SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
where da white wimmen atquote:
ik dacht dat die voor hem op de knieën zaten??quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Achter elke succesvolle man staat een sterke, slimme vrouw.
pics van je baardquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:11 schreef Furdinand het volgende:
[..]
achter elke succesvolle vrouw staat een man met een baard.
ik doelde op jou hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lukt me nog niet zo goed als jan![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:17 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik doelde op jou hoorhahaha je hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lukt me nog niet zo goed als janhet is een begin..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |