mag toch hopen dat je dat maar laatquote:Maar om nou die stap te nemen en met mijn kinderen weg te gaan dat kan ik nog niet.
inderdaad wtf... wat maken het jouw kinderenquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:05 schreef joppedoppe74 het volgende:
Maar om nou die stap te nemen en met mijn kinderen weg te gaan dat kan ik nog niet.
Dit dus; je bent lekker egoïstisch ingesteld zeg.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:16 schreef Furdinand het volgende:
[..]
inderdaad wtf... wat maken het jouw kinderenje hebt het recht niet die man zijn kinderen van hem af te nemen.... als jij het zat bent dan donder jij op en niet andersom.
Vooral wanneer je begint over "m'n kinderen meenemen".quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:18 schreef rozecroc het volgende:
Goed dat je op het Fok! forum terecht bent gekomen. Ik denk dat je hier binnen een mum van tijd een hoop nuttige tips zult opdoen.
helaas zijn er nog genoeg vrouwen die wel zo denkenquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:16 schreef Furdinand het volgende:
[..]
inderdaad wtf... wat maken het jouw kinderenje hebt het recht niet die man zijn kinderen van hem af te nemen.... als jij het zat bent dan donder jij op en niet andersom.
Zij heeft er 9 maanden mee gelopen dus het spreekt natuurlijk voor zich dat zij ze meeneemt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:22 schreef Joe-Momma het volgende:
Misschien ff het Viva forum proberen als je zieltjes zoekt. Hier op fok wordt je opgefokt!!!
Jou kinderen GVD!! Hoe durf je jij monster!!
quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:26 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Zij heeft er 9 maanden mee gelopen dus het spreekt natuurlijk voor zich dat zij ze meeneemt.
Sarcastisch bedoelt neem ik aan??quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:26 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Zij heeft er 9 maanden mee gelopen dus het spreekt natuurlijk voor zich dat zij ze meeneemt.
Hoeveel kinderen heb jij goos? Want dit is echt een flut vergelijking.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:33 schreef Furdinand het volgende:
Als je een muntje in een frisdrankautomaat stopt om een blikje cola te kopen, is het dan jouw cola of die van de automaat???
het was dan ook een grolletje.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:46 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen heb jij goos? Want dit is echt een flut vergelijking.
En een drolletje als ze het echt van plan is.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:48 schreef rozecroc het volgende:
[..]
En TS hoogstwaarschijnlijk een trolletje.
denk het niet. veel vrouwen denken namelijk daadwerkelijk dat het leven zo werktquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:48 schreef rozecroc het volgende:
[..]
En TS hoogstwaarschijnlijk een trolletje.
Over sprookjes gesproken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:52 schreef Furdinand het volgende:
[..]
denk het niet. veel vrouwen denken namelijk daadwerkelijk dat het leven zo werkt
Als je een kind neemt hoor je dat gewoon samen op te voeden en niet het leven van die kinderen vergallen omdat je geen sprookjeshuwelijk meer hebt.![]()
huwelijk heeft in mijn ogen geen enkele betekenis. Een kind daarentegen wel.
het blijft (blijkbaar) een huismoeder, die hebben op dit tijdstip over het algemeen wel het een en ander te doenquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:57 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Over sprookjes gesproken.
[ afbeelding ]
Waar is de TS trouwens gebleven? Toch niet naar Viva? Schijnbaar krijgt ze niet de gewenste antwoorden.
Best jammer eigenlijk dat zij zich zelf niet nader verklaard.
Een therapeut misschien.quote:
Ligt eraan hoeveel je erin gooit.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:33 schreef Furdinand het volgende:
Als je een muntje in een frisdrankautomaat stopt om een blikje cola te kopen, is het dan jouw cola of die van de automaat???
En hoe vaak hebben jullie het hier over gehad?quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:05 schreef joppedoppe74 het volgende:
Hallo,
Al een tijdje hou Ik niet meer van mijn man. We hebben het wel gezellig hoor daar niet van maar Ik hou niet meer van hem. We hebben 2 kinderen en Ik vond het altijd zo stom van mensen die dan zeiden dat ze bi jelkaar bleven om de kinderen maar nu Ik er midden in zit snap Ik het toch ook wel.
We leven echt langs elkaar heen. Ik geef hem alleen maar en kus wanneer Ik naar bed ga. Meer omdat Ik me verplicht voel om dat te doen.
Seks hebben we ook al in geen tijden meer gehad maar dat zie Ik met hem ook niet meer zitten.
Hij houdt nog wel van mij. Het ene moment wil Ik er hard voor werken om aan onze relatie te werken. Het volgende moment ben Ik er wel klaar mee. Maar om nou die stap te nemen en met mijn kinderen weg te gaan dat kan Ik nog niet. Ben eigenlijk een bang kipje die van zekerheid houdt. Ik hou niet van veranderingen.
Kan iemand me helpen?
hebbesquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En hoe vaak hebben []bjullie[/b] het hier over gehad?
Tja. Silly me. Ze moet natuurlijk mondjes vullen en ff in haar acteer rol kruipen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:12 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
het blijft (blijkbaar) een huismoeder, die hebben op dit tijdstip over het algemeen wel het een en ander te doen
tja, ik kan het me voorstellen dat je na jaren met iemand samen zijn in een sleur terecht komt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:25 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Tja. Silly me. Ze moet natuurlijk mondjes vullen en ff in haar acteer rol kruipen.
Hoooooi schat. Hoe was je dag.
Hier nog een. Vandaar mijn allergische reactie op dit topic.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
tja, ik kan het me voorstellen dat je na jaren met iemand samen zijn in een sleur terecht komt.
maar dat kun je wel met elkaar bespreken zou je zeggen.
persoonlijk kan ik het me ook niet voorstellen om 20jaar+ met dezelfde persoon door te brengen.
maar ik heb dus ook zo'n leuke ex die er met de kleine vandoor is gegaan en dat is wel het laatste waar ik begrip voor kan opbrengen![]()
dan heb je nog geluk, ik moet het al 2 jaar met af en toe een foto doen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:42 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Hier nog een. Vandaar mijn allergische reactie op dit topic.
2 kids die ik maar 1 x in de 2 weken te zien krijg.
Maargoed. Nu wel een topper de top relatie waarvan ik toch wel hoop dat ik daar over 20 jaar nog steeds gelukkig in ben.
En zaken bespreken is zeker belangrijk en dan niet wanneer het te laat is maar op regelmatige basis.
Dat zou ik echt niet pikken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:52 schreef GrunnigsTrots het volgende:
mevrouwtje liet een leuke brief achter waarin stond dat "het haar beter voor haar en de kleine" leek om gewoon te verdwijnen en dat ze wel contact met me zou houden voor een bezoekregeling.
sindsdien niks meer van haar gehoord
ja, toch heb je als man weinig te zeggen in zo'n situatiequote:Op vrijdag 6 april 2012 19:53 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet pikken.
Dan heb ik echt schijt aan alle wetten en regels hoor. Het is ook jouw kind.
Maar is dat ook zo wanneer je niks verkeerd gedaan hebt?quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:59 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, toch heb je als man weinig te zeggen in zo'n situatie
je zou bijna in een batman pakkie de rechtbank op klimmen
ook als je niks verrkeerd doetquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:12 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Maar is dat ook zo wanneer je niks verkeerd gedaan hebt?
En zeker ook nog om alimentatie vragen?
Dat eerste niet geprobeerd dus?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:15 schreef GrunnigsTrots het volgende:
m
[..]
ook als je niks verrkeerd doet
uiteindelijk kun je wel een uurtje per week ofzo afdwingen via een rechter maar dan heb je je kind al 2 jaar niet gezien en is het een wonder als ze je zelfs maar herkent als d'r vader
en die aliminatie kan ze lekker in d'r reet douwen, nooit getrouwd geweest gelukkig
Dat had ik wel meteen geprobeerd..quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:15 schreef GrunnigsTrots het volgende:
uiteindelijk kun je wel een uurtje per week ofzo afdwingen via een rechter maar dan heb je je kind al 2 jaar niet gezien en is het een wonder als ze je zelfs maar herkent als d'r vader
Ik kan me redelijk inbeelden hoe jij je voelt. Heb zelf ook regelmatig met het Batman pakkie voor de spiegel gestaan. ( in m'n dromen dan).quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:59 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, toch heb je als man weinig te zeggen in zo'n situatie
je zou bijna in een batman pakkie de rechtbank op klimmen
Je kan natuurlijk ook daar omheen lezen... Niet iedere reactie ging daarover...quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:25 schreef joppedoppe74 het volgende:
Wanneer jullie alleen maar blijven hangen op het feit dat ik wel of niet mijn kinderen meeneem (wat niet wil zeggen dat ze hun vader nooit meer mogen zien!!!) dan hoeft het voor mij hier ook niet. Laat dan maar.
Waarom denk je dat ik nog niet bij hem weg ben!!quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:56 schreef Leyli het volgende:
De tering. Je bent toch niet zonder reden getrouwd?! Toon eens even karakter (fatsoen) en vecht ervoor. Al is het niet voor hem, dan wel voor je kinderen. Je weet zelf dondersgoed dat het je plicht naar je kinderen toe is.
Dit is het internet, wen er maar aan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:34 schreef joppedoppe74 het volgende:
Nee DS4 inderdaad maar in grote lijnen ging het toch een negatieve kant op die ik niet wil. Heb al genoeg gezeur aan mijn kop en dit wil ik niet nog meer erbij hebben.
Ik persoonlijk niet, maar recent een goede vriend van mij die in een weekend zijn relatie op de rails heeft gekregen terwijl ik er geen cent meer voor gaf en hij diep in zijn hart ook niet meer.quote:heeft iemand hier ervaring met een relatietherapeut oid?
Omdat je zoals jezelf zegt niet van veranderingen houdt?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:39 schreef joppedoppe74 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nog niet bij hem weg ben!!
Nee, mensen die voor de kinderen bij elkaar blijven, die zijn het allerergstquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:44 schreef Jellereppe het volgende:
En daarnaast. Wat voor moeder ben je als je puur aan jezelf denkt. Ik voel mij niet meer goed bij hem, huilie.Denk is even aan jullie kinderen. Voor hun is het nog het ergst.
Onderbouw dat eens? Je kinderen zomaar wegnemen van je echtgenoot. Dan houd je dus totaal geen rekening met je echtgenoot en kinderen. Dat vind ik totaal niet kunnen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee, mensen die voor de kinderen bij elkaar blijven, die zijn het allerergst
Precies, daar ben ik het volkomen mee eens! Hoop dat dat nu eens doordringt bij iedereenquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:50 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Onderbouw dat eens? Je kinderen zomaar wegnemen van je echtgenoot. Dan houd je dus totaal geen rekening met je echtgenoot en kinderen. Dat vind ik totaal niet kunnen.
We oordelen aan de hand van je OP waarin je vermelde dat je met de gedachte speelt om je echtgenoot zomaar te verlaten en de kinderen mee te nemen. Zonder inspraak van de echtgenoot. En zonder rekening te houden met de gevoelens van de kinderen. Lekker madame ben jij.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:52 schreef joppedoppe74 het volgende:
Misschien is het voor sommige mensen wel handig dat ze niet te snel oordelen over iemand
Ik heb het helemaal nergens over wegnemen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:50 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Onderbouw dat eens? Je kinderen zomaar wegnemen van je echtgenoot. Dan houd je dus totaal geen rekening met je echtgenoot en kinderen. Dat vind ik totaal niet kunnen.
Ik ben zeker niet van plan om ZOMAAR te vertrekken! Misschien is het handig dat jij ook al mijn eerdere reacties goed doorleest.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
We oordelen aan de hand van je OP waarin je vermelde dat je met de gedachte speelt om je echtgenoot zomaar te verlaten en de kinderen mee te nemen. Zonder inspraak van de echtgenoot. En zonder rekening te houden met de gevoelens van de kinderen. Lekker madame ben jij.
Gelukkig.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:55 schreef joppedoppe74 het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet van plan om ZOMAAR te vertrekken! Misschien is het handig dat jij ook al mijn eerdere reacties goed doorleest.
Je hebt er nog niet hard voor gevochten dus dat betekent dat er misschien nog mogelijkheden zijn als je dat nu wel gaat doen. Omdat je zelf niet weet waar je moet beginnen, zou ik ervoor kiezen om met je man naar een therapeut te gaan die zo'n gesprek tussen jullie kan leiden en coördineren. Diegene zal jullie waarschijnlijk over punten laten nadenken waar je zelf nooit aan gedacht hebt of hebt durven uitspreken. Waarom zou je het er niét op wagen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:50 schreef joppedoppe74 het volgende:
Rozecroc, we hebben samen nog niet goed gevochten voor onze relatie. Ik ben van mening dat dat inderdaad heel erg belangrijk is. De komende periode zal ook niet gemakkelijk worden maar ik wil echt voor onze relatie vechten. Ik weet alleen niet waar ik moet beginnen. Zoals het nu gaat (ookal hebben we het wel gezellig) lijkt me ook niet goed voor de kinderen.
Succes ermee.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:59 schreef joppedoppe74 het volgende:
Rozecroc, ik denk dat dat toch het beste is wat wij kunnen gaan doen. Ik wil er hard voor werken. Er zullen vast ook wel dingen zijn waar hij zich aan ergert aan mij. Maar hij spreekt zich ook niet echt erover uit. Een probleem van ons allebei. Bedankt rozecroc!
2 jaar geleden in de sneeuw naar Parijs. Het zou een geweldige boost moeten zijn voor onze relatie totdat ik 2 dagen voor vertrek een filmpje van hem vond op de laptop waar ik hem direct mee geconfronteerd heb.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:58 schreef muhahaha het volgende:
TS het is enigzins normaal dat de verliefde gevoelens die je in het begin hebt weggaan, dit gebeurd bij heel veel stelletjes. Maken jullie wel tijd voor elkaar? Avondje samen zonder de kinderen?
Filmpje? Wat voor filmpje?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:01 schreef joppedoppe74 het volgende:
[..]
2 jaar geleden in de sneeuw naar Parijs. Het zou een geweldige boost moeten zijn voor onze relatie totdat ik 2 dagen voor vertrek een filmpje van hem vond op de laptop waar ik hem direct mee geconfronteerd heb.
Oei dat is wel iets anders dan wat je in de op stelde. Hoe reageerde hij op de confrontatie?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:03 schreef joppedoppe74 het volgende:
Muhaha, een filmpje waarin hij zichzelf filmt en tegen iemand anders dan mij vertelt dat hij van haar houdt,
Geloof je het zelf...ze weet bij god niet hoe snel ze van die vent moet scheidenquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:04 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Moet dat schelden nou. Zij heeft het er ook moeilijk mee.
Alsof jij je hele hebben en houwen meteen op tafel legt!!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:06 schreef Montelly het volgende:
PS...dat hele "filmpje" verhaal komt ook als mosterd na de maaltijd.
Als dat zo was had ze dat allang in de OP gezet als argument voor haar handelen..
Sorry...ik vind je verhaal gewoon een beetje fantaquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:07 schreef joppedoppe74 het volgende:
[..]
Alsof jij je hele hebben en houwen meteen op tafel legt!!
Nou ja, het is natuurlijk wel zo dat wanneer je de mening van een buitenstaander wilt, het handig kan zijn om wat belangrijke feiten op tafel te leggen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:07 schreef joppedoppe74 het volgende:
[..]
Alsof jij je hele hebben en houwen meteen op tafel legt!!
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:25 schreef joppedoppe74 het volgende:
Ik zit hier al meer dan een jaar me om te pannenkoeken.
En een Belgquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:10 schreef Jellereppe het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Jij bent een pittige tante als ik je taalgebruik zie.![]()
Wie zegt dat zij juist niet van bil gaat??? Zij is allang op hem uitgekeken, wie zegt dat zij er geen affaire op na houd?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:16 schreef muhahaha het volgende:
ja je piemel aan een andere vrouw laten zien doen we allemaal toch
Hij is te ver gegaan, praten praten praten
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:13 schreef Jellereppe het volgende: :
Als je een goede ouder bent houd je rekening met de kinderen. Dus niet zomaar iets doen zonder er goed over na te denken.
Nooit opgeven. Denk aan je jonge kinderen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:20 schreef joppedoppe74 het volgende:
bedankt voor de goede adviezen. vooral van diegenen die het echt menen! Thanks
dus je kinderen moeten maar opgroeien in een liefdeloos huwelijk dat er alleen maar is "omdat het moet" ?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:21 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nooit opgeven. Denk aan je jonge kinderen.
Wie heeft het hier over een samen blijven. Ze moet het in samenspraak doen en niet zomaar haar man verlaten. Word je 's morgens wakker zijn je vrouw en kinderen weg. Ik zou mij zelf niet zo happy voelen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:26 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dus je kinderen moeten maar opgroeien in een liefdeloos huwelijk dat er alleen maar is "omdat het moet" ?
denk dat kinderen meer hebben aan een gelukkige pappa en mamma, dat kan ook prima na een scheiding.
ja, dacht dat je bedoelde met "nooit opgeven" dat ze samen moesten blijvenquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:33 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over een samen blijven. Ze moeten het in samenspraak doen en niet zomaar haar man verlaten. Word je 's morgens wakker zijn je vrouw en kinderen weg. Ik zou mij zelf niet zo happy voelen.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:34 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, dacht dat je bedoelde met "nooit opgeven" dat ze samen moesten blijven
en zomaar weg gaan is wel het laatste wat ze moet doen.
en je hoeft mij niet te vertellen hoe kut dat is
Denk juist dat als ze dit aan hem vertelt, hij zich in allerlei bochten gaat wringen om de situatie nog te redden wat het voor haar alleen maar ongemakkelijker gaat maken. Ik heb zelf geen ervaring met dergelijke therapeuten, maar het lijkt mij de taak van een goeie therapeut om, door middel van concrete begeleiding en het stellen van scherpe vragen, de oude liefde die er ooit geweest weer aan te wakkeren voor zover dat in dit stadium nog kan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:25 schreef GrunnigsTrots het volgende:
vertel het hem en misschien weet hij je hart weer te veroveren zodat je weer helemaal verliefd op hem wordt
maar dat is alleen maar jezelf voor de gek houden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:39 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Denk juist dat als ze dit aan hem vertelt, hij zich in allerlei bochten gaat wringen om de situatie nog te redden wat het voor haar alleen maar ongemakkelijker gaat maken. Ik heb zelf geen ervaring met dergelijke therapeuten, maar het lijkt mij de taak van een goeie therapeut om, door middel van concrete begeleiding en het stellen van scherpe vragen, de oude liefde die er ooit geweest weer aan te wakkeren voor zover dat in dit stadium nog kan.
Soms leer je volgens mij ook gewoon te praten en luisteren naar elkaar. Er zijn genoeg relaties waarbij dat al heel belangrijk is en veel goed kan doen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:45 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar dat is alleen maar jezelf voor de gek houden.
waarom zou je jezelf zo wegcijferen?
niet voor de kinderen, geen idee hoe oud ze zijn maar ze zijn heus niet achterlijk en zien dan ook wel dat die relatietherapie alleen maar voor de schijn is.
op die manier steek je alleen maar tijd en geld in jezelf (op lange termijn) ongelukkiger maken.
je moet jezelf geen geluk ontzeggen want dat breekt je op, en dan heb je thuis een pappa die alleen maar werkt en een zwaar overspannen moeder thuis zoals je al veel teveel ziet
Het eerste snap ik wanneer je niet zo lekker in je relatie zit. Ik denk dat er genoeg FOK!kers zijn die je hier bij kunnen helpen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:25 schreef joppedoppe74 het volgende:
Ik wil graag serieus genomen worden.
Wanneer jullie alleen maar blijven hangen op het feit dat ik wel of niet mijn kinderen meeneem (wat niet wil zeggen dat ze hun vader nooit meer mogen zien!!!) dan hoeft het voor mij hier ook niet.
Vrouw: Ik neem mijn kinderen meequote:Op vrijdag 6 april 2012 17:10 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
mag toch hopen dat je dat maar laat
zomaar met iemand z'n kinderen vertrekken
En vrouwen wel? Pfff..quote:Op zondag 8 april 2012 05:48 schreef Mint_Clansell het volgende:
Misschien heeft manlief wel een scharrel. Mannen kunnen doorgaans niet zo lang zonder seks.
Vrouwen hebben het te druk om aan seks te denken. Koken, wassen, strijken, het huishouden doen...quote:
Duurt ook echt 2 uur per dag.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:42 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het te druk om aan seks te denken. Koken, wassen, strijken, het huishouden doen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |