quote:
Nee. Je penis zal afrotten.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:22 schreef KeimpeHart het volgende:
Heet dit een spatader of iets dergelijks? En geneest dit vanzelf?
Volgens mij, als het een spatader is, genezen die niet vanzelf. Beter even een doktersadviesje inwinnen lijkt me.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:22 schreef KeimpeHart het volgende:
Heet dit een spatader of iets dergelijks? En geneest dit vanzelf?
Er passen 25 mensen in een auto. Dus je punt is?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:34 schreef robber57 het volgende:
De mythe van het te kleine condoom![]()
Er past 25 liter water in zo'n ding maar dat ts zijn pinkeltje is er door gebroken
Wanneer gaat die zwelling dan weg? De zwelling houdt nu al 3 dagen aan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:43 schreef Wootism het volgende:
Als het echt fout was geweest had je het vanzelf wel gemerkt. Het kan inderdaad zijn dat de bloedtoevoer gewoon een tijd is afgekneld, beetje het idee van een cockring. Dan zwelt er inderdaad van alles op en gaat het jeuken. Mits hij geen vreemde kleur krijgt hoef je je nergens zorgen om te maken.
Het probleem was de condoom. Al die condooms waren te klein, toch ging het telkens maar net.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:42 schreef Rebubbled het volgende:
Waarom dan niet gewoon besluiten het niet te doen? Je weet toch dat hij dan knapt.
Nou, ik moet zeggen dat die 'Jippy'-condooms van de GGD echt enorm straks zitten. En dan niet de voorkant, maar die ring aan de achterkant waar je hem van afrolt. Echt alles behalve relaxtquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:34 schreef robber57 het volgende:
De mythe van het te kleine condoom![]()
Er past 25 liter water in zo'n ding maar dat ts zijn pinkeltje is er door gebroken
Een halve dag. Dus drie is wel lang jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:44 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Wanneer gaat die zwelling dan weg? De zwelling houdt nu al 3 dagen aan.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:41 schreef AldoTheApache het volgende:
verkapt kijk-mij-een-grote-penis-hebben topic #2
Ja en dan denk je 'Wat werd er altijd verteld bij seksuele voorlichting en op fok? Ohja, te kleine condooms scheuren! Misschien moet ik dit niet doen.' Maar nee, jij denkt 'Plastickie om me dop en rammuhhhhhhh!!!!' Ik zou me meer zorgen maken over je herpes dan een vage ader.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:44 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Het probleem was de condoom. Al die condooms waren te klein, toch ging het telkens maar net.
Je kunt nu toch je huisarts bellen om advies...en daarna(vanavond en in het weekend/Pasen) de huisartsenpost?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:44 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Wanneer gaat die zwelling dan weg? De zwelling houdt nu al 3 dagen aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |