En dan is je eerste gedachte: waar kan ik haar op internet vinden?quote:ik kom haar eens per week tegen op het station en ik vind haar erg leuk.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan is je eerste gedachte: waar kan ik haar op internet vinden?
In plaats van: een keer hoi zeggen en een gesprek beginnen?
Alleen maar waarheid.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:19 schreef Lastpost het volgende:
Een week wachten, zie je d'r weer en hoef je niet te google'n.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:35 schreef Mrpooki het volgende:
Ik wou haar een leuk berichtje sturen op facebook ofzo
En kijken of haar vriendje heel lelijk is, misschien heb ik dan een kans
En je snapt dan de hint niet....?quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:34 schreef Mrpooki het volgende:
Ik heb haar aangesproken! daarom weet ik dat ze een vriend heeft
Als ze je leuk vond had ze dat niet gezegd slimmerd.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:34 schreef Mrpooki het volgende:
Ik heb haar aangesproken! daarom weet ik dat ze een vriend heeft
Ik ben zo echt niet. Ik ben iemand die altijd afwacht, en ikdacht bij mezelf dat ik wel een leuke dame zou tegenkomen ooit...quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:38 schreef Radio-silence het volgende:
TS wil je wel even uit de buurt van mijn vriendin blijven....
Dus zo werken julliequote:Op vrijdag 6 april 2012 17:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ze je leuk vond had ze dat niet gezegd slimmerd.
Dat ik een leuke meid tegenkom en dat ze uiteindelijk een vriend heeft is mijn geluk, eigenlijk wist ik het al zeker voordat ik het ging uitzoeken.. ik heb het er zelf uit moeten halen met vragen over of ze op zichzelf woont en met wie ze op vakantie gaat enz enzquote:
Ja, zo gaan wij te werk. Elke zoveel tijd komt er een afvaardiging van vrouwen op een afgelegen en geheime plek bij elkaar, die samen de beste nieuwe strategie ontwikkelen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus zo werken jullie
Nee, dat vind ik een vies spelletje.. Gluiperds..
quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, zo gaan wij te werk. Elke zoveel tijd komt er een afvaardiging van vrouwen op een afgelegen en geheime plek bij elkaar, die samen de beste nieuwe strategie ontwikkelen.
Iemand die zulke vragen stelt als ik 'm net ken ontwijk ik daarna lieverquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:42 schreef Mrpooki het volgende:
[..]
Dat ik een leuke meid tegenkom en dat ze uiteindelijk een vriend heeft is mijn geluk, eigenlijk wist ik het al zeker voordat ik het ging uitzoeken.. ik heb het er zelf uit moeten halen met vragen over of ze op zichzelf woont en met wie ze op vakantie gaat enz enz
Mijn vraag op dit forum is beetje een rommel, en misschien hebben jullie nu een raar idee over hoe ik meiden benader. Maar het is echt allemaal normaal verlopen, erger nog de eerste keer dat ik haar tegenkwam begon ze een gesprek met mijquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iemand die zulke vragen stelt als ik 'm net ken ontwijk ik daarna liever
Ze gaat -misschien- met haar vriend maar ze heeft nog geen plannenquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:45 schreef Plantagehouder het volgende:
google dan gewoon die vriendinnen waar ze mee op vakantie gaat
Vervang hierbij dronken door GHB en het percentage stijgt verder.quote:Mannen en vrouwen doen het volgende om seks te krijgen als hun partner daar geen zin in heeft:[6]
39% van de mannen vrijt de ander wel eens op met zoenen en strelen.
28% van de mannen kleedt de ander wel eens uit.
29% van de mannen zeurt of dramt wel eens.
16% van de mannen liegt wel eens.
6% van de mannen voert de ander wel eens dronken.
In 55% van de gevallen krijgt de initiatiefnemer ook zijn of haar zin.
U komt van:quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:53 schreef Lastpost het volgende:
Doordat ze openlijk met een
- knip -
stijgt verder.
Haha!quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:53 schreef Lastpost het volgende:
Doordat ze openlijk met een vreemde communiceert over haar relatie impliceert dat er iets mis zit en ze de opties in de markt bekijkt, zeker omdat zij de eerste move maakte naar jou toe.
Jij valt overduidelijk in de categorie jongens die haar kunnen bekoren, anders zou ze geen moeite doen om constant op hetzelfde tijdstip week in, week uit op te komen dagen.
Nu ga je natuurlijk zeggen, het is op het station en ze moet gewoon ergens heen, maar dit zijn wel heel suggestieve argumenten om bovenstaand onderuit te halen want voor hetzelfde geld doet ze al die moeite puur voor jou, je weet het niet en zonder gok verlies je weliswaar niet, maar zul je ook nooit winnen.
Ik zie alweer dat de vrouwen in het topic je op het verkeerde been proberen te zetten, maar je moet hierbij wel weten dat 95% van de FOK-vrouwen eigenlijk een man is en het overige percentage sowieso geen sociaal contact buiten digitale nullen en enen onderhoudt.
Tevens is het zo dat vrouwen geen moeite hebben met het te laat komen op een date maar over het algemeen wel tijdig op het werk/studie aanwezig zijn, hieruit kun je dus ook concluderen dat ze niet aan het daten is zonder medeweten van haar vriend.
Buiten dat spenderen de meeste vrouwen uren voor de spiegel, laten we er even vanuit gaan dat dit exemplaar geen uitzondering is en ze zich niet uren opdoft voor die collegezaal maar voor jou, dan moet dit je toch wel iets doen zou ik zeggen.
Spreek d'r aan en voor je het weet is ze de jouwe en zitten jullie samen op dat bankje bij het station!![]()
Oh en mocht een relatie er niet inzitten, dit zijn ook hoopgevende cijfers maar pleiten wel voor een andere aanpak:
[..]
Vervang hierbij dronken door GHB en het percentage stijgt verder.
Graag gedaan, go for it!quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:59 schreef Mrpooki het volgende:
[..]
Haha!
Ik ben blij met je positieve reactie, dus bedankt daarvoor!
Maar ik hoef geen kansen te berekenen, ik ga 100% voor deze meid totdat ze me compleet afwijst, en dan maak ik haar alsnog duidelijk dat mijn deur openstaat als ze zich bedenkt.
En ja, sommige reacties in deze thread negeer ik maar toch fijn dat ik soms een paar goeie krijg.. volgende keer dat ik haar zie ga ik -weer- met haar praten!
quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:18 schreef Mrpooki het volgende:
Nu weet ik dat ze een vriend heeft maar als ik dit niet probeer krijg ik er later spijt van.
Ja, vooral de reacties van de vrouwen negerenquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:59 schreef Mrpooki het volgende:
En ja, sommige reacties in deze thread negeer ik maar toch fijn dat ik soms een paar goeie krijg..
Oh ja daar had ik ook duidelijker in moeten zijn, ze woont in Groningenquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:33 schreef borbit het volgende:
stuur een brief, je weet toch waar ze woont.
Ergens in Groningen..quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:34 schreef Mrpooki het volgende:
[..]
Oh ja daar had ik ook duidelijker in moeten zijn, ze woont in Groningen
quote:
Dan wacht ik wel tot eind volgende week, zoveel geld heb ik niequote:Op vrijdag 6 april 2012 18:37 schreef borbit het volgende:
Heb je geen geld om een privédetective in te schakelen? Zijn helemaal niet zo duur meer tegenwoordig!
Want jij bent gewoon lelijk?quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:35 schreef Mrpooki het volgende:
En kijken of haar vriendje heel lelijk is, misschien heb ik dan een kans
Alleen maar heel erg onzeker? Poeh, dan kun je eigenlijk beter gewoon lelijk zijn... O well...quote:
En dan kijken wat je eerder hebt, een date, of een contactverbod...quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:56 schreef borbit het volgende:
bel anders gewoon haar school met een of andere smoes, die vertellen je echt wel haar achternaam en adres. Dan ga je bij der huis staan met je auto, en je laptop. Uitzoeken wat voor site's ze vaak komt en daar ergens een oproepje naar der plaatsen.
Oef, ik heb iemand geraakt met een opmerking zo te zien.. sorry kerelquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Alleen maar heel erg onzeker? Poeh, dan kun je eigenlijk beter gewoon lelijk zijn... O well...
Ik weet niet hoor, maar ik ben niet degene die lafjes via internet een dame wenst te benaderen omdat hij de ballen niet heeft om dat in person te regelen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:02 schreef Mrpooki het volgende:
Oef, ik heb iemand geraakt met een opmerking zo te zien.. sorry kereldoe niet zo ongesteld
Lees mijn reacties in deze thread, ik heb nu een aantal keer met haar gepraat, ik kom haar elke week tegen op het station, we hebben leuke gesprekken.. ik wou gewoon nog meer contact met haar en meer over haar te weten komen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar ik ben niet degene die lafjes via internet een dame wenst te benaderen omdat hij de ballen niet heeft om dat in person te regelen.
Ook dat kan in person. En is ook leuker.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:07 schreef Mrpooki het volgende:
Lees mijn reacties in deze thread, ik heb nu een aantal keer met haar gepraat, ik kom haar elke week tegen op het station, we hebben leuke gesprekken.. ik wou gewoon nog meer contact met haar en meer over haar te weten komen.
Vraag het dan gewoon persoonlijk. Misschien heeft ze niet eens FaceBook (of iets wat er op lijkt).quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:07 schreef Mrpooki het volgende:
[..]
Lees mijn reacties in deze thread, ik heb nu een aantal keer met haar gepraat, ik kom haar elke week tegen op het station, we hebben leuke gesprekken.. ik wou gewoon nog meer contact met haar en meer over haar te weten komen.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, vooral de reacties van de vrouwen negerenSucces TS
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
En dan kijken wat je eerder hebt, een date, of een contactverbod...
ik sluit mij hier bij aan! zeg hoi op het station, babbel er wat mee in de trein en misschien springt je roze zeepbel zo kapotquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan is je eerste gedachte: waar kan ik haar op internet vinden?
In plaats van: een keer hoi zeggen en een gesprek beginnen?
Het gaat erom dat gesprekken altijd zo afgelopen zijn als je zegt dat je een vriend hebt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus zo werken jullie
Nee, dat vind ik een vies spelletje.. Gluiperds..
Beetje vreemdgaan...
ze heeft een vriend, als ik een of andere jongen op t station wel ok zou vinden en af en toe een praatje met m maakte, zou ik echt niet mee op stap gaan oid 'om elkaar beter te leren kennen'quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:10 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ook dat kan in person. En is ook leuker.
O well...
Weet je heel zeker dat dat voor alle vrouwen zo werkt?quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ze je leuk vond had ze dat niet gezegd slimmerd.
Ah thx, verhelderend ditquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het gaat erom dat gesprekken altijd zo afgelopen zijn als je zegt dat je een vriend hebt.
Als ik gezellig aan het kletsen ben met iemand, ga ik dat ook niet zomaar zeggen, dan ben ik zo weer alleen.![]()
Is het een gesprek waar ik vanaf wil, dan zeg ik: ik heb een vriend.
Heeft echt geen bal met vreemdgaan te maken.
Van wat ik zo lees van ts is dat niet perse wat er hier aan de hand is,(denk t zo niet) maar ik snap dus wel waarom dat gezegd werd.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah thx, verhelderend dit
Maar TS wekte de illusie (of schetste gewoon de werkelijkheid) dat hij wel gezellig met haar aan het praten was.. Dusja vandaar.
Nee, het feit dat ze vertelt dat ze een vriend heeft is geen goed teken, dat ben ik met je eens. Maar dan nog kan hij beter in person e.e.a. met haar afhandelen. Des te sneller heeft hij ofwel succes, ofwel... duidelijkheid...quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
ze heeft een vriend, als ik een of andere jongen op t station wel ok zou vinden en af en toe een praatje met m maakte, zou ik echt niet mee op stap gaan oid 'om elkaar beter te leren kennen'
Voor de TS was die boodschap eerder een 'challenge accepted' scenarioquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:51 schreef kingtoppie het volgende:
Dat ben ik niet met je eens.. Als jij zegt ''Ik heb een vriend'' op een afkappende manier uit het niets, dan merk ik dat gewoon op als een afwijzing. Dat zegt echt niet dat ik alleen maar seks met je wil.
Nee hoor. Die heeft gewoon een facebook account.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:20 schreef Perquisite het volgende:
Als het Eva van 21 uit Leiden is die Rechten studeert ga je het wel lastig krijgen.
Vaak wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:35 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Weet je heel zeker dat dat voor alle vrouwen zo werkt?
Eigenlijk is het gewoon volledig afhankelijk van de context.quote:
In all fairness... voor google maakt het geen donder uit natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Voor de TS was die boodschap eerder een 'challenge accepted' scenario
Laat ik het zo zeggen: soms wist ik van een dame best dat ze een vriend had, maar toch werd die vriend dan doodgezwegen. Dan wist je dat je beet had zegmaar...quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:56 schreef kingtoppie het volgende:
Eigenlijk is het gewoon volledig afhankelijk van de context.Lastig discussie voeren als je niet weet wanneer en op welke manier het gezegd wordt.
Tjah.. Ik zou niks met zo een meisje willen hebben... Vind het in veel mogelijke manieren fout.. Dat vind ik toch een minpunt.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: soms wist ik van een dame best dat ze een vriend had, maar toch werd die vriend dan doodgezwegen. Dan wist je dat je beet had zegmaar...
Daar heb ik het helemaal niet over.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:51 schreef kingtoppie het volgende:
Dat ben ik niet met je eens.. Als jij zegt ''Ik heb een vriend'' op een afkappende manier uit het niets, dan merk ik dat gewoon op als een afwijzing. Dat zegt echt niet dat ik alleen maar seks met je wil.
Ja, dat had ik laatst ook, zo'n jongen aan mn broek.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: soms wist ik van een dame best dat ze een vriend had, maar toch werd die vriend dan doodgezwegen. Dan wist je dat je beet had zegmaar...
Met "beet" bedoelde ik niet een relatie...quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:00 schreef kingtoppie het volgende:
Tjah.. Ik zou niks met zo een meisje willen hebben... Vind het in veel mogelijke manieren fout.. Dat vind ik toch een minpunt.
Nouja, maar dan nog is niet te zeggen dat hij het ''alleen'' voor de seks doet, misschien vind hij je wel interessant maar niet als normale ''vriendin''quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar heb ik het helemaal niet over.
Ik heb het over een gewoon gesprek. Als ik zit te kletsen en het naar mijn zin heb, biertje erbij oid en een man vraagt daar naar, zal ik niet liegen, maar 9 van de 10 Keer is hij daarna verdwenen. Of in elk geval heel snel.
Waar jij het over hebt, gebeurt ook, maar dan WIL ik dat hij het opvat als een afwijzing.
I know.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Met "beet" bedoelde ik niet een relatie...
Toon je als man een keer doorzettingskracht, is het weer niet goed...quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, dat had ik laatst ook, zo'n jongen aan mn broek.
Ik had laten vallen dat ik een vriend had, hij ging dus niet weg (die 1 vd 10) en wilde me op een gegeven moment op mn bek pakken![]()
Lolquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Toon je als man een keer doorzettingskracht, is het weer niet goed...
Die verdomde feminisering van de maatschappij ook.
Je kan het draaien hoe je wil nu, maar hij wil gewoon niet alleen kletsen, hij wil iets anders.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja, maar dan nog is niet te zeggen dat hij het ''alleen'' voor de seks doet, misschien vind hij je wel interessant maar niet als normale ''vriendin''
Denk dat een vrouw je prima leuk kan vinden en toch zeggen dat ze een vriend heeft en simpelweg niet voornemens is wat dan ook uit te spoken en toch niet wil dat je oprot.quote:
Los van deze post is het eigenlijk heel kut ja. De eerste keer dat ik op een meisje afstapte stond mijn zelfvertrouwen namelijk gigantisch op het spel.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Toon je als man een keer doorzettingskracht, is het weer niet goed...
Die verdomde feminisering van de maatschappij ook.
Tjah, ik vind het ook wel een rare vraag ergens... Maar ik zou hem denk ik wel kunnen stellen.. Dat betekent gewoon dat ik je wel zie zitten...quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je kan het draaien hoe je wil nu, maar hij wil gewoon niet alleen kletsen, hij wil iets anders.
Kom op zeg, al zou het om een 'relatie' gaan, dan nog gaat het dus uiteindelijk om sex. Ik zeg nergens dat het ALLEEN om sex zou gaan, maar het gaat daar wel degelijk om.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, ik vind het ook wel een rare vraag ergens... Maar ik zou hem denk ik wel kunnen stellen.. Dat betekent gewoon dat ik je wel zie zitten...
Of ik dan alles gelijk alleen voor de seks doe..
Dus inderdaad hij vraagt zoiets niet ''om alleen te kletsen'' Maar die conclusie dat iemand het gelijk voor seks doet...
Ik vond "vaak wel" genoeg nuance bevatten, eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:11 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Denk dat een vrouw je prima leuk kan vinden en toch zeggen dat ze een vriend heeft en simpelweg niet voornemens is wat dan ook uit te spoken en toch niet wil dat je oprot.
Relaties gaan om seks?quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kom op zeg, al zou het om een 'relatie' gaan, dan nog gaat het dus uiteindelijk om sex. Ik zeg nergens dat het ALLEEN om sex zou gaan, maar het gaat daar wel degelijk om.
Ja als jij aangeeft dat je een vriend hebt.. Of dat je antwoord dat je een vriend hebt.. Daar zit nogal een verschil in omdat in de eerste variant het gewoon een afwijzing is. En in de 2e variant het pijlen van je ''beschikbaarheid'' Laat ik het zo zeggen.quote:Ik maak vaak een praatje omdat ik dat leuk vind, ik heb ook nog eens een toegankelijke kop, dus er wordt wat tegen me aan gekletst, maar ik overdrijf echt niet als ik zeg dat de meeste mannen gewoon weg zijn als je aangeeft dat je een vriend hebt. Jij kan het nu wel mooier maken dan het is,maar zo werkt het nou eenmaal.
Dat is een boude stelling... Een relatie ga je toch om andere redenen aan. Voor sex heb je geen relatie nodig.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kom op zeg, al zou het om een 'relatie' gaan, dan nog gaat het dus uiteindelijk om sex.
En al is het zo. Wat dan nog?quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kom op zeg, al zou het om een 'relatie' gaan, dan nog gaat het dus uiteindelijk om sex. Ik zeg nergens dat het ALLEEN om sex zou gaan, maar het gaat daar wel degelijk om.
Ik maak vaak een praatje omdat ik dat leuk vind, ik heb ook nog eens een toegankelijke kop, dus er wordt wat tegen me aan gekletst, maar ik overdrijf echt niet als ik zeg dat de meeste mannen gewoon weg zijn als je aangeeft dat je een vriend hebt. Jij kan het nu wel mooier maken dan het is,maar zo werkt het nou eenmaal.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Relaties gaan om seks?
[..]
Ja als jij aangeeft dat je een vriend hebt.. Of dat je antwoord dat je een vriend hebt.. Daar zit nogal een verschil in omdat in de eerste variant het gewoon een afwijzing is. En in de 2e variant het pijlen van je ''beschikbaarheid'' Laat ik het zo zeggen.
En tjah, ergens voelt het ook wel maf lijkt me.... Wellicht praten ze niet meer met je omdat ze respect hebben voor je vriendje en ze het gesprek te intiem vinden oid...
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is een boude stelling... Een relatie ga je toch om andere redenen aan. Voor sex heb je geen relatie nodig.
Dat zeg ik, het is niet erg en heel begrijpelijk, alleen is het wel jammer soms.quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]Ik verbaas me soms echt over hoe wereldvreemd jij bent
![]()
En ik snap wel hoe het werkt hoor, ik begrijp de vraag en ik begrijp de reactie.
Ja en dat erken ik dus volledig... Maar ik zou niet direct aan seks denken... Ik ben uit op meer, ik ben niet uit op seks.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Zucht.
Ik zeg dat een man die eruit naait als je zegt dat je een vriend hebt duidelijk niet op een praatje uit was, maar op meer. Ook op sex dus.
Kan jij je niet voorstellen dat zo een jongen stopt met praten uit respect voor je relatie?quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, het is niet erg en heel begrijpelijk, alleen is het wel jammer soms.
Ik vind nl gewoon kletsen met vreemden wel erg leuk.
Het ligt aan de situatie. Nee, ik denk dat niet altijd.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:23 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind zo een vooroordeel gewoon erg vervelend dat iemand het gelijk voor de seks zou moeten doen, dat doen wel meer vrouwen ''Mannen denken alleen met hun lul''
Achja, veel denken het ook niet...
Dat zeg ik al de hele tijd...quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja en dat erken ik dus volledig... Maar ik zou niet direct aan seks denken... Ik ben uit op meer, ik ben niet uit op seks.
En dat je me wereldvreemd vindt is nogal een loos ''argument.'' Dat slaat gewoon nergens op.
Dat is sowieso waar, want iedere man is op enig niveau altijd wel uit op sex als hij een vrouw leuk vindt en je gaat nu eenmaal geen praatje maken met een vrouw waar je niets mee hebt zegmaar...quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zeg dat een man die eruit naait als je zegt dat je een vriend hebt duidelijk niet op een praatje uit was, maar op meer. Ook op sex dus.
Het is gewoon komisch hoe jij je wil aan het doordrukken bent en geen andere opties open lijkt te houden en nu opeens suggereert dat het wel aan de situatie ligt en variabel is.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het ligt aan de situatie. Nee, ik denk dat niet altijd.
Maar ik ben een vrouw en als ik op stap ben (bijvoorbeeld) valt me dat gewoon op. Dat dat dan constant tegengesproken moet worden is gewoon komisch
quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Zucht.
Nee.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan jij je niet voorstellen dat zo een jongen stopt met praten uit respect voor je relatie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |