quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:40 schreef thatday het volgende:
Ik ga even new girl kijken en er is alweer een nieuw topic. Tsjongejonge
Vioolquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:40 schreef muhahaha het volgende:
Luister er eens naar ovoxo of walg je van violen
Dit is de oprotplaat in 1 van de kroegen waar ik vaak kom, daardoor kan ik het niet meer horen zonder mijn jas te pakkenquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit is de oprotplaat in 1 van de kroegen waar ik vaak kom, daardoor kan ik het niet meer horen zonder mijn jas te pakken
Oh, ik ben er dol op. Maar die instrumenten hoeven niet alleen klassiek te zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb er een zwak voor en ik luister echt amper klassiek
Ik kom welquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:42 schreef shifto het volgende:
Mijn sollicitant komt gewoon niet opdagenZal hem bellen dat het niet meer hoeft ook
Aw, das kutquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:42 schreef shifto het volgende:
Mijn sollicitant komt gewoon niet opdagenZal hem bellen dat het niet meer hoeft ook
Als je dit kunt spelen ben je een supereindbaas en kom ik de schimmel van je schoenen likkenquote:
Zwak = dol dus bedoel ikquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik ben er dol op. Maar die instrumenten hoeven niet alleen klassiek te zijn.
Ik neem je liever - neeeeeeeeeeeeeeeeeee nevermind.quote:
Ik weet wat een zwak voor iets hebben betekent, dankjequote:Op vrijdag 6 april 2012 14:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je dit kunt spelen ben je een supereindbaas en kom ik de schimmel van je schoenen likken
[..]
Zwak = dol dus bedoel ik.
Nou?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik neem je liever - neeeeeeeeeeeeeeeeeee nevermind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |