp verzameld om te levelen en wat puntjes te scoren voor charisma en tact
Huh? Je had toch geen andere datum meer gegeven? Hoe weet ze dan dat ze opeens naar de kerk moet?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
klopt elke faal is weer een stap dichterbij succes![]()
Nadat ik "ok." smste smste ze dit terug:
"ohja ik kan dan niet, moet naar de kerk enzo"
Nog op antwoorden of gewoon lekker laten zakken?
ja daarom juistquote:Op donderdag 12 april 2012 14:56 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Huh? Je had toch geen andere datum meer gegeven? Hoe weet ze dan dat ze opeens naar de kerk moet?![]()
Lekker laten gaan nu
ze woont in Zweden dus neequote:Op donderdag 12 april 2012 15:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nu facebook posten, kijken wat ik ermee kan
Dus als ze zelf weer contact opneemt wel gewoon antwoorden?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:01 schreef Axel1988 het volgende:
Inderdaad niets meer laten horen. Als ze echt interesse heeft dan had ze wel tijd vrijgemaakt. Er is nog de mogelijkheid dat ze toch wel wil maar oprecht zo'n star planningsmens is; in dat geval neemt ze zelf wel weer contact op zodra ze een gat in haar agenda heeft gevonden.
Is maar net wat jij wil; en het zal ook afhankelijk zijn van wat zij stuurt. Wat mij betreft zou het gewoon afgelopen zijn, vanwege de eenvoudige rede dat ik een hekel heb aan mensen die altijd al weken van te voren alles volgepland hebben. Ik wil ook spontaan eens iets kunnen doen, of het nou om daten, scharrelen of een relatie gaat. Het is dus afhankelijk van wat jij wil... en verder, het is nu nog niet aan de orde, dus geen rede om bij stil te staan eigenlijkquote:Op donderdag 12 april 2012 15:07 schreef gogosweden het volgende:
Dus als ze zelf weer contact opneemt wel gewoon antwoorden?
Dat je geen chicks moet benaderen via Facebook maar gewoon de wijde wereld in moet gaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hoe je een chick moet benaderen via facebook
goed puntquote:Op donderdag 12 april 2012 15:11 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Is maar net wat jij wil; en het zal ook afhankelijk zijn van wat zij stuurt. Wat mij betreft zou het gewoon afgelopen zijn, vanwege de eenvoudige rede dat ik een hekel heb aan mensen die altijd al weken van te voren alles volgepland hebben. Ik wil ook spontaan eens iets kunnen doen, of het nou om daten, scharrelen of een relatie gaat. Het is dus afhankelijk van wat jij wil... en verder, het is nu nog niet aan de orde, dus geen rede om bij stil te staan eigenlijk.
soms kan het niet anders.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat je geen chicks moet benaderen via Facebook maar gewoon de wijde wereld in moet gaan.
''LIJKT ME LEUK EINZ!#$$!' In het zweeds.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:48 schreef gogosweden het volgende:
ok wat is deze
ze smste net weer "maar misschien komen we mekaar wel tegen op dat feest volgendweekend als ik daar heen ga"
wat moet ik hier nou weer mee
dus gewoon antwoorden wat kingtoppie zij en niet laten zitten?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:50 schreef Serene het volgende:
Inderdaad, heen gaan. Praatje houden en met haar mee naar huis gaan (in hoeverre dat mogelijk is) en afscheidszoen.
Jup. Ze is nu zelf wel een beetje vaag bezig trouwens.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dus gewoon antwoorden wat kingtoppie zij en niet laten zitten?
vind ik ook. Naja smsje gestuurd en dan zien we wel wat er van gaat komen.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:51 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Jup. Ze is nu zelf wel een beetje vaag bezig trouwens.
Ah nou; nu is mijn volgende scenario opeens wel aan de orde. In ieder geval goed voor je zelfvertrouwen. Geen idee of je al van plan was om naar dat feest te gaan of dat je daar ook andere mensen kent etc..? Wat je nooit moet doen is speciaal voor haar gaan en dan de hele avond wat achter haar aan lopen. Je moet er echt zelf plezier kunnen hebben en eventueel haar daarin betrekken.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:48 schreef gogosweden het volgende:
ok wat is deze
ze smste net weer "maar misschien komen we mekaar wel tegen op dat feest volgendweekend als ik daar heen ga"
wat moet ik hier nou weer mee
dat feest wordt hoogstwaarschijnlijk in mijn studentenhuis gehouden met een paar maten die ik ken, stuk of 8 mensen ofzo, dus ik ga daar zeker niet alleen voor haar heen, ik ben een van de gasten die het organiseerd zegmaarquote:Op donderdag 12 april 2012 19:54 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ah nou; nu is mijn volgende scenario opeens wel aan de orde. In ieder geval goed voor je zelfvertrouwen. Geen idee of je al van plan was om naar dat feest te gaan of dat je daar ook andere mensen kent etc..? Wat je nooit moet doen is speciaal voor haar gaan en dan de hele avond wat achter haar aan lopen. Je moet er echt zelf plezier kunnen hebben en eventueel haar daarin betrekken.
kan ook jaquote:Op donderdag 12 april 2012 19:54 schreef Serene het volgende:
Misschien is ze ook wat terughoudend, omdat ze niet echt weet wat ze ervan moet denken? Zo een feestje geeft haar wat meer zekerheid en ruimte om weg te gaan als het niet blijkt te klikken.
ja, dit komt wel goedquote:Op donderdag 12 april 2012 20:01 schreef Serene het volgende:
Succes ermee in ieder geval! Loop op het feestje, zoals net al gezegd werd, niet achter haar aan. Het beste is eigenlijk, mijns inziens, om haar achter jou aan te laten lopen. Haar een beetje meenemen naar andere kamers van het feestje en dergelijke; laten zien dat jij de leiding hebt.
quote:
dit is het nu bijna zeker, want nu zegt ze dat ze met haar vriendin komtquote:Op donderdag 12 april 2012 19:54 schreef Serene het volgende:
Misschien is ze ook wat terughoudend, omdat ze niet echt weet wat ze ervan moet denken? Zo een feestje geeft haar wat meer zekerheid en ruimte om weg te gaan als het niet blijkt te klikken.
ja, wss volgend weekend. Nu ff zorgen dat dat feest doorgaatquote:Op donderdag 12 april 2012 21:23 schreef SonicVolcano het volgende:
Wanneer is dat feest? Na je kappersbezoek?
En haar vriendin is nog veel knapper?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:17 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit is het nu bijna zeker, want nu zegt ze dat ze met haar vriendin komt
neequote:Op donderdag 12 april 2012 23:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En haar vriendin is nog veel knapper?
Jammer, jammer....quote:
klopt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jammer, jammer....
Hoewel.. Eigenlijk alleen maar beter(Als je het andersom bekijkt)
Mooi mooi. Nogmaals succes ermee.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:17 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit is het nu bijna zeker, want nu zegt ze dat ze met haar vriendin komt
Hijs lief.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:44 schreef Rebubbled het volgende:
Ik vond je irritant, maar nu vind ik je eigenlijk wel heel aandoenlijk.
"Kankerhoer" onvertaald.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:25 schreef gogosweden het volgende:
On to the nextone
Ze zegt net dat ze al bezig is met een gozer, 6 maanden lang. Maar dat die gast nog geen interesse heeft getoond,
Iemand die nog een leuke reactie terug weet?
Ow. Ik zou het niet weten behalve dat je gaat zeggen dat je haar wel graag mag meer dan mag meer houden van..quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:25 schreef gogosweden het volgende:
On to the nextone
Ze zegt net dat ze al bezig is met een gozer, 6 maanden lang. Maar dat die gast nog geen interesse heeft getoond,
Iemand die nog een leuke reactie terug weet?
is dit serieus?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:28 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ow. Ik zou het niet weten behalve dat je gaat zeggen dat je haar wel graag mag meer dan mag meer houden van..
ja alweerquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Alweer ts, alweer...?
Zucht
Zeg: ik heb wel interesse in je, dan weet ze het ook meteen.
Man the fuck up man. Je hebt die meid nog niet eens in het echt gezien/gesproken. Beter ga je gewoon de wereld in om mensen te ontmoeten in plaats van ze willekeurig toe te voegen via Facebook en dan een date met ze proberen te regelen. Komt nogal desperaat over.quote:
ik zit er niet over in hoor, ik heb nu meer zo van --> NEXTquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Man the fuck up man. Je hebt die meid nog niet eens in het echt gezien/gesproken. Beter ga je gewoon de wereld in om mensen te ontmoeten in plaats van ze willekeurig toe te voegen via Facebook en dan een date met ze proberen te regelen. Komt nogal desperaat over.
Dit dus..quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Man the fuck up man. Je hebt die meid nog niet eens in het echt gezien/gesproken. Beter ga je gewoon de wereld in om mensen te ontmoeten in plaats van ze willekeurig toe te voegen via Facebook en dan een date met ze proberen te regelen. Komt nogal desperaat over.
Niet reageren. En nogmaals vraag ik het je. Wat let je om gewoon in de echte wereld mensen te ontmoeten?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik zit er niet over in hoor, ik heb nu meer zo van --> NEXT
maargoed, nog een leuke reactie? of gewoon laten zakken?
Altijd mijn Nederlands laat me weleens in de steek, gewoon zeggen dat je der leuk vind en als ze nee zegt of een nietszeggend antwoord geeft.quote:
okquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit dus..
Het is moeilijk voor je gogosweden, maar aub, doe het je zelf niet nog eens aan![]()
moelijke situatie, kleine school waar geen materiaal zit (120 leerlingen) en een enorm kleine stad in de middle of nowhere. Geen uitgaansgelegenheden, maar alleen feesten bij iemand thuis, waar ook alleen maar leerlingen van mijn school komen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet reageren. En nogmaals vraag ik het je. Wat let je om gewoon in de echte wereld mensen te ontmoeten?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:37 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Altijd mijn Nederlands laat me weleens in de steek, gewoon zeggen dat je der leuk vind en als ze nee zegt of een nietszeggend antwoord geeft.
Naar de volgende dan maar
Leuk he. Dat Zweden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ok
[..]
moelijke situatie, kleine school waar geen materiaal zit (120 leerlingen) en een enorm kleine stad in de middle of nowhere. Geen uitgaansgelegenheden, maar alleen feesten bij iemand thuis, waar ook alleen maar leerlingen van mijn school komen.
Sporten doe ik niet aan en daar vind je ook weinig meisjes, Tsja..
En lat nu net zijn dat jij daar niet woontquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
[..]
als je in een bewoond gebied woont wel
ach, on to the next one maar dan hequote:Op dinsdag 17 april 2012 21:33 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
En lat nu net zijn dat jij daar niet woont![]()
Vind het wel zielig voor je...
Conclusie? Open er geen topics meer over.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ach, on to the next one maar dan he
Wel frappant dat elke keer als ik een topic open over iets als dit, dat het altijd precies op het einde van het topic de mist in gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |