quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:04 schreef Furdinand het volgende:
Er voegde ooit een keer een knap meisje mij toe op facebook. Het bleek mijn nichtje te zijn.
Dat geloof ik bestquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:05 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds zo blij dat ik niks raars tegen haar gezegd heb.
ga ik doenquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:04 schreef plopkweker het volgende:
Gewoon een gesprek starten. op facebook kan je zien wat iemand leuk vind door bij zijn/haar likes te kijken. als je daar iets tussen ziet staan wat jij ook leuk vind, gewoon een gesprek over starten. werkt altijd
quote:
kapper staat geboekt voor de eerste woensdag na 13 aprilquote:
wat is je voedingsschema dan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kapper staat geboekt voor de eerste woensdag na 13 april![]()
verder ben ik me ff goed aan het volbunkeren met eten
die 2e passieve heeft bij mij nog nooit echt goed uitgepakt. Dus dan maar de eerste manierquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:15 schreef Lastpost het volgende:
Allereerst, niet teveel waarde hechten aan een friend-request op FB.
Verder inderdaad de likes even bekijken, check of er foto's op staan met 'hints', vakantie locaties, mobiele telefoon, muziek etc. want het is het makkelijkst om het gesprek een beetje op gang te houden met 'casual' zaken waarbij je niet direct een creepy gevoel krijgt.
Plaatsen die ze bezocht heeft, waar ze graag eet, of er mensen in de vriendenlijst staan die je (enigszins) kent etc. en dan gewoon eens aanspreken, wanneer je dat niet durft/direct wilt 'like' je eerst wat foto's, reageer je her en der op en wacht je op het moment dat zij een move maakt, al is het maar een 'like' terug.
Vragen of ze ongesteld is.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:20 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die 2e passieve heeft bij mij nog nooit echt goed uitgepakt. Dus dan maar de eerste manier
maar wat doe je dan als het gesprek doodbloed zegmaar?
Lekker laten doodbloeden en wat anders gaan doen en het later (die dag/week) nog eens proberen, geforceerd blijven ouwehoeren terwijl je enkel 'okay' terugkrijgt heeft ook weinig nut/zin natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:20 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die 2e passieve heeft bij mij nog nooit echt goed uitgepakt. Dus dan maar de eerste manier
maar wat doe je dan als het gesprek doodbloed zegmaar?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:23 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Lekker laten doodbloeden en wat anders gaan doen en het later (die dag/week) nog eens proberen, geforceerd blijven ouwehoeren terwijl je enkel 'okay' terugkrijgt heeft ook weinig nut/zin natuurlijk.
Blijft het zo, vooral doorlopen en niet meer achterom kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |