Jaaa! Ze komen 4 juni in Ekko in Utrechtquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:27 schreef Norrage het volgende:
Kennen we Father John Misty al? J. Tillman van the Fleetfoxes met zijn nieuwe band album.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik ken wel een band I'm from Barcelona
Inderdaad, dat pakte mijn aandacht. Denk dat ik wel ff langs ga voor 12.50quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:07 schreef skagtrendy het volgende:
[..]
Jaaa! Ze komen 4 juni in Ekko in Utrecht
Nee? Kben benieuwd..!quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Neem aan dat alle liefhebbers van lieve indieliedjes in de beste Belle & Sebastian traditie al naar Europe van Allo Darlin' hebben geluisterd.
Inderdaad....waardeloos de luisterpaal nu, vergeleken met amper een maandje terug waarbij het echtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:28 schreef Slobeend het volgende:
Overigens is het album van Beach House het enige goede album wat op dit moment op de Luisterpaal staat. Er staat de laatste maanden een hoop 'slechte' en niet noemenswaardige muziek op. Jammer.
Pff daar noem je er twee....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Loudon Wainwright III stond anders laatst ook wel op de luisterpaal. En dat is een prima plaat. Evenals die van Ben Caplan
Niet bepaald positief, maar ook niet zo heel negatief hoor. Maar van die volledig neutrale, totaal niet speciale, albums. Alhoewel ik die van Caplan niet echt ken, heb vooral wat van zijn live-dingen gehoord van Motel Mozaique en daar viel ik bij in slaapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |