quote:
Nee. Je penis zal afrotten.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:22 schreef KeimpeHart het volgende:
Heet dit een spatader of iets dergelijks? En geneest dit vanzelf?
Volgens mij, als het een spatader is, genezen die niet vanzelf. Beter even een doktersadviesje inwinnen lijkt me.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:22 schreef KeimpeHart het volgende:
Heet dit een spatader of iets dergelijks? En geneest dit vanzelf?
Er passen 25 mensen in een auto. Dus je punt is?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:34 schreef robber57 het volgende:
De mythe van het te kleine condoom![]()
Er past 25 liter water in zo'n ding maar dat ts zijn pinkeltje is er door gebroken
Wanneer gaat die zwelling dan weg? De zwelling houdt nu al 3 dagen aan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:43 schreef Wootism het volgende:
Als het echt fout was geweest had je het vanzelf wel gemerkt. Het kan inderdaad zijn dat de bloedtoevoer gewoon een tijd is afgekneld, beetje het idee van een cockring. Dan zwelt er inderdaad van alles op en gaat het jeuken. Mits hij geen vreemde kleur krijgt hoef je je nergens zorgen om te maken.
Het probleem was de condoom. Al die condooms waren te klein, toch ging het telkens maar net.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:42 schreef Rebubbled het volgende:
Waarom dan niet gewoon besluiten het niet te doen? Je weet toch dat hij dan knapt.
Nou, ik moet zeggen dat die 'Jippy'-condooms van de GGD echt enorm straks zitten. En dan niet de voorkant, maar die ring aan de achterkant waar je hem van afrolt. Echt alles behalve relaxtquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:34 schreef robber57 het volgende:
De mythe van het te kleine condoom![]()
Er past 25 liter water in zo'n ding maar dat ts zijn pinkeltje is er door gebroken
Een halve dag. Dus drie is wel lang jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:44 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Wanneer gaat die zwelling dan weg? De zwelling houdt nu al 3 dagen aan.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:41 schreef AldoTheApache het volgende:
verkapt kijk-mij-een-grote-penis-hebben topic #2
Ja en dan denk je 'Wat werd er altijd verteld bij seksuele voorlichting en op fok? Ohja, te kleine condooms scheuren! Misschien moet ik dit niet doen.' Maar nee, jij denkt 'Plastickie om me dop en rammuhhhhhhh!!!!' Ik zou me meer zorgen maken over je herpes dan een vage ader.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:44 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Het probleem was de condoom. Al die condooms waren te klein, toch ging het telkens maar net.
Je kunt nu toch je huisarts bellen om advies...en daarna(vanavond en in het weekend/Pasen) de huisartsenpost?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:44 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Wanneer gaat die zwelling dan weg? De zwelling houdt nu al 3 dagen aan.
De bedoeling is, dat je hem om doet als je penis al stijf is (en dan blijft bij afknelling bloed erin, dus blijft hij juist stijf)...quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:36 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Het knelde enorm, het bloedtoevoer in m'n penis werd afgekneld waardoor ik hem moeilijk stijf kon krijgen. Dat lijkt mij niet de bedoeling van een condoom.
Waarom bel je nou gewoon niet even een huisartsenpost om adviesquote:Op zondag 8 april 2012 14:33 schreef KeimpeHart het volgende:
Het begint wel pijnlijk te doen. Pas dinsdag afspraak maken met de dokter, verdomde paasdagen.
Nee, gewone condoom. Zelfs de Durex XL knellen nog. Maar ik hoor wel vaker dat ik ruim bemeten ben.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:27 schreef Chinless het volgende:
Had je een vingercondoom eromheen gedaan dan ofzo?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:57 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Nee, gewone condoom. Zelfs de Durex XL knellen nog. Maar ik hoor wel vaker dat ik ruim bemeten ben.
Oef, spijt dat je van 't weekend niet gegaan bent? Ik denk trouwens dat je AIDS hebtquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:56 schreef KeimpeHart het volgende:
Heb dinsdag de dokter kunnen bereiken. Helaas zat hij woensdag vol. Donderdagochtend heb ik een afspraak. Ik heb nu al hele dag last van, ook steken vanuit onderbuik.
Laten we hopen dat dit donderdagochtend verholpen is.
Ik kon in het weekend immers niet, suffe. Want: pasen.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:00 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Oef, spijt dat je van 't weekend niet gegaan bent? Ik denk trouwens dat je AIDS hebt
suffe, er is maar een keer of 3 gerefereerd aan de huisartsenpost hierquote:Op woensdag 11 april 2012 00:09 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Ik kon in het weekend immers niet, suffe. Want: pasen.
Hoeveel keren is hier nu de huisartsenpost genoemd? Nog maar een keer: HUISARTSENPOST 's avonds en in het weekend.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:09 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 april 2012 00:09 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Denk dat ie in een zombie is veranderd en nu brains zoekt.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:49 schreef Letstalk het volgende:
TS is ondertussen naar Afrika vertrokken vanwege AIDS?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:41 schreef AldoTheApache het volgende:
verkapt kijk-mij-een-grote-penis-hebben topic #2
Jij bent natuurlijk ook een arts..quote:Op donderdag 12 april 2012 20:12 schreef Joene het volgende:
ik denk een soa vanwege het gescheurd condoom, heeft je vriending ook jeuk aan haar doos ?
ik ben de gemiddelde fok!ker dus hoog opgeleid een piemel van 20cm etc je kent het ?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk ook een arts..
Neenquote:Op donderdag 12 april 2012 20:24 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ben de gemiddelde fok!ker dus hoog opgeleid een piemel van 20cm etc je kent het ?
quote:
Sterkte ermee kerel, zou voor geen goud willen ruilen!quote:Op donderdag 12 april 2012 19:55 schreef KeimpeHart het volgende:
Haha, wat n zunne pret hoor.
Maargoed, de artsen waren geschrokken van de verdikking. Ze denken voorlopig aan een spatader, door een beschadiging in aders. Heb zalf meegekregen die ik erop moet smeren. Over 8 weken zou het verdwenen moeten zijn.
Zalf die spataders doet verdwijnenquote:Op donderdag 12 april 2012 19:55 schreef KeimpeHart het volgende:
Haha, wat n zunne pret hoor.
Maargoed, de artsen waren geschrokken van de verdikking. Ze denken voorlopig aan een spatader, door een beschadiging in aders. Heb zalf meegekregen die ik erop moet smeren. Over 8 weken zou het verdwenen moeten zijn.
20 cm, das erg weinig, mijn E-penis is 94 cm, zo langs de broekspijp naar beneden.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:15 schreef Life2.0 het volgende:
"ik ben de gemiddelde fok!ker dus hoog opgeleid een piemel van 20cm etc je kent het ? "
Maar 20?
De ader is nog steeds even dik en opgezwollen, maar ik heb er minder last van dan eerst. De pijn is, alhoewel lichtelijk, wel afgenomen.quote:
OK en moet je nog terug op controle ofzo?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:38 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
De ader is nog steeds even dik en opgezwollen, maar ik heb er minder last van dan eerst. De pijn is, alhoewel lichtelijk, wel afgenomen.
Dit ja, haha dat wordt amputatiequote:Op vrijdag 6 april 2012 14:45 schreef Wootism het volgende:
[..]
Een halve dag. Dus drie is wel lang ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |