quote:Of hij is flauwgevallen.
Op woensdag 11 juni 2003 00:40 schreef Seborik het volgende:
Kazaa heeft het vast niet.
quote:Soulseek wel.
Op woensdag 11 juni 2003 00:40 schreef Seborik het volgende:
Kazaa heeft het vast niet.
quote:jammer
Op woensdag 11 juni 2003 00:13 schreef Seborik het volgende:
Helaas heb ik een niet zo leuke mededeling en dat is dat ik uit gezondheidsoverwegingen niet mee kan gaan naar John Zorn.
quote:oops
Op woensdag 11 juni 2003 00:29 schreef Tijn het volgende:
Anyway kiddo, luister John Zorn's Speedball (van het album Naked City van de gelijknamige band) maar eens en kom dan maar weer terug.En ja, dat doen ze ook live zo.
quote:
Helaas heb ik een niet zo leuke mededeling en dat is dat ik uit gezondheidsoverwegingen niet mee kan gaan naar John Zorn.
quote:Liefhebbers kunnen zich hier melden
MuadDib, misschien kun je een andere bestemming voor m'n kaartje vinden...
En dwerg, hoe zit het met jou? Ga je vergaderen of elitair doen met je liefste vriendjes?
quote:ik ook niet
Op vrijdag 26 juli 2002 14:26 schreef Dr_Evil het volgende:[..]
Ik
quote:Hmn, ik heb met Seborik afgesproken dat als niemand meewil naar Zorn ik het kaartje overneem.
Op woensdag 11 juni 2003 17:05 schreef MuadDib het volgende:
Maar goed, gezondheid gaat voor, beterschap enzo en iedereen zal je wel uit de doeken doen wat je hebt gemistLiefhebbers kunnen zich hier melden
Of in #muziek natuurlijk...
En dwerg, hoe zit het met jou? Ga je vergaderen of elitair doen met je liefste vriendjes?
Maar er zal toch wel iemand het kaartje willen overkopen, ZORN for god's sake!
quote:Vergaderen dus.
Op woensdag 11 juni 2003 17:05 schreef MuadDib het volgende:
quote:Wat jammer!!!
Helaas heb ik een niet zo leuke mededeling en dat is dat ik uit gezondheidsoverwegingen niet mee kan gaan naar John Zorn.Veel plezier in ieder geval allemaal en doe John Zorn en Mike Patton de groeten van me.
MuadDib, misschien kun je een andere bestemming voor m'n kaartje vinden...
oh, voor de mensen uit opmgeving rotterdam: ik was van plan om met de auto te gaan, wie wil kan meeerijden en dan splitten we de benzine wel. Misschien kunnen we met Liejannuh en Anton ofzo ook een carpool actie opzetten.
quote:Als het kan, wil ik graag met je meerijden dan, Menjo
Op donderdag 12 juni 2003 20:15 schreef menjo het volgende:oh, voor de mensen uit opmgeving rotterdam: ik was van plan om met de auto te gaan, wie wil kan meeerijden en dan splitten we de benzine wel.
quote:Idem.
Op donderdag 12 juni 2003 20:16 schreef Tijn het volgende:[..]
Als het kan, wil ik graag met je meerijden dan, Menjo
Vandaag kreeg ik Spillange binnen met de post. Een zeer aardig album wat hier en daar weer wat maffiose associaties bij mij weet op te roepen net zoals dat het album Naked City dat doet. Spillane is drie jaar ouder dan Naked City, het album stamt uit 1986 (NC uit 1989), maar ondanks dat het nu al ruim 13 jaar oud is, klinkt het nog steeds ontzettend nieuw. Het heeft naar mijn idee geen typische tijdsgebonden elementen erin zitten en dat spreekt me erg aan. Het album is zeer gestructureerd en leuk voor de beginnende Zorn liefhebber (of iemand die nog niet zo bekend is met moderne muziek) om erin te komen. De schreeuw aan het begin was erg grappig, toen ik het vanmiddag aanhad dacht m'n moeder dat er buiten iemand gilde.
Een tweede interessante cd van deze man die ik laatst gekocht heb, is de cd I.A.O.
Het is een beetje een mystieke cd waarop de eerste klanken je meteen mee weten te slepen in een soort van droom, een droom die de hele cd gehandhaafd blijft, ondanks dat de cd zeer afwisselend is. Er komt onder andere een deel voor alleen percussie in voor, een prachtig werk voor dameskoor wat opgevolgd wordt door snoeiharde gitaren. De naam heeft iets met de duivel te maken, aldus het labeltje aan de cd.
Een cd die niet van John Zorn zelf is, maar van iemand met wie hij heeft samengewerkt en waar ook de typische Zorn-saxofoon in is terug te horen, is het album Blue Planet Man, een erg leuk jazz-album van Big John patton.
Onlang Radio van Naked City aangeschaft. Is het debuut een "in-your-face" ervaring, Radio is heel ander koek. Een zorgvuldig opgebouwd album dat begint met jazz/surfrock en langzaam opbouwt naar de maniakale stukken waar 4 verschillende stijlen binnen een minuut voorbij razen. Dit alles zorgvuldig bij elkaar gegorcheld door zakjapanner Yamatsuka Eye. Een meesterwerk dat het beste van Zorn en vrienden laat horen.
Mooi altijd, hoe sommige artiesten veel werk maken van de vormgeving.
quote:hehe klinkt wel stoer, dit zegt zorn er zelf over:
Op donderdag 12 juni 2003 23:13 schreef Seborik het volgende:
Ha cool, als je hem goed vindt, is hij zeker de moeite waard om te kopen. Het heeft wel iets bijzonders ook die verpakking. Er zit eerst weer zo'n papieren hoes om, compleet wit, met daarin een reliëf aan de voor en achterkant van de letters IAO op de voorkant op een sierlijke manier, de achterkant weet ik niet precies wat het voor moet stellen. Op de achterkant van de cd zelf staat een pentagram met daarin een bok, hoe kan het ook anders. Het boekje van de cd bestaat uit vier losse kaarten met de namen van musici geschreven alsof het een occulte plaat zou zijn en verwerkt in occulte symbolen. Ditzelfde is gedaan met de tracklist. De vier kaarten kunnen allemaal als cover gebruikt worden er staat een soortgelijk plaatje op als hierboven, het zijn vier verschillende platen. De cd zelf is compleet zwart met hetzelfde reliëf als op de witte hoes en nog wat letters die ik niet goed kan lezen.Mooi altijd, hoe sommige artiesten veel werk maken van de vormgeving.
The name IAO is Kabbalistically identical to the Beast and his number 666. In the tradition of Zorn?s longform studio compositions Godard, Spillane, Elegy, Kristallnacht and Duras, yet completely unique in form and content, IAO is a hypnotic seven-movement suite of Alchemy, Mysticism, Metaphysics and Magic both black and white. Inspired in part by the esoteric works of Aleister Crowley and his magickal disciple, filmmaker Kenneth Anger, the seven movements range from hypnotic exotica, ritualistic percussion and death metal to ambient, electronica and a stunning piece for female chorus. As varied and listenable as The Gift and as perplexing as Songs from the Hermetic Theater, IAO is a major new work by downtown?s master of the unexpected.
john zorn zijn black metal band?
Ik kreeg nog van een slimme ziel te horen dat Eminem ook optreed dinsdag, dus ik denk dat parkeren bij de Arena niet zo handig is...
Iemand nog een goed idee daarover??
quote:Helaas niet
Op zondag 15 juni 2003 12:14 schreef Liejannuh het volgende:
Iemand nog een goed idee daarover??
quote:Weet niet (afspraken). Maar mocht het niet lukken, ik ben in de stad, dus dan bel ik wel even.
Op zondag 15 juni 2003 21:23 schreef MuadDib het volgende:
Lukt het iedereen om om 5 uur op Amsterdam Centraal Station te komen? Dan kunnen we rustig bepalen waar we gaan eten.
quote:Gezien de hoge kosten die Diverse_Reality en ik aan vervoer kwijt zijn, gaan wij maar voor een budget-maaltijd. We moeten nog maar even afspreken hoe laat we jullie treffen.
Lukt het iedereen om om 5 uur op Amsterdam Centraal Station te komen? Dan kunnen we rustig bepalen waar we gaan eten.
quote:Ik reis met menjo mee (toch?), dus dat zullen we even aan hem moeten vragen.
Voor diegene die niet om 5 uur willen, kunnen of durven af te spreken is het misschien handig om bij Carre af te spreken. Om half 8 ofzo.
quote:Mooi, mag ik mijn geld dan terug?
Op maandag 16 juni 2003 12:12 schreef MuadDib het volgende:
Het lijkt erop dat we toch met een compleet 14-tal Carre onveilig gaan maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |