mag toch hopen dat je dat maar laatquote:Maar om nou die stap te nemen en met mijn kinderen weg te gaan dat kan ik nog niet.
inderdaad wtf... wat maken het jouw kinderenquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:05 schreef joppedoppe74 het volgende:
Maar om nou die stap te nemen en met mijn kinderen weg te gaan dat kan ik nog niet.
Dit dus; je bent lekker egoïstisch ingesteld zeg.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:16 schreef Furdinand het volgende:
[..]
inderdaad wtf... wat maken het jouw kinderenje hebt het recht niet die man zijn kinderen van hem af te nemen.... als jij het zat bent dan donder jij op en niet andersom.
Vooral wanneer je begint over "m'n kinderen meenemen".quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:18 schreef rozecroc het volgende:
Goed dat je op het Fok! forum terecht bent gekomen. Ik denk dat je hier binnen een mum van tijd een hoop nuttige tips zult opdoen.
helaas zijn er nog genoeg vrouwen die wel zo denkenquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:16 schreef Furdinand het volgende:
[..]
inderdaad wtf... wat maken het jouw kinderenje hebt het recht niet die man zijn kinderen van hem af te nemen.... als jij het zat bent dan donder jij op en niet andersom.
Zij heeft er 9 maanden mee gelopen dus het spreekt natuurlijk voor zich dat zij ze meeneemt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:22 schreef Joe-Momma het volgende:
Misschien ff het Viva forum proberen als je zieltjes zoekt. Hier op fok wordt je opgefokt!!!
Jou kinderen GVD!! Hoe durf je jij monster!!
quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:26 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Zij heeft er 9 maanden mee gelopen dus het spreekt natuurlijk voor zich dat zij ze meeneemt.
Sarcastisch bedoelt neem ik aan??quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:26 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Zij heeft er 9 maanden mee gelopen dus het spreekt natuurlijk voor zich dat zij ze meeneemt.
Hoeveel kinderen heb jij goos? Want dit is echt een flut vergelijking.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:33 schreef Furdinand het volgende:
Als je een muntje in een frisdrankautomaat stopt om een blikje cola te kopen, is het dan jouw cola of die van de automaat???
het was dan ook een grolletje.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:46 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen heb jij goos? Want dit is echt een flut vergelijking.
En een drolletje als ze het echt van plan is.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:48 schreef rozecroc het volgende:
[..]
En TS hoogstwaarschijnlijk een trolletje.
denk het niet. veel vrouwen denken namelijk daadwerkelijk dat het leven zo werktquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:48 schreef rozecroc het volgende:
[..]
En TS hoogstwaarschijnlijk een trolletje.
Over sprookjes gesproken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:52 schreef Furdinand het volgende:
[..]
denk het niet. veel vrouwen denken namelijk daadwerkelijk dat het leven zo werkt
Als je een kind neemt hoor je dat gewoon samen op te voeden en niet het leven van die kinderen vergallen omdat je geen sprookjeshuwelijk meer hebt.![]()
huwelijk heeft in mijn ogen geen enkele betekenis. Een kind daarentegen wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |